Jump to content

Clio ne pali


amilov

Recommended Posts

Dakle radi se o Cliu 2,2004, 1.2 16V. Problema sa paljenjem sam imao i ranije za što mislim da je senzor bregaste ali do toga moram još doći.
Uglavnom, auto je stajao mjesec dana i kad sam došao upaliti ga, nisam mogao. Starter samo ˝tika˝ a zna i ubrzano tako raditi ili uopće ništa ne raditi.
Akumulator je dobar i kad ga spojim kablovima na drugi auto nema pomaka. Kleme akumulatora sam očistio i dotegao. Da odmah ne bacam lovu na novi starter (ukoliko je uopće problem do njega) planirao sam ga otvoriti, očistiti te provjeriti četkice.

Savjeti?

Link to comment
Share on other sites

Pregledaj spojeve na starteru. 

Probaj ga malo kucnuti, možda odlijepi pa zavrti kako treba. 

Meni izgleda kao da automat pokuša napraviti svoje ali zupčanik u starteru ne odradi svoj dio. 

Starter se u svakom slučaju da popraviti. Pitanje je koliko brzo se može napraviti i koliko novaca treba za popravak. I da li je brže i isplativije ugraditi novi. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je na Cliu 2 oksidirao ovaj konektor i isto imao problema s paljenjem. Pogledaj sliku.

Očisti konektor i kontakte pa probaj ponovno.

 

d1.png

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

oce automat zezat, a nije ti nesto skup i veoma lako se promjeni

Edited by josipp
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

^^+1 za ovo sta Josip govori ako je potreban zaista popravak. Mozda je prosto korodirao kontakt kao sta Evado govori. 

I oslabljen kontakt i oslabljen automat ce se jednako pokazivati kao tu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

spojis one dvije debele zice di su trinaest matice, ako vrti normalno onda je automat, ako ne onda nesto oko cetkica

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22. 10. 2024. at 6:46, robyakarider said:

spojis one dvije debele zice di su trinaest matice, ako vrti normalno onda je automat, ako ne onda nesto oko cetkica

Crvena i bijela lijevo od startera?

Link to comment
Share on other sites

On 22. 10. 2024. at 6:29, MilosB said:

^^+1 za ovo sta Josip govori ako je potreban zaista popravak. Mozda je prosto korodirao kontakt kao sta Evado govori. 

I oslabljen kontakt i oslabljen automat ce se jednako pokazivati kao tu. 

Žicu što ide na automat sam očistio kontakt sprejem i malo stopicu stegnuo te je sve isto. Skinuti ću starter pa ga otvoriti i testirati automat.

Link to comment
Share on other sites

Stanje je ovakvo.

Skinuo sam starter i kad motor spojim direktno, vrti ga. Kad spojim napajanje na ulaz, premostim na automat i kacavidom prebacim na motor uredno ga vrti ali ne izbacuje zupčanik.
U samom početku mi je uspijelo izbaciti zupčanik dva puta ali dalje ništa.

Kao privitak video motora gdje mi izgleda da ga sasvim uredno vrti. (sad više ne vrti ništa jer je posisalo bateriju :D )

 

 

 

Edited by amilov
Link to comment
Share on other sites

Vrti ga pre sporo. To bi moralo da se otima po zemlji kad ga tako stavis. 

Pogledaj na 4 minute kad pokaze kako se nov cima

jedno nije smio tako brzo ispraznit akumulator...

 

U

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, MilosB said:

Vrti ga pre sporo. To bi moralo da se otima po zemlji kad ga tako stavis. 

Pogledaj na 4 minute kad pokaze kako se nov cima

jedno nije smio tako brzo ispraznit akumulator...

 

U

Sada sam ga testirao na drugoj beteriji od Megana (ona je 60ah) i starter radio kao lud te izbacuje zupčanik normalno.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Onda mrtav akumulator

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

svaki put kad su ovakvi i slični problemi u pitanju, prvo i osnovno je provjeriti akumulator, evo sad nakon svega ispada da je ipak u njemu problem...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MilosB said:

Onda mrtav akumulator

 

27 minutes ago, zoxir said:

svaki put kad su ovakvi i slični problemi u pitanju, prvo i osnovno je provjeriti akumulator, evo sad nakon svega ispada da je ipak u njemu problem...

Vjerujem da je do njega trenutno ali ne vjerujem da je on glavni uzrok mojem (ukupnom) problemu.

Prije nego što je nastao ovaj problem auto mi nije htio upaliti svako malo. Nekad bi upalio normalno a nekad bi na guranje i onda bi svjetlila lampica "check engine ̋ koja bi se nakon minutu ugasila.
Prije nego što sam išao na godišnji nisam uopće mogao upaliti auto na ključ te je nakon toga auto stajao mjesec dana. Vjerujem da se akumulator ispraznio jer sam ga verglao i verlgao a to je na kraju kulminiralo ovim problemom. Nisam ga uspio ni na kablove upaliti. Trenutno dok sam ga palio i nije baš pokazivao znakove da je skroz mrtav.

U međuvremenu sam skinuo i očistio senzor radilice i provjerio ga (nije izgubio magnetska svojstva) ali auto nisam mogao startati jer je očito nastao problem s akumulatorom. Da napomenem prije nego što sam išao na godišnji testirao sam akumulator, voltažu, hladni start ... i sve je bilo ok.

Sad sam ga upalio na guranje (nikad nije tako brzo i u kratkom roku upalio) te se nije upalila lampica. Napravio sam 40 km da se akumulator napuni i kad sam se vratio upalio je 10 puta za redom bez problema.

Za sada problem sa starterom je riješen. Hvala Vam svima! Sutra ću probati hladni start i baciti test na akumulatoru pa da to eliminiram 100%.  Dalje ću vidjeti ako će se problem s paljenje pojaviti ali koliko sam na forumu pročitao dosta ljudi je imalo isti problem i čišćenje je riješilo stvar.

Edited by amilov
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, amilov said:

Napravio sam 40 km da se akumulator napuni

na punjač ga spoji, s tih 40 km si ga jako malo napunio!

Check engine se ne pali bez razloga, kad ti opet zasvijetli, da ne bi nagađali, spoji ga na dijagnostiku pa očitaj koja je greška u pitanju.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, zoxir said:

na punjač ga spoji, s tih 40 km si ga jako malo napunio!

Check engine se ne pali bez razloga, kad ti opet zasvijetli, da ne bi nagađali, spoji ga na dijagnostiku pa očitaj koja je greška u pitanju.

Evo sjedi na punjaču do ujutro :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Akumulator ti odabno pokazije znake da je mrtav. Ima prevelik otpor unutarnji i sam se prazni vjerojatno. Ujedno ne moze isporucit potrebnu startnu struju sta znaci da previse pada napon pri verglanju zbog cega 99% paki gresku ..

U 40km si poljubio mrtvaca (nisi nista dopunio)

U 400 km si osobi s zastojem srca dao umjetno disanje i masirao srce (malo si dopunio)

Trebas voziti preko 20h da bi napunio akumulator ako uopce daje auto dovoljno visok napon za potpuno punjenje.. 

Po meni tu nije stvar punosti akumulatora nego neispravnosti inace.. pokazace se time da se pre brzo puni 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zoxir said:

svaki put kad su ovakvi i slični problemi u pitanju, prvo i osnovno je provjeriti akumulator, evo sad nakon svega ispada da je ipak u njemu problem...

Kad dode to vrijeme ljudi se otimaju da nađu drugi uzrok, kupili bi punjace, testere i kozna sto ne, samo ne novi aku

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, frenchkey said:

Kad dode to vrijeme ljudi se otimaju da nađu drugi uzrok, kupili bi punjace, testere i kozna sto ne, samo ne novi aku

Kupiti ću ga ja nije problem. Toliko ste me puta na forumu spasili da do sada Vam već svima poprilično vjerujem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ne prigovaram ja tebi, to je opcepoznati trend :bigl:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

I ako ruku na srce, punjac bi svako trebao imati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

imam ja i jedno i drugo, ali kad mu dođe kraj džaba. Uostalom nije Lamborghini Urus s baterijom od 1500 GBP

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno :)

Pod imanje punjaca ne mislim drzanja ga u ladici dok akumulator krepa i onda se nadati da ce ga ounjac oziveti.. nego godisnje dopunjavanje istog..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Naravno :)

Pod imanje punjaca ne mislim drzanja ga u ladici dok akumulator krepa i onda se nadati da ce ga ounjac oziveti.. nego godisnje dopunjavanje istog..

Ni na kraj pameti mi nikad nije bilo da akumulator treba dopunjavati. Uvijek sam mislio da se on napuni vožnjom.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, amilov said:

Ni na kraj pameti mi nikad nije bilo da akumulator treba dopunjavati. Uvijek sam mislio da se on napuni vožnjom.

u teoriji se napuni voznjom, ali na kratke relacije ne moze, nemoj me hvatati za precizne brojke jer se razlikuju od auta do auta ali ugrubo ti treba 10-20km voznje da bi vratio u njega struju koju si izvukao za jedno paljenje... zato na kratkim relacijama ranije stradaju akumulatori. Dobro bi bilo preventivno testirati akumulator sezonski ili bar jednom godisnje, napuniti punjacem i kontrolirati elektrolit. Tada ce ti garantirano dulje trajati svaki aku

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.