Jump to content

R19 16v kape amortizera


frlja

Recommended Posts

Poštovani kolege

Trebao bi kape amortizera za R19 16v 93 god - 3 vrata - problem je koliko sam vidio kod naših prodavaća da svi imaju kape ali očito je moja verzija sa wiliams ovijesom - kapa je excentricna i punktirana - pa ako znade tko prodaje a da su ispravne bio bih Vam jako zahvalan .

Lp

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji wiliams ovjes, niti je ikada postojao kao takav i u tom kontekstu, kako i za svoj misliš. Kape su kao na gtt, zamaknute radi nagiba.

Kažeš nemaju u autodijelovima?

Daj br šasije.

A možeš i koju sliku devetnajstice da znamo o kojoj se radi ;)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da znaš koje kape imaš ali može slika?

Također ako su to te na koje mislim, kupio bi ih :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • petak changed the title to R19 16v kape amortizera
10 hours ago, frlja said:

Poštovani kolege

Trebao bi kape amortizera za R19 16v 93 god - 3 vrata - problem je koliko sam vidio kod naših prodavaća da svi imaju kape ali očito je moja verzija sa wiliams ovijesom - kapa je excentricna i punktirana - pa ako znade tko prodaje a da su ispravne bio bih Vam jako zahvalan .

R19 16V je imao posebne nosače amortizera i to jako skupe. U Roci su me tražili skoro 1600kn za komad. Imao sam taj auto 4god i trebali su mi ti nosači koje taj auto pojede za 50-60 soma km. Meho ih je slučajno uspio nabaviti u jako dobrom stanju za 100€ oba.

Sretno s potragom :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Što Renault napravi to se ne popravlja. Valjda imaju tim genijalaca koji smišlja takve ideje. Odjel za kako otežati održavanje kupcima naših vozila. Nema zamjenskih od nikoga?

Link to comment
Share on other sites

a kaj se tu točno pojede pa da je potrebna nova?? osim ako istrune ili pukne....

vidim da je princip kao na Gt turbo..... 

Link to comment
Share on other sites

Struli guma, zariba ležaj ili melje.

Ako se neda nabaviti može se raskovati donja ploča i viditi šta se može ugurati unutra..

Zamjensko vozilo je berlingo sa nekim malim motorom?

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Optimista said:

Ista kapa kao na meganu 2.0 16v (f7r)

Ja platio 35 kuna komad novi

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, živac said:

a kaj se tu točno pojede pa da je potrebna nova?? osim ako istrune ili pukne....

vidim da je princip kao na Gt turbo..... 

Pukne. I meni su pukla oba. Čitao sam negdje davno dok sam imao taj auto. Neki su pisali da je nosač loš, drugi su rekli da je problem u dizajnu ovjesa jer je preveliko opterećenje na nosač pod krivim kutem...

Auto je bolesno dobro držao zavoje za ono vrijeme ali su odlazile kape amortizera. Oni koji su se ganjali po Sljemenskim serpentinama ostajali su i bez nosača motora pogotovo zamjenskih jer motor nije bio vezan za muldu nego samo za most pa su trpili nosači. Prva brzina nije imala sinkron...

ABS pumpa je bila problematična. Odlazila bi joj membrana pa bi ABS pumpa periodički nadrukavala tlak koji je zbog membrane gubila dok je auto stajao i ispraznila akumulator. A na toj pumpi ako nema tlaka nema ni kočenja - kočnica propadne!

Bilo ga je gušt voziti ali je bio čudno složen :)  Za divno čudo električni šiber mi nikada nije prokisnuo u 4god koliko sam ga imao.

I sicevi su bili izvrsni!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Postovani

Neznam kaj je otislo na kapi ali mi je kum rekao da su neispravne - slozio cijeli ovjes i nove poluosovine i samo se sada zezaju te kape :(.

Mislim nije neka hica pa da gori - s tim autom radim cca 300 km godisnjem a zamijensko vozilo je opel combo ofc sluzbeno :)

Ove kape koje su sada su bile zavarene gore - ne znam zakaj ali su funkcionirale 

On 22. 02. 2022. at 23:37, Med0 said:

Pukne. I meni su pukla oba. Čitao sam negdje davno dok sam imao taj auto. Neki su pisali da je nosač loš, drugi su rekli da je problem u dizajnu ovjesa jer je preveliko opterećenje na nosač pod krivim kutem...

Auto je bolesno dobro držao zavoje za ono vrijeme ali su odlazile kape amortizera. Oni koji su se ganjali po Sljemenskim serpentinama ostajali su i bez nosača motora pogotovo zamjenskih jer motor nije bio vezan za muldu nego samo za most pa su trpili nosači. Prva brzina nije imala sinkron...

ABS pumpa je bila problematična. Odlazila bi joj membrana pa bi ABS pumpa periodički nadrukavala tlak koji je zbog membrane gubila dok je auto stajao i ispraznila akumulator. A na toj pumpi ako nema tlaka nema ni kočenja - kočnica propadne!

Bilo ga je gušt voziti ali je bio čudno složen :)  Za divno čudo električni šiber mi nikada nije prokisnuo u 4god koliko sam ga imao.

I sicevi su bili izvrsni!

Abs pumpu nemam - imam klimu i elektricni servo - j**es abs :)

Sicevi su prva liga kako drze i kako potones unutra 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, frlja said:

Postovani

Neznam kaj je otislo na kapi ali mi je kum rekao da su neispravne - slozio cijeli ovjes i nove poluosovine i samo se sada zezaju te kape :(.

Mislim nije neka hica pa da gori - s tim autom radim cca 300 km godisnjem a zamijensko vozilo je opel combo ofc sluzbeno :)

Ove kape koje su sada su bile zavarene gore - ne znam zakaj ali su funkcionirale 

Abs pumpu nemam - imam klimu i elektricni servo - j**es abs :)

Sicevi su prva liga kako drze i kako potones unutra 

i imam 2 kompa - jedan mi ima klimu a drugi je chip ( nema blokade ) ali mi ne radi klima na njemu - tj ne pali se - e sada me zanima dali se moze nekako presloziti chip s ove chipirane na ovu koja ima klimuu da imam sve u kompletu a ne da se zajebavam pa da mijenjam komp po potrebi 

Link to comment
Share on other sites

Imaš kakvih slika od jurilice? Ne štedi :)

 

Link to comment
Share on other sites

Vraća uspomene :)

Moj je imao šiber na struju i digitalni sat, ali nije imao klimu :dobroje: To mi je bilo žao jer je klima na tim autima puhala uvijek ledeno, a moj je isto bio crn. Šiber me koliko-toliko spašavao ljeti. 

Ni moj nije imao pokrov svjećica onaj na kojem piše F16 i.e.   Frend od kojeg sam kupio auto jednom nije dobro vratio taj plastični poklopac i pao mu je na ispušnu granu u vožnji :rolleyes:  Čuo sam da nije jedini kojem se to dogodilo. Ja sam ga naknadno nabavio ali to nije spriječilo da se kondenzira vlaga u prostoru svjećica. Ako su kabeli svjećica loši i ne dihtaju dobro onda ta vlaga lako prodre na svjećice i korodira pa auto ne ide dobro.

Čini mi se da kućište filtera zraka motora nije originalno. Kod mene je taj airbox bio drugačiji i veći ovalnog oblika.

Link to comment
Share on other sites

Imam poklopac svijecica i to 3 kom ali nisam stavio radi kondenzacije ( tako mi je rekao moj mehanicar ) - kučište filtera za zrak je orginalo zasto jer kada imas klimu onda imas strujnu servo pumpu .

On 12. 03. 2022. at 12:35, f7p said:

Voda se sljevala kroz otvor na haubi direkt na poklopac ventila

Inace ja mislim da je taj otvor da hladi idpusnu granu jer se ona prebolesno pregrijava 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, frlja said:

Inace ja mislim da je taj otvor da hladi idpusnu granu jer se ona prebolesno pregrijava 

Točno. Čak sa tim otvorom ispušna grana grije prednji dio kabine. Super po zimi, koma preko ljeta :)  Zbog toga mi je bilo vruće za noge kada sam se vozio na more.

Ali zahvaljujući toj 4-u-1 grani možeš se voziti prilično brzo i imati normalnu potrošnju. Taj auto je na autoputu pri 130-140km/h sa 1.8 motorom trošio kao moj Clio 1.2

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.