Jump to content

Alat za mapiranje hobi


gaso636

Recommended Posts

Pozdrav trebam mali ili veliki koristan savjet.

Nekada davno davno radi gašenja EGR-a na jednom od auta tj. radi neispravnosti kupio polovni kess v2. za to mi je poslužio vrhunski.

sada bi probao iščitati mapu od scenica 2  1.5 78kw i optimalno korigirati.

Direktan upit glasi s čime bi to bilo najbolje odraditi da nije skupo zato što moj kess ne čita mapu ili ne radi scenica ili...??

Ne zanima me bavljenje time samo cist gust.

Kome poslati mapu na obradu jesu li OK mape s Alija ili ebaya.... 

 

HVALA 

 

Link to comment
Share on other sites

mape s alija ili ebaya zaobidji. neprovjerene su. mogu biti dobre mogu biti srot.

ako kess ne moze iscitati onda ti je ovaj sta je radio mapu stavio blokadu citanja mape *posalji mi na mail pa mogu pogledati* . Ako imas jos tu mapu to se moze izmjeniti i nju upises. Jednaka se mapa koristi i za egr off kao i za remap. 

jace od kess-a je samo k-tag koji se spaja direkt na plocu ECU-a

image.thumb.png.c1f3a72429dd5cd308c67299700f6ebc.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Krivo sam se izrazio gasio sam EGR na opelu scenic nije diran nikada koliko ja znam 👀👀 možda je do uređaja. Kada odaberem model i odem na I’d pali gasi kontakt izvadi karticu kaže greška komunikacije 😂😂

Link to comment
Share on other sites

Da li ima itko kakva saznanja da li se uopće može izcitati mapa iz toga kompa ili mora van iz vozila.

Link to comment
Share on other sites

to ide preko OBD-a 

Pazi da nije neko isao radit zastitu obd porta protiv kradje i ispremestao kablove ili ih prosto uklonio.

Link to comment
Share on other sites

Može se skinuti mapa iz tog motora za kessom, iz prve ruke

Link to comment
Share on other sites

nemam pojma imam Xdiag pro 3 last update 2023 za svoju potrebu isto i radi normalno.

imamo tri renaulta u obitelji pa mi je trebala za regeneraciju i neke sitnice.

mogu poslati ako hoćete par slika iščitavanja mape pa možda mi možete pomoć 😓😓 što je problem htio bi si to riješiti. 

Možda nekada odlučim maknuti i dpf sa Megana 3 kada ne bude radio a mislim da je to možda blizu ima 330000km , ubiti priželjkujem da nije jer jednom godišnje pustim reg i super....  

Link to comment
Share on other sites

Čisto sumljam da ćeš morat vaditi DPF sa Megane-a 1.5dci kod njih to jako dobro funkcionira i ne znam zašto raditi prisilnu regeneraciju jednom godišnje? Imaš torque pro i spojiš se na BT i možeš pratiti nivo soot-a auto ti sam regenerira svakih 200-500km.

A remap ti se isplati odradit, ti motori idu na 130ks i osjetna je razlika.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Tunirati taj motor nakon što je odvrtio 330000 km? Bio bih sretan da ide i ne kvari se puno.

Taj sigurno nema vise ni snagu ni moment ko kad je bio nov ili na 100000 tkm npr. 

Mooožda uz obaveznu provjeru ili čak zamjenu lezaja na radilici. 

Veci moment ce ih ubrzo razbiti.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gaso636 said:

nemam pojma imam Xdiag pro 3 last update 2023 za svoju potrebu isto i radi normalno.

imamo tri renaulta u obitelji pa mi je trebala za regeneraciju i neke sitnice.

mogu poslati ako hoćete par slika iščitavanja mape pa možda mi možete pomoć 😓😓 što je problem htio bi si to riješiti. 

Možda nekada odlučim maknuti i dpf sa Megana 3 kada ne bude radio a mislim da je to možda blizu ima 330000km , ubiti priželjkujem da nije jer jednom godišnje pustim reg i super....  

Odi u SM i rjesi s provjerenom mapom. Nemoj sjebat s glupostima s neta. Ako nisi "kuci" u WinOLS nemoj ni zamisljat sam da radis.. 

53 minutes ago, ivan.martinko said:

Tunirati taj motor nakon što je odvrtio 330000 km? Bio bih sretan da ide i ne kvari se puno.

Taj sigurno nema vise ni snagu ni moment ko kad je bio nov ili na 100000 tkm npr. 

Mooožda uz obaveznu provjeru ili čak zamjenu lezaja na radilici. 

Veci moment ce ih ubrzo razbiti.

Taman razradjen motor za dic snagu (povecani zazori karika) prije ce motor s 300000 izdrzat silovnje neg onaj od 2ooo km

Jedino sta tu stoji su obnova letecih lezajeva i koristenja 5w40 low saps ulja za vecu snagu @Display to i tebi savjetujem zbog vecih temp..

 

received_1166007814472098.jpeg

Link to comment
Share on other sites

@MilosB ali kod mene je sa DPF-om mislim da su na ove bez dpf-a koristili 5W-40? 

Ma da ne silujem ga toliko baš, nisam više heatsoakao onako jako ni jednom da uletim u probleme :D

Ali bih volio vidjeti temp ulja, a čak ni na torque ne postoji PID za to na ovim autima. Danas u vožnji na 35C je odlučio prestat radit vent kabine pa sam 50km autoceste vozio konstantno 160-180km/h da prije dođem kući volio bih vidjeti temp ulja. I da soot je skoćio u 50km sa nekih 11g na 15g ipak je bilo tu dosta ubrzanja da se održe te brzine između prometa...

Link to comment
Share on other sites

Taj koji sam stavio ima specke za DPF.. ne renoov naravno. 

Link to comment
Share on other sites

Na 330000 km tek razrađen dizel.

I onda na 350000 km kaputt.

Daaj zvuciš ko fauveovac. 

Jel se cujes uopce.. 

Kakav 5W40, pa to je islo u stare aute. I u benzince.

Link to comment
Share on other sites

Ima jedan turcin sa hibridnom turbinom 165ks/365nm :D

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, ivan.martinko said:

Na 330000 km tek razrađen dizel.

I onda na 350000 km kaputt.

Daaj zvuciš ko fauveovac. 

Jel se cujes uopce.. 

Kakav 5W40, pa to je islo u stare aute. I u benzince.

ajd me onda edukuj. 

koji je dizajn zazora lezaja na 1.5dci motoru, za koju viskoznost ulja na radnoj temperaturi ? 

drugo jesi procitao za "razradu" .. ili samo napadas na "suho"... karike dok su oem spec kad se opterete znatno vecim termalnim opterecenjem ce najvjerojatnije cvikati i unistiti motor. potrosene karike koji imaju veci zazor nece.. to bi trebao znati kao neko ko je zavrsio automahanicarsku skolu..

trece ono najbitnije, 1.5 blokovi su jako dobri po pitanju trosenja i na 500ooo su manje potroseni nego vag blokovi na 200ooo km.. vag na 500ooo mozes dosvloce stavit veci klip bez da istao obradjujes kolko je potrosen.. 

drugo ako si zaboravio imao sam megana koji je bio nasviran na duplu snagu od originalne.. motor je stradao kad je ostao bez vode i ulje se pregrejalo (do mjere da je stapic ulja pocrneo) i nakon toga je drzao jos 45ooo km.. da sam nakon pregrevanja zamjenio letece vjerojatno nebi nista bilo.. preko 70ooo km je napravio s tom snagom.. u tom periodu potrosio 6 seta 235/40R18 guma, pa ti je jasno kojim tempom se vozilo i onda dat frendu da se igra kod koga je i prolupao....

24 minutes ago, Display said:

Ima jedan turcin sa hibridnom turbinom 165ks/365nm :D

da se dalo Kikiju njakat bi bilo 200+ hp iz 1.5 s BiTurbom ali je htio da bude veceg / brzeg odziva za pistu a ne samo za drag.. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, MilosB said:

da se dalo Kikiju njakat bi bilo 200+ hp iz 1.5 s BiTurbom ali je htio da bude veceg / brzeg odziva za pistu a ne samo za drag.. 

A sa cega staviti injektore za toliku snagu? Ovaj na 165ks sam vidio ima tvorničke i praši crni dim (vjerojatno injection duration izmaksiran) mozda bi moglo 10ks manje pa da ne dimi toliko..

Link to comment
Share on other sites

dimi crno jer fali zraka. 

najvjrojatnije turbo pregrijava zrak i u startu ga malo dolazi i prevelik je EMAP jer je turbina manja od kompresora.. hibridi nisu dobri nizasta.. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Jel se cujes uopce.. 

Kakav 5W40, pa to je islo u stare aute. I u benzince.

Čuješ li ti sebe... 5W40 i 5W30 ulje koje ispunjava renaultove norme je preporučeno od tvornice za 1.5dci motore u našim klimatskim uvjetima, a i šire.

Link to comment
Share on other sites

ima RN0720 5w40 ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MilosB said:

ima RN0720 5w40 ? 

nemam pojma ima li ga na tržištu trenutno, ali u korisničkom priručniku je navedena i ta gradacija kao prikladna

image.thumb.png.0ef838d007a1760821d9671dd5ddcd19.png

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, zoxir said:

Čuješ li ti sebe... 5W40 i 5W30 ulje koje ispunjava renaultove norme je preporučeno od tvornice za 1.5dci motore u našim klimatskim uvjetima, a i šire.

5W40 je išlo u stari dci koji nije imao dpf, iako se zbog turbine preporučalo 5w30 C4.

Uostalom milos je linkao ulje koje uopce nema rn normu. 

Ne postoji rn0720 5W40.

Svi noviji reno dacia nissan auti imaju ulja npr RN 17 5W30 a RN17 FE je 0W20..

Mislim tunirajte vi. Ja bih tunirao 1.5 dci da ga vozim al nebih ni kupio auto sa toliko km. Jer nisu km samo motor, cijeli auto je razrauban i treba pol toga slagati da se sigurno vozis.

I kvacilo vjerojatno zbog momenta pa i nosace motora.

Jer ja ne sjedam u auto koji nije max ispravan i utegnut, samo jedan zivot imam.

Ali mene ionako dimnjaci ne zanimaju.

Planiram 1.3 tce 140 ks mapirat na koliko ide. Postoji i 1.3 tce sa 160 ks, ali mislim da 150 ks optimalno.

U autu koji  mi odgovara po dobi, scenic 4 ili kadjar.

7 hours ago, Display said:

Ima jedan turcin sa hibridnom turbinom 165ks/365nm :D

Ima i dacia logan 1.6 16v sa 248 ks..

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, gaso636 said:

nemam pojma imam Xdiag pro 3 last update 2023 za svoju potrebu isto i radi normalno.

imamo tri renaulta u obitelji pa mi je trebala za regeneraciju i neke sitnice.

mogu poslati ako hoćete par slika iščitavanja mape pa možda mi možete pomoć 😓😓 što je problem htio bi si to riješiti. 

Možda nekada odlučim maknuti i dpf sa Megana 3 kada ne bude radio a mislim da je to možda blizu ima 330000km , ubiti priželjkujem da nije jer jednom godišnje pustim reg i super....  

I link sa videom 

 

 

WhatsApp Image 2024-08-19 at 16.03.06.jpeg

WhatsApp Image 2024-08-19 at 16.03.06 (5).jpeg

WhatsApp Image 2024-08-19 at 16.03.06 (4).jpeg

WhatsApp Image 2024-08-19 at 16.03.06 (3).jpeg

WhatsApp Image 2024-08-19 at 16.03.06 (2).jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ponovicu .. odi u SM.. da te nebi poslije kostalo vise nego.... 

@ivan.martinko teoretises u prazno.. nhf.. 

Drugo za ulje . Da linkano nema RN normu.. za DPF je da bude low saps ulje, a kad se mijenja fizicko i termalno opterecenje motora, potrebno je ulje prilagodit novim opterecenjima.. 

Uzmi malo udzbenike i obnovi gradivo. Ocito si zaboravio utjecaj svega na temp ulja a onda i utjecaj temperature na viskozitet ulja, te onda kako viskozitet ulja ima utjecaj na tlak ulja, a kako onda tlak ulja ima utjecaj na zazorima lezajeva te na staticno i dinamicko obrazovanje uljnog filma.. 

Za kvacilo... Pa dobro istroseno je mozda, mozda nije.. a i ako se potrosi ce se zamjenit.. pricas ko da mora cijeli auto izmjenit.. isto i za nosace i ostalo..

To sta ti imas za priustiti novi ne znaci da svako ima.. a ocito po tebi onaj tko nema za novo nebi trebao ni voziti auto a jos manje doterivat u bilo kom smislu.. 

Ujedno imas primjere kao Josip kojima je auto vjerojatno utegnutiji nego scenic kojeg mislis kupiti.. 

Zadnje.. nije mi jasno kako ti je prihvaljivo povecat emisije auta kojeg planiras kupiti.. ili pak ako zelis jace zasto ne platis jace pa da sve bude kako je tvornica namjenila..

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, MilosB said:

Ponovicu .. odi u SM.. da te nebi poslije kostalo vise nego.... 

@ivan.martinko teoretises u prazno.. nhf.. 

Drugo za ulje . Da linkano nema RN normu.. za DPF je da bude low saps ulje, a kad se mijenja fizicko i termalno opterecenje motora, potrebno je ulje prilagodit novim opterecenjima.. 

Uzmi malo udzbenike i obnovi gradivo. Ocito si zaboravio utjecaj svega na temp ulja a onda i utjecaj temperature na viskozitet ulja, te onda kako viskozitet ulja ima utjecaj na tlak ulja, a kako onda tlak ulja ima utjecaj na zazorima lezajeva te na staticno i dinamicko obrazovanje uljnog filma.. 

Za kvacilo... Pa dobro istroseno je mozda, mozda nije.. a i ako se potrosi ce se zamjenit.. pricas ko da mora cijeli auto izmjenit.. isto i za nosace i ostalo..

To sta ti imas za priustiti novi ne znaci da svako ima.. a ocito po tebi onaj tko nema za novo nebi trebao ni voziti auto a jos manje doterivat u bilo kom smislu.. 

Ujedno imas primjere kao Josip kojima je auto vjerojatno utegnutiji nego scenic kojeg mislis kupiti.. 

Zadnje.. nije mi jasno kako ti je prihvaljivo povecat emisije auta kojeg planiras kupiti.. ili pak ako zelis jace zasto ne platis jace pa da sve bude kako je tvornica namjenila..

Vjerojatno ce imati iste rezultate ekotesta kao i tvornicki.

Nemam jos ni auto, samo teoretiziram. Mislim da 10 ks gore dolje nije neka razlika, mozda i neisplativo. 

S cim ti povezujes savjest, sa osobom ili sa vjerovanjima. Jer ako si ateist, "vjerujes" da tko je jaci taj tlači i ima pravo na to, znaci smiješ bit iznad zakona i btk.

Ako si vjernik bilo koje crkve, svaka kaze ne kradi, ne ubij, ne lazi itd. 

Svako mijenjanje specifikacije auta je zabranjeno.

U hrvatskoj je valjda 90% ljudi kao vjernika, a bez pol frke bi otpilili kompletne ispuhe i trovali ljude. I ne samo na autu. Vlasnici tvornica također izigravaju ekoloske norme.

Na kraju se svodi na to da su mshom 99% ljudi licemjeri. Kunu se u boga i pravdu, ali kad zagusti, onda se pobrinu samo za svoju guzicu. 

Na kraju kad imaju 90 godina ili rak, opet mole boga da im oprosti grijehe i dovede ih u raj.

Vrijeme je da se zapitaš: U što vjeruješ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.