Jump to content

Dobre i loše Lagune II


Med0

Recommended Posts

Laguna II se smatra jednim od najlošijih europskih auta u posljednjih 20ak godina. Čak je i Haynes u svom manualu za Lagunu II stavio posebnu prvu stranicu u kojoj ismijava kupnju Renault Lagune II. Na ovom forumu ima puno o problemima s Lagunom II. Neke od tih čari sam iskusio na službenoj Laguni II 1.8 16V koja je tada bila nova.

S druge strane znam ljude koji su prezadovoljni sa svojim Lagunama II. Jedan od njih mi je rekao da nikada nije imao jeftiniji i pouzdaniji auto (ne, nije vozio Alfe).

Zašto su neke Lagune II pouzdane dok druge vlasnici žele gurnuti u rijeku? U čemu je fora? Koja je razlika između dobrih i loših Laguna II?

Link to comment
Share on other sites

Ph1 (2001-2005) i Ph2 (2005-2007)

U tome je caka.

A i u vlasnicima. 

Neke živciraju sitnice, a neke ne živcira ništa.

Ja sam kupio stari polovni auto i bio sam spreman na to da neće stalno biti ispravan.

Da sam kupio novu lagunu i svako malombio u ovlaštenom servisu vjerujem.da bi i mene izludila jer sercisi neznaju "popraviti" kvar bez da promjene cijeli sklop ili pola auta. A to košta.

Moje iskustvo je takvo da sam na laguni 2 ph1 dosta stvari morao popravljati, ali su to obično bile gluparije. Podizač prozora, neki konektor, ožičenje, loši lemovi, rasvjeta instrumenata.

Primjer samo. Crklanje rasvjeta komande klime. Renault servis to nije znao popraviti nego je tražio zamjenu cijele komande. Uz malo moje spretnosti i razgovora sa elektroničarem kvar je popravljen dodirom vručeg lemila na dva mjesta. Trošak 50 kuna za kavu majstoru i mojih 2-3 sata vremena.

S druge strane. Od mehaničkih kvarova največi kvar su bile kugle i krajnici letve volana. Ostalo nisam ni znao da imam.

Imam prijatelja koji je u jednom trenu gledao lagunu2 jer je vidio da mene dobro služi . Ali kako znam da je picajzla odgovorio sam ga od kupovine jer bi mi mozak na slamčicu pocicao.

To je moje iskustvo. Iz prve ruke.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Moja je imala sve loše osim limarije/laka i podvozja. 1.9 88kW, 2002.g, kupljena u Hr.

Kažu mi svi da sam uzeo s najlošijim motorom, ali nije samo motor bio problem, više manje svaki mjesec dana je bilo nešto.

Većinu toga bih sam uspio riješiti, ali da je netko odlučio sve to sređivati u ovlaštenom, vrijednost tih radova bi pojela vrijednost auta u godinu dana.

Siguran i ajmo reći elegantan auto, ali krajnje nekvalitetan i nepouzdan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš je to čudno na tim lagunama. Mi smo na kombijima imali 1.9 dci s svakakvim kW i nijednom ništa. A vozili smo ih užasno kako nitko od nas nebi auto vozio tjeranje na hladno da se dobije prije grijanje jer se smrznemo na poslu,satima po Ac skoro full gas i naglo gašenje na benzinskima... Sve ono što je strogo "zabranjeno.". Eh,servisni interval kad je bio na 30 tkm to je bilo super. Pretežno puno više i išlo po radionicama gdje većinom nitko nije gledao nikakve RN norme nego samo gradaciju ulja. 

Link to comment
Share on other sites



Ph1 (2001-2005) i Ph2 (2005-2007)
U tome je caka.
A i u vlasnicima. 
Neke živciraju sitnice, a neke ne živcira ništa...

Tocno ovaj dio, Lagune 2 iz 2006 i 2007 su prilicno dobri auti i mogu se nositi s njrmackom konkurencijom bez problema.

Ovo s vlasnicima se ne slazem. SVAKOJ Laguni 2 iz 2001 ili 2002 se bez iznimke raspala turbina! Nema tu neke veze sa vlasnicima.

Ako gledas vec Lagune, onda L3 iz 2013-2015, sa 2.0 dCi motorom. Vjerujem najbolji polovni auto na trzistu, s najboljim mogucim omjerom ulozeno-dobiveno.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moja nije imala turbinu pa se nije mogla ni raspasti.:bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Moja je bila 2006 -2.0-dCi- 127kW- kupljena sa 68.000 km a prodana mislim sa 120.000 km.
Od problema :
-mikro prekidac brave vrata- ugradio LED ice i rijesio problem
- alnaser- drugi automat
- jednom mijenjao krajnike
- senzor nivelacije xenona
- prekid strujnog kruga lijeve zracne zavjese- kontakt sprej rijesio problem
- preventivno čistio EGR

Auto je bio 11g kod mene i to su svi kvarovi i problemi

Sa podizacima stakla nikad problema

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Danas me zove kum koji je kupio Lagunu 2 - 2.0 dCi -110kW prije mjesec dana.
Veli ostao u kvaru, radi na leru ali s mjesta ne moze krenuti jer ne prima gas.
Nema drugo nego poci tamo. Čim upalim klimu motor se ugasi.
Pokrene se bez problema ali gas uopce ne prima, ne mozes krenuti s mjesta.
Otkapcanje kleme s akumulatora ne pomaže.

Otkopčao MAF senzor i tek tad se pojavi greška na tabli i motor radi savršeno.
Auto ide ko blesav bez senzora.
Došli doma, skinuli senzor i vidjeli problem.
Komadić "kvalitetnog" filtera zraka završio na senzoru i ne mjeri protok.
Očistili ga sa klinerom i auto ide kako treba.
Da li je turbina što požvakala ne znamo.
Da li se to računa pod kvarom auta i pod nepouzdanošću?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovisi je li mijenjao filter zraka u propisanim intervalima

Link to comment
Share on other sites

Po meni oboje. Kvar može biti neka glupost tipa podizač prozora ili da ne radi pumpa za prati stakla ali bez problema možeš do cilja. Nepozdanost je nešto poput ovoga. Dakle auto te ostavi na cjedilu. Da nisi ti došao, da je zvao slepu vjerovatno bi više platio i više se zivcirao. Dalje bi se dalo raspravljati što je uzrok kvara i nepozdanosti. Ali vjerovatno ne francuski dizajn.

Inače kolega je imao Lagunu 2 2.2 dci. Bila lupana i tko zna kako slagana. Uglavnom užas od auta. U društvu od milja zvana nekretnina. To je jedini slučaj koji znam od vlasnika da nisu htjeli dalje od par km od kuće. Inače uložili su 7500 kuna dijelova u auto. Krenuli iz Osijeka na more i stigli do Đakova. Ali to je ležalo do točno tog auta.

Inače mislim da bi mene te sitnice dovoljno zivcirale da prodam auto. Ovisi opet o vlasniku i što je dovoljno dobro. Ja hoću da mi auto uvijek radi 100% ne samo motor nego i sva oprema. Recimo kod Aurisa me zivciralo što se prednje kamere zamagle po zimi pa jedno vrijeme ne rade sigurnosti sustavi i sve Blica na tabli uz poruku da ocistim kamere a ne možeš u unutra doći. Corolla ima mali grijač tu pa nema toga.

 

Link to comment
Share on other sites

Kad ste već u temi o Laguni, vrag mi nije dao mira pošto tražim auto za sebe već danima (Zafira, Megane 3, Laguna 3....)... i evo na što naletim:

https://www.index.hr/oglasi/renault-laguna-grandtour-2-0-dci-privilage-panorama-stakleni-krov-138000km-garaziran/oid/3353448

Predobro da bi bilo istinito ili netko zaboravio obrisati oglas? Razmišljam sutra nazvati i odmah krenuti, iskeširati, pa se poslije kajati 😸

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, petak said:

Ph1 (2001-2005) i Ph2 (2005-2007)

U tome je caka.

A i u vlasnicima. 

Neke živciraju sitnice, a neke ne živcira ništa.

Isto to se priča za Megane II. Ph1 katastrofa, ph2 dobar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za ovu sam ljepoticu dobio prije par dana upit od jednog našeg kolege.
Ne znam da li je išao gledati.

Link to comment
Share on other sites

Netko je zasigurno stavio.
Kad vidim takve filtere mogu misliti koje je ulje točeno. O pločicama i diskovima bojim se razmišljati.

Link to comment
Share on other sites

Gledali smo u pauzi na poslu Lagune III i onda smo naletjeli na tu crnu dvojku, rekoh: "pa takvu je mata vozio preko 10 godina!" :D Čitam oglas i mislim si kao da je ta Laguna II iz nekog drugog svemira. Pa se sjetim kako je tebe tvoja super služila i još dvoje ljudi koje znam. A službena Lag II 1.8 16V iz 2003. nam je popila krv na slamku u garantnom roku pa si mislim WTF...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mata73 said:

Za ovu sam ljepoticu dobio prije par dana upit od jednog našeg kolege.
Ne znam da li je išao gledati.

A daj provjeri ako je išao i je li/zašto nije kupio :) plsss

Svaki auto sam kupio u prvih 5-10 minuta, uvijek impulsno. I nikad mi nije bilo žao. A ovog sam uočio tek prije 15 minuta.... 🤣

Link to comment
Share on other sites

@nspadic mogu ti otići pogledati auto, blizu mi je. ovako po fotkama... ALD naljepnica znači bio je najvjerojatnije flotni auto u nekoj većoj firmi. To može biti dobro a može biti i (jako) loše. još crna boja i ljeto.... uh uh :D

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Med0 said:

Gledali smo u pauzi na poslu Lagune III i onda smo naletjeli na tu crnu dvojku, rekoh: "pa takvu je mata vozio preko 10 godina!" :D Čitam oglas i mislim si kao da je ta Laguna II iz nekog drugog svemira. Pa se sjetim kako je tebe tvoja super služila i još dvoje ljudi koje znam. A službena Lag II 1.8 16V iz 2003. nam je popila krv na slamku u garantnom roku pa si mislim WTF...

I mi imali 2.0 16V službenu (mislim da nije bila onaj IDE)

Motor nepoderiv, ali ostalo ajme majko.. Evo ti i moj primjer ph1 i ph2 razlike: imam Megane 2 ph1 i Scenic 2 ph2.... Na Scenicu ne znam ni di se hauba otvara i vozit ću ga dok se ne raspadne. S druge strane Megi stalnoooo ima neke mušice koje se riješe za 100 kn i jedno izgubljeno popodne, ali smarajuuuu

2 minutes ago, Med0 said:

@nspadic mogu ti otići pogledati auto, blizu mi je. ovako po fotkama... ALD naljepnica znači bio je najvjerojatnije flotni auto u nekoj većoj firmi. To može biti dobro a može biti i (jako) loše. još crna boja i ljeto.... uh uh :D

Ako je ti otiđeš pogledat ostavit ćeš Clia u toj garaži ;)

Jutros sam baš bio vidjeti jednu Zafiru, i to baš crnu... prvo mi palo na pamet ljeto i ta boja. Inače, Zafira B 2006. je kao neki sveti gral, bar po cijenama? A danas sam prvi put vozio to čudo (kamionski osjećaj tvrdoće) 😩

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, nspadic said:

I mi imali 2.0 16V službenu (mislim da nije bila onaj IDE)

Motor nepoderiv, ali ostalo ajme majko.. Evo ti i moj primjer ph1 i ph2 razlike: imam Megane 2 ph1 i Scenic 2 ph2.... Na Scenicu ne znam ni di se hauba otvara i vozit ću ga dok se ne raspadne. S druge strane Megi stalnoooo ima neke mušice koje se riješe za 100 kn i jedno izgubljeno popodne, ali smarajuuuu

Ako je ti otiđeš pogledat ostavit ćeš Clia u toj garaži ;)

Jutros sam baš bio vidjeti jednu Zafiru, i to baš crnu... prvo mi palo na pamet ljeto i ta boja. Inače, Zafira B 2006. je kao neki sveti gral, bar po cijenama? A danas sam prvi put vozio to čudo (kamionski osjećaj tvrdoće) 😩

@Med0 Ali kad već spominješ da je auto blizu tebe, imaš možda preporuku nekog mehaničara koji bi uz naknadu bio voljan pregledati auto ako vlasnik dopusti? Stvarno mi se ne da dolazit i okrenut se i ić doma ako je patka...

Link to comment
Share on other sites

Frend naivno uzeo 2.2.dci automatik .. prefacelift ne sjecam se godista..

auto sam ja isao s njim gledat da nisam rekao bih ono sam pao sam se ubio

vozio neki buđa u Sloveniji, auto je bio odrzavan to nije sporno, sve je radilo normalno kad smo ga uzeli, ali ...

kad se to pocelo kvariti

njemu ono kak se veli nema kaj se nije pokvarilo, od mjenjaca, elektronike sve zive, do motora

jedva se rjesio tog sranja, poslije imao problema jer je nas domaci šverces z Zagorja ne, nije prenesel auto nasebe a registriral ga na 12 rata na opce uplatnice , platio 2 poslije nije placao..

 

ma show,  uglavnom epsko s**nje mu je ispalo s tim.

Uzeli automatika jer je bivsa rekla da ne moze voziti manualca

Poznanici jedni uzeli Espace isto 2.2 2005g, to isto se kvariloooo..

Link to comment
Share on other sites

Nazvao sam troje ljudi kojima je kruh šarafiti po autima. Pitao da li je ph2 bolji od ph1. Čini mi se da je @filipbabok bio najbliži njihovim iskustvima u jednom od svojih postova. Evo nekih citata:

- "Auto je... s**nje."
- "Gle, to se ne da popraviti. To ne možeš popraviti."
- "Loše je napravljen od loših dijelova kojih nema. Dobrih dijelova ima još manje."
- "Jednostavno nemoj. Nemoj to ni gledati kamoli uzeti ako razmišljaš o tome."
- "Tvoj Clio ima kvalitetniji interijer od tog auta."

Meni je to fascinantno. @mata73 je imao manje servisa na svojoj Laguni II nego ja na Cliu, a moj auto je bio prilično pouzdan sve ove godine. Još jedan frend vozi ph1 i nikad ništa. Ispada da je jedan od najlošijih RenFaulta ujedno i jedan od najboljih :D odnosno kako se kocka okrene...

And on that bombshell, može se zaključiti da se stvarno dobru Lagunu II ne isplati prodati jer za nju ne možeš dobiti ništa pa dobrih niti nema u oglasima niti će ih biti.

Drugim riječima, ako imate dobru Lagunu II uživajte, vi koji nemate ni ne pokušavajte 🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nisam ih nesto previse radio, ali one koje jesam se sve raspadaju i iznutra i izvana

brat mi je imao ph1 pa sam ga natjerao da je baci 😆

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ja baš došao na forum da pitam nešto u vezi klime pa vidio ovu temu.

Ja imam 1.9dci, 96 kw, 2006. g. Vlasnik sam 5 i pol godina, kupljena od prijatelja sa 180.000 km sad ima 285.000 km. Dao za nju onda nekih 4.500€.

On znam da je mjenjao maf senzor malo prije nego sam je ja kupio i ja sam lani ugasio egr jer je riknuo. Žao mi je da ga nisam promjenio jer sad bi stalno slini ulje oko njega.

Amortizeri, kvačilo, zamašnjak, turbina, dizne, dpf, električna ručna, podizači stakala, brave i sve ostalo što nije potrošno je još uvijek original. 

Kad vidim aute od drugih što im sve rikava nakon par godina i sa manje od 200.000 km ja sam onda i više nego zadovoljan. 

Loša je plastika, bučno je u kabini, uvijek je nešto mokro od ulja oko motora, tapiserija na vratima mi je dosta odljepljena i tako. Borim se sa klimom svake godine, isprazni se pa je napunim ali i kad je napunjena loše hladi..

Uglavnom, to je moje iskustvo u kratko.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i da li je netko isao na kraju pogledati tu lagunu?!  ili ju kupio u meduvremenu?!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.