Jump to content

Megane II, 1.6 16v misteriozan kvar kojeg vučem već 3 mjeseca


Sudac

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Forum čitam za svakojake probleme već par godina otkada posjedujem svoj Renault Megane II, 1.6l 16v (2008. g.). No sada imam problem kojeg mi ni 3 mehaničara nisu uspjela riješiti niti otkriti uzrok i ne znam što mi je činiti. Nadam se da je netko uspješno riješio ovakav problem i da ima koristan savjet za mene.

Naime, još tamo u 9. mjesecu sam primijetio da auto teže pali. Taj problem je postajao sve izraženiji kako je išlo hladnije vrijeme. Tamo negdje u 11. mjesecu je taj problem postao zaista izražen pa sam ga odveo mehaničaru. Zamijenjene su svjećice no nije pomoglo.

Došla je zima i problemi kod paljenja su bili sve veći do te mjere da sam nakon paljenja morao turirati auto na parkingu dok se ne ugrije kako bih mogao krenuti.

Dakle, auto normalno upali, vrti se na 600/700 okretaja i onda nakon 10ak sekundi počne štucati, gušiti se, gubiti okretaje i redovito se ugasi. Palim ga tako da mu držim gas na 2000 okretaja par minuta dok se ne zagrije. Gas jako kasni (ako recimo odmah krenem, zna se dogoditi da stisnem gas i ništa se ne događa po 4-5 sekundi i onda naglo krene). Dok ga turiram na parkingu, okretaji skaču i padaju i čujem pucanje u auspuhu (prebogata smjesa). Kada se auto zagrije, radi jako dobro no ne bih rekao i savršeno. Također, imam ugrađen plin, i kada auto prebaci na plin sve radi baš savršeno i bez ikakvih problema. Skinuo sam lambda sonde i stavio nove jer mi je prije cca 3 tjedna počelo izbacivati grešku. Stražnja lambda sonda je bila puna benzina (također znak previše neizgorenog benzina u smjesi). Sada grešku više ne izbacuje, ali problemi i dalje postoje. Vozio sam ga i u ovlašteni servis i oni na dijagnostici ne nalaze baš ništa. Vakuum OK, kompresija odlična.

Probao sam zamijeniti pumpu goriva (ne pitajte zašto jer je to bilo u početku kada mi je sve ukazivalo da bi moglo biti do nje), svjećice, bobine, injektore, klapnu gasa i više ni sam ne znam što sve ne. Dakle, problemi se dešavaju samo na hladno. Kada se zagrije je u redu, no malo osjetim da trokira na nižim okretajima, a kada radi na plin nema ama baš nikakvih problema - savršen auto!

Je li netko imao sa svojim sličan problem da me savjetuje? Možda nešto s kompjuterom (kažem, na Renaultovoj dijagnostici nema nikakav problem)?

 

Link to comment
Share on other sites

Koliko se u prosjeku voziš na plin, a koliko na benzin?

 

Naime. Nešto slično se dogodilo na mojoj laguni 2 1.6 16v godinu dana nakon što je otišla kod drugog vlasnika.

Čovjek.je muku mučio sa paljenjem i vožnjom dok se motor ne bi zagrijao. Gušio bi se, ne smije pipnuti gas odma se ugasi. Nakon što se zagrije sve radi odlično.

Nakon puste izmjene dijelova (svjećica, kablova, klapne gasa, motorića ler gasa i pedale gasa) me je nazvao i u muci pitao imam li kakav savjet

Da ne duljim, ispalo je da se poremetila benzinska mapa i da je zato radio loše. O tome se nešto i na forumu pisalo prije ohohohohhoooo godina.

A rješenje je bilo odvesti auto jedan cijeli rezervoar na benzin. Ne znam kako i ne znam šta. Čovjek mi se kasnije javio da je riješio problem s tim.

Farsa ili ne, opet ne znam, ali mi se čini najbezbolnije utočiti pun rezervoar goriva (iako to danas nije nimalo jeftino) i potrošiti ga i vidjeti ima li kakvih promjena.

 

Drugo ti ne znam pomoći

 

Puno toga ispada da ne znam ( što i nije daleko od istine) ali to je neko moje poluosobno iskustvo.

 

Jako bi volio saznati što muči tvoj auto nakon što otkloniš problem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poštovani forumašu!....mi ćemo ti tu teško pomoći...nađi na googlu  servis Tidala  ,Grdenci kod Zaboka i nazovi....ako ti bude tko uspio riješit problem ,mislim da je to on...tim više ak imaš lpg sistem koji on radi,a radi ih više marki

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto imao problem kod prvog paljenja i vožnje par minuta nakon paljenja. Negdje na stranom forumu sam pročitao da zamjenim filter zraka (bio je redovito mjenjan ali se izgleda dobro zaprljao svejedno) i nakon zamjene običnog filtera problemi nestali.

 

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

1. Imaš li doma što od dijagnostike za auto ? OBD2 barem ? Da provjerimo lambda sondu što kaže. Možda i fuel trimove pokaže kakvi su. Usto ćemo vidjeti i temperature i tlakove MAP-a. To i najjednostavniji OBD2 može pokazati.

2. Koji plinski uređaj imaš ? Brand i model. Zanima me možemo li se spojiti na ECU benzina, ako je poljak, velike su šanse da možemo. Imam ja kabel sa par nastavaka, obišao je već par forumaša :D

 

Nadalje, što petak kaže - Jesi se probao voziti dan-dva-tri samo na benzin ? K4M, ako ima SAGEM 3000 ECU je jako brz benzinski ECU i korigira smjesu skoro pa instant. Ne treba voziti cijeli tank, u pravilu se u par kilometara sve poštela (ako može; a može ako je sve ispravno, injektori ne puštaju etc), a ler skoro odmah u roku par desetaka sekundi. Druga stvar je ako je gorivo loše, ali nisam siguran da može biti tako loše da auto trokira na njemu. Dovod takvog goriva može biti problem (mjehurići u crijevu benzina prije nego ulazi u rail).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Momci, hvala na odgovorima. Krenuti ću redom...

@petak Hvala na sugestiji. Nadovezat ću se na vas s još jednim dijelom priče kojeg u prvom postu nisam spomenuo. Kako se problem intenzivirao s vremenom, kroz jedan period dok sam čekao red na servis skroz sam ugasio plin (i na onaj njegov kompjuter, ali i fizički na ventilu boce). Zašto? Pa mislio sam da će se auto na benzinu manje mučiti, a nisam bio tada još svjestan da zapravo na plinu radi normalno (to sam kasnije teh shvatio). Također, u tom periodu je paljenje bilo puno gore nego recimo danas. Doslovno sam ga verglao i palio po nekoliko puta dok ne bi ostao upaljen. Kada je benzin došao na rezervu, natočio sam ga do vrha i od tada se pali normalno no dešavaju se ovi simptomi koje sam opisao u prvom postu. Moguće da je ostalo smeća u rezervoaru pa je to povlačio u tom periodu. Uglavnom, vozio sam ga i nakon toga još neko vrijeme isključivo na benzin tako da mislim da nije to što sugerirate.

@viry I preporuka majstora je pomoć. Zaista, nakon trojice različitih te ovlašteni servis izgubio sam nadu. A budući da kad se zagrije i kad je na plinu radi ko urica, mislim da je motor zdrav i da će se na kraju ispostaviti da je neka glupost ako ne odustanem prije.

@backpacker Filter zraka mislim da nisam mijenjao dulje vremena (zapravo, nisam siguran jer sam ovo ljeto radio veliki servis (zupčasti i sve ono popratno), pa moram provjeriti.

@Vuco Nažalost, nemam OBD. No, auto je sada još uvjek kod mehaničara. Sutra ujutro idem po njega, pa ga mogu zamoliti da spojimo još jednom da pogledam i snimim neke stvari. Obje lambda sonde su bile mrtve, zamjenjene su i sada rade. Mislim da trebaju davati 100-700 mV i mislim da je OK, al provjerit ću još ujutro. Da provjerim još koju informaciju? Za LPG, nisam sasvim siguran koji je, al gotovo sam siguran da je Poljak, AutoGas ili AutoGaz, tako nešto. No, dobar sam si s čovjekom koji mi je ugrađivao plin, redovito ga servisiram, mijenjam filter plina, provjerimo mapu... Sutra ću još do njega skočit da skroz iskopča plin iz jednadžbe.

Edited by Sudac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

toplo ti preporučujem da otiđeš tamo...majstor ima znanja i alata da ti riješi problem...nisi daleko od Zaboka tak da ti nebi trebao bit problem

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo što @viry kaže - Tidala je jako dobar, mene je naučio puno jer dijeli znanje (ako želiš), ali mi nije riješio problem sa plinom jer jednostavno nije imao dovoljno vremena (kao i 99% majstora). Mislio je da su mape, a bili su injektori. A za to da shvati je trebao hladan auto, dosta vremena i nekoliko pokušaja da se shvati gdje je problem (metoda pokušaja i pogreške koja se javlja samo kad je auto hladan i injektori nisu radili - jer su bili zmazani/zauljeni/smrznuti. Meni je od 0 znanja, trebalo 3 mjeseca da riješim problem. Ali sam brzo shvatio gdje je problem, no nisam se usudio tada dirati po softveru od plina.

Ako si negdje blizu trešnjevke (Rudeš ili Voltino) i možeš reći koji sustav imaš, mogu provjeriti jel ide koji konektor na njega, skinuti softver pa vidjeti što je sa plinom. Mislim, nema kaj - RX, TX, 12V i GND su na konektoru :D

Rado ću ti pomoći. Obzirom da su problemi na hladno, možda ćemo ga rješavati par dana.

Tehnički plinaš preko svog softvera može sigurno vidjeti - koliko plinska mapa odstupa od benzinske. Gle kako se to može lijepo vidjeti, ako je softver dobar:

EuropeGas benzinska i plinska mapa

Plava je kako rade injektori na plinu, a crveno na benzinu. Lijevo (mala opterećenja) se poklapaju, sredina je 10% razlika, a gore velika opterećenja već izlaze iz closed-loop moda i tu se može podešavati, ali je važnije gledati lambda sondu.

Ako je plava ispod crvene, znači da benzinski ECU misli da na plinu fali goriva i dodaje ga (duže drži injektore otvorene). Za isti MAP tlak od 0.6 bar na benzinu je injektor otvoren ~6.6ms, a na plinu 7ms što je 5% razlika. I tako tlak po tlak, dobiješ odstupanje.

Ako ima spojen neki moderni sustav na CAN bus, može vidjeti i fuel trimove u plinskom softveru, ali to rijetko tko to radi od majstora. Zašto odstupa, to je druga priča. To treba vidjeti po parametrima ubrizgavanja plina (korekcija na idle-u, multiplier mape), MAP senzor od plina, tlak od plina (u rail-u), MAP senzor od benzina (koji se mora poklapati sa MAP-om benzina), temperatura isparivača i temperatura plina (oboje mogu imati korekcijski faktor u softveru).

Jer ako plin radi super, a pomakne mapu benzina (preko fuel trimova benzinskog ECU-a koji se prilagođavaju dok radi na plinu), onda će ti zeznuti rad na benzinu. Pa se vrtiš u krug - benzinski ga vraća kako njemu paše (dok nije pod čokom, a dok nije niti na plinu), a plinski kako njemu paše (kad radi na njemu). Zato mape moraju biti koliko toliko jednake, da se onda trimovi benzinske mape ne miču +-10% jer se to u radu ne osjeti onda.

Kažeš da kad duže voziš na benzin da je isto. Jel isto samo paljenje ili duže vrijeme ima problema sa radom ? Drago mi je da si zatvorio multiventil, ali moraš znati da ako nisi izvukao sav plin u cijevi i isparivaču (ako solenoid ne drži npr. iz isparivača i dalje curi plin u rail, a od tamo može u usisnu granu), mogao si još danima imati probleme sa početnim paljenjem. U ovakvim slučajevima kad se ima plin u autu, preko interneta, važno je dobro opisati probleme koje si imao ili nisi u točnom trenutku. Ljudi se izgube između postova i na kraju se ne znaju uvjeti i problemi koji su tada bili.

Znači, sljedeće situacije (nadopunjavati ćemo informacije)

1. trenutno kada auto voziš na plin, a u početku radi na benzin dok se ne ugrije:

- upali OK, radi na 600-700 rpm-a (što je loše jer kad ja auto hladan i vani je oko 0°C treba biti na ~900-1200rpm), nakon cca 10 sekundi počne se gušiti i ugasi se ako ništa ne radi. Ako dodaješ gas, onda divljaju okretaji sve dok se ne ugrije kada

- ako slučajno kreneš tada, kažeš da 4-5 sekundi ne prima gas ? Ovo je sad veliki problem!

a) na benzin radi OK, ali kao čudno u nižim okretajima

a) na plin radi OK, bez čudnih događanja

2. Kada voziš samo na benzin 1-2-3 dana. Kako onda pali ? Kako radi nakon paljenja ? Sada, ne prije 5 mjeseci, nego ovaj tjedan ako si probao. Danas, jučer, sutra - trebamo frišku informaciju.

Moj zaključak:

1. Moramo vidjeti jel sve na benzinu radi OK. Velik dio sustava koji koristi auto kada radi na benzin - koristi i plin. Moramo maknuti plin iz računice da to prvo provjerimo. A to znači da budemo sigurno da plin namjerno ili nenamjerno ulazi u cilindre.

2. Moramo vidjeti zašto zagrijan auto na benzin radi OK, ali kažeš ne savršeno. Nemiran rad na nižim okretajima može biti da plin negdje curi polagano, jer u leru i nižim okretajima je to najviše vidljivo.

Iz situacije 1 mi se čini da tebi od nekuda curi plin u usisnu granu. To može biti preko injektora i/ili preko isparivača (on ima cijev do usisne grane također). Sreća pa imaš auto za koji znamo točne parametre MAP-a, okretaja etc.

Kad je auto hladan i na minusima treba raditi na 1000 ili više okretaja (plin to može samo zeznuti).

Kad je auto ugrijan, treba raditi mirno na 700 rpm-a i MAP tlak treba biti oko 30-31kPa (0.30-0.31bar) i vrijeme ubrizgavanja oko 2.9-3.1ms za taj ler kad je auto ugrijan, a svi potrošači ugašeni (ventilatori, klima, kratka svjetla i kazić). Plin bi trebao biti sve to isto, ali vremena ubrizgavanja oko 4.5ms (sve od 4-5ms je prst-palac metodom OK). Vidi sutra s majstorom što mu kažu ti parametri. Koji majstor čisto da pitam ? I saznaj koji sustav i model.

Edited by Vuco
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Vuco, nisam očekivao ovakvu požrtvovnost od bilo kojeg člana foruma. Hvala na odvojenom vremenu za natipkavanje svega.

Sutra kada pokupim auto od mehaničara i kad odradim ovaj dio kod čovjeka koji mi je ugrađivao plin, bit ću valjda nešto pametniji pa ću napisati šta koji od njih kaže kad dođem s posla. Inače sam doma kod City centra na istoku, ali često sam zbog posla u Prečkom tak da je Rudeš usput. Zasad ću samo rezimirati onda simptome:

1. Auto na hladno upali kao da je sve normalno. Radi na 600-700 okretaja (ne sijećam se da mi je ikada u leru radio na iznad 800 okretaja bilo ljeto ili zima).

2. Nakon 10 sekundi se počne gušiti, gubi snagu i gasi se.

3. Palim ga tako da čim se upali stisnem gas i držim ga na 2000 okretaja. Ako ga slučajno malo izgubim s tih 2000 okretaja (pomaknem milimetar nogu), ne mogu ga više uloviti, padnu mu okretaju na 100-200, počne se tresti, kratka svjetla se pale-gase u istom ritmu. Tada stisnem gas do kraja i čekam sekundu dvije da uhvati i da ga se digne opet na 2000 okretaja. U tom periodu mi nesagoreni benzin tu i tamo pukne u auspuhu.

4. Čim auto prebaci na plin, nema baš nikakvih problema, doslovno prodiše i mogu auto normalno voziti.

5. U drugom scenariju, ako palim na hladno i odmah počnem voziti, auto će krenuti i raditi dokle držim gas. Čim ga pustim, izgubim ga - ili će se pogasiti ili ću mu ja stiskati gas u prvoj, a po par sekundi se ništa neće događati (3, 4, možda i 5), i onda će uhvatiti i opet krenuti. Dakle, slično kao kad ga u leru držim na 2000 - držat će konstantu dok ne pustim gas, a onda borba.

6. U trećem scenariju kada ga na hladno palim na plin držeći gumb na računalu od plina upali normalno i u leru radi normalno. Gas nisam stiskao niti vozio auto jer mi je rečeno da to ne radim. Samo sam za probu upalio na plin na hladno.

7. Kada se ugrije i kada se vozi na benzin, mehaničar mi je rekao da je po njemu u redu, ali poznajem svoj auto i osjetim da to nije to u vidu trokiranja u nižim okretajima. Dakle, na benzinu ga moram prebaciti u nižu brzinu i voziti ga u višim okretajima dok na plinu nemam nikakvih problema. Mogu praktički iz treće lagano krenuti, neće se zatrest.

8. U periodu od neka 3 tjedna kada sam skroz ugasio plin (zatvorio ventil na boci) i vozio isključivo na benzin, nisam primijetio razliku. Znači isti problemi, verglanje na parkingu na 2000 okretaja dok ne postigne nekakvu temperaturu, tu i tamo prvih 100 metara pukne u auspuhu, kad postigne radnu temperaturu, vozi normalno al zatrokira u nižim okretajima pa sam morao razvlačiti brzine prije prebacivanja u višu.

Link to comment
Share on other sites

Kad si vozio na benzin, zadnja točka, napisao si da se paljenje popravilo kad si natočio do kraja rezervoar benzina, ali da i dalje u niskim okretajima nije radilo ok (po tebi)?

"Niski okretaji" u tom slučaju su ler ili 2000+ okretaja?

Link to comment
Share on other sites

E da još i to pojasnim... Dok sam s benzinom bio pri kraju (to je bilo prije nekih mjesec i pol dana), jedva da sam ga mogao upaliti. Stisnuo bih gumb za paljenje i držao lagano gas. Uspio bih upaliti iz drugog ili trećeg puta. Baš je koma bilo. Kada mi se upalila lampica za rezervu, natočio sam benzin do vrha i od toga dana je bilo ovako kako sam u prijašnjem postu opisao. Dakle, sada pali normalno, ali su simptomi kao u točkama 1-8 kako sam naveo.

Niski okretaji su ono kada si u trećoj brzini, skrećeš u ulicu, prije skretanja usporiš ali ne prebaciš u drugu nego ga ostaviš u trećoj na nekih 400 okretaja. Na plinu to normalno savlada, dok na benzinu počne cukati pa ga ipak moram spustit u drugu. Dakle na to mislim. Ne na ler. U leru je OK na benzinu kada se zagrije.

Link to comment
Share on other sites

400rpm je smrt, a ne niski okretaji :D

Čudno da auto ide. Pretpostavljam da tu plin bolje radi jer je bogec injektor plinski sporiji od benzinskog pa nekako tera više plina. Meni se inače sve ispod 600 jako osjeti na benzinu i plinu da nije nešto ok (vibracije). Pa to je ispod lera od 700 okretaja (bez klime). 

No ok, moram jedino priznati da svaki tvoj post sa okretajima zvuči nerealno. Baš se ne poklapa za auto koji oboje vozimo.

Javi sutra šta kažu majstori. Nadam se da će netko pogledati tlak u benzinskom railu koji mora biti oko ~3.5bar čim daš kontakt i pumpa goriva nadruka svoje. Ako nije mapa, onda je gorivo i odvod/dovod goriva problematičan, jer to je jedino različito kod rada auta na plin i benzin. Paljenje smjese je ok, senzori su ok.

Čim je sve radilo ok na plin u startu (kad si ga hladnog zapalio na plinu) znači da nije plin curio u usisnu, da nije brtva usisne grane ili tako nešto. Ako je toplo vrijeme, mislim da nemaš straha za laganom vožnjom na plin od početka. Ako se ne varam, iznad nule su obje komponente LPG goriva (butan i propan) u plinovitom stanju pri normalnom atmosferskom tlaku. Ali ok, ne treba silovati.

Obzirom da je lambda bila u gorivu, možda je stvarno mapa plina. Daj klikni sliku sutra kod majstora za plin kad pokaže mapu i razliku benzin-plin. I na leru će nam reći puno podataka, pogotovo još ako se vide druge brojke tipa vremena ubrizgavanja, tlakovi i temperature, te senzor MAP-a. To mora pokazati!

Sretno!

Link to comment
Share on other sites

Kako uspije uopce pasti na 400rpm lol. Ja sa dci ni ne mogu toliko spustit okretaje pa to je ispod lera. Ecu valjda sam ubrizga gorivo da probam toliko sporo skrenut u 3, stisneš kvacilo ako vec skreces toliko sporo 😂

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima još jednom.

Za početak da se referiram na ovih 400 okretaja. Moja isprika - bubnuo sam i ostao živ! 😆

Naravno da je nemoguće da padne na 400. Danas sam obratio pozornost na okretaje i radi se o situaciji kada je pod opterećenjem (druga/treća brzina) na nekih 900-1200 okretaja. Tada mi na benzinu trokira dok je na plinu OK. I imam potrebu reći da nikada ne krećem iz treće. Znalo mi se par puta desiti (kao, vjerujem svakome) da ga slučajno ostavim u drugoj pa tako krenem. Iz treće sam probao jednom polako, ni sam ne znam zašto, valjda znatiželja. Dakle, ne bi htio da mislite da silujem auto. Pazim i šaltam brzine redovito. 😊

Evo da javim samo da sam auto preuzeo i da nemam nikakvih novih informacija. Zbog obveza na poslu nisam stigao do majstora za plin - budem u ponedjeljak ili utorak tek otišao pa ćemo tada pogledati mape plina i benzina. Mehaničar kod kojeg je sada bio je jučer prebrikao plin da ga eliminira (tako mu je telefonski savjetovao ovaj moj čovjek za plin) i auto se isto ponašao. Danas ga nismo spajali na OBD zbog nedostatka vremena, no on kaže da su svi parametri na lambda sondama kako trebaju biti. Imam samo dijagram kompresije, no i ona je odlična. On kaže da sumnja na ventile, da su se možda zbog plina oštetili pa ne dihtaju kad je hladno dok je materijal skupljen. No to mi ne pije vodu jer, kao što sam jučer rekao, kada palim na hladno na plin, sve je super. Također sumnja da mi možda majstor koji mi je mijenjao zupčasti u 8. mjesecu nije fulao fazu, al ni to mi ne zvuči uvjerljivo s obzirom na simptome. Sve u svemu, i dalje ništa ne znam. Kako je Vuco rekao, kome god ga odvedem, nitko nema vremena za igranje i istraživanje, a ja nemam znanja ni alata.

Danas sam ga vozio samo na benzin i moram priznati da se u redu ponašao, čak i bez trokiranja. Je li tome doprinjela zamjena lambda sondi, ne znam. Kad sam ga upalio nije se gasio, međutim, već je od ranije bio zagrijan tako da nije reprezentativna situacija. Više ću znati sutra ujutro. Idući tjedan idem kod majstora za plin i kod električara pa ću javiti novosti i nova saznanja nakon toga.

Link to comment
Share on other sites

Ok, barem nešto znamo da lambda radi OK i da je kompresija OK. U ventile ne sumnjam, jer kao što si rekao - kad hladno startaš na plin - sve radi OK. Nije do njih.
Da nije u fazi, ne bi auto radio normalno niti dok je ugrijan, sigurno bi se nešto osjetilo (ako ništa drugo - nedostatak snage barem). Netko drugi će tu pomoći, nikad nisam imao taj slučaj.

Vidi kako pali hladna na benzin. Ako trokira, ja bih prvo gledao tlak goriva. Treba biti oko 3.5bar-a na tom autu.

Ako ti je stvarno lambda sonda crkla i ona bila kriva, onda će sada sve raditi OK na benzinu i dok je hladan. Ako nije crkla, a bila puna goriva, onda će se i nova uskoro napuniti gorivom.

Dok ne dodeš majstoru za plin - samo polako. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ova tema ne ostane visiti u zraku, javljam da sam napokon riješio problem koji me mučio par mjeseci. Međutim...

...pojma nemam do čega je bio problem. 😁

Naime, nakon zamjene lambda sondi auto je počeo raditi nešto bolje. I dalje je bilo potrebno prije pokretanja par minuta stiskanja gasa u leru dok se ne zagrije, ali više se nije gušio kad bi ga se nakon paljenja ostavilo u leru (bez stiskanja gasa) i nije tako značajno ostajao bez gasa kada bih odmah krenuo bez zagrijavanja. I dalje je štucao dok se ne zagrije, ali u globalu je bio bolji. Bio sam jako u gužvi s poslom, imao par radnih vikenda pa se nisam stigao baviti njime do pretprošlog tjedna kada sam ga odveo svom mehaničaru koji je u međuvremenu došao u kontakt s nekim čovjekom u Jastrebarskom koji je elektroničar po struci. Nažalost, ne znam mu ime ni naziv radnje, no čovjek se spojio na njega, u pola sata je isparametrirao nešto, i eno ga, radi ko da je jučer izašao iz tvornice. Ni mehaničar mi nije znao reći što je bio na kraju problem i što je točno ovaj napravio, no najbitnije da nije baš ništa mehanički. Čak i u leru na hladno puno bolje radi, održava onih 1000 okretaja što je Vuco pričao. Očito je auto taj problem dulje vukao, samo je zadnjih pola godine postao znatno izraženiji. Hvala svim forumašima na savjetima i ponudi za pomoć. Glavno da je riješeno! 👍

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

e jbg, još da znamo što je radio i br telefona ili kako doći do lika...

I meni malo cuka u prvih 10ak sekundi vožnje nakon hladnog starta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Po mome iskustvu sa majstorima prije da je prikrio problem/kompenziranjem nego rjesio... al to sam samo ja.. vjeciti pesimista + pehista 😀

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne znam na što se može spojiti (osim plinskog ECU-a) na Meganu 2 1.6 16V :D i da može podešavati.

Daj pitaj majstora koga je pozvao, barem da dobijemo čovjekovo ime/firmu.

Link to comment
Share on other sites

Jeli bio kakav sluzbeni update softwarea, a da se ne zna javno?

Link to comment
Share on other sites

Pa meni jedino pada napamet da se poigrao mapama paljenja. Plinskom i(li) benzinskom

Link to comment
Share on other sites

Iskreno sam se nadao da će netko tu na forumu znati reći što je čovjek mogao napraviti. Ne znam šta bi vam rekao. Skužio sam, kad sam preuzimao auto, da mi je mehaničar bio malo suzdržan kad sam ga pitao o tom čovjeku pa nisam silio. Međutim, u ovih par mjeseci sam savjete i pomoć tražio na sto strana (uključujući i tu) i sad mi je neugodno jer nit znam objasniti do čega je bilo, nit znam reći ko je čovjek koji mi je riješio problem. Ispadam ko debil pred svima. 😊

Budući mi je mehaničar u kvartu, jučer sam stao usput do njega da ga zamolim neku informaciju jer me u zadnje vrijeme ljudi prije pitaju za auto nego za zdravlje, pa kad kažem da sam napokon riješio, znatiželjni su. Inače, ne znam kako je on došao do tog čovjeka i meni je cijela situacija malo smiješna jer ne vidim kako može naštetiti da čovjeka izreklamiram. Kad se već bavi time, valjda je u interesu dovesti mu više posla, no dobro... Kaže mehaničar meni (inače je momak iz Šibenika): "Vidi, to ti je stariji čovik, nema radnju, a onako je, kako bi ti reka, malo težak i ne da se s njime baš razgovarati. Ja san zapalia dvi cigare, on je napravia posal. Čovik je lumen, ima znanje, a takvi su teški za razgovor, teško se i dogovorit s njim, ne pitaš ga puno, samo si sritan kad on napravi svoje i to je to...".

Ukratko, nisam ništa dobio što mi je jako žao jer forum i služi da podijelimo informaciju i nastojimo si pomoći. Ako netko ima sličan problem kao ja i ne nalazi riješenje, ja ga jedino mogu spojiti sa svojim mehaničarem, pa dalje nek vidi. 🤷‍♂️

Nekad je stvarno teško s ljudima, šta da vam kažem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima takvih lumena puno. Neka si ti rješio problem.

Nego, sudac (juričev), imaš li ti kakve veze sa Vodicama?

Link to comment
Share on other sites

Je, otac mi je iz Vodica. Al kolko znam, nemam veze sa Juričevima iz Zatonske (bar ne bliže da znam povezati) nego druga grana iz Brunca. 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Orajt! Sve jasno. Poznam i jedne i druge (spomenute) sučeve. :bigl:

Nisam još sreo to prezime izvan Vodica. Ili da osobe nemaju nikakve veze s Vodicama

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.