Jump to content

P: Vel Satis 2003, 3.5 V6 automatic, Initiale


mk32003

Recommended Posts

Prodajem navedeni auto jer je višak. Auto je ispravan, prolazi tehnički bez problema.

Auto je benzinac, 3500 ccm, 177 kWK, (Nissan VQ35DE) pravih 330 000km, automatic 5 brzina (AisinWarner SU1). Broj šasije: VF1BJ0V0B28001833.
Oznaka motora kod Renaulta je V4Y701.

Auto sam osobno unio iz Njemačke od prijatelja koji tamo živi. Kod mene je od 2016. i s njim sam prešao 50 000km.

Auto je na zimskim gumama 17” i felgama i takav će biti do isteka registracije do 09/2022. Nakon toga ide odjava.
Zadnje 3 godine sveukupno nije prošao 20 000km. Uglavnom stoji preko zime, a preko ljeta ide na par dužih relacija.
Registracija za ovaj auto košta oko 3500kn sa obveznim osiguranjem. Potrošnja je prosjek 10-11 litara. Nema plin.
Motor je jako dobar, nikakvih problema nije imao osim redovitog održavanja.

Auto je tu odavno na forumu, ja sam 3. vlasnik i tražim dobru dušu koja bi cjenila ovakav auto i koja bi se nastavila brinut o njemu.
Auto nije drlog, niti je rasturan, nikad se nije iživljavano na njemu. Vožen isključivo na ulju 5w-40, najboljem za dugotrajnost bregastih, pogonskog razvoda itd.
U getribi je svakih 60-90 tisuća km mijenjan ATF. Ponekad zna zacukat samo iz 3. u 4. kad je u auto modu i to je tako odkad je auto kod mene.
Auto je gospodska limuzina sa besprijekornim komforom i korišten je većinom za duža putovanja.
Prijašnji vlasnik je ovdje bio na forumu koji ga je vozio po Europi, često na duža putovanja (DE-HR).

Auto je jedno vrijeme održavan kod Belinića, par puta kod Štarkelja, a kasnije najčešće u AutoRobot na Trešnjevci u Zagrebu.

Zadnje 3 sezone je bilo ulaganja te je slijedeće izmjenjeno na autu:

-          Prednje vilice, spone volana, prednje opruge i ležajevi amortizera

-          Komplet prednje i zadnje kočnice, diskovi i pločice

-          Prošle godine novo ulje u getribi mjenjača (djelomični refill od 4L) Ravenol ATF T-IV (30 000km nakon zadnjeg ispiranja), servo ulje, svi filteri i ulje.

-          Novi hladnjak motora, očišćena klapna gasa i usisna grana, novi dihtung usisne, nove svjećice, bobine, 2 nova senzora bregaste, nova original pumpa goriva, nova originala ekspanziona posuda

-          Novi akumulator, novi set ljetnih guma

Unutrašnjost je jako dobro sačuvana izuzev nekih dijelova plastike kokpita koji su kod Renaulta standardno poznate, te par ogrebotina na limariji zarađenih na javnim parkinzima.

Auto nije imao nikakvih havarija, sudara, oštećenja motora, getribe ili slično.
2018. sam sa 5km/h udario auto ispred sebe prilikom kretanja na semaforu u Karlovcu (vozač ispred krenuo pa stao). Oštećena mi je malo prednja tablica 😊

Na autu ne rade stražnji parking senzori i klima, kompresor je ispravan, sustav je ispražnjen taman prije zime kad je krepala, nabavljena je rabljena centrala klime sa konektorom (slika).
Imam i rezervne parking senzore.

Na staroj centrali je konektor izgorio i uništio pin centrale. Ventilacija i grijanje radi ispravno. Imam i nove parking senzore.
Plan je bio uz zamjenu centrale klime i provjeru instalacije, zamjenit 2 cijevi hlađenja (stare su vidno korodirane) i zamjenit pumpu vode koja malo curi na o-ringu. Nove cijevi imam vidi se na slici. Auto se dobro vozi, ne pregrijava, vozi normalno uz povremeno dodavanje antifriza. Pametno bi bilo zbog kilometraže provjeriti razvod lanca iako se ne čuje nikakvo klaparanje. Zamjena ne bi trebala biti problem. Na netu ima dosta klipova o zamjeni lanca i pumpe vode na Nissanima sa identičnim motorom. To često rade ljudi u DIY varijanti sa jako dobrim opisima.

Uz auto poklanjam kopiju SW za Renault Visu za električne sheme i Dialogys.
Uz auto idu i komplet HP ljetnih guma sa original Renault felgama. Ljetne gume/felge se mogu prodat posebno ako ima zainteresiranih - link na oglas.

Cijena za sve skupa je 2000€. Može zamjena za manji benzinac atmosferac sa maksimalno 100KS jer doma imam novog mladog vozača.

Preprodavači koji bi rušili cijenu čisto iz zajebancije i sporta me ne zanimaju i neka ne zovu. Ima i skupljih oglasa sa ovim modelom, ali zbog gore navedene situacije mislim da je cijena realna. Osim toga radije bi da auto uzme netko sa foruma koji bi i dalje pisao o autu.  Slike auta su ovakav kakav jest na parkiralištu gdje većinu vremena skuplja prašinu. Trenutno ga vozim 1x tjedno da ga malo razgibam.

Svi zainteresirani neka se jave na 091/365-4613

WhatsApp Image 2022-04-26 at 12.05.45 PM (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 11.54.40 AM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 11.54.40 AM (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 11.54.40 AM (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-25 at 11.54.40 AM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-26 at 12.05.45 PM (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-26 at 12.05.45 PM (4).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-26 at 12.05.45 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-26 at 12.05.45 PM.jpeg

Edited by mk32003
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bump.

Pumpa je propišala skroz, nije u voznom stanju, tko hoće auto za dijelove nek se javi.

Cijena 5000 HRK.

Može i zamjena manjeg auta uz nadoplatu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U vožnji je počeo dizat temperaturu, brzo sam stao. 
Pumpa je riknula i curila tekućina odispod.

Auto je prodan kao neispravan. Puno se ulagalo dosad, ali došao je dan kada stvari treba prerezat.
Mehaničar bi jedan radio na njemu, ali tek u 9.mjesecu, trebao bih ga odjavit i utrpat kojih soma €.
Sretno novom vlasniku (koji će ga vjerojatno izdilat :)

Može lock.

Link to comment
Share on other sites

  • Smuchac locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.