Jump to content

Scenic 3....problem sa klimom


bikerbj

Recommended Posts

Pozdrav svima, nisam već dugo ovdje ništa pisao jer nisam imao ni problema.

E sad ovako, imam Scenic 3 1.5dci 81kw 2011.g. i imam problem sa klimom, klima se pokrene i hladi ko luda

ali ubrzo poraste tlak u sistemu i isključi se jer mi ne pali drugu brzinu na hladnjaku (kileru).

Klima napunjena, rele na ventilatoru ok, otpornik na ventilatoru ok, preostat ok e sad šta ga hebe više sam izludio.

Inače auto se normalno vozi i temperatura je stalno ista, znači na pola tako da hlađenje motora radi dobro a problem je samo kod klime, upali prvu brzinu i to je to...

Link to comment
Share on other sites

Motao bi paliti drugu brzinu, pogotovu u stajanju

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, direstraits said:

Koliko ima plina u sustavu?

Pa čovjek je napisao da je klima napunjena.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, trapavi said:

Pa čovjek je napisao da je klima napunjena.

Pa možda nije dovoljno napunjena!!!

Najači su mi oni likovi koji prodaju jagode i lubenice al usput pune i klime...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

kakve veze ima plin sa drugom brzinom

daj nekom ko se ponesto kuzi u struju

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Plin je stavljen prema uputama mislim da je nešto oko 500g ili 480g ali nemojte me hvatat za riječ. Klima se pokrene savršeno i doslovce ledi ali kad treba proradit druga brzina onda se izbaci....ustvari preostat izbaci jer tlak dođe do 25 bara jer se plin grije i tako i tlak raste.....struju i mehaniku radim sam sebi i imam još ponešto mušterija kojima radim ali ovo mi dođe kao da je negdje komunikacija u prekidu....neka me netko ispravi ali nije li klimatronik mislim na komande u autu povezan sa time ili to ide preko upc-a...

3 hours ago, dizna said:

Pa možda nije dovoljno napunjena!!!

Najači su mi oni likovi koji prodaju jagode i lubenice al usput pune i klime...

ako i nije dovoljno ali hladi i trebala bi se palit druga brzina...imao sam auto u kojem je bilo malo plina ali kad je hladila ventilator je radio ko avion da ide....

Link to comment
Share on other sites

Spoji direktno 2. brzinu :bigl:
Valjda nekakav senzor daje signal kada ukljuciti 2. brzinu?
Ili je krepao ventilator. Ispitaj ga

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, frenchkey said:

Spoji direktno 2. brzinu :bigl:
Valjda nekakav senzor daje signal kada ukljuciti 2. brzinu?
Ili je krepao ventilator. Ispitaj ga

probao sam, kad maknem rele i spojim direktno vrti ko lud baš onako kako i treba, znači to sam eliminirao....moram se poigrat sa tim osiguračima još u kabini i pregledat sve žice jer negdje mora da je prekid kad sa dijagnostikom ne mogu pokrenuti drugu brzinu samo prvu a klimu uopće ne vidim sa dijagnostikom.....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Dijagnostika onda nije Can Clip?

a radim sa delphi i autocom ali nabavit ću opet clip....

Link to comment
Share on other sites

onda ti fali pobuda na releju, ili stalni plus ili masa iz centrale

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, robyakarider said:

onda ti fali pobuda na releju, ili stalni plus ili masa iz centrale

kad na releju prebrikam dvije glavne žice (crvena i pink) ventilator vrti ko lud e sad na one druge dvije je napon na jednoj oko 9v a na drugoj 12v...

e sad mislim da na ovoj debljoj žici napon dođe do 12v onda rele škljocne tj. uključi se ali zar nebi ona druga trebala biti masa a ne pod strujom...

Link to comment
Share on other sites

vecinom centrala daje masu na pobudu, plus je stalni

sa ispitivacem ispitaj, da malo opteretis strujni krug, takve stvari se ne mjere sa multimetrom

Link to comment
Share on other sites

ima li kakav način da se provjeri dali ventilator vrti punom brzinom ili ne, kad spojim ispod releja direktno vrti malo brže ali mi se čini da to nije to....

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, robyakarider said:

si ispitao relej uopce?

rele ispravan a za svaki slučaj i stavljen novi, kad pratim ventilator u dijagnostici i upalim klimu najprije kaže da je uključena mala brzina, kako se plin grije pojavi se poruka da se traži velika brzina i to mi kaže u svim mjernim područjima za ventilator ali brzina je konstantno ista....

Link to comment
Share on other sites

e pa uspio sam naći uzrok nepaljenja druge brzine, rele ventilatora ne dobija pobudu tj. masu....danas sam tek detaljno išao tražit šta je i našao...

e sad moram ispitat dali je kriva samo žica ili je crko UCH ili kako se već zove....

Link to comment
Share on other sites

Na njemu zna biti hladnih lemova. Najbolje ga skinut i sve sumnjivo prelemiti.
Cestike na upornosti

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, frenchkey said:

Na njemu zna biti hladnih lemova. Najbolje ga skinut i sve sumnjivo prelemiti.
Cestike na upornosti

Ipak je bila kriva žica, na jednom mjestu se nekako nažuljala i pukla u bužiru....prelemio i sad radi kako treba...

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.