Jump to content

Clio ne pali


amilov

Recommended Posts

@amilov sad kad ti se napuni akumulator, pretpostavljam da je klasični, odvrni čepove na njemu i provjeri nivo elektrolita u svih 6 ćelija, po potrebi nadolij destilirane vode da bude isti nivo u svim ćelijama, otprilike 1cm iznad olovnih ploča. i onda si ga servisirao... to sve ništa ne košta, nije komplicirano, može ga spasiti ako nije skroz gotov, a baciti ga možeš uvijek...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, zoxir said:

u teoriji se napuni voznjom, ali na kratke relacije ne moze, nemoj me hvatati za precizne brojke jer se razlikuju od auta do auta ali ugrubo ti treba 10-20km voznje da bi vratio u njega struju koju si izvukao za jedno paljenje... zato na kratkim relacijama ranije stradaju akumulatori. Dobro bi bilo preventivno testirati akumulator sezonski ili bar jednom godisnje, napuniti punjacem i kontrolirati elektrolit. Tada ce ti garantirano dulje trajati svaki aku

Ni u teoriji se ne moze napuniti voznjom sem jako duge voznje..

Problem je sta je pri "kraju" nema dovoljno visok napon da "ugura" dodatne elektrone u akumulator.. ujedno, pre mali deltaV znaci da je struja punjenja mala (ispod 5A) pa onda i za mali akumulator su potrebni sati voznje. 

To da se u 10-20km dopuni je ako se gleda samo energetska bilansa a zanemari gore navedeno. 

Link to comment
Share on other sites

@amilov P.S. čepovi na akumulatoru često budu sakriveni naljepnicom, da ne bi pomislio da ih nema na prvi pogled, i pripremi kovanicu od eur-dva za za otvaranje 😊

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.