Jump to content

Adaptacija klapne gasa


acer

Recommended Posts

Prije nekih par dana, starome se raspao klinasti remen (uzrok je bio neki problem sa alternatorom, nije se vrtio kako treba i dosta se grijao), pa se podvukao pod zupčasti, i napravio sra*e.

Auto se samo ugasio, i naravno otisli ventili.

Mehaničar je sve to sredio, novi natezači i remenje.

Napravio je adaptaciju klapne gasa sa Clipom, ali auto na minimumu ne radi kako treba, fali mu onako 60-70 okretaja, da minimum radi kako treba. Onako kazaljka poskakuje, ako se uključi klima, okretaji se dignu i radi ok.

Bez klime ponekad kod dodavanja i otpuštanja gasa, auto se ugasi.

Probao sam sve što sam našao na netu ali nikako da to proradi kako treba, kako negdje piše da se to samo od sebe stabilizira nakon nekoga vremena.

Napominjem da je auto radio sasvim normalno dok se nije ovo se gore opisano dogodilo.

Jedino još nisam napravio što je Frenchkey napisao:

Dati kontakt pa onda iskopčati motorić od klapne, isključiš kontakt, vratiš kabel od motorića, dati kontakt i tako držati 10 sekundi.

Nikakvih grešaka u komjuteru nema, gledano sa clipom, pogledao ja sa Delphi dijagnostikom, sve je čisto.

Ima li netko kakav pametan prijedlog što bih još mogao napraviti?

Zaboravih napisati, radio o 1.2 16V motoru

Link to comment
Share on other sites

Je, motor je u fazi, glava komplet napravljena.

Auto ide normalno, samo taj minimum zeza.

Čovjek koji je to radio, idem ko njega otkada imam ja mojeg i stari svojega, uvijek je bilo sve super.
Ali koliko vidim po internetu, hoće tako ta klapna zezati.

Link to comment
Share on other sites

Koja je verzija motora? Ako je D4F-722 kakav je kod mene onda nema motorića lera. Klapna je potpuno motorizirana.

Prvo na dijagnostici vidi fuel trimove u leru.

Ja osobno nisam nikada imao problema s klapnom gasa, a imam ovaj auto već 14god

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ovako, ali Clio MK3 u pitanju, 1.2 16V. 

Klapna je motorizirana, nema motoric lera.

Samo je cudno sto je radilo prije havarije sve ok, nakon sto se sve ponovno slozilo, nikako kalibiriati tu klapnu.

Ponavljam nema nikakvih gresaka u kompjuteru.

Motor je u fazi, ide fino, sve radi ok osim toga.

CLip mi je prestao radit, probao sam ga reinstalirati ali nece. 

Moram to rijesiti pa onda probati se spojiti da vidim. 

Link to comment
Share on other sites

U Cliu III je D4F-740. Ler mu je spušten na 650 okretaja zbog ekologije i drugačije se podešava zazor ventila nego na prijašnjim verzijama.

Moguće je da ti negdje vuče malo zraka nakon usisne grane i MAP senzora dovoljno da se guši u leru. ECU može korigirati ali ima svoje limite. To se vidi u fuel trimovima. Minus korekcija je bogata smjesa, plus korekcija je siromašna smjesa.

Tlak usisne grane koji mjeri MAP senzor je kod mene 29-33kPa u leru ovisno koliko je topli motor. Sve iznad toga ti je vjerojatno falš zrak.

Klapnu možeš kalibrirati na minimum i maksimum prema potenciometru gasa i ne znam da li postoji još nešto što tu možeš. Sve je automatizirano.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.