Jump to content

Ulje u spremniku za vodu


jande5217

Recommended Posts

Neki dan vidio mrljicu u antifrizu, i reko ma nije nista, moguce da je malo masno..

A kad danas, odem nekih 50ak km, dignem haubu, a antifriz umjesto ruzicast, crn...

Pitao majstora, kaze brtva glave, treba na obradu.. Cc 3000 kuna, ako ne i više.. Jel se isplati?

 

Poslano sa mog ANA-NX9 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

88kw ?  Joj .. rubno isplativo .

Jos te ceka turbina i mozda gornji dio motora ako ga ostavis..

Link to comment
Share on other sites

Savjetniče a šta bi značilo gornji dio motora? Kako se to ono zove?  Nije glava?

 

OT ne mora biti brtva glave, može biti i rashladnik ulja. Ali ako nije bacio si cca100€ a problem ostao. Iako on se moze skinuti i testirati na propuštanje. Pa je onda trošak samo ruke..

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, laci said:

Nije glava?

Poklopac ventila ejkejej deklo i pripadajuća brtva tipa dihtung. 🤓

Link to comment
Share on other sites

Kaze da je dihtung verovatno, turbina je prosle godine promjenjena.. Znam da je to sve neisplativo, ali opet jeftinije od uzimanja neceg drugog.. Gledam na taj nacin.. Jbg, nema se para za novije..

Poslano sa mog ANA-NX9 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako je ostatak auta ispravan (ne rupa bez dna ili groblje na kotačima) isplati se uložit cca tih 3000kn i bit miran bar 10 godina, ionako je to malo više nego 4 gume koje moraš kupit svakih 5-6-7 godina

Link to comment
Share on other sites

Prije godinu dana sam bio u sličnom problemu, ali sa Cliom II 1.4 16v, ošla je brtva glave i auto je dizao temperaturu. Bilo je ili popravak ili otpis auta, ali mi ga bilo žao jer smo dosta do tada bili uložili u ovjes, gume itd, pa smo ga dali popraviti. Cijena je bila nešto iznad 4000kn (ko pol auta), ne sjećam se točno više cifre. Od tada se auto i dalje najnormalnije vozi. Trenutni problem mu je klima jer je negdje iscurio plin - riješit će se.

Link to comment
Share on other sites

Ma veli majstor, nije vec dugo vidio tako dobar ovjes i limariju.. Nek slozi to sad, a dalje cemo vidjet.. Turbina ima godinu garancije, auto lijepo radi.. Klima radi, sa strujom nema problema.. Jedino zavojnica, al nije neki kvar (tempomat ne radi).
Ovo s uljem me iznenadilo, ali eto, dobro da sam vidio..

Poslano sa mog ANA-NX9 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Nije kod njega kao kod k4m da preko kucista termostata pomijesa ulje i vodu?

Ne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update: imam izgorena 2 klipa, bilo mi cudno jos i prije, a veli majstor da nije meni izgorio vec prijasnjem vlasniku prilikom krepavanja turbine..
Bit ce servis glave, klipova, nova brtva cc 5000kn

Poslano sa mog ANA-NX9 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prodan Scenic.. Nisam imao vise zivaca za njega.. Vrijeme za drugi...

Poslano sa mog ANA-NX9 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema srece s tim motorom. Kolko god da si eventualno ulozio, najbolji ulog ti je sto si ga prodao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.