Jump to content

Check stop start


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

Pozdrav momci. Na sreću nisam dugo postao. Scenic mi nije radio neke prevelike probleme. 
Jutros krenem na posao i piše "check stop&start" Ne svijetli ključ, na prekidaču za paliti i gasiti start/stop je upaljena lampica i ne mogu ga fizički isključiti. Akumulator je AGM, exide.. star možda 2 i pol godine...

Ideje?

Link to comment
Share on other sites

evo ga od 7h na smart chargeru. Exide akku kupljen 15.11.2019.  znaci 2,5g... strahota... 1100 kn govno...

Link to comment
Share on other sites

Bad, please replace. Jbt Exide i sranja i sve. Opet ode kila kuna 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

Bad, please replace. Jbt Exide i sranja i sve. Opet ode kila kuna 

EXide AGM ili EXide EFB? Meni je na meganu EFB bio original, trajao oko 3.5 godina i sad već 2.5 god imam AGM. AGM bi trebao biti dugotrajniji 

Link to comment
Share on other sites

Mozda se novi aku mora kodirat na auto, ko na vag-u? 

Link to comment
Share on other sites

Ma ne mora, samo se klikne da je nova baterija ubačena i teraj miško...

Link to comment
Share on other sites

Na displeju te pita ako je nova baterija kad prvi put das kontakt

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 31. 05. 2022. at 11:44, fabi said:

EXide AGM ili EXide EFB? Meni je na meganu EFB bio original, trajao oko 3.5 godina i sad već 2.5 god imam AGM. AGM bi trebao biti dugotrajniji 

AGM nazalost. Bas gledam da uzmem EFB.. bi mogao imati problema sa elektronikom?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

AGM nazalost. Bas gledam da uzmem EFB.. bi mogao imati problema sa elektronikom?

Ako je tvornički bio AGM, onda i nadalje samo AGM. 

Evo ti presjek cijena za AGM 70Ah: https://beren.hr/start-stop-akumulatori/

On 01. 06. 2022. at 8:48, zac7654321 said:

Mozda se novi aku mora kodirat na auto, ko na vag-u? 

Ne treba

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, robyakarider said:

Na displeju te pita ako je nova baterija kad prvi put das kontakt

Na meg 3 ne pita ništa, spoji, pali, vozi

1 minute ago, aquarius said:

Ako je tvornički bio AGM, onda i nadalje samo AGM. 

Evo ti presjek cijena za AGM 70Ah: https://beren.hr/start-stop-akumulatori/

Kod mene ke tvornički bio EFB, taj isto podržava SS, ali AGM bi trebao biti bolji

Link to comment
Share on other sites

EFB je klasičan akumulator s tekućim elektrolitom, ali s pojačanim pločama i separatorima kako bi mogao izdržati veći broj startanja

AGM je akumulator s elektrlitom upijenim u staklena vlakna između olovnih ploča, i podnosi još veći broj startanja od EFB-a, a dodatno i izdržljiviji na niske/visoke temperature, vibracije i trešnju, i može se dublje prazniti

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, aquarius said:

EFB je klasičan akumulator s tekućim elektrolitom, ali s pojačanim pločama i separatorima kako bi mogao izdržati veći broj startanja

AGM je akumulator s elektrlitom upijenim u staklena vlakna između olovnih ploča, i podnosi još veći broj startanja od EFB-a, a dodatno i izdržljiviji na niske/visoke temperature, vibracije i trešnju, i može se dublje prazniti

Pa znam da je to različita tehnologija, ali meni kao i na puno novijih Renaulta/Nissana/Dacia kao original je dolazio EFB. Mislim da sam na temi o mom autu čak negdje okačio sliku jednog i drugog kada sam mijenjao prije 2-3 godine

3 minutes ago, fabi said:

Pa znam da je to različita tehnologija, ali meni kao i na puno novijih Renaulta/Nissana/Dacia kao original je dolazio EFB. Mislim da sam na temi o mom autu čak negdje okačio sliku jednog i drugog kada sam mijenjao prije 2-3 godine

 

86527D89-885C-43B0-BE43-191C0DC5C8EA.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam AGM... neki generički poljski za 920kn. 24mj garancija ko i svi ostali... pa da vidimo...

Link to comment
Share on other sites

Čekaj! Promijenio si akumulator koji funkcionira radi poruke na displeju!?

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, zmajo said:

Čekaj! Promijenio si akumulator koji funkcionira radi poruke na displeju!?

Pa testirao ga je i rezultat je bio BAD

Nego Zmajo daj ti nama reci što je s Lodgyijem?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je Clio javio istu poruku prije valjda šest mjeseci. Vjerujem da će akumulator izdržati makar do zime.

Ne znam. Ja ne bih 2.5 star akumulator tek tako otpisao.

Što se tiče Lodgy-a još ništa ne znam.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, zmajo said:

Meni je Clio javio istu poruku prije valjda šest mjeseci. Vjerujem da će akumulator izdržati makar do zime.

Ne znam. Ja ne bih 2.5 star akumulator tek tako otpisao.

Što se tiče Lodgy-a još ništa ne znam.

A kaj da mu radim..? riskiram da prdne dok najmanje treba? dakle.. napunio ga 100%, otisao na checker... i to kod mehanicara.. dakle ne nikakav google app checker.. i napisalo je da je na 460A od 760A koliko je nov.. i bad-replace.....a ljeto je... do zime.. tko zna kaj bude..

 

On 04. 06. 2022. at 17:35, zmajo said:

Čekaj! Promijenio si akumulator koji funkcionira radi poruke na displeju!?

Paaaaa nista drug nije bilo upitno. Sa novim akumulatorom, poruke vise nema....

Link to comment
Share on other sites

EXide AGM ili EXide EFB? Meni je na meganu EFB bio original, trajao oko 3.5 godina i sad već 2.5 god imam AGM. AGM bi trebao biti dugotrajniji 

Staviš li EFB umjesto AGMa mogao bi ti zakuhati aku jer se AGMovi pune sa 14.8V pa je alternator odnosno njegov regler vjerojatno na tom naponu.

Napraviš li obrnuto AGM ti se možda neće puniti do kraja zbog nižeg napona punjenja ili će mu trebati dulje. Osim toga AGMovi su malo tricky ako ih previše isprazniš ili ako ih puniš do kraja. Mislim da za njih trebaš imati malo pametniji alternator.

Imao sam davno pametne UPSeve sa AGM baterijama pa sam gledao u softwareu kako ih puni. Ima tu više faza punjenja ovisno o stanju ćelija i smanjuje napon na 13.8V kako se bliži kraj punjenja. Također kada nam je zakuhala server sala zbog kvara klime UPS ovi nisu htjeli puniti baterije dok se nisu ohladile.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

A kaj da mu radim..? riskiram da prdne dok najmanje treba? dakle.. napunio ga 100%, otisao na checker... i to kod mehanicara.. dakle ne nikakav google app checker.. i napisalo je da je na 460A od 760A koliko je nov.. i bad-replace.....a ljeto je... do zime.. tko zna kaj bude.

Sve pet! Crknuti akumulator je kvar broj jedan po ADAC-u.

Link to comment
Share on other sites

To je kvar jer na servisu ne ispituju akumulatore, mala napomena na radnom nalogu puno znaci

Link to comment
Share on other sites

On 04. 06. 2022. at 22:43, zmajo said:

Meni je Clio javio istu poruku prije valjda šest mjeseci. Vjerujem da će akumulator izdržati makar do zime.

Akumulatori više crkavaju ljeti nego zimi, govorim o običnim kiselinskim, dok agm izvrsno podnosi i visoke i niske temperature. Prije puta na godišnji ili nekih dužih putovanja, osim rutinskog pregleda cijelog auta (ulje, voda, tlak u gumama itd) korisno je baciti oko i na strujića. Odspojiti kleme, pa kleme i polove akumulatora malo proći brusnim papirom da se ukloni sloj oksidacije. Cijelo kućište akumulatora presprejati wd-om i prebrisati. Po mogućnosti kod nekog stručnog testirati akumulator. Na ovaj način je mogućnost neugodnog iznenađenja svedena na minimum. Dodatno, ako na minus polu ima zelenog praha, to je pouzdan znak da će akumulator brzo prdnuti u rosu. Također, ako su bokovi akumulatora lagano napuhani/zaobljeni, to je znak da je lagano sulfatiziran i pri kraju radnog vijeka. Ako su mu bokovi baš ono napuhani, mijenjati odmah. 

On 05. 06. 2022. at 22:17, Med0 said:


Staviš li EFB umjesto AGMa mogao bi ti zakuhati aku jer se AGMovi pune sa 14.8V pa je alternator odnosno njegov regler vjerojatno na tom naponu.

Ništa se dogoditi neće. EFB možeš mirne duše (kratkotrajno) pržiti i na 16V, a dugotrajno i na 15V. S druge strane, AGM baš i ne voli napon preko 14,7V (mada kratkotrajni peakovi mogu biti i preko 15V), jer konstantan napon preko 14,7V isušuje elektrolit upijen u staklenim vlaknima, pa će takav napon nakon nekog vremena doslovno spaliti unutrašnjost baterije. 

Ugl, ako je u autu originalno bio EFB, onda se može staviti ponovo EFB, a kao upgrade može i AGM

Ako je u autu bio AGM, onda dalje samo AGM.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@aquarius A mozda i drugi, ima li smisla kupovati ovakav tester: https://www.amazon.de/Laughify-Batterie-100-2000-2Ah-220Ah-Analysator/dp/B09PMJZDV5/ref=sr_1_180?keywords=autobatterie+tester&qid=1654673357&sprefix=autoba%2Caps%2C374&sr=8-180

Marka je malo smijesna, ali da li takvo cudo za te novce moze reci nesto vise o bateriji?

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Domba said:

@aquarius A mozda i drugi, ima li smisla kupovati ovakav tester: https://www.amazon.de/Laughify-Batterie-100-2000-2Ah-220Ah-Analysator/dp/B09PMJZDV5/ref=sr_1_180?keywords=autobatterie+tester&qid=1654673357&sprefix=autoba%2Caps%2C374&sr=8-180

Marka je malo smijesna, ali da li takvo cudo za te novce moze reci nesto vise o bateriji?

Prema opisu, ovaj 25eur-tester mjeri i daje rezultate kao i 10x skuplji testeri. Laughify, Kingbolen, samo su neki od naziva ovog generičkog testera. Na snimci ne izgleda loše. Doduše, testira baterije samo prema CCA (Cold Cranking Amps), a to je podatak koji ćeš naći samo na baterijama američke proizvodnje, to je njihov standard. Kod nas je standard testiranja akumulatora izražen u EN standardu (u stvarnosti postoje EN1 i EN2 standard, na europskim baterijama je u 99% slučajeva EN2 standard), na njemačkim baterijama bude izražen u DIN standardu itd da ne gnjavim. To što testira samo po CCA standardu, a na baterijama ćeš naći podatak u EN standardu nije problem, na webu imaš tablice za kompariranje, a ni razlika između CCA i EN standarda nije nešto extra velika. Ugl vrijedi uložiti 200kn. Nema nijedan review - možda baš ti budeš prvi 🙂

Link to comment
Share on other sites

@aquarius Ovaj sam izabrao jer je prvi ispao a vidim da su oblikom svi isti, dakle elektronika ista samo je pitanje koje ime kinez nastanca. Nego jesi imao prilike testirati te genericke skupa sa onim sto koristis? Kolika su odstupanja? Iskreno za kucnu upotrebu i aute koje imam i sto planiram testirati me ne pada dati puno vise novaca.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.