Jump to content

P: Renault Twingo 1.2 16v, 2008.


Guest

Recommended Posts

Doslo je vrijeme za nesto novije, pa Twile ide u prodaju. Za sada oglas samo na forumu, volio bih da ide u dobre ruke, a da se postedim Njuskala ako je moguce.

Twingo 1.2 16v (75ks), 2008.

2. sam vlasnik (kupljen u HR nije uvoz), kod mene je tocno cetiri godine od 08/2018.

142.700km (svakodnevno se koristi), kupljen sa 100.600km

Registriran do 13.01.2023.

Kompletna servisna povijest (od 2008. godine do danas, sve sto je radeno, kad je radeno i s kojim dijelovima i ja i bivsi vlasnik smo sve dokumentirali). Posljednji redovni servis je bio na 135.000, a slijedeci je na 150.000. Veliki servis napravljen prema knjizici na 90.000km.

Osim redovnih servisa (uvijek Elf sintetika i najbolji filteri) u posljednjih godinu dana stavljen novi kuplung set (Luk originalna ugradnja), promjenjene kape amortizera, promjenjeno ulje u getribi, novi diskovi i plocice (Brembo) i novi akumulator (stavljen prije mjesec dana).

Potpuno nove cjelogodisnje gume Barum Quartaris (DOT 2022) kupljene i montirane pocetkom ovog ljeta (moram pogledati racun za tocan datum).

Ne znam da li je “full oprema” ali za Twinga tog godista ima dosta i nije celav: Dynamique prednji i straznji branik, crni farovi, kozni volan i rucica mjenjaca, alu felge 15, maglenke, el. podizaci stakla, daljinsko centralno, krovni spojler, servo, klima, straznja klupa dva odvojena sjedala koja se zasebno podesavaju, zatamnjena straznja stakla, maglenke, Sony (4x52) radio sa BTom (razgovor preko auto zvucnika), okretomjer, podesavanje vozackog sica po visini, podesavanje volana po visini… sve navedeno je tvornicki i nista nije naknadno ugradivano osim radia.

Ljetos je zenu pogodio drugi auto (uzeo joj prednost) sa 20 na sat i razbio prednji desni far i napuknuo je branik. Promjenjena oba fara jer nije imalo smisla imati jedan stari i jedan novi far i prednji branik jer nisam zelio krpati stari. Slozeno kak bog zapovjeda, nema lufta nema curaka niti ikakvog fuseraja i iako se ne vidi da je nesto bilo pisem da ne bi bilo da se nesto skriva. Imam slike prije, poslije i za vrijeme popravka kao i policijski zapisnik, te sve dokumente s osiguranja kako bi bili sigurni da nije bilo nista jace lupljeno.

Auto je 14 godina star i nade se tu i tamo neka tockica ali minimalno. Prema autima kakvi se nude u oglasnicima slobodno bi mogao napisati savrsen bez mane ali za sve picajzle (kakav sam i ja) pisem detalje. Nista u unutrasnjosti nije izlizano/ogrebano/potrgano, volan je originalni i ko nov (i bivsi vlasnik i ja smo uredno odrzavali kozu koja je bitno bolje kvalitete nego recimo u Cliu 3). Sicevi uscuvani, neudubljeni, armatura i sve ostalo kao novo.

Klimu punim svake godine na pocetku sezone (100-200kn ovisi tko vam radi) jer su gumice na spoju kompresora stare i preko zime plin iscuri. Raspitivao se za popravak i Hrastinski trazi 2500kn za nove dosjede + gumice (ako se dobro sjecam dosjedi 2000, gumice 500kn), pa sam izracunao da mi je totalno neisplativo. Apsolutno garantiram da je klima ispravna, kompresor radi i odlicno hladi no velim, potrebna je nadopuna jednom godisnje. Imam malo dijete i ne bi se ni ja vozio 4 godine u autu bez klime.

Potrosnja moje voznje u Zagrebu po guzvi je cca 7 litara. Imam excel od dana kupnje sa svakim tankanjem (iznos racuna, broj prijedenih kilometara). Ekstremi su otvorena cesta (npr lezerni odlazak na more) ispod 5 litara i enormne ZG guzve (npr istok-zapad grada u dva sata voznje tj stajanja) 8 litara. No (moram tocno izracunati) prosjek je 6.8-7.0L gotovo uvijek.

Krovne nosace (Menabo, tipski za Twinga - ne fuckaju, nisu glasni) ostavljam kupcu na autu (tesko da cu kupovati isti auto), za nosac bicikla (Thule) se eventualno mozemo dogovoriti ali ne utjece znacajno na cijenu (rekao bi da vrijedi 300tinjak kuna max).

Ne znam jesam nesto zaboravio napisati ali mislim da su danas ovakvi auti rijetkost sa cistom povijesti servisa, relativno malo kilometara (s obzirom na godiste) i mogu osobno garantirati da ce novog vlasnika sluziti dugo i dobro. Ja ga prodajem jer sam skupio nesto love i uzeo bi nesto staro 2 do 4 godine tipa Twingo/Up.

Odrzavanje je iznimno povoljno, no mislim da su toga svi svjesni. E da, auto je servisiran (od kad je kod mene) u Auto Tureku (Irena/Dacho) - siguran sam da ZG ekipa zna o kome se radi.

Za kraj je ostala cijena, na Njuskalu se to godiste krece od 3000 eura za potrosene neregistrirane primjerke uvezene iz DE, do +4000 za bolje primjerke sto mislim da je relativno nadobudno.

Moja cijena je 3700 eura, zaokruzimo to na jos vazece kune 27.500 i mislim da je potpuno fer s obzirom na stanje auta i sve sto je napravljeni no svakako me pokusajte uvjeriti da sam u krivu :D 

Slikano danas (imam pun mobitel slika od kupovine na dalje ali volio bi da kupac dode i pogleda auto uzivo iako mogu poslati i fotke na mob naravno).

Twingo je u Zagrebu (Savica), trenutno se moze pogledati u bilo koje doba dana naravno uz najavu. Prijepis je cist (auto glasi na mene) i obavezan odmah prilikom kupovine za novog vlasnika na stanici za tehnicki.
 

Znam da je forum ekipa ozbiljna i pouzdana ali svejedno bi napomenuo da ne bi nikave zamjene, kombinacije i ostalo. Cash&carry, moze gotovina ili ako vam je draze prebacivanje direktno na racun da imate pisani trag placanja.

Ako imate bilo kakvo dodatno pitanje, a jos uvijek citate ovo i mislite da na njega nisam odgovorio u tekstu - tu sam :D 

PS: topic o autu je takoder na forumu ako nekoga zanima…

b9bf60aa-ce5f-484c-bnucde.jpeg

75dbca7f-3b65-463f-bzhfsy.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Uvijek sam najbolje aute najduze prodavao, a kante su brzo odlazile 😃

Twingo i dalje kod mene, ceka novog vlasnika... 

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

Sorry kaj spamam topic. Autic je mrak. Od frenda cura kupuje auto za buđet oko 30k kn.

Nagovaramo je i on i ja da si ovo zeme.

(Zadnji auto koji je imala je bio teški debakl. Sve kak ne treba i kak sam joj reko da ne radi. Opel corsa dizel iz uvoza, neprovjereni km, vjv skinuti, ko zna kaj. Šoderaš, bez posebnog pregleda negdje. Havarija motora, ostao bez ulja i vode, tak se vozila dok nije sve krepalo, neka rijetka mašina, popravak neisplativ. Sve skupa jedno 4-5k eura u minusu.)

Za twinga veli da neće jer misli da nije auto za otici 1 god do Zadra. WTF. 98% km radi u Zg.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne spamas (barem meni ne smeta)… a ljudi su nepovjerljivi prema Twingu jer misli da je bitno manje upotrebljiv od nekakve Corse, Clia, Punta. Sto je zapravo netocno jer kabina ima jednako ako ne i vise prostora za putnike, a gepek je nesto manji no to sve zajedno nije deal breaker ako kupujes ovu klasu auta. Zena, dete i ja smo isli 2-3 puta na more s njim i bas nam nista nije falilo.
 

Sto se motora tice ovih 75ks u Twingu je skroz dobro, cisto kad pogledas brojke vidis koliko zapravo ide bolje od istog motora u Cliu (ako se dobro sjecam netko je govorio da je getriba na Cliu drugacija i da je zato + tezina Twingo puno zivahniji).

Velim meni uvijek auti za koje sam stvarno mogao dati preporuku se nekako tesko prodaju, a ostali su otisli brzo. 
 

Situaciju sa soderasima i oglasnicima bolje ne komentirati, pola je vec na slikama groblje, a ni ostatak nije puno bolji. Rijetko ali stvarno rijetko se pojavi nekakav auto od vlasnika, dobro servisiran i uredan.

No doci ce i Twingu kupac, ocito treba biti strpljiv…

Link to comment
Share on other sites

Znam da ti nece pomoci u prodaji, ali cisto kao nekakav orjentir...u 6 mj ove godine sam uzeo Clio Storiu 2007 godina od prvog vlasnika za 15 000 kn...malcice vise km je imala od tvoga sada, registriran do 4/23, servo, klima, daljinsko, prozori na struju, ABS...

Twingo 2 je generacijski noviji, sigurniji ali su po godistu blizu.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

twingo 2 je od clia 2 iznutra za broj veci auto, ako to nekome nekaj znači

kak je Dule reko, clio 2 je projektiran 90tih, izašo 98., twingo 2 ipak 10 god kasnije

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Dule said:

Znam da ti nece pomoci u prodaji, ali cisto kao nekakav orjentir...u 6 mj ove godine sam uzeo Clio Storiu 2007 godina od prvog vlasnika za 15 000 kn...malcice vise km je imala od tvoga sada, registriran do 4/23, servo, klima, daljinsko, prozori na struju, ABS...

Twingo 2 je generacijski noviji, sigurniji ali su po godistu blizu.

Sve jasno ali te Storije bas slabo drze cijenu + element da uvijek mozes naletiti na nesto ekstra povoljno.

Bila su dva soderasa pogledat auto prvi dan, jedan je ponudio 3100 drugi 3200 eura. Nisam prodao iz dva razloga - prvo ne podnosim ih organski s tim seljackim forama (ono padam u nesvjesticu od 20 somova kuna) i drugo kaj njusim da sam blizu sa cijenom. Ako oni nude 3200 znaju da ih mogu prodat za cca 3400-3600 tako da ce se naci kupac koji uzima auto sebi, a ne da ga frkne dalje.

inace nisam bas bacio grah i lupio cijenu bezveze, pratim ih dosta dugo po njuski i ide u rasponu 3 do 4 tisuce eura. Sve ispod su stvarno krsevi, a ovo iznad je kako sam vec napisao jako nadobudno.

mislim da je moj stvarno dobar kad pogledam cijelu pricu od servisa do kilometara i opreme.

sto se mehanike tice Twingo 2 je vecinu toga preuzeo od Clia 2, naravno uz pokoju razliku ali to je ta platforma.…

 

 

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, rise said:

Sve jasno ali te Storije bas slabo drze cijenu + element da uvijek mozes naletiti na nesto ekstra povoljno.

 

 

 

 

Mozda, ali ni ne kampiraju na njuskalu.

Jedan kolega ima Twingo kao tvoj ali sa manje opreme i stoji mu od ljeta.

Isao sam ga gledati i uredan je ali jednostavno nisam uspjevao pronaci valjane razloge da ga platim toliko vise od Clia 2.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, asterix said:

Nešto si zaglavio čini mi se 😁. Clio 2 vs Twingo 2 su razlike minorne, i u osjecaju i u milimetrima.

U cliu ima smijesno malo mjesta iza, twingo zbog pomicne straznje kupe omogucava da se komotno sjedne netko od 190+, bar je tak bio twingo 1. (2 frenda od 195cm su sjedili jedan iza drugog)

Link to comment
Share on other sites

Prosjecnom kupcu je to apsolutno nebitno, pa ne prevozi kosarkasku momcad u fusu.

Vise mi znace 2 vrata viška na cliu (2)  nego 3 cm vise na straznjoj klupi do koje moram doci bugaskim metodama. Staviti dijete iza da ne pricam. I gepek je donekle iskoristiv.

Slucajno imamo i clio2 pa direktno usporedujem.

 

Frend trazi auto bas za nekih 3500€ , zasipava me linkovima svaki dan, twinga 2 sam mu generalno preporucio al velim ta dvoja vrata fakat nisu sreca. To su lijepo ispravili u mk3, njega sam vozio i fora je.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ulazak u twinga 1 samostalno ili u manipulaciji sa djetetom je nemjerljivo lakši i brzi nego u bilo kojem malom autu sa stražnjim vratima.

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Buraz je imao Twingo TCe 11 godina, a ja ovog Clia II imam 14 godina pa mogu direktno usporediti.

Twingo je pola koplja lošiji auto kada gledaš kvalitetu interijera. Vidi se da je jeftinije napravljen ali i moderniji. “Kožni” volan i autoradio se ljušte. Manje je udoban pogotovo TCe koji je jako tvrd. Profilirani sicevi u Cliu su puuno bolji, a volan i mjenjač su od duplo prošivene prave kože. Bunker od Twinga je puno manji ako želiš mjesta na zadnjoj klupi i jako fale zadnja vrata. Buraz ga je prodao zbog zadnjih vrata kad je dobio drugo dijete. On je klince stavljao u auto kroz bunker.

S druge strane Twingo ima prostraniju kabinu i bolju zvučnu izolaciju. Motor i vjetar se čuju puno manje. Twingo ima ESP i zračne zavjese koje Clio II nema. Twingo ima senzore za kišu, Clio nema.

Oba auta imaju iste probleme poput mase zadnjih svjetala.

Moje osobno mišljenje je kada bi Twingo II imao 5 vrata to bi bio savršen mali autek.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Med0 said:

On je klince stavljao u auto kroz bunker.

opet bugarske metode

 

Dajte nemojte me zezat, 2022.g. je , kaj cu sina kroz bunker u sjedalicu stavljat ?  

Frend tj kum ima clia II sa 3 vrata. Ne sjecam se dal je kad vozio dijete u njemu, koriste mondea od staraca.

 

7 hours ago, Med0 said:

Moje osobno mišljenje je kada bi Twingo II imao 5 vrata to bi bio savršen mali autek.

hence Twingo III ..

vozio sam ga, sasvim ok gradski autic pogotovo za zene, najvise ga one i voze.

 

Opet sad nagrdujem oglas al kak frend trazi auto bas u ovom budžetu, gledali neki dan toyotu aygo , 2007g mislim . Te velicine al ima sva vrata...odbila ga je unutrasnjost i neke sitnice al ok auto isto za po gradu cini mi se, motor zvuci cudno al to je valjda taj 1.0 trocilidreni.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije puno veća od modernih trocilindraša. Meni je VW Up! 1.0 atmosferac od 75KS trošio više po gradu nego moj Clio II 1.2 16V sa 75KS s time da Twingo II ima kraću getribu u prve dvije brzine i niži ler gas na 650rpm zbog čega bi trebao biti štedljiviji u gradskim gužvama.

Tko može živjeti s trojim vratima njemu je Twingo II super auto, zahvalan i jeftin za kvalitetno održavanje. Taj motor je pouzdan i oprašta ne pretjerano zanemarivanje. Buraz je imao TCe 11 godina i u nekih 120.000km osim redovnih servisa i potrošnih stvari poput ulja, filtera, svjećica i kočnica imao je jedino izmjenu bobine i problem s masom zadnjeg lijevog fara (ofkors) koji sam mu ja riješio.

1.2 16V kao i mnogi atmosferski benzinci voli dobiti novu brtvu poklopca ventila svakih 50-100 soma km koja je mene zadnji puta koštala manje od 200kn u Roci plus ruke. Original Renault, a ne Motrio ili nedajbože zamjenski. Kugle, spone letve, spone balans štange, krajnike i selene zamijeniš u kompletu sa špurom za manje od 1500kn i vozi bezbrižno 5-6-7 godina bez lupkanja i zanošenja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

danas te frend moj zvao , mozda dodemo pogledat .. velim moj izbor nije al on gleda u tom rangu aute , onda bolje nekaj s foruma nego neprovjereno skroz

 

jedino ja kad prodajem  svete gralove gro upita a nitko da ubode

Link to comment
Share on other sites

isao gledat Twinga sa frendom, mogu potvrdit da je auto dosta dobar 👏

Link to comment
Share on other sites

  • mata73 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.