Jump to content

SERVICE: check injection


Bekrija
 Share

Recommended Posts

Dakle, ponovilo se i odmah se spojilo na dijagnostiku. Greške su: DF078 i DF079.
U kojem smjeru krenuti?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Par stvari koje treba provjeriti, ali samo po mom.

Provjeriti u kakvom je stanju klapna gasa. Da nije zacadjena. Ako je pocistiti za pocetak

Provjeriti koje temperature daje senzori temperature zraka i temperature vode, te koju vrijednost daje MAF senzor. 

Dakle ponavljam po XY put. Dijagnostika nije spojiti uredaj i procitati kodove i reci to ne valja. Dijagnostika je proctiati kodovoe, znati gdje dalje i u kojim uvjetima gledati paramatre, testirati komponente i zakljuciti sto ne valja.

Link to comment
Share on other sites

Svi navedeni senzori daju OK vrijednosti. Kakva je šansa da je ECU otišao kvragu?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mala sansa.

provjerio bobine, svijecice i kablove svijecica?

Radio logiranje podataka, kada se pojavi greska za zamzrne podatke i tada ih provjerio?

Link to comment
Share on other sites

Ajd da i ja bubnem, možda lambda sonda? Imao sam prošle godine problem na Clio 2 1.4 gdje je auto trokirao i izgubio snagu. Više se ne sjećam jel bilo nekih grešaka u Clipu, ali znam da za lambdu nije bilo nikakve greške. Majstor je zamijenio svjećice jer su stare zbilja bile loše, ali nakon zamjene je bilo još gore, pa je stavio neki aditiv jer je mislio da su možda injektori krivi da bi na kraju ipak išao zamjeniti lambdu i to je bilo to. Loša lambda da je krive informacije ECU i onda se on zblesira.

 

Link to comment
Share on other sites

Loša lambda sonda se vidi na eko testu. Odeš u stanicu za tehnički pregled, platiš im eko test i vidiš.

Ako je lambda dobra, vidi fuel trimove. Ako je smjesa siromašna auto ode u limp mode da ne spališ motor jer siromašna smjesa izgara na puno većim temperaturama. U tom slučaju možda negdje vuče višak zraka, a možda je slab tlak goriva (začepljen filter goriva, loš regulator, slaba pumpa - tim redom)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.