Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Kangoo mk1 1.9d swap to 1.9dci


Recommended Posts

Pozdrav, kao što naslov teme kaže, zanima me dali u kangoo prve generacije odgovaraju 1.9dci motori iz ostalih renaulta. Dali su blokovi isti, tj. dali bi odgovaralo na postojeće nosače. Dali je netko radio ovakav zahvat. Razlog ovog razmišljanjaje dobra karoserija kangooa i dotrajali motor od 55ks koji je inače preslab a vuče i prikolicu.

Edited by Googi
Link to post
Share on other sites
laci

Nije plug&play ali bi se dalo izvesti.

Motor ide na nosače i mjenjac. Trebalo bi viditi koje kvacilo skombinirati.

Problem bi ti bio oko turba i kasnije cijevi auspuha. I naravno sa strujom ti ostaje problem.

Sta je sa postojećim 1.9d?

Kuha? Kakava je “boš” pumpa?

Kangoo je teretni ili putnički?

Link to post
Share on other sites

Kangoo je teretni 2002. 55ks, slabašan motor za moje potrebe, jer tu i tamo trebam vući prikolicu, a za to je nejak. Motor za sad ide, ima Lukas pumpu, moram paliti uvijek dvaput da bi radio normalno.

Po navedenom čini mi se neisplativa ugradnja dručijeg motora, jer i da se to odradi vjerovatno bi bio proble tehnički pregled. Dali postoji način da se na obični dizel malo digne snaga, recimo + 10 ks?

 

Link to post
Share on other sites
laci

Kažeš pali iz prve drugi put 🤪

I moja je lukas ali bez elektronike, stavio sam stariji model ima samo sajlu i elektroventil. eno je curi, izgubila je minimum na hladno pa sam ga iz trećeg pokušaja dobio na vidu prije sajle. Nakon neke duže voznje po vrućini se i gas zaglavljuje.. ma zrela je za reparaciju..

 

Ne isplati se bilo šta raditi po pitanju drugog motora. Previše uloga a na kraju opet problemi na tehnickom ako nećeš atest a opet 20god staro vozilo.. 

Najbolje ga prodat i kupit nešto primjerenije.

Link to post
Share on other sites

A da to je najveći problem, tehnički zakon o "ispravnosti vozila", kad se sjetim šta sam sve doživio na STP-u strah me i pomislit da se pojavim sa kengurom turbakom tamo, oni bi tražili di je kardan i diferencijal za zadnji pogon😂.  Ma ništa od swapa, mislio sam da je puno jednostavnije, jednom sam na fiatu radio swap sa 1.2 na 1.6 pa je to išlo ko po puteru.

E sad se sjeti da ima model 1.9d 65ks u čemu je razlika, tj. zbog čega ima 10ks više, znam da nije turbak.

Za sad slaganje air intake pipe fi 75, poslije uklanjanje egr ventila, pa ću još nešto smislit.

20220731_205809.jpg

20220731_205816.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Display

U jbt 1900 kubika i 55ks al su ga nasvirali 😄

Link to post
Share on other sites
laci

Cijev sluzi svrsi :dobroje:

Moj je zvijer od 65ks, ma raketa šta da ti kazem.

Će da kupiš?

Link to post
Share on other sites

Koju pumpu ima taj od 65ks?

Možda je u pumpi fora, pa da seciram jednog od 65 😈.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..