Jump to content

Greške


legenda128

Recommended Posts

Taj problem sa IC na 1.5 dci je nešto novo ili sam nešto propustio? Iskreno nikad cuo..

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, fabi said:

Taj problem sa IC na 1.5 dci je nešto novo ili sam nešto propustio? Iskreno nikad cuo..

Samo 1.5 dci sa zrak/zrak IC i 2 egr ventila. Euro 6 i Euro 6 ready motori. Novi s IC voda/zrak nemaju tih problema. Nije Renault jedini, masa drugih proizvođača ima isti problem zbog istog dizajna tretmana ispušnih plinova. 

4 hours ago, robyakarider said:

lijepo "majoneza"

Jesi probao jel tomi ili helmanz?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Samo 1.5 dci sa zrak/zrak IC i 2 egr ventila. Euro 6 i Euro 6 ready motori. Novi s IC voda/zrak nemaju tih problema. Nije Renault jedini, masa drugih proizvođača ima isti problem zbog istog dizajna tretmana ispušnih plinova. 

Znači ovaj motor ima tih problema? 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, direstraits said:

Samo 1.5 dci sa zrak/zrak IC i 2 egr ventila. Euro 6 i Euro 6 ready motori. Novi s IC voda/zrak nemaju tih problema. Nije Renault jedini, masa drugih proizvođača ima isti problem zbog istog dizajna tretmana ispušnih plinova. 

Jesi probao jel tomi ili helmanz?

bilo je poslije marende pa nisam bio gladan

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

On 16. 12. 2022. at 11:36, direstraits said:

Samo 1.5 dci sa zrak/zrak IC i 2 egr ventila. Euro 6 i Euro 6 ready motori. Novi s IC voda/zrak nemaju tih problema. Nije Renault jedini, masa drugih proizvođača ima isti problem zbog istog dizajna tretmana ispušnih plinova. 

Jesi probao jel tomi ili helmanz?

Zvjezda...? 

Link to comment
Share on other sites

Preuzeo sam auto, u voznom je stanju. Napravili su dijagnostiku, i ugasili upozorenje. Navodno su injektori u pitanju, nemaju ih na lageru. Kao auto se može ugasit ponovo sutra ili nikada. Mislim da ću nastavit vozit dok ne počnu ponovo iskakat upozorenja.
Ne čujem nikakve promjene u radu motora, potrošnja je uobičajena i ne trza u vožnji. Nisam pametan što raditi dalje?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk





Link to comment
Share on other sites

Zašto mehaničari odmah brišu greške?? Nisu otklonili kvar a pobrisali su greške da nitko drugi ne može vidjeti to što su oni vidjeli…

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Med0 said:

Zašto mehaničari odmah brišu greške?? Nisu otklonili kvar a pobrisali su greške da nitko drugi ne može vidjeti to što su oni vidjeli…

inace postoji printer, i isprintas greske i das papir stranki

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pozdrav,

Događa mi se na 1.6 EDC 160 KS trzanje u vožnji.. zaletavanje pri ubrzavanju.. dali je netko imao sličnih problema.. prije mjesec dana na dan kad sam išao na redovni servis mi se upalila lampica i poruka provjeri ubrizgavanje.. u servisu mi poništili grešku i rekli da je izbacilo grešku na sustavu kompresijskog punjenja.. poslije se greška nije pojavljivala ali imam tog trzanja...

Hvala!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo nastavka mojih problema, zadnjih godinu dana se događa da auto najčešće na šaltanju iz 2 u treću brzinu na oko 1500 okretaja najprije poskoči motor tj počne trzati a nakon toga se upale sve lampice, opasnost od oštećenja motora, provjerite ESC. Kada izbacim iz brzine lampice se pogase i kao da se ništa nije dogodilo. Bio sam u ovlaštenom Renault servisu međutim dijagnostika ne pokazuje ništa konkretno, probali smo reprogramiranje ali bezuspješno. Poslali su me da odem kod majstora za dizne, auto je kod njega već 5 dana ali njima se to ne događa kada pokušaju voziti i pretpostavljam da će me pozvati da dođem pokupiti auto. Kod ovih zadnjih sam se naručio prije mjesec dana i nije bilo problema s autom u tih mjesec dana, jutro kada sam krenuo prema njima tri puta se dogodilo u vožnji sve navedeno prije. Izgleda da ću morati ugraditi kameru da snimim to o čemu pričam jer imam osjećaj da mi ne vjeruju u moju priču, kao da se meni ostavlja auto na servisu jer mi je dosadno :) S druge strane ne znam što će s videom jer se opet neće dogoditi ništa kada pogledaju video i probaju voziti sami auto. Najveći mi je problem što bih trebao uskoro otići na skijanje s obitelji u Italiju, što ako se ugasi negdje na putu, s tim da sam jednom imao situaciju da se isto dogodilo na autocesti s tempomatom uključenim pri brzini od 130 km/h.Ima li netko nekakav suvisao prijedlog što napraviti?

Edited by legenda128
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu prodati nekome auto koji je neispravan, nisam govno od čovjeka.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nema tko ovdje nije predstavio auto a da u jednom trenutku nije dobio ovakav savjet. No sikiriki. To je interna šala.😆

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma, možda da kupiš jeftini obd i staviš na mob torque pro i što više parametara na ekran i uključiš snimanje zaslona ili logging pa kasnije kada se to dogodi premotaš unatrag možda nešto više saznaš.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto je već 5 dana na servisu, zvali su me jučer da dođem po auto jer ništa nisu našli (upalili su ga i nisu ništa primijetili) pa nek dođem kad se bude manifestiralo. Kažem im na to da mi se tri puta dogodilo pri dolasku k njima pa su se smilovali i ostavili ga još danas. Danas su spojili dijagnostiku i dogodilo im se tijekom probne vožnje ali dijagnostika nije ništa zabilježila. Znači da nema kvara, sutra idem po auto. Super.

  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Prvi auto mi se 4-5 puta ugasio u voznji, horor.

A i ovi smradovi, znaju da ima problem ali se nece zafrkavat s tim i traziti dalje. Koja pusiona.

To je bio stari benz pa je mene prcala pumpa goriva, povremeno bi prestajala raditi. A ovi testirali tlak odma u pocetku, vidli da je dobra i trouble shootali dalje. Tako da je auto lezao 5 tjedana na dvije rate kod njih dok nisu skuzili sta je...

Sretno s problemom, nebi na put s takvim autom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni se jedna stara honda tak znala gasiti u voznji, jako neugodno, jednom u brzom zavoju, nema serva u volanu i kocnicama, jao 🫣otisla je kontakt bravica paljenja, doslovno kao da sam okrenuo kljuc i namjerno ugasio auto na 100km/h

promjena bravice za 50eura sve rijesilo

Link to comment
Share on other sites

Preuzeo sam auto, nisu ništa naplatili fer od njih ali isto tako nije ništa niti riješeno. Znači čekam da nešto krepa pa onda tražim tko će popraviti.

Link to comment
Share on other sites

Meni se u rotoru ugasio, ne ocekujes pa nisam imao snage nesto smotat volan, nit koci... Sreca mali onaj na Jankomiru i nikog blizu.

 

To s naplatom je meni uvjek bio znak kod mog mehe seoskog s tim prvim autom, kad pitam sta sam duzan a on kaze "ma samo se vozi pa bumo vec..." da nije uspio popraviti nista 😂😂 imao je taj auto gremlina kolko oces...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.