Jump to content

Low battery P2502 greška


Zrmi RS

Recommended Posts

Upalim danas auto i upali odmah lampicu STOP i low baterry natpis. Prije toga sam ga vozio i dosao na benzinsku. I startam i taj natpis i gresku izbaci. Vidim da puni oko 14.1-14.4V bez potrošaka,no cim upalim prednju i zadnju sajbu padne na 13.V i nekad i ispod 13V. Gresku je izbacio bilo je na 12.1V sa tim upalitim. Vjerojatno je alternator no sto Vi mislite? Idem sutra do elektricara da izmjeri na njemu napon pod opterecenjem. Predpostavljam jer je vec i repariran davno da je dao svoje. A moze biti i instalacija i upc....

Link to comment
Share on other sites

to se lako provjeri, izmjeris padove napona na plusu i minusu, i sa osciloskopom signal koji mu daje komp, ako je sve u redu novog i gas

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, robyakarider said:

to se lako provjeri, izmjeris padove napona na plusu i minusu, i sa osciloskopom signal koji mu daje komp, ako je sve u redu novog i gas

Znaci ako na njemu (alternatoru) pada napon kad popalim potrosace onda on ne valja? A osciloskop? Imam jednu zicu koja ide u njega i do upca. S obzirom da je auto imao problem s tom instalacijom izvucena je nova do upca i tamo je kripana za zicu jednu. Jel auto je prije i nakon zamjene alternatora, mislim dok je bio u garanciji imao problem. U voznji napise stop, low baterry i znak za alternator. Od kad su mi to napravili nikad vise. No nakon toga auto je napravio hrpu km, repariran bio 2x, jednom kod tog elektricara i sad zanji puz kod BB zbog lezaja jer se cuo ajme. Predpostavljam da je on dao svoje....ima na ebayu oem reparirani sam nasao.

Link to comment
Share on other sites

Vratio se od elektricara. Bit ce da je on. Na prvu je bilo sve u redu. No kasnije je auto poceo dizat ler na 1000 obrtaja. Napon na altwrnatoru je onda bio oko 13.3. Kaze elektricar da u njemu seta napon. Sad imam povremeno i natpise u voznji za low baterry i stop. Upalim ugasim i ok. Takodjer baterija je nekad na 12.2 u mirovanju. Kaze da nebi smjelo pasti ispod 12.4 12.5. A akumulator mjenjao prosle godine. 

Link to comment
Share on other sites

Ispitaj ti akumulator ili posudi neki ako baš nemaš s čime ispitati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislis da i akumulator nije bas dobar?

 

Vjerojatno sad manje i pokazuje kad se ni nepuni dobro.

Link to comment
Share on other sites

Novi auti ne pune sa 14,5 V kao nekada stari,tako da te ne zavara tih 13, nešto. 

Da imas onaj Konwei što ga je tu netko poklanjao dosta bi mogao doznati o punjenju i zdravlju akkua

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Meganeu rastavljao alternator, mijenjao četkice reglera i klizne kolutove jer sam bio uvjeren da je neispravan, da bi nakon što sam ga vratio na auto skužio da se ponaša skroz isto kao i prije. Odnosno ispravno, jer ECU upravlja naponom punjenja kako mu šune 🤣
Komunikacija ide preko jedne tanke žice na regler, kad je ona prekinuta nakon malo vremena se pali upozorenje na tabli da nema punjenja.

Link to comment
Share on other sites

Imaš li gdje posuditi akumulator pa probati auto? Megane 2 sam imao radio mi je hrpu gluposti pred crkavanja akumulatora. To je najbezbolnija metoda prije nego krenuti dalje.

Link to comment
Share on other sites

Nije ovo neki moderni automobil, jos pripada generaciji starijih vozila. Da napisem sto se dogadjalo jos u garanciji prije xx godina. Vozim autocestom i upali mi se natpis low battery, stop i znak za aku. Tako sam mjenjao 2 alternatora dok mi jedan dobar meho u Renaultu nije sproveo jednu zicu tj.instalaciju od alternatora do upc-a. Moja je ocito bila u prekidu. Na upc-u ju je skrimpao za jednu koliko vidim, zutu zicu, no on je elektricar pa je znao koja je. Upc preko nje upravlja alternatorom i to je rijesilo taj problem. 

No nakon hrpe km alternator sam jednom dao ovom drugom elektricaru na servis. Lezaj, cetkice i ostalo. Presao s njim hrpu km opet i nakon generalke kod BB cuo se jako opet lezaj na njemu. Onda su mi BB to rijesili, pa opet cca 5000km sam presao. Nikad nije bio vise taj natpis. I neki dan kazem stao da natocim gorivo, upalim auto i odmah ta greska. Tu je bio napon ispod 12V kad je to napisao. U kabini imam mjerac napona pa sam skuzio. 

Kad sam osao kod elektricara par stvari smo primjetili:

Prvo je sve izmjerio i sve je bilo ok. Kad je sve upaljeno pokazuje 14.45-14.95V. Baterija u mirovanju je bila 12.45. Tada smo skuzili da mi je kabel od glazbe( dodatni plus kabel od alternatora do aku), doslovno ispao sa kleme od topline i svega. Vjerojatno je i kod vracanja vec bio nacet. Tako da sam njega maknio, moram drugi izvuci nanovo. Sreca da pozara nije bilo. A vidim da i minus kabel dodatni nije neka sreca. Tako da cu i njega morat napravit novog. Iako realno mi taj BIG3 ni ne treba.

Nakon toga smo opet upalili auto, pa je opet mjerio bas na alternatoru. Tamo je ubo u plus kabel i na minus od aku i onda je poceo zezat. Pokazuje oko 13V sto nije dobro. Jer prije je pokazivao oko 14.4 i vise malo. E onda je i auto drzao ler na 1000obrtaja a ne na 800 cca. Sad se opet smirio, ali dobijam poruku u voznji.

Akumulator je kupljen mislim ove godine u Tokicu i to onaj Excide premium tako da on nije. Sad vjerojatno pokazuje 12.27 u mirovanju kad ostoji jer ga alternator dobro ne fila. Imat cu 2 komada naredni tjedan pa cu zamjenit alternator prvo. Jbga ima preko 300000km. Sumnjam da je zica od upca do njega negdje u prekidu. Doduse nju je najlakse i zamjenit.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Možeš li samo regler provjeriti, promijeniti? 

Moj aku koji mi se bio ispraznio na niti 3V nakon dana punjenja drzao je sljedeća dva dana na balkonu 12,8 V. Što prije ga napuni jer je 12,4 jako loše 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, robyakarider said:

pa ispitaj aku, sta ces bezveze napamet mijenjati

Kako? Nemogu to ispitat kak spada dok alternator nije dobar jer ga ni nepuni! Ili???

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, robyakarider said:

pa napunis ga na punjac i ispitas testerom

A mogu da i tako. Koliko on mora pokazivat kad je pun? Tj ako ga punim koliko da ga drzim na punjacu i to? Nije bas da mi ga se vadi, ima dosta spojenog na njega i zica....

 

20241129_133053.thumb.jpg.82aa4e43a50fd0a4459212b9a24c2bfc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kakv punjac imas? Ako imas "pametan" drzis dok ne pokaze da je pun.

Ako imas glupe punjace cekas da struja bar 1h bude ispod 0.1A 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, MilosB said:

Kakv punjac imas? Ako imas "pametan" drzis dok ne pokaze da je pun.

Ako imas glupe punjace cekas da struja bar 1h bude ispod 0.1A 

 

20241130_170551.thumb.jpg.912e8fd9e0a8f06f0f0fd5fa83a5140c.jpg

Link to comment
Share on other sites

to bi trebao biti pametni kao, sam se ugasi kad je pun aku

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kad je pun prebaci se u mod odrzavanja i pika ga svako malo sa 0.05A 

Ja nekad zaboravim na aku pa po par dana bude spojen na taj punjac 😅

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je nezgodno punit aku jer nisam vise u kuci gdje su starci pa da imam garazu i dvoriste. Autonje vani, a nije bas neka sreca to sve vadit van i otpajat pa spajat.....

Link to comment
Share on other sites

Uzmes i spojis na auto.. mozes poklopit haubu i time "zaglaviti" produzni kabel da ti ga neko ne drka na ulici.. (ako provuces s strane sajbe nista 'ne lomis' kad zatvoris)

Racunaj da se prazan akumulator puni 12+ sati (nekad i 24h) do punog s tim slabijim punjacima.. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mene nekako samo strah da nije do alternatora, nego tipa da ga upc zeza. A to govno je 500+eura. Iako mislim da nije, da je tu sve ok. Jel ipak alternator ne puni kako spada. Nadam se. Isto se nadam da je taj obnovljeni ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako mu upc dize okretaje kad skuzio nizak napon znači da je ok

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.