Jump to content

Razina ulja


dizna

Recommended Posts

Nema nigdje slična tema a zanima me koliko je optimalna razina ulja za m9r motor, jer na njemu od min do max ide i više od litre ulja.

Sa više strana za boxer motore sam čuo da je najbolje da bude blizu minimuma, za većinu motora sa dosta kilometara i koji su stariji vjerojatno nije preporučljivo da budu na max jer tad najveći tlak.

Nekidan sam bio s frendom i kaže mi da njegov majstor preferira na ulje bude uvijek na max, bez obzira koji auto i koliko star

Opet moj kad mi mjenja ulje uvijek sipa do polovice i kaže da je to tako najbolje i da ak budem morao nadosipavat da opet ne prelazim srednju vrijednost

Sjećam se dok sam imao Lancera da mi je tad rečeno da je najbolje da bude od min do polovice, točnije malo iznad minimuma

Malo sam i na netu tražio al ne nalazim baš nešto konkretnih informacija.

Da čujem vaša mišljenja

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Na svim motorima u svim  autima koje sam imao interval izmjene ulja sam svodio na 10tkm. 

Uvijek kod zamjene sam točio do max i do slijedeće izmjene nisam više dolijevao ulje i pritom bi nivo ulja pao neznatno ispod max.

Kako benzince tako i dizelaše. I nikad nisam vidio ikakvih problema što je ulje na max.

Bez nekog posebnog razloga. Tako mi se čini da o ulju u motoru nemoram misliti od izmjene do izmjene.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nasuo pola litre, bilo je na polovici, u 9 tkm prijeđenih nije se pomakla razina ni malo.

Teramo dalje na max 🙂

Hvala dečki!

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je uvijek skoro na max i sve ok

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma moje laičko razmišljanje je bilo da ako je na max da je veći tlak i onda više trpe brtve i gumice pa da je bolje na pola.

A s obzirom da u 2.0 ide 7.4 litara (što je i više od litre ulja od min do max) smatrao sam da je najbolje da bude na polovici pa sam zato i postao

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno bi se složio da je motor pun ulja do vrha, pa da se ulje raširi, i brtve krenu puštati na sve strane, međutim, u motoru je puno više zraka nego ulja, zrak je stlačiv, a uostalom, mislim da bi od velikog tlaka prije izbilo šipku za ulje nego neku brtvu.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koljenasta vratila počnu udarati i miješati ulje. Ulje se zapjeni i motor zariba.

Karter ima pregradu koja to spriječava ali samo ako ulje nije puno iznad MAX

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Med0 said:

Koljenasta vratila

Najčešće je jedno vratilo u pitanju, kod startanja motora pumpa ulja povuče relativno veliku količinu ulja u kanale i na brizgaljke za hlađenje, a koljenasto vratilo je dizajnirano tako da mu razina ulja na maksimumu ne predstavlja problem. Štoviše. 

Link to comment
Share on other sites

Lakse se motor zimi zagrije ak ima manje ulja, odnosno lakse se ljeti hladi ak ima vise ulja. [emoji38]

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ivan.martinko said:

Lakse se motor zimi zagrije ak ima manje ulja, odnosno lakse se ljeti hladi ak ima vise ulja. emoji38.png

Za zimu imam webasto

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, ivan.martinko said:

Lakse se motor zimi zagrije ak ima manje ulja, odnosno lakse se ljeti hladi ak ima vise ulja. emoji38.png

to sam taman htio napisati

Link to comment
Share on other sites

Citao sam u skodinom manualu kad sam ju imao (TDI) da ulje treba biti na polovici, jer se lakse zagrije zimi posto treba biti temp. ulja mislim 50* da bi mogao poceti regeneraciju DPF-a.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, robyakarider said:

jos brze ce se zagrijati ako ima litru ulja unutra

Bez ulja se jako brzo zagrije 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Najčešće je jedno vratilo u pitanju, kod startanja motora pumpa ulja povuče relativno veliku količinu ulja u kanale i na brizgaljke za hlađenje, a koljenasto vratilo je dizajnirano tako da mu razina ulja na maksimumu ne predstavlja problem. Štoviše. 

Povuče pumpa dosta ali razina ulja u karteru ne padne puno. Ako je litra-dvije ulja previše unutra radilica će udarati u ulje.
Citao sam u skodinom manualu kad sam ju imao (TDI) da ulje treba biti na polovici, jer se lakse zagrije zimi posto treba biti temp. ulja mislim 50* da bi mogao poceti regeneraciju DPF-a.

Kod mene je 4L ulja u karteru na MAX, a cca 3.5L kada je na pola. koliko tih pola litre igra ulogu na ukupno 4L… to je 12.5%
Link to comment
Share on other sites

Koliko je ispiranje motora s onim aditivom ako bi prelazio na drugu gradaciju dobro/lose za motor?

Link to comment
Share on other sites

Ne bi išao na to, eventualno bi par dana vozio sa nekim jeftinim uljem da se ispere motor pa nakon toga ulio ono što želim.

Druga opcija je ispustiti ulje dok je motor dobro zagrijan i ostaviti da se sve iskapa. Eventualni film koji bi ostao je bezazlen naspram ukupne količine ulja.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znam da se hvatam za slamku ali frendu je pomoglo u potrosnji ulja. Ulio to na staro ulje. Zagrio auto na 15 min ispustio i ulio drugo. Nekima pomogne nekima ne. Nznm...

Link to comment
Share on other sites

On 02. 08. 2022. at 11:07, Med0 said:


Povuče pumpa dosta ali razina ulja u karteru ne padne puno. Ako je litra-dvije ulja previše unutra radilica će udarati u ulje.
Kod mene je 4L ulja u karteru na MAX, a cca 3.5L kada je na pola. koliko tih pola litre igra ulogu na ukupno 4L… to je 12.5%

Kad vozite male motore kod mene 7. 5L na max a 6.5 min.. Tako da sto vise ulja u motoru dugovjecniji motor... Na stroju motor 1800ccm.9 L ulja ide u njega.Tvornicki je dosa sa 2mm preko maximuma ulja tako da te price o pjenjenju ulja.... A pazi ovaj zna odradit po 12h u komadu.. 

44 minutes ago, Zrmi RS said:

Koliko je ispiranje motora s onim aditivom ako bi prelazio na drugu gradaciju dobro/lose za motor?

Neznam ti za ove nove motore.. Ali mi stari smo to nekad radili pola ulja pola nafte... I pustis da radi par min i onda ispustis... Tako da ti aditivi mislim da nisu bas neka sreca jer nema tu kolicine za oprat-rastopit.. 

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, macak said:

Kad vozite male motore kod mene 7. 5L na max a 6.5 min.. 

U neke stane blizu 8 litara, mislim da je od 7.2 do 7.9 po specifikaciji

💪💪💪

Ja sad imam izmjenu još malo, pa ću kupit dve od 5 litara 🤭, ne isplati mi se kupovat više po litru. Taman će 2.5 ostat pa opet sljedeća izmjena samo jedan kanister za kupit

Kak sam otvorio ovu temu nasuo u lagunu pola litre, jedva se vidi na štangi 😅

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ma ja uzmen 8 i nikad ga nepotrosim do kraja 15000 je izmjena max Doduse moja je vecinom na autoputu 130-150 A manje vise nepalim je ako neidem 20km.minimum... Za to je scenic Rx4 na plin... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.