Jump to content

Renault od 2030. godine potpuno na struju


Med0

Recommended Posts

Sumnjam u to iskreno. Opet mi se po glavi mota samo jedno pitanje, kako će vozila puniti stanovnici zgrada i nebodera?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pravo pitanje je zašto se 100 godina nije razvijalo alternativno/zamjensko gorivo? Ili možda je, ali se taji? Neznam kako je to održivo, možda je to fora da ljudi pristanu na izgradnju nuklearki na svakom ćošku, nema šanse da se milijarde automobila napajaju iz postojećih resursa.

Link to comment
Share on other sites

On 14. 01. 2022. at 13:04, VedranSB said:

Sumnjam u to iskreno. Opet mi se po glavi mota samo jedno pitanje, kako će vozila puniti stanovnici zgrada i nebodera?

meni je veće pitanje, kako će se proizvoditi te ogromne količine struje koje će biti potrebne, a zeleni ne žele nuklearke

Link to comment
Share on other sites

Ma nista od toga, ako i svi predu na to bit cemo Kuba br2 vozit cemo kante po 30+ godina i krpat ih pur pjenom

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

U Hrvatskoj je prosjek starosti auta 14 godina. Dakle do tamo 2045 nema problem :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vec sad postoji problem... tri punionice elena u st i jedna u solinu, a redovito u neke ure split bude popunjen jer vidim na appu... 

krene li sve na otvorenu cestu s punjenjem, tribat ce doslovce na svako parking misto dovest struju... ne vidim to u dogledno vrime kao opciju...

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Ivan1902 said:

Zoe ima tonu i pol 😶 a zgleda ko igracka

Testni Zoe 291tkn - 70tkn poticaja 221 za škatulu u rangu twinga ?? Evo moj naklon onome ko to plati, svaka cast i pohvalnicu bi mu jos isprintao

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recimo:

https://www.renault.hr/vrste-financiranja/renault-fleksi.html

Ucesce su poticaji, a sa njima se dogovori zadnja rata.... I samo vratis auto nazad, jer za 4 godine ce tehnologija otici dalje... Onda tona i pol ostaje njima neka rade sa tim sto hoce.

 

Link to comment
Share on other sites

Recimo:
https://www.renault.hr/vrste-financiranja/renault-fleksi.html
Ucesce su poticaji, a sa njima se dogovori zadnja rata.... I samo vratis auto nazad, jer za 4 godine ce tehnologija otici dalje... Onda tona i pol ostaje njima neka rade sa tim sto hoce.
 

Ne mogu sad pročitati jer mi taj web šteka na mobu ali nisam siguran da možeš samo vratiti auto kad ti dođe nego imaš otkupnu vrijednost na kraju koja dođe na naplatu.

Ako si složiš leasing tako da ga možeš vratiti kad želiš onda je rata malo drugačija [emoji3061]

Naše ponude leasinga nisu ni blizu onoga što Domba ima u Dojčlandu i nemam osjecaj da ce se to promijeniti.

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam pročitao ponudu Renault "Fleksi" leasinga. Twingo i Clio odmah otpadaju jer su to frktavi anemični SCe motori pogotovo u Cliu. EV auta nema.

Za Captur moraš u startu dati odjednom 33.848kn (4.500€). Onda četiri godine plaćaš 1.300kn mjesečno, ukupno 62.400kn (8.320€). Do sada si već iskrcao 96.248kn (12.800€) za auto. To te u prosjeku koštalo cca 2.000kn mjesečno (267€). Možda nisam uračunao neku kamatu. Gotovo sam siguran da nisam i da je taj broj još veći.

Godina je 2026. Auto je 4god star, a ti si već otplatio 70% njegove novonabavne vrijednosti (139.300kn). Sada treba platiti odjednom 57.120kn (7.600€) ako želiš nastaviti imati taj auto ili uzeti drugi pa sve ispočetka.

Ako sad odlučiš biti komotan i uzeti neki drugi auto onda si se jako skupo vozio jer ništa od uloženog ne dobivaš natrag.

Četiri godine star auto izgubi 40-50% vrijednosti novoga ovisno o marki i modelu. Tipični Captur bliže 40%. Ti si otplatio 70% vrijednosti. Ako ga ne otkupiš za 57.120kn, leasing kuća će ga utopiti za bar 80.000kn (11.000€). Zato uvjetuju kilometre jer to ruši prodajnu cijenu rabljenog. Tako da te priče o mijenjanju auta na leasing u 'rvatistanu su čista pušiona.

Ako odlučiš zadržati auto onda si ga platio cca 10% više nego da si ga uzimao za cash.

U ovo sve nismo uračunali održavanje. Ovdje treba uzeti u obzir da sve servise radiš u ovlaštenom servisu o svom trošku. Obavezan si raditi ono što oni kažu da moraš raditi i platiti onoliko koliko oni kažu da trebaš platiti. U protivnom si prekršio uvjete leasinga i imaš posljedice. Kasko je obavezan i o tvom trošku. Osiguranje i registracija su također o tvom trošku.

Neka me netko ispravi ako sam nešto fulao.

Tako da @Domba ovo nije Dojčland gdje je leasing kući zbog korone vraćeno puno auta od firmi i rent-a-car kuća koji se zbog pandemije više ne voze pa ih oni daju u dugoročni najam za kikiriki samo da im auti ne stoje i ne trunu. Ovo je 'rvatistan.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Gledaj nitko ti neće dati auto i da on na njemu izgubi novce. Novce ćeš izgubiti kako god okrenes. Za gore što si spomenuo plaćaš za ništa. Plaćaš za korištenje auta. Ista stvar se događa ako kupiš auto za keš i prodas ga. Ne možeš više vratiti novce. Razliku između 57000 ili 80000 kn uvijek možeš reći ok dajte meni auto evo vam 57000kn i ti ga staviš na njuškalo i prodajes ga. To uopće nije upitno.

Servise u ovlaštenom plaćaš opet kako god da imaš auto ako hoćeš garanciju. Dakle to ne mijenja ništa.

I da najmanje novaca ćeš izgubiti ako platiš auto gotovinom. Nema kamata, možda još neki popust dobiješ. Ali za to moraš imati te novce na okupu i moraš biti spreman ih potrošiti.

BTW za EV ti se računica mijenja jer 70000kn ti je u startu polog. Tada rate budu manje, a vrijednost auta ostaje ista.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dugo tebe nije bilo u 'rvatistanu @Domba
Ja ti hoću reći da mi ovdje možemo samo sanjati uvjete za leasing koje ti tamo imaš.

Ovdje se ide u leasing najviše zato jer možeš vratiti auto u slučaju bankrota firme ili osobnog bankrota bez daljnjih obaveza prema leasingu. Banci ne možeš vratiti auto koji je na kredit, leasing kući možeš. I to košta.

Buraz je uzeo Dustera na leasing kojeg će otplatiti u tri jednake godišnje rate. Na taj način je dobio auto po novonabavnoj cijeni bez kamate na rate.

Other than that, ne vidim prednosti leasinga u Lijepoj našoj. Mito od 70.000kn neće još dugo. Prognoziram možda još sljedeće godine i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Domba...nemamo mi njemacki leasing. Nit je ucesce kao kod vas a jos manje predviđeni ostatak vrijednosti nakon XX mjeseci a bome ni kamata.

 

Koliko dugo nisi u Hr? Pretpostavljam dosta dugo obzirom da si zaboravio kako to ovdje izgleda.

 

Auto u njemackoj bi i ja vozio na leasing s ostatkom vrijednosti i buyback opcijom. U Hrvatskoj...nema fakin' šanse.

 

E da, samo da te podsjetim. Ti danas ugovoris leasing na 60 mjeseci, 200000kn predmet financiranja, 20% ucesce, 20% ostatak vrijednosti. Racunas da naravno po isteku ti sigurno s tim dogovorenim 20% (40000kn) mozes otkupit i preuzet vozilo u vlasnistvo. Ali ne, otkako Hanfa češlja leasing drustva - nece to nuzno biti 40000 kn nego ide procjena pa imas opciju da auto vrijedan tada 80-90 tisuca kuna prepustis (poklonis) leasingu ili da nakon procjene platis 60-70 tisuca a racunao si da ce to biti 40 jer tako ste "dogovorili" ali nisi citao sitni font.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 24. 01. 2022. at 8:43, overdosed said:

Pravo pitanje je zašto se 100 godina nije razvijalo alternativno/zamjensko gorivo? Ili možda je, ali se taji? Neznam kako je to održivo, možda je to fora da ljudi pristanu na izgradnju nuklearki na svakom ćošku, nema šanse da se milijarde automobila napajaju iz postojećih resursa.

nije zato jer nikoga tada nije bilo briga za "ekologiju" - američki auti od 5000 ccm trošili 20 litara, vojna vozila dime više od tvornice i nikoga nije bilo briga..a sad neka osvještenost nabrzaka i ajmo kupovat aute od 40 000E kako bi malo zagađivali. how-yes-no.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ko pusi te zelene price, al u njima ima jaaaako puno crnog. Tu ima tolko zakulisnih igara da je bolje ne otvarat pandorinu kutiju. To kaj ICE auti rade okolisu je samo jedan mali dijelic. I zamjena ice s ev bi mooogla taj dijelic malo reducirat. Ako uopce. Pricu o proizvodnji i transportu te energije, proizodnji i zbrinjavanju baterija znamo svi. Nije da EV tehnologija reducira zaganjenje okolisa na nulu. Stravicno daleko od toga.... O negativnim stranama solarnih panela i vjetroturbina se sve vise prica i dobar dio drzi vodu. Tak daaaaa... ima dosta boljih aspekata na kojima bi se moglo poradit da se planet spasi.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Koliko sam skontao ono što se želi je iz više milijunskih gradova izbaciti ICE. Dobije se efekt da je centru grada manje smrdi a taj smrad bude kod komšije. U Londonu od kada su napravili low emission zone puno manje smrdi. Testirano vlastitim nosom. Kakva je situacija vani nemam pojma.

 

Link to comment
Share on other sites

Meni je to promašena strategija bar u ovom obliku.

Veliki gradovi pogotovo centri su gusto naseljeni. Zamisli garažu nebodera tri do šest katova pod zemlju. Koliko stotina auta je dolje i koliko struje treba za to puniti. Treba ti dalekovod.

A ako se neka baterija zapali u garažu se neće moći ulaziti danima. Ako vatra od baterije počne zahvaćati susjedna vozila (što je vrlo lako moguće) zapalit će se cijela garaža i mogao bi imati pakleni inferno koji bi mogao gorjeti danima. Sretno s gašenjem toga u podzemnim garažama jer sprinkleri neće učiniti ništa, a unutra nećeš moći što od dima što od temperature koja će topiti sve.

Ne bi me iznenadilo da zabrane EVovima ulaz u podzemne garaže ako nisu parkirani na posebnim zagrađenim parkirnim mjestima.

Tokyo ima 40 milijuna stanovnika. Baš me zanima otkuda će njima doći struja za njihove buduće EV aute [emoji16]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu govoriti za Tokyo tamo sam bio sam turistički i to davno. Mogu za London, istina da je 4 puta manji grad. Oni koji žive u centru nemaju auto. Nemaju potrebu za autom i puno više vremena potroše autom nego javnim prijevozom. Parking u centru Londona počinje sa 9GPB po satu. Znam preko 10 ljudi koji su i ITu i imaju godišnje plaće od 6znamenaka funti i voze se u crvenim busevima. Znam i jedan par oboje imaju 6 znamenaka plaću i sada kada su dogovorili da mogu dalje raditi od kuće, preselili su se malo dalje od centra i zbog jednostavnosti svako sa gotovinom kupio sebi novi auto. Zadnjih 5 godina koliko iz znam nisu imali nikakav auto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.