Jump to content

Kangoo mk1 1.9d swap to 1.9dci


Googi

Recommended Posts

Pozdrav, kao što naslov teme kaže, zanima me dali u kangoo prve generacije odgovaraju 1.9dci motori iz ostalih renaulta. Dali su blokovi isti, tj. dali bi odgovaralo na postojeće nosače. Dali je netko radio ovakav zahvat. Razlog ovog razmišljanjaje dobra karoserija kangooa i dotrajali motor od 55ks koji je inače preslab a vuče i prikolicu.

Edited by Googi
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nije plug&play ali bi se dalo izvesti.

Motor ide na nosače i mjenjac. Trebalo bi viditi koje kvacilo skombinirati.

Problem bi ti bio oko turba i kasnije cijevi auspuha. I naravno sa strujom ti ostaje problem.

Sta je sa postojećim 1.9d?

Kuha? Kakava je “boš” pumpa?

Kangoo je teretni ili putnički?

Link to comment
Share on other sites

Kangoo je teretni 2002. 55ks, slabašan motor za moje potrebe, jer tu i tamo trebam vući prikolicu, a za to je nejak. Motor za sad ide, ima Lukas pumpu, moram paliti uvijek dvaput da bi radio normalno.

Po navedenom čini mi se neisplativa ugradnja dručijeg motora, jer i da se to odradi vjerovatno bi bio proble tehnički pregled. Dali postoji način da se na obični dizel malo digne snaga, recimo + 10 ks?

 

Link to comment
Share on other sites

Kažeš pali iz prve drugi put 🤪

I moja je lukas ali bez elektronike, stavio sam stariji model ima samo sajlu i elektroventil. eno je curi, izgubila je minimum na hladno pa sam ga iz trećeg pokušaja dobio na vidu prije sajle. Nakon neke duže voznje po vrućini se i gas zaglavljuje.. ma zrela je za reparaciju..

 

Ne isplati se bilo šta raditi po pitanju drugog motora. Previše uloga a na kraju opet problemi na tehnickom ako nećeš atest a opet 20god staro vozilo.. 

Najbolje ga prodat i kupit nešto primjerenije.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

A da to je najveći problem, tehnički zakon o "ispravnosti vozila", kad se sjetim šta sam sve doživio na STP-u strah me i pomislit da se pojavim sa kengurom turbakom tamo, oni bi tražili di je kardan i diferencijal za zadnji pogon😂.  Ma ništa od swapa, mislio sam da je puno jednostavnije, jednom sam na fiatu radio swap sa 1.2 na 1.6 pa je to išlo ko po puteru.

E sad se sjeti da ima model 1.9d 65ks u čemu je razlika, tj. zbog čega ima 10ks više, znam da nije turbak.

Za sad slaganje air intake pipe fi 75, poslije uklanjanje egr ventila, pa ću još nešto smislit.

20220731_205809.jpg

20220731_205816.jpg

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Cijev sluzi svrsi :dobroje:

Moj je zvijer od 65ks, ma raketa šta da ti kazem.

Će da kupiš?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jel se da šta sa visokotlačnom pumpom Lucas kemijat da se da više nafte radi dobivnja više lipicanera, rpm-a😂. Ajmo samo konstruktivni prijedlozi.

Link to comment
Share on other sites

Meni bi trebala jedna Lucas mehanicka pumpa na sajlu sa 1,9 d.
Ima netko ma prodaju?

Link to comment
Share on other sites

Gogi, zašto ne prodaš tog i kuliš 1.5 dci 82 ks. Taj kangoo stvarno jako fino ide u serijali. Ako snage zafali, mapiranje je rješenje.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Optimista said:

Gogi, zašto ne prodaš tog i kuliš 1.5 dci 82 ks. Taj kangoo stvarno jako fino ide u serijali. Ako snage zafali, mapiranje je rješenje.

E zato što sam ga dobio u miraz🤣 i sentimentalo sam vezan za njega, lak za održavanje, uvijek mastan (što mu daje onu čar pravog automobila😁), puno para utuko u njega u dijelove. I jednostavno znatiželja me muči dali se moze sta sa običnim dizelom napravit u smislu performansi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.