Jump to content

Clio mk2 ph1 1.6 16v - upgrade ovjesa, kraća getriba i slaganje auspuha


AnteL

Recommended Posts

Pozdrav, kupujem ovih dana swappanog ph1 na 1.6 16v.

Već imam spremne 259 kočnice za njega.

 

Htio bi složiti auspuh, usis, ovijes i staviti kraću getrbu.

Da bude što bolji za daily, tkd nema urlanja, usisavanja vode i pola felge ispod blatobrana

 

Što se tiče auspuha, mislim skinuti sve i ostaviti samo zadnji lonac.

Probati naci neki protocniji ali da i dalje ima komore.

 

Što se tiče ovijesa nemam pojma, nebi gewinde, neke bi opruge i ultra se amortizere vjerojatno stavio.

 

Ima tko iskustva s H&R oprugama?

Gume su 195/50/15, auto ima već zadnji strutbar i tražim da održi svoju neutralnost odnosno da me ne bude strah lift oversteera nego da bude "prijateljski nastrojen" i upravljiv

 

Koja getriba je kraća a da paše bez velike kemije? Možda od 1.2 16v?

Link to comment
Share on other sites

Vidim da si dobrano nabrijan pa par prijateljskih savjeta.

Atmosferi treba podtlaka, ako ostaviš samo zadnji lonac auto će kreštat a neće mrdat s mjesta. Ako imaš mogućnost napravi cijeli ispuh na novo, fi 55 s srednjim i zadnjim protočnim loncem od lastovčića. Ne znam gdje živiš ali lokalni majstor za auspuhe zi nebi trebao uzeti više od 250e za to.

Zadnji povezivač koji veže vrhove zadnjih amortizera nema apsolutno nikakve svrhe na tom autu, jedino da ti uništi praktičnost bunkera. Ono što čini neku razliku na zadnjem kraju auta je balans štanga ua zadnji most. Imaš na raceshopu od whitelinea za cca 2t kn.

Od amortizera možeš gledat HR opruge koje ti neće toliko spustit auto ali uvijet je da imaš dobre amortizere koji nisu serijski, jer će normalne amortizere niža opruga uništit u relativno kratkom roku. Iako glasi za jako lošu gewindu, probaj TA Tehnix, na nekim modelima auta se pokazala kao jako dobra, dok je na nekima katastrofa.

Za getribu ti nemam preporuke ali internet je tvoj prijatelj, guglaj renaultove getribe, saznaj koju imaš, koja je oznaka (vjr jb3 xxx) i usporedi omjere. Što su ti veći brojevi na omjerima brzina i final drive, to je kraća getriba.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

neću stavljat drugu balans stangu nazad nego je eventualno mogu poduplat tvorničku

za auspuh moran vidit, ne planiram naravno imat fi75 al nije poanta u podtlaku nego brzini zraka. Al kuzin sta oces rec.

 

ta tehnix je tvrd dosta i nekvalitetan, frend ima na c2 vts, leži super po ravnome al čim dođe rupa/ikakva mrvica na cesti bože me sačuvaj.

do te mjere da postaje opasno.

za neke teže autw san čuja da čak nije loše al da kratko traju.

 

 

h&r su relativno mekane al i to je početak, vjerojatno ću uzet ultra sr amortizere i kasnije neke tvrđe opruge

 

strut bar cu vjerojatno ostavit, ima san uvik dobra iskustva s strutovima i stvarno mi ne smetaju.

 

Ako išta, u prijašnjim autima su strutovi znali utišat zvukove interijera makar nema logike.

 

Pogotovo priko ležećih, tračnica i parkiranja na parapet

 

hvala za getribu, ne razumin se u Francuze i ovo mi je totalno novi svijet, kod Talijana je sve plug and play :)

Link to comment
Share on other sites

Balans štanga se ne dira tvornička nego se ugrađuje druga, na drugo mjesto. Guglaj, shvatit ćeš.

Samom  logikom kad razmisliš o zadnjem povezivaču na cliu, shvatiš da on nema apsolutno nikakve svrhe na tom ovjesu kakav clio ima.

H&R su najtvrđe opruge od svih, mekše a koje spuštaju isto su eibach sportline.

Link to comment
Share on other sites

govorin da mogu stavit 2 tvorničke, guglaj svatit ćeš...

 

nema neke svrhe da tu se slažem

h&r su uvik bile među najmekšima za talijane, nisan zna da je obrnuto

 

Link to comment
Share on other sites

Baci mi sliku/koncept na to što ti misliš s balans štangom.

Link to comment
Share on other sites

dvi balans stange na jednoj osovini, samo šta san ja daleko od tog još da se igram s balans stangama.

 

to će kasnije doc

ali jako jednostavno, jeftino i korisno jer možeš namistit da jednostavno štelaš jačinu balans stange

Link to comment
Share on other sites

bump, bože me sačuvaj šta je ovo....

 

pod hitno triba ovo riješit, bože me sačuvaj je za vozit...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.