Jump to content

SERVICE: check injection


Bekrija
 Share

Recommended Posts

Dakle,

idem jutros od snaše (jer još sam mlad i "aktivan") i odejedared se upali žuta lampica "service" uz napomenu "check injection". A onda je došla uzbrdica i tu sam skužio da motor isporučije, po mojoj slobodnoj računici, 15% snage. Uspon je potrajao, svi su me prestizali i usputno jebali majku, a moje nezadovoljstvo je raslo. Nekako sam se skulirao da ga ne odvezem u lokalnu poslovnicu CIOS-a te sad ovo tipkam...

Šta bi to moglo biti, zna li se šta? Isplati li se popravljati ili voziti na otpad?

Radi se o francuskoj "limuzini" Megane 1.6 iz davne 2005. godine sa tričavih 180 'iljada kilometara i urednim servisima.

20220221_060347.jpg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Recimo ovako, vrlo vjerovatno nesto se pokvarilo. Postoji mogucnost da ima veze sa zrakom, diznama, svijecicama, ispuhom... Za detaljnije javi se nekom tko ima dijagnostiku, procitati greske, evenetualno pogledati parametre i usporediti, tj napraviti dijagnostiku, pa ces znati vise u cemu je problem. Ovako pricamo na suho.

Link to comment
Share on other sites

Kako radi u leru?
Da nisu bobine? Vjerojatno nije neki veliki belaj.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U leru je OK. Pri opterećenju rapidno gubi snagu i radi nemirno...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Opet nagadam, vjerovatno gubi snagu jer radi u Limp Home mode. Dakle samo dovuci se do kuce. E sada zasto opet bez dijagnostike ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Kaže majstor da je zabilježena greška, citiram, "klapne gasa". Jel' ima to smisla?

Jeftinija verzija je 800-tinjak krznaša, skuplja nekih 1000 i nešto...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam sad skuzio, kod snaše si bio jel ,u provodu ? Ajde lega investiraj 100€ u auto, u provod

 

da te utjesim, kod renola benzinca je visestruko jeftiniji problem kad se pojavi ček inđekšn nego kod dizelasa.

nesto malo sa zrakom problemi ili sa strujom, kaj god da je nije preskupo

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Bekrija said:

idem jutros od snaše

Je li samo ti ideš kod te snaše? Da nije PU neko u auspuh ubrizgao?

Link to comment
Share on other sites

Nisam sad skuzio, kod snaše si bio jel ,u provodu ? Ajde lega investiraj 100€ u auto, u provod
 
da te utjesim, kod renola benzinca je visestruko jeftiniji problem kad se pojavi ček inđekšn nego kod dizelasa.
nesto malo sa zrakom problemi ili sa strujom, kaj god da je nije preskupo
 
Nije problem u investiciji nego u dijagnostici...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Je li samo ti ideš kod te snaše? Da nije PU neko u auspuh ubrizgao?
Ovo počinje biti materijal za rubriku "Dragi, Lastane...".

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekrija said:

počinje biti materijal za rubriku "Dragi, Lastane...".

Mislim da nisi možda ljubio snašu na salašu pa saznao kasno da ima brkatog muža. 👀

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

...a možda samo loše gorivo iz bosne...
Nije iz Bosne, sa INE je...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Bekrija said:

Nije problem u investiciji nego u dijagnostici...

Vidi dijagnostika se ne radi na forumu. Treba vidjeti greške. Prema tome dalje. Klapna gasa može imati više greški, ne moraju nužno sve biti nova klapna. Tako da bez točne greške teško pomoći.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Možda je vlaga u konektoru od klapne pa struja zeza, a možda je i na drugoj strani na kompijutktoru motora (ECU).

Ovo ne mora biti skup popravak. Te klapne se ne raspadaju samo tako pa ne bi u njoj tražio problem dok ne eliminiram sve ostalo.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, nije do klapne gase. Daljnjim istraživanjem ispada da 1. i 4. cilindar ne rade. I to kao da ih ECU isključi; u suprotnom bi ECU javio grešku jer zna da cilindru trebaju paliti a nisu...

Kad ga ugasim\upalim ponaša se OK mada i dalje stoji upozorenje: service - check injection. Onda se opet random uzjebe.

I, tako... A vi, kako ste?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Čovječe, koliko je Megane 2 bio ispred vremena, auto iz tog doba ima gašenje cilindara, pa ni danas to neki auti nemaju.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Lega, možda si laaagaaanom vožnjom zaštopao injektore? 😜 Daj snaši auto da ga produva 😉

Ako su dva cilindra problem, vjerojatno bobine, injektori ili nešto drito na njima Ali treba na dijagnostici vidjet.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Throttle body nije u pitanju, to smo zaključili u prvoj iteraciji.

Sad su na 1. i 4. cilindru promijenjene bobine i opet isti problem.

Kako dalje kroz život?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Svjećice? Solenoid varijabilne remenice? Lambda? MAP? 

Btw, kod renola se broje cilindri od mjenjača pa lijevo.

Hm, vidim da si promijenio i prvu i četvrtu pa to nema veze onda

 

Pogledaj malo videa od ovog lika, možda nađeš šta slično. Npr

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bekrija said:

Throttle body nije u pitanju, to smo zaključili u prvoj iteraciji.

Sad su na 1. i 4. cilindru promijenjene bobine i opet isti problem.

Kako dalje kroz život?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Kako ste to zaključili?

Koji točno grešku pročitaš na dijagnostici?

Link to comment
Share on other sites

Kada se pojavio problem u vožnji, skidanjem kablova sa svjećica 1. i 4. cilindra se ništa nije promijenilo u radu.

U međuvremenu se auto ugasio prilikom kretanja te ništa nije zabilježeno na dijagnostici.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako, ovo sto se tebi dogada, da iskljuci pojedine cilindre je vjerovatno mjera da se motor sacuva. Tako ne mozes testirati sto je. Dakle trebas pronaci koje greske tocno dijagnostika kaze. I onda prema tome postupiti. Ako kaze da je nesto sa klapnom gasa tada pogledati sto ta greska tocno znaci, i kako se moze utvrditi sto je tocno uzrok te greske.

Iliti drugi rijecima, dobijes neku gresku, komp motora odluci da je to opasno za motor i ugasi 2 cilindra, imas snage makniti se sa ceste i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da je posjet snaši opasan za vlasnika, zato auto više ne želi ići nikuda 😆

Možda ako imaš priručnik koji dolazi sa autom prvo pogledati dali su popisani kvarovi na koje upozorava ta lampica, da nebude da je nivo ulja prenizak ili slična glupost.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.