Jump to content

Kablovi i bobine


jopa_22

Recommended Posts

Pozdrav, uočio sam zanimljiv detalj na ženinom twingu vezan uz kablove svjećica. Naime vidim na netu da su na d4f motorima na bobini kablovi uključeni redom 4 3 1 2 a na našem twingu su 1 2 3 4. Ima li to veze s bobinom i zamjenom iste? Na starom autu mi je svaki kabel bio različite dužine a na ovom su tri kabela iste dužine i jedan je malo duži. Ima li netko volje bacit pogled na svoj auto kako to izgleda kod njega. Twingo 1.2 75 2002

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, acer said:

Pa da su toliko izmjesani kablovi ne bi radilo,ako ne radi ne diraj :D

Htio si reći....ako radi, ne diraj

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam dva su tipa bobina za 1.2 motore: tri šarafa i četiri šarafa.

Na 1.2 motorima je isti princip paljenja - jedna bobina za dvije svječice (wasted spark system). Motor okida 1-3-2-4, pa prva bobina pali istovremeno cilindre 1 i 2, a druga 3 i 4.

Stoga postoji mogućnost da zamijeniš unakrsno dva kabela, a da sve uredno radi.

P.S. u kućištu bobine na 1.2 motorima su zapravo dvije bobine u jednom kućištu.

Link to comment
Share on other sites

Evo mislim da sam nešto saznao, kaže mi kolega da su kablovi, pa onda vjerojatno i bobina jer se najčešće prodaje u setu, za Daciu. Na njima su kablovi iste duljine. Na webu vidim da su kod dacije složeni redom kao i kod mene što potvrđuje da je to očito ok instalirano :D doduše tri kabla se presjecaju a stari majstor na mom prvom autu je bio strašno protiv toga :D nema veze auto radi pa nećemo ništa dirat 😛 hvala 

Edited by jopa_22
Link to comment
Share on other sites

Imaš dvije verzije: bobina s integriranim kabelima koji se ne mogu odvojiti, te odvojeno bobina i kabeli. Bolje je odvojeno.

Beru radi najbolje kabele za 1.2

Link to comment
Share on other sites

ovdje su odvojivi kablovi, nisam još provjerio koliko rupa za montažu ima ova  bobina, kablovi jesu beru ali očito nisu za twinga nego neki drugi auto kojem je bobina na sredini a ne sa strane. Vidjet ću šta ćemo s kablovima, mijenjati ne mijenjati, za početak će ić nove svjećice

 

Još da se nadovežem, dal postoje kakvi brojevi na bobini koji je izlaz vezan uz koji cilindar?

Edited by jopa_22
Link to comment
Share on other sites

Dizao sam haubu danas pa sam usput pogledao. Sva četiri kabela su različite duljine i imaju svoja mjesta gdje se osiguraju od pomicanja tako da nema greške - ako fulam bit će prekratki ili će stršati iznad motora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

volio bi da je tako kod mene, i ja sam primjetio da kablovi nisu u utorima i tu je počelo moje propitivanje dal je to ok ili nije, moji su prekratki, odnosno 1 i 2 su predugi :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.