Jump to content

Curenja kondenzata klime u kabinu?


Alen

Recommended Posts

Danas popodne smo proveli 100ak km u autu. Negdje na pola puta ženica suvozač veli da ima vode pod nogama!?

Temp vani bila je 30+, a klimu smo držali na 24-25, moja strana na 26 jer ne volim velike razlike u temp.

Kad sam ulovio priliku i stao, zavučem ruku i cijela kutija u kojoj je isparivač klime i filter bila je orošena, kao i odvodna cijev za zrak koja vodi u pretinac ispred suvozača :)

Nisam imao vremena kopati po tome, samo smo nastavili voziti. Predvečer je temp vani malo pala (na 28) i kad smo se vratili doma, osušilo se i više nije bilo kapanja. Odvod kondenzata ispod auta uredno radi, nije se prelio kondenzat u kabinu, nego se baš orosila ta plastična kutija do te mjere da je kapalo kod suvozača i po gumenom tepihu curilo dolje pod noge :)

Sumnjivo mi je kako to nisam dosad primijetio. Klima je servisirana i punjena prije mjesec i pol i radi dobro, filter isto promijenjen (Mann s aktivnim ugljenom). Istina vani je stvarno jako sparno i vlažno.

Jel moguće da se toliko rashladi ta kutija unatoč strujanju zraka da se kondenzira tako jako izvana?

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno ti je crijevo za kondenzat klime zastopano. Istu stvar imao samo da drugim autima.

Link to comment
Share on other sites

Dali curi po asfaltu voda dok ti radi klima? Negdje po sredini auta

Link to comment
Share on other sites

Pa napisao sam odmah da odvod radi :)

Stao sam 3 puta i gledao pod auto i uredno kaplje dolje :)

Skroz čudna situacija kakvu još nisam imao.  Šteta da nisam fotkao tada, ali kutija u kojoj je isparivač i filter je dolje bila orošena i kapalo je s nje, čak i dio cijevi.

Vidi sliku - ovo je fotkano predvečer kad sam se vratio i već je sve bilo suho (2h nakon primjećenog problema). Skinut je bočni plastični poklopac. Plavi okvir je pozicija isparivača, filter je desno gore točno prije toga i ne vidi se na fotki. Crvena krivulja je označeno područje koje je bilo izvana orošeno - koliko sam mogao napipati izvana. Dakle, nije curio mlaz nego je kapalo orošeno u kabinu u smjeru crvenih strelica. Ova rebrasta cijev koja vodi prema pretincu je isto bila rosna prvih nekoliko cm.

Sad kad se pokušavam sjetiti, razmišljam da nisam ja nešto isprovocirao. Imam ozljedu lijevog ramena i smetalo mi je kako mi je puhalo iz ventilacije pa sam pritvorio skoro do kraja obje gornje rešetke na vozačevoj strani. Klima je bila stalno na automatici i vrtila je ko blesava, bilo nas je 3 u autu i stali smo nekoliko puta, a u jedno doba sam i ručno smanjio puhanje ventilatora (jedan klik prema dolje) što je isključilo automatiku i ostavilo vent na fiksnoj nižoj brzini. Jedino se ne sjećam u kojem je to trenutku bilo, da li prije curenja ili poslije :)

E sad, da li je neki problem u pitanju ili sam možda time jako smanjio protok zraka kroz kabinu, isparivač je bio jako hladan, puno vlage u kabini pa se cijela ta plastična kutija toliko rashladila da se kondenziralo izvana, jel to moguće?

Suvozačeva strana i otraga su bile skroz otvorene i tamo je puhalo normalno.

U povratku popili kavu i nakon stanke od jedno sat vremena krenuli dalje, isti režim vožnje, klima na full auto (soft postavka) i više se nije rosilo. Imao sam 3 stajanja od kad je problem uočen i sva 3 puta je kapalo uredno ispod auta, negdje u visini vozača, malo više na tu stranu.

kutija_isparivača_forum.jpg

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Na ovake vrucine ti je sasvim normalno da se kutija orosi jos pogotovu ako je dulje putovanje meni zna zaledit sajbu na ispuhu ako okrenem samo na sajbu klimu... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma da, to me zanimalo jer mi se još nije dogodilo. Ili nisam primijetio da je dolje bilo rose :)

Ali je dan bio pakleni. Triput je tijekom dana palo par kapi kiše, to je skoro trenutno isparilo na 30+ vani. Sve lokalna međugradska vožnja po obali, vlage u zraku ko u priči. Baš kombinacija za kondenzaciju.

Ovo sa šajbom mi clio radi, tamo je ručna klima i obično ju okrenemo na šajbu :)

Link to comment
Share on other sites

Normalno da neš nevalja... isti je problem imala kolegica na Koleosu.. curilo pod nogama (ne to što mislite :) ) i riješili u ovlaštenom

Link to comment
Share on other sites

a jbg, kad si pritvorio gornje rešetke, a automatika 90% hladenja tjera baš tu, a ostatak na noge

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.