Jump to content

Clio III Grandtour, 2009. ne rade brisaci


Dadi37

Recommended Posts

Pozdrav forumu, evo vec poznati problem, ne rade brisaci, nije proslo tjedan dana otkako sam kupila auto i vec ne rade brisaci, drugi put ih koristila i stali mi nasred sajbe. A prica ide ovako, upalim ih neki dan ujutro i nakon nesto vremena krenu onako kao zapinjati, pomislim da su istrošeni pa cu ih promijeniti i ajmo dalje 🤔 i pocnu sve vise "zapinjati" i samo mi stanu nasred sajbe. Zadnji radi, radi pranje sajbi i naprijed i nazad, ali prednji nece pa nece, ni u jednoj brzini, provjereni svi osiguraci i kod volana i pod haubom, svi valjaju, motor je navodno nov ukljucujuci i stange i mislim da covjek ne laze, izgleda kao novo. Skinula sam onu plastiku ispod vjetrobrana da vidim koliko brzo ide voda i polila sam nesto vode po staklu i na suvozackoj strani ide dosta slabije nego kod vozača, ali opet i kod vozača vise kapka nego sto se "slijeva". E sad moje je pitanje jel to treba tako kapati ili treba teci, da probam jos odstopati to, trebam skinuti i brisace i sve jer je nedostupan prostor. nisam sigurna jesu kod mene 2 ili 3 odvodne rupe 🤔 stavit cu sliku kako to kod mene izgleda. Koliko sam upratila u prijašnjim postovima, ako nije nista od ovog nabrojanog onda jos ostaje jedino masa tj. neki kontakt na samom motoru? Pod pretpostavkom da je sam motor ok, kupila sam i onaj uredjaj sto mjeri ampere, volte bla bla, ali mislim da mi je to ipak prevelik zalogaj iskreno rečeno. Prekidac je u redu, cuje se paljenje, intervali. S cime ocistiti odvode? E da, i te rupe mi se cine drugacije nego one sto sam u prijašnjim postovima vidjela, nema ni gume, a nisu ni okrugle nego vise plosnate, postam sliku

IMG_20220403_174812.jpg

Slika mi je katastrofa, tesko da cete uopce vidjeti rupu 😅🙈

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi je poznato Clio ima probleme sa ručicom za palenje brisača.
Kolega Zrmi je popravio jednu pa možda se ubaci.
Ako su poluge nove i ne pružaju otpor provjerio bi ručicu brisača.
Odvodi moraju biti čisti i može se odrezati ona klapna da se više ne štopa.
Očisti se komadom žice.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, mata73 said:

Koliko mi je poznato Clio ima probleme sa ručicom za palenje brisača.
Kolega Zrmi je popravio jednu pa možda se ubaci.
Ako su poluge nove i ne pružaju otpor provjerio bi ručicu brisača.
Odvodi moraju biti čisti i može se odrezati ona klapna da se više ne štopa.
Očisti se komadom žice.

Interesantno jer sam to jedino izbacila kao mogućnost jer sam mislila da ako ne radi rucica ne bi radio ni zadnji brisac ni sajbe 😅 a i zato sto se cuje klik klik kad "palim" prednje brisace. Najbolje prvo onda odvode pa majstoru ako ne uspije ni to 🥴 

Hvala puno na odgovoru

I ne znam jel bitno, ali na starom autu nisam mogla brisace samo tako rucno pomaknuti, ali sad sam par puta morala zbog kise izaci iz auta i rucno brisacima malo obrisati sajbe i pomaknem ih kao od šale, uopce nema otpora

Link to comment
Share on other sites

E pa ne smije biti tako.
Da se nisu poluge otkopčale?
Daj samo kontakt i upali brisace izađi van i slusaj da li čujes motor.
Ako se čuje zujanje motora brisaca onda poluge nisu spojene.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, mata73 said:

E pa ne smije biti tako.
Da se nisu poluge otkopčale?
Daj samo kontakt i upali brisace izađi van i slusaj da li čujes motor.
Ako se čuje zujanje motora brisaca onda poluge nisu spojene.
 

Evo sad sam isla probati i ovo, i dala sam kontakt i upalila brisace i cuje se zujanje, medjutim onda sam ostavila u kontaktu, ali se zujanje i dalje cuje. Jel to motor brisaca onda iako sam ih na rucicu ugasila ili jos nesto moze zujati kad dam kontakt? Ispricavam se clanovima na ovakvim pitanjima 🙈 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo kao što je kolega Mata rekao prvo provjeriti dali uopće radi motor brisača,jer ako radi motor brisača onda je problem sa škarama
Btw da je ručica brisača otišla najvjerojatnije bi bilo i bijelog dima [emoji23][emoji23] kao što je bilo kod mene i zahvaljujući kolegi Zrmi ju to je riješeno


Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

Evo sad sam isla probati i ovo, i dala sam kontakt i upalila brisace i cuje se zujanje, medjutim onda sam ostavila u kontaktu, ali se zujanje i dalje cuje. Jel to motor brisaca onda iako sam ih na rucicu ugasila ili jos nesto moze zujati kad dam kontakt? Ispricavam se clanovima na ovakvim pitanjima [emoji85] 
Ček idem ja provjeriti na svom [emoji23] pa ti javim

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Dadi37
Ako odgovaraš na prethodni post ne moraš kopirati.
Zujanje može biti i od drugih stvari.
Stavi samo na intervale kad se brisači pokreću svakih nekoliko sekundi. Tako ćeš biti sigurna da čuješ baš motor od njih.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, marioaskz said:

Evo kao što je kolega Mata rekao prvo provjeriti dali uopće radi motor brisača,jer ako radi motor brisača onda je problem sa škarama
Btw da je ručica brisača otišla najvjerojatnije bi bilo i bijelog dima emoji23.pngemoji23.png kao što je bilo kod mene i zahvaljujući kolegi Zrmi ju to je riješeno


Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk
 

Ček idem ja provjeriti na svom emoji23.png pa ti javim

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk
 

Strpljivo cekam 🤣 hvala 😁

Link to comment
Share on other sites

Moze se spojiti direktno struja sa aku na pinove motorica da vidis jeli isti ispravan. Ako je, gresku traziti u rucici, relejima, ozicenju

Link to comment
Share on other sites

Iščupati struju s motora i mjeriti napone. Ako su ok,otkačiti škare i pokrenuti motor s ručkom bez tereta. Metoda eliminacije pobogu...

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav jos jednom, evo ja sam izvukla gume van, odvod je bio zastopan skroz, e sad na vozackoj strani je ta guma vodila do rupe nize i sad kad je nema vidim unutra neku cijev i poprilično je sve u tom dijelu onda nezasticeno od vode, zanima me jel i kod vas ta cijev, jel to sto posto sigurno da ju mogu maknuti 😅 

Prva slika je ta cijev za koju ne znam sta je i vidi se donekle taj cijeli prostor koji bi sad bio pod vodom ako nema te gume🤔

Druga slika- zastopan odvod, cak su i neke plastike bile unutra koje nisu mogle proci i taj cep od gume na dnu je bio poluzatvoren

IMG_20220410_160324.jpg

IMG_20220410_160212.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zabij odozgo vrtno crijevo i drzi ga dok netko pusti vodu na najjace

Link to comment
Share on other sites

Odvodi su rijeseni, sve je odstopano, zanima me samo jel mogu maknuti te gume van, a da nesto drugo ne zeznem 

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj po čemu će voda teći ako makneš crijeva, ako je po konektorima i žicama bolje ih očisti i ostavi.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Eventualno one cepove na dnu crijeva mozes skinuti

Link to comment
Share on other sites

Hvala, ipak cu onda vratiti, ali s odrezanim cepom kako kaze frenchkey jer mi se cini da auto ima problema sa strujom. 

9 hours ago, trigi said:

Pogledaj po čemu će voda teći ako makneš crijeva, ako je po konektorima i žicama bolje ih očisti i ostavi.

 

Edited by Dadi37
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav nadam se zadnji put 🤣

Uglavnom tolika peripetija, na kraju je jedan mali sarafcic bio olabavio na skarama brisaca 😅 sve radi 🤩🥳

Sto se tice guma za odvod vode zvala sam danas servis i rekli su mi da se moze odrezati onaj cep, ali da same gume ne smijem micati jer je kod mene struja ispod tog bazencica. 

 

Hvala svim komentatorima 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

e sad dobro to očisti i provjeri jednom godišnje da nemaš akvarij ispod brisača

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meni su klizni kontakti radili problem na motoru brisača, to jest na getribi mjenjača, očistio staru mast i stavio novu, postrugao kontakte i ocistio brakecleanerom i radi od tada, a bilo mi je da se brisači zaustave nasred soferssjbe, da ne rade, da se ne gase po minutu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.