Jump to content

Renault Mégane e tech


pere

Recommended Posts

Probao ga neki dan, tako da sad već planiramo zamjeniti Zoe za Megana 🤣

Link to comment
Share on other sites

nisi jedini, jako je iritantan i kopira matta watsona u hrpi toga

ja cijenim kaj je stvarno driver i vozač relija i ima znanje i filing za aute, ali humor i nastup mi nisu baš nekaj

Edited by AllesGut
Link to comment
Share on other sites

Ponekad ima dobre fore, uglavnom ne.
Vidi se kad gusta, a kad je gluma i čisto placenistvo.
Uglavnom mislio sam i da je jači "baja"

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lijep je megane etech, ali 300-400tisuca kuna je jednostavno too much. Bio je neki test,  vozili ga BG-ZG autocestom i morali su dva puta nadupunjavati bateriju. Ti svi EV su još uvijek komedija ako računaš na njih kao putni auto

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Pa ono Kia Ev6 i Ionic, koji su meni interesantni, dosegnu i prek 400 km, kaj nije opce lose i iskoristivi su. Svejedno sam jos uvijek misljenja da EV svakak nije za glavni obiteljski auto. Ili ICE ili hibrid, kojeg osobno nikak ne volim, niti vrit ni mimo. 

Kaj nije cijena E-Megana 275 pa dalje i onda jos minus poticaji (tu nisam u toku kaj se dobije od drzave)? Mislim jos uvijek je to jako skupo kak got da okrenes. Tim vise jer je to mali autek u odnosu na neki pasat ili oktaviju il nedo bog superb, koje smatram klasicnim obiteljskim autom s kojim se ugodno more na putovanje ali i u shoping i obavljat dnevne rute.

Infrastruktura punionica je doma jos tak tak ali ide na bolje. Po njemackoj polako ima vise punktova za punit struju nek tankat gorivo. Na svakom uglu punionica, doslovno.

Za glavni auto bi se jos uvjek tesko odlucil da bude elektro, al dok bude vrijeme za zamijenit 500e, rado bi zel eMegana. S druge strane, jako rado bi i Kiu EV6. Al cemu drugi auto (uz ICE) tak velik i skup, to mi je bacanje love. A dva strujaca doma imati, jedan veliki i jedan mali, to bi bilo suludo.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Megane etech sa jačom baterijom ima domet 450 km, a autocestom ispod 300 km. Dionica BG-ZG je 390 km i na testu je megana trebalo 2 puta punit. Suludo.

A vezano za megana od 275 tisuća kuna, taj ima manju bateriju, slabiji motor i natavno još manji doseg. To je samo za grad i prigrad, niš vise, a 275000 kuna + boja + rega + osiguranje 300 iljada..bzvz

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, fabi said:

Lijep je megane etech, ali 300-400tisuca kuna je jednostavno too much. Bio je neki test,  vozili ga BG-ZG autocestom i morali su dva puta nadupunjavati bateriju. Ti svi EV su još uvijek komedija ako računaš na njih kao putni auto

Ma kupio bi ga nikad, ali da je lijep je...i tu završava cijela prica.

Za grad se kupi Zoe ili Spring i to je to...za sve ostalo ja svoga Bendžamina nebi mijenjao.

Ovo ljeto u 8 mjesecu smo presli cijelu obalu od Pule do Dubrovnika i sam osjecaj kada ubacim u njega 60 litara goriva i znam da mogu odraditi 1000+ kilometara daje taj neki osjećaj slobode koji sa EV nebi nikada osjetio...to je za otici nedjeljom ujutro do pekare, odvesti djecu na aktivnosti i sl...a za to svakako nebi davao 400 000 kn.🤣

Link to comment
Share on other sites

Meni je bezveze jer je kredenac jbg i nikako mi to ne može biti lijepo. Ali dobro, nismo svi isti.

Off topic, vezano za Juru; pa evo meni je puno bolji bio njegov test Yarisa GR nego onaj što je napravio Matt Watson. Tako da ne znam, nije mi iritantan. Ali isto tako moram priznati da ni ne gledam njegove testove kada se radi o automobilima iz ove teme, SUV-ovima i slično. Jedino sportski i normalni auti.

Link to comment
Share on other sites

Je, u to se jura kuzi extra dobro, nema se tu kaj. Watson je isto pain in the ass jako cesto... al testira dobre aute i radi dobre drag testove.

Link to comment
Share on other sites

On 25. 10. 2022. at 13:33, pere said:

Jel Jura koji se fura samo meni na zifce ide? :zubo:

Ne. Frajer kao da snima te recenzije za predškolsku djecu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.