Jump to content

[Clio 2 1.2 16V] misfire na prvom cilindru, nova bobina - ne pali uopće


ThePornstar

Recommended Posts

Bok,

Imam zanimljiv problem s tutačem. Prije 5 dana je počeo trzati, varirali su okretaji na leru i blinkala je žuta check engine lampica. Spojio sam Delphi (klon) i izbacio mi je grešku DF111 - misfire na prvom cilindru, uz upozorenje da bi se mogao sjebati katalizator. 
Svjećice su mijenjane prije 7 tkm, odnosno prošle godine u 11. mjesecu. Nabavio sam novu NGK bobinu i sad auto ne pali uopće, kao ni sa starom. Zdravo vergla, daje gorivo (osjeti se iz usisa), ali nikak ga sastavit.
Provjerio sam za svaki slučaj i GMT senzor i očistio ga, ali i dalje je isto. Također sam našpricao konektor bobine od strane ECU-a kontakt sprejem - i dalje je isto. Zdravo vergla, ali ne pali.

Skinuo bih svjećice i pogledao jel baca iskru, ali prvo moram nabaviti onaj uski nastavak jer ga nemam. Iako, bilo bi jako čudno da su baš sve svjećice odjebale nakon što je auto radio na 3 cilindra, ili se varam?

Imate li ideju ili prijedlog što da još pokušam jer zbilja ostajem bez ideja? Hvala puno! 🍻

 

Link to comment
Share on other sites

Taj motor ima dvije bobine u jednom kućištu. Jedna bobina okida dva cilindra (waste spark sustav). Ako je misfire na samo jednom cilindru onda to gotovo sigurno nije do bobine jer bi u tom slučaju problem bio na dva cilindra (1 i 3).

DF111 može biti i da je relej klime u kratkom spoju pa ECU ne otvara injectore. Izvadi taj relej van pa probaj kresnuti. Kod mene je to kockasti relej koji je izbačen od svih ostalih prema blatobranu.

Možda ćeš morati skinuti akumulator da uspiješ skinuti poklopac od releja. Ako releji nikada nisu vađeni bit će jaako zapečeni i teško će ići van.

Link to comment
Share on other sites

Stara bobina je bila Renault OE, s fiksnim kabelima. Iskreno, nisam provjeravao je li možda izolacija probila na kabelu za prvi cilindar što bi objasnilo zašto baš prvi cilindar, nego sam odmah kupio drugu bobinu (također s fiksnim kabelima). Ali sad auto neće startati ni sa jednom, poslije promjene.

Što se tiče goriva, osjeti iz usisa pa bih rekao da nije to. Naravno, jače se osjeti nakon verglanja. Išao sam maknuti filter jer sam pomislio da se možda skupilo previše benzinskih para zbog neuspješnog paljenja pa da ne može upaliti zbog prebogate smjese. (imao sličan problem kad mi je zaštekao ventil s posude za odušak benzinskih para iz rezervara, koje idu direkt u usis).

Dogovorio sam s mehaničarem da odšlepamo auto do njega, a prije ću još probati počistiti mase na motoru, ako stignem. 

U međuvremenu sam uspio dobiti još dvije greške u nekom trenu i kasnije se više nisu pojavljivale:
DF061 - ignition coil 1-4 circuit, short circuit to ground (povremeno)
DF062 - ignition coil 2-3 circuit, short circuit to ground (povremeno) 

Nakon što sam prethodne obrisao, za neko vrijeme se pojavila još jedna (bez prethodne dvije):
DF006 - knock sensor, short circuit to GND (također povremena)
 

Link to comment
Share on other sites

Dupli post, ali neka bude odvojeno. Problem je riješen, a uzrok je bio u krivom numeriranju kabela od genija iz NGK i njihovog QC-a. I doduše, moje šlampavosti. 

Majstori u tvornici su zamijenili oznake 3 i 4, gledajući originalnu Renault OE bobinu. Pričam o onim točkicama na rubovima gdje kabeli izlaze iz bobine. Srećom, stavili su ispravne oznake na same kabele, a koje ja nisam ranije skužio. Kad sam stavio kako piše na kabelima, auto normalno pali i radi.

Da pojasnim: 
- 4 točkice su na dijelu kućišta gdje izlazi kabel s brojem 3
- 3 točkice su na dijelu kućišta gdje izlazi kabel s brojem 4

Išao sam još jednom staviti staru jer mi nikako nije bilo jasno kako nakon zamjene (i još jedne probe stare), auto uopće nije htio paliti, a radio je prije toga na 3 cilindra sa starom. Kad sam prvi put, prije par dana, stavio NGK i nije palio, samo sam ištekao konektor i sve spojio na staru koja je bila samo stavljena na mašinu, a nova ostala prišarafljena, ali ištekana. Tom prilikom sam očito negdje izazvao kratki spoj (DF061 i DF062, povremeno) i pomislio da neće više ni sa starom.

Tu šlampavosti također nije kraj jer kad je auto konačno upalio s novom bobinom, digao je automatski okretaje na cca 2K RPM uz lampicu zavojnice na tabli. Nije primao ni gas, ništa. Kad sam ga ugasio, skužio sam da klikće elektroventil od ranije spomenutog karnistera za odušak benzinskih para iz rezervoara i sjetio se da cijev nisam prištekao natrag na usis. To sredio i evo, sve super.

Ovo sve detaljno pišem jer će se netko možda naći u istoj situaciji i na vrijeme prepoznati greške u koracima. :)

  

Edited by ThePornstar
  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Ovo zvuči kao da sam ja radio, samo što bi meni auto vjerojatno i planuo negdje putem :laugh:

Svakao je korisno što si to podlijelio :dobroje:

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

dobro je što si ipak sve još jednom dobro provjerio...

i sreća u nesreći kako nisi ništa uništio zamjenom kablova, mogao se dogoditi još ozbiljniji kvar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, borny said:

Ovo zvuči kao da sam ja radio, samo što bi meni auto vjerojatno i planuo negdje putem :laugh:

Svakao je korisno što si to podlijelio :dobroje:

😄😄

Zamalo sam ga namjerno potpalio jer sam ispizdio skroz, a najmanje zbog auta :D
Dan prije NGK bobine sam kupio Magneti Marelli za koju je pisalo da paše na taj kod motora, a zapravo ima rupu za 4. šaraf i svi kabeli su iste duljine. To sam skužio kad sam došao doma, nakon 2 sata vožnje motorom po pljuščini. Pa idući dan kupim tu NGK, vratim staru i dobijem to da više neće palit ni sa novkm ni sa starom. Sreća da upaljač nije bio blizu. 🤬

 

12 hours ago, Chupi said:

dobro je što si ipak sve još jednom dobro provjerio...

i sreća u nesreći kako nisi ništa uništio zamjenom kablova, mogao se dogoditi još ozbiljniji kvar

Bome da. A trebalo je samo zamijenit bobinu, neš ti posla :D
Na kraju je završilo ovak: 



A evo i fotka te nove bobine. Obratite pozornost na točke, na kućištu i broj na kabelu za 3. kabel s lijeva: https://ibb.co/DMhyMKj
Na ovoj skoz desnoj ta četvrta točka je definitivno naknadno utisnuta.

Edited by ThePornstar
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni je ECU konektor na bobini s druge strane bliže muldi. Cilindar #1 je inače onaj skroz desno najbliži akumulatoru.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ne otvaram novu temu,  radi se o 1.2 8v twingo, zadnjih par dana ujutro je duže verglao ali upali i normalno ide. Danas sam skužio da odmah upali ventilator i kad se spojio na dijagnostiku izbacuje grešku da treba novi senzor temp.rashladne tekućine. Senzor ću kupiti pa da pitam jel imao netko ovakav problem?

Link to comment
Share on other sites

Meni je na starom autu bio problem u žicama na tom senzoru. Gubio se kontakt. Zalotao i vozi dalje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.