Jump to content

Clio Storia 1.2 8v 2008, 104xxx tkm, drugi vlasnik


orangina

Recommended Posts

Pozdrav svima,

kao sto sam naveo u naslovu, vlasnik sam Clio Storia 1.2 8V. Auto sam neki dan kaparisao, a jucer ga isplatio i otisao registrirati, prosao je tehnicki bez majstora. Clio ima 104501km, od nedostataka na tehnickom je bila zauljenost motora, potrebna zamjena pneumatika (11 god , nije ih stigla vlasnica izvozati) i zamjena kocione tekucine. Auto sam dobio (za mene) povoljno, po cijeni od 1000€, s tim da auto ima ostecenja od leda (tuče) po haubi, krovu, no meni to ne smeta, zivim u zgradi bez garaze,desit ce se opet jbg. Sanirat cu sto mogu tokom godine. Na 66000  (2017.) je radjen veliki servis a 2021. je odradjen mali servis . Ja aktivan vozac nisam 5 godina, sve obavljam bajkom po malom gradu, a znam od oca uzeti auto pa u par dana sabiti 1500km po potrebi, tako da znam o autima osnovno a za ostalo su tu majstori. Od Vas bih htio savjet sto odraditi po pitanju servisa sad kad sam ga preuzeo. Moja vizija bi bila veliki servis da znam sto vozim, jer koliko sam procitao remen se mjenja ili 5 god ill 90tkm sto prije dodje, planiram i haubu zamjeniti a krov ispolirati crnom polir pastom da sakrijem te kozmeticke nedostatke (iako me to ne brine previse, dok ne smeta na tehnickom, ja zadovoljan),uglavnom kroz godinu cu uloziti jos 700-800€ .Svi savjeti su dobro dosli, svaki auto sam do sad sahranio jer, manje vise sam imao bas tralje koje nisam ni mazio ni pazio ali ovaj autic je 2008, ima klimu koja radi, i nema ni kilometara i doslovce ga je vozila osoba godina mojih roditelja, po gradu, par puta ture po 500km i to je to.  A zaljubio sam se cim sam sjeo, auto ce mi sluziti za po gradu, natovariti bajk na nosac (zadnja vrata) i uputit se na Papuk na voznju biciklom. Planiram i put od npr 700-1000km preko BiH do mora, usput stajanje za bike ture sa boljom polovicom. Opcenito mirniji zivot, dopizdilo mi na Passat 1., 2., 3., brzina pa blic, uvijek negdje letim, zurim, necu to vise. Sve sto sam trebao sam nasao bas u ovom auticu koji znam da moze jos barem 100tkm ako ga odrzavam u cemu bas nisam maher, pa Vas molim za vasa iskustva i pomoc.

Unaprijed hvala :)

U prlogu par slika (prije kupnje), svjetla su vec ispolirana, ostalo ce se raditi s vremenom, nemam novijih slika, od srece nisam stigo :D

P.S. Nasao sam sve racune sto je ikad mjenjano, zena je cuvala od leasinga prvi dan sve u ladicima, 15 fascikala sa policama,knjizicu servisa od renaulta, knjizicu sa uputama, doslovce sve, svaki tehnicki pregled, nema sta nije bilo unutra. Sacuvao sam racune i zapisnike tehnickog pregleda nek se nadje. 

20240707_101559.jpg

20240707_101500.jpg

20240706_135726.jpg

20240706_135648.jpg

Edited by orangina
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Bas si car, sretno s autom.

Motor te nece iznevjerit, nije los, puno trosi al i malo ak ga ne ganjas, postelaj ventile i nemas brige

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma nek on troši, samo da me odvede na odredište :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Super kola za smiješni novac. Obavezno veliki servis  ulje jednom godišnje ili svakih 10-12 tisuća i prst u uho.

A potrošnja po gradu cca 7 litara uopće nije strašna. Na otvorenom dosta manje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Upravo sam izdavio majstora, da kad se vrati sa godisnjeg da u 9.mj napravimo veliki servis. Ukljucuje li velki servis i stavke iz malog servisa? Ne bih htio nesto propustiti.

Jos jedna slika kilometara, da mi ostane spremljena :)

 

20240709_092244.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sretno sa cliom! Malo pobriši prašinu sa satova :D

@MilosB pročitaj šta čovjek kaže, dopizdilo mu passatom letit pa 📸

A ne kao ti Tesla, mapiranja itd itd...

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Čestitke na vozilici. Vozio sličnoga (2009.god) u periodu 2012-2023 pa otprilike znam sve :laugh: Dobio si ga za smiješne novce, svoga sam lani prodao za 3500€ prvome koji ga je došao pogledati.

Veliki i mali servis (distribucija, antifriz, filteri, ulje, kočiona tekućina). Osobno bih promijenio i ulje u getribi. Posuda antifriza je vjerojatno puna taloga pa možda i nju zamijeniti. Gornji i donji nosač motora zamijeniti ako nisu nedavno ili nikada mijenjani. 
Otvoriti doboše i pogledati u kakvom su stanju pakne - postoji rizik da se odlijepe sa nosača i uzrokuju blokiranje kotača. Obavezno pogledati proizvođača pakni pa po tome naručiti, mislim da ide TRW ili ATE. Same doboše pošmirglati ako imaju zub, sve počistiti brake cleanerom.

Sve što radiš i mijenjaš košta smiješne novce. Dijelovi za veliki servis su red veličine 150-200€, ulje i filteri 50-60€. Meni je najskuplja stavka bio Mann filter klime od cca 20€.


Evo i tebi link na moj topic, možda pomogne: 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Display said:

Sretno sa cliom! Malo pobriši prašinu sa satova :D

@MilosB pročitaj šta čovjek kaže, dopizdilo mu passatom letit pa 📸

A ne kao ti Tesla, mapiranja itd itd...

Ja nikad ne stignem ni do 2ge pa nema bojazni od blicanja. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Odličan autić za nikakve novce. Svi su ti sve već rekli, a evo ti i moj topic uz Bornijev jer sam ga donedavno i ja imao 😊 Tu imaš i povijest svih redovnih servisa i što je mijenjano na njemu.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sretno sa Cliom. Ako sam dobro shvatio, zena je bila vlasnik vozila, ona je vozila taj auto? Ako je to slucaj, vrlo vjerovatno bi moglo biti i da ces set spojke morati raditi, jer nazalost vecina vozacica ne stisce spojku do kraja, nego samo do tocke kad krene razdvajat, i tipicno ista zato nastrada tj prije se istrosi.

Link to comment
Share on other sites

Jeste, zena ga je vozila, vidjet cu na velikom servisu, sto je sve dotrajalo pa cu mjenjati.

Hvala svima na komentarima, mislim da cu prvo veliki servis i zadnje gume, kako ste krenili pisati, pol auta mjenjam 🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Sretno s autom i mjenjaj ulje i filter na max 15.000 km.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sretno s autom. I pomalo sa mijenjanjem dijelova. 

Pogotovo za kvačilo. Napravi nešto kilometara pa onda vidi kako se ponaša. Ako je loše zamijeni, ali vjerujem kako će još odraditi nešto desetaka tisuća kilometara prije nego će biti spremno za zamjenu. 

Ulje i filter ulja budi redovit cca 10tak tisuća. To će mu donijeti više koristi nego išta. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Sad sam skontao da se zadnja lijeva vrata ne daju zakljucati. Vjv "motoric" ne radi, postoji li nacin da blokiram vrata da se ne otvaraju, dok ne pokrenem postupak popravka. Problem je sto nema manualnu polugu, a child lock radi samo iznutra. Nisam u hrv, rijsim to kad dodjem, cak sam kontao gurtnom od vrata do vrata kroz rucku ali i rucke nemaju rupe kroz koju bih gurtnu mogo proterat xD

Link to comment
Share on other sites

Kako Clio 2 nema na zadnjim vratima pipac gore na oblozi od vrata do prozora?

Link to comment
Share on other sites

2008 godiste izgleda nema taj pipac. Mislio sam da ima nesto na bravi, nisam nasao. Bar da ima sto ti kazes pipac pa zakljucaj iznutra i nema brige.

Link to comment
Share on other sites

Storija nema na vratima “pipak”.

Ali ako skineš oblogu možeš otkačiti konektor centralne i ručno zaključati bravu. Child lock nemoj prebaciti jer vise nećeš milom otvoriti ta vrata. 
Ako budes isao to probati onda nakon sto to odradiš probaj bravu prije nego sto zatvoriš vrata. Simuliraj sve kombinacije zaključavanja da znas šta ti kako radi da se ne čudiš poslje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrlo zahvalan auto i smiješno jeftin za održavanje kad se usporedi s aktualnim autima. Veliki servis je 250€ (remen, pumpa, natezač, antifriz).

Savjet: ne stavljaj bike na zadjnu haubu. Stavi na krov ili kuku.

Sretno! :dobroje:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Promjenio sam ulje, filter ulja, filter zraka, dok ne doceka majstora sa GO. jer je malo bivsa vlasnica kasnila sa svime. 

 

Sto ne bajkovi na zadnja vrata? vozio sam 180km neki dan, nista se nije dogodiilo. Dobro ucvrsceno, nosac jos jednom pojacan gurtnama u slucaju i da otpadnu od nosaca imaju dvije koje drze jos jednom nosac. Vec su amortizerti gepeka zdrmani pa nije neki problem. Nemam kuku, nema za krov, jedino imam za zadnja vrata, specificno sam sad narucio 220€ nosac za zadnja vrata koji sam vec isprobao tako sto sam ga posudio od frenda i testirao na passatu.  Na cliu je to sa 2 bajka max 50kg opterecenje zadnje polovice auta, u vecini slucajeva je to 1 bajk i nosac, te dvoje u autu. 

 

P.S Med0 tvoj post o servisu sam i citao te me to i gurnilo da se odlucim za ovaj auto tj 1.2 8v motor. :)

 

 

 

 

20240801_204007.jpg

20240801_221513.jpg

20240801_203946.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zadnja vrata su  plastična a panti su napravljeni za tu težinu.

Može se desiti da ti se prtljažnik neće više dobro zatvarati ili će ulaziti voda.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A mjenjat cu zadnja vrata ako bas dodje do toga :D Jedan od razloga zasto sam i kupio auto je taj da mogu natovariti bajk iza, otici npr do Sl Broda (150km u oba smjera, sto mi je puno u danu biciklom), 50ak km u brda, pa se vratiti nazad odmoran. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sve probleme pisem u svoj topic tako da imam sve na jednom mjestu a i da ne spamam forum :D

Planiram promjeniti amortizere gepeka, dotrajali su, no u ponudi imaju samo za godista od 98-05, hoce li odgovarati dimenzije za moju Storiju?

Slika u prilogu

viber_image_2024-08-26_14-02-45-453.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izmjeri đužinu svog (mislim amortizera) pa vidi što nude.

Obavezno usporedi podatke u Nm.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Trebali bi ti biti dimenzijama isti jer je Storija drugačija straga samo u položaju tablice koju su preselili u branik dolje...

Ja sam nove bio kupio u Tokiću po broju šasije i te koji su mi prodali su bili ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kupio sam kod Tokica navedene amortizere, odgovaraju bez problema. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.