Jump to content

spuštanje svih stakala odjednom


Didi

Recommended Posts

Pozdrav!

Kako dolaze velike vrućine zna li možda netko kako i može li se uopće preko ključa daljinski spustiti stakla na svim prozorima odjednom? Znam kako se podižu sva stakla na prozorima odjednom ali ista logika ne vrijedi za spuštanje. Riječ je o keyless ključu i scenicu 4 mada mislim da je isto i za druga vozila.

Hvala i pozdrav iz Slavonije. 

Link to comment
Share on other sites

Na žalost Renault to nema ili ja nisam skužio u svojih 5 godina Renaulta. Pežo ima

Link to comment
Share on other sites

Ako ima one touch na sva 4 stakla onda ima dvostruko zakljucavanje i podizanje svih stakala. Spustanje nema

Link to comment
Share on other sites

Ako razmislimo logicki to je potpuno beskorisna funkcija... za minutu neces razluftat auto bez ventilatora i klime, jer ga nes otovorit i ostavit da ti netko mazne nes iz auta ili te pljusak uhvati.. jedino na 80% prozori da ostane na suncu... a da nemos ruku gurnit... 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Didi said:

Pozdrav!

Kako dolaze velike vrućine zna li možda netko kako i može li se uopće preko ključa daljinski spustiti stakla na svim prozorima odjednom? Znam kako se podižu sva stakla na prozorima odjednom ali ista logika ne vrijedi za spuštanje. Riječ je o keyless ključu i scenicu 4 mada mislim da je isto i za druga vozila.

Hvala i pozdrav iz Slavonije. 

Nema od toga kruha. Bolje probaj unutrašnjost šta bolje zaštititi od sunca zaštitom preko vjetrobrana, bijelom plahtom preko armature, zavjesama na bočnim staklima. Otvaranjem svih vrata prozračivanje puno bolje funkcionira od otvaranja prozora, upali i nafrlji klimu, za pol minute sjedni, kreni sa otvorenim prozorima, pol minute kasnije zatvori prednje, a pola minuta nakon toga i zadnje   prozore i začas će u autu biti ugodno. E da i servisiraju klimu da dobro hladi..

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ako razmislimo logicki to je potpuno beskorisna funkcija... za minutu neces razluftat auto bez ventilatora i klime, jer ga nes otovorit i ostavit da ti netko mazne nes iz auta ili te pljusak uhvati.. jedino na 80% prozori da ostane na suncu... a da nemos ruku gurnit... 

zahebao bis se, jako korisna stvar, to automatski radim kad vidim auto u koje moram uci odmah a stajao nam je dugo na parkingu na suncu, puno lakse se ude u njega nego bez, kad moras hvatati zrak kad sjednes u neku zakuhalu kantu koja smrdi po proslogodisnjim carapama

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mislim da su se kadjari mogli prilagodit da spustaju. Zahvaljujuci nissan rodbini

Link to comment
Share on other sites

Termodinamika kaže da se s time apsolutno ništa ne postiže, i netko je to već gore napisao.

Kada auto ostane "na Suncu", ono što je glavni izvor topline unutra jest interijer unutra (plastika, koža, tapecirunzi), a ne topao zrak.
Taj topli zrak se istjera za 3 sekunde vožnje, a interijer se rashlađuje puno puno dulje. I taj interijer ima ugrubo 1000 puta veći toplinski kapacitet od zraka

Tako da... treba samo loviti sjenu i imati ispravnu klimu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11. 06. 2022. at 13:13, filipbabok said:

Termodinamika kaže da se s time apsolutno ništa ne postiže, i netko je to već gore napisao.

Kada auto ostane "na Suncu", ono što je glavni izvor topline unutra jest interijer unutra (plastika, koža, tapecirunzi), a ne topao zrak.
Taj topli zrak se istjera za 3 sekunde vožnje, a interijer se rashlađuje puno puno dulje. I taj interijer ima ugrubo 1000 puta veći toplinski kapacitet od zraka

Tako da... treba samo loviti sjenu i imati ispravnu klimu.

ja cu i dalje minutu-dvije prije nego krenem iz kuce otvoriti prozore, i biti ce mi puno ljepse nego da uletim u sve zatvoreno 😛

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nitko ti ne može oduzeti to sveto pravo.

Link to comment
Share on other sites

Termodinamika kaže da se s time apsolutno ništa ne postiže, i netko je to već gore napisao.

Kada auto ostane "na Suncu", ono što je glavni izvor topline unutra jest interijer unutra (plastika, koža, tapecirunzi), a ne topao zrak.
Taj topli zrak se istjera za 3 sekunde vožnje, a interijer se rashlađuje puno puno dulje. I taj interijer ima ugrubo 1000 puta veći toplinski kapacitet od zraka

Tako da... treba samo loviti sjenu i imati ispravnu klimu.
Postoje studije na tu temu, mrzi me sad da tražim link, koliko se sećam, zaključak je da se postiže jako malo, par stepeni celzijusa. Ono što studija nije obuhvatila, subjektivni osećaj i činjenicu da u zavisnosti od položaja sunca, automobila i vremena koliko je taj automobil stajao na suncu i raznih drugih faktora može da utiče na taj subjektivni osećaj.
Ovo poslednje pišem iz iskustva, na focusu imam tu opciju pa praktikujem da sa prozora stana otvorim prozore automobila pre polaska nekad se oseti više a nekad manje, u zavisnosti od doba dana a najviše činjenice da li je auto u tom momentu u hladovini dok je veći deo dana bio na suncu, logično.
Svakako, renault ima najgluplje rešenje gde prozore možeš da zatvoriš a ne možeš da otvoriš

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam mogućnost otvaranja prozora na Corolli. Sada na Malti razlika je ogromna. Osjećaj ili stvarna razlika nemam pojma. Imam crni krov. Kada otvorim prozor mogu unutra normalno disati kada zaboravim doslovce osjetiš topli zrak u plućima. Otvoriš koliko je domet ključa i dok dodjes bude puno ugodnije u autu. Još pogotovo ako što trebaš staviti u gepek bude taman :)

Link to comment
Share on other sites

Dvije iste prostorije s istom temperaturom. U jednu metneš ventilator i ona postaje 1 stupanj toplija i opet ljudi meću ventilatore. Psiha. :aua:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dvije iste prostorije s istom temperaturom. U jednu metneš ventilator i ona postaje 1 stupanj toplija i opet ljudi meću ventilatore. Psiha. default_aua_2.gif

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk


Tocno tako. Davnih 90ih sam to i sam iskusio u Zg. Ostavio vent u uredu upaljen na najjace i sve pozatvarao te otisao na neki sastanak na 3, 4 sata. Kad sam se vratio bio je najtopliji ured od svih.
Gibanjem se zrak zagrijava, a ventilatori uglavno suše znoj, ne hlade.
Aj ti to objasni bratu od moje zene koji je zabrijao na stropni luster-ventilator jer ljeti seli na kat kuće gdje nema klimu, a prizemlje iznajmljuje.
Taj pak doslovno grije, i super je za zimsko doba kada potjera vruci zrak ispod plafona prema dolje.
Srećom nisam mu ga kupio jer je akcija samo za kontinentalni Lidl i u St ga nemaju.
Sto se tice Renaultovog "glupog" sistema da samo zatvara sve prozore, to nije funkcija sama za sebe, vec dio "superzaključavanja." Tada se vrata zakljucaju tako da ih nije moguće otvoriti ni kada se razbije prozor.
Dakle dizanje prozora je samo u sklopu toga.

Inace, upravo sam dosao doma sa sluzbenim autom i na parkiranom Scenicu otvorio sve prozore, jer oko 17h idem s njime van.
Dosad nitko nije nista ukrao na taj sistem, a jednom sam zaboravio i tako ostao cijelu noć default_big.gif

Link to comment
Share on other sites

Mi ljudi imamo evolucijski rijetku sposobnost da se znojimo. Kako znoj isparava s kože tako višak topline prenosi s kože u zrak. Na taj način se hladimo.

Ventilator omogućava veće strujanje zraka da znoj sa kože brže ispari. Tko se otuširao prije nego je prvi puta išao u more ili bazen na vjetru zna jako dobro o čemu pričam :D

Malo ili vrlo malo se postiže spuštanjem prozora dok auto stoji jer nas grije interijer, stakla, karoserija... ali ja to također napravim jer je osjetno ugodnije. Otvoriš li prozore ili šiber u vožnji onda će strujanje zraka ohladiti interijer puno više nego puhalica ili klima. Klima će doduše izvući vlagu pa će nam biti ugodnije iako temperatura neće znatno pasti kroz dulji period.

Stropni vent je super stvar. Puše u jednom smjeru ljeti, a u drugom smjeru zimi. Meni je ugodnije uz stropni ventilator pod uvjetom da ne zuji dok spavam (bolji DC vent).

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao da se ovom stropnom moze mijenjati smjer vrtnje.
Onda bi bio cak i dobro rješenje

Link to comment
Share on other sites

Stropni ventilator ljeti puše u krevet da nas hladi.

Po zimi, ugrijani zrak od radijatora se diže i zadržava prema stropu, a hladniji zrak ostaje dolje pa zato jače grijemo. Susjedu iznad je super, a nama veći račun za plin.

Zato se ventilator može okrenuti u suprotnom smjeru da puše prema stropu i potisne topli zrak po zidovima natrag prema dolje odnosno da recirkulira zrak unutar sobe. Osjećaj ugode može biti puno veći.

Osim toga takvo cirkuliranje zraka zimi isušuje zidove pa nema gljivica [emoji6]

Link to comment
Share on other sites

da nisi mislio obratno? Valjda treba topli zrak tjerat dolje?

Link to comment
Share on other sites

To i radi. Vuče hladi zrak od dolje i gura ga prema stropu pa topli zrak sa stropa nema kamo nego sa strane "curi" prema dolje po zidovima.

DoX0LAHhVnipCltT1LKOHTsFTW6iS9LI7cetJxHp

Link to comment
Share on other sites

Haha, covjek pita za otvaranje prozora prek upravljaca, a vi zavrsili na stropnim ventilatorima 🤣.

Kak se rascistilo ko ima tu funkciju, a ko nema 🤣🤣

Meni je to super dok je auto par sati na suncu pa s vremenom dodje hlad... e onda je otvaranje prozora super stvar.

Tu kod nas na 600+ m nadmorske je cesto vjetar bas hladnjikav. Dok ga nema i dok je suncano, bas zaprzi, a dok dodje oblak i povjeratac, real feel pada za dobrih 10 stupnjeva. Moreju istrazivanja rezultirat cim hocu, al otvoreni prozori pol minute prije ulaska u auto itekak pomognu. Naravno nit to mjenja klimu niti pokrivanje auta/vjetrobranskog stakla/kokpita... al pomaze definitivno. Prakticiram foliju izvana prek cijelog stakla i pokrivanje siceva sa suncane strane. U kombinaciji s bijelim autom temperatura ne ide prek 35, dok sef kraj mene sa crnim audijom, nepokrivenim, ima 47. Dok jos minutu prije ulaska zluftam, razlika je nebo i zemlja.  

Link to comment
Share on other sites

imaš pravo, jebeš stropne ventilatore, ajmo natrag na auta

Link to comment
Share on other sites

Isprogramiram ventilaciju da se upali nekoliko puta dnevno i bude ok.
Prozore spustim preko mobitela kad idem prema autu, može i na ključ [emoji16][emoji16]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.