Jump to content

Lagana emulzija na čepu


Buba Švaba

Recommended Posts

Pozdrav.

Tucson 1.6 crdi 2019

Evo kako i naslov zvuči,emulzijica na čepu od ulja,lagana nigdje drugo nema ni na šipci od ulja ni oko poklopca,ni unutra vidljivo golim okom.

 

Bio sam na putu di je u jednom trenu bilo -15 i velike promjene temperature itd.

Crijeva od vode su mekana,u antifrizu nema nikakvih tragova ni nus pojava od ulja i slično.

Količina antifriza normalna,ne pada.

Auto ugrijan ne dimi bijelo,kad je hladan onda ide para(kondenz)

Vise manje je normalno zimi ta pojava.

 

Ono što mi nije najasnije je sljedeće.

Dakle,kad auto radi i izvučem sipku za mjerenje ulja(emulzije nema,boja ulja je crna viskoznost je oke) ali na šipci primjećujem mjehurice male i ne u tolikoj količini.

Dok kad je motor izgašen,pri izvlačenju šipke tih mjehurica nema.

Možda prije nisam obraćao pažnju,neznam.

Auto ide kao mutav,ubrzava odlično nikakvih nus pojava nema,ništa ne curi,crijeva mekana,antifriz čist itd.

Link to comment
Share on other sites

Nakupila se vlaga u ulju koje je isparavalo (sasvim normalno) i kondenzovala na cepu gde je najhladnije. Nista zabrinjavajuce!

Ti mjehurici na sipkici su isto sta i na cepu ali jos u obliku mjehurica (pare) koje ulje drzi zarobljeno. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, MilosB said:

Nakupila se vlaga u ulju koje je isparavalo (sasvim normalno) i kondenzovala na cepu gde je najhladnije. Nista zabrinjavajuce!

Ti mjehurici na sipkici su isto sta i na cepu ali jos u obliku mjehurica (pare) koje ulje drzi zarobljeno. 

Hvala na odgovoru stari!

Prešao sam 8000 sutra idem u Beograd i nazad pa cu promjenit ulje nakon puta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nema potrebe za promjenu (sem ako je vrijeme za isto) nije to nista stetno ili strano. Samo kad je toplo onda to sve ne vidis.. lako moguce da ti se sve samo ocisti na sl putanji. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, MilosB said:

Nema potrebe za promjenu (sem ako je vrijeme za isto) nije to nista stetno ili strano. Samo kad je toplo onda to sve ne vidis.. lako moguce da ti se sve samo ocisti na sl putanji. 

Ma vec sam na 8000km tako se nekako vodim za promjenu.

70 80 eura svakih 8000 mi ništa ne znači

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Buba Švaba said:

Ma vec sam na 8000km tako se nekako vodim za promjenu.

70 80 eura svakih 8000 mi ništa ne znači

Ima li takav tretman i dCi? 😆

O njemu ne pišeš toliko..

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Buba Švaba said:

70 80 eura svakih 8000 mi ništa ne znači

Iako je lagani overkill i rano, autić će ti biti zahvalan. Za emulziju ne brini, dok ne bude kao na slici, dobro je to 😆

1735823288086.jpg

Link to comment
Share on other sites

dCi pokorno i bezpogovorno služi i čemu pisati o njemu hvalospjeve  :bigl:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Display said:

Ima li takav tretman i dCi? 😆

O njemu ne pišeš toliko..

S njim nema nikakvih problema,pa zato i ne pišem.

Doduše nisam ga palio mjesec dana,vjerovatno mu se ispraznio i akumulator,pa cu se trebat uhvatit i njega malo.

Njemu sam mijenjao ulje prije 15ak tisuca,ali da morat cu se i njega malo uhvatit.

3 minutes ago, mata73 said:

dCi pokorno i bezpogovorno služi i čemu pisati o njemu hvalospjeve  :bigl:

Živa istina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, MilosB said:

Nema potrebe za promjenu (sem ako je vrijeme za isto) nije to nista stetno ili strano. Samo kad je toplo onda to sve ne vidis.. lako moguce da ti se sve samo ocisti na sl putanji. 

Catch can bi to skupio..

23 hours ago, MilosB said:

Nakupila se vlaga u ulju koje je isparavalo (sasvim normalno) i kondenzovala na cepu gde je najhladnije. Nista zabrinjavajuce!

Ti mjehurici na sipkici su isto sta i na cepu ali jos u obliku mjehurica (pare) koje ulje drzi zarobljeno. 

Voda u ulju nije nikad dobra.

Loša ulja vežu na sebe vodu, dobra imaju inhibitore

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

A sta se desi s tim uljima sta imaju inhibitore hahah gde ode ta voda, na dno kartera?! 

I ne, catch can to apsolutno nebi nista skupio... Nema sta da skupi jer je to kondenzovano prije nego je izaslo u iberlauf da bude sagoreno.. catch can skuplja iz iberlaufa isparenja a ne iz cijelog motora.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne brini se ništa za tu emulziju na čepu.

Ja na starom Clou 3 1,2 Tce od prvog dana imao tu "majonezu" i prodao auto nakon 15 god. Nikad ništa. Don't worry be happy.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Evado said:

Ne brini se ništa za tu emulziju na čepu.

Ja na starom Clou 3 1,2 Tce od prvog dana imao tu "majonezu" i prodao auto nakon 15 god. Nikad ništa. Don't worry be happy.

Kako to🤔.. preživilo ti auto 15god. A  "nekvalitetan" motor i još si liva nevaljalo ulje.. Po internet mehaničarima.?? Aaa.. 😜

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Stari 1.2 tce 1149 ccm nije nekvalitetan nego baš suprotno. Moj bivši tce isto je imao malo majoneze na čepu skoro stalno. Još žalim kaj sam prodao taj auto.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Vratio se iz Bg-a,900km nema ničeg na čepu

🤷‍♂️

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nevalja ni motor ni ulje, prodaj ti to dok jos mozes..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 03. 01. 2025. at 20:50, moril said:

Stari 1.2 tce 1149 ccm nije nekvalitetan nego baš suprotno. Moj bivši tce isto je imao malo majoneze na čepu skoro stalno. Još žalim kaj sam prodao taj auto.

Tako je... stari 1,2 Tce nema veze s novijim 1,2 Tce koji ima i direktno ubrizgavanje i gomilu problema.

BTW, žena još uvijek ima svoj Clio 3 1,2 Tce 2008 god. i neki dan ga provozao i malo se prisjetio kakav je to filing... i na njemom od prvog dana emulzija... tako da...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je i na wankelima.. stapic ulja je valjda na najhladnije dijelu (najvise strujanja) .. redovno cijeli stapic bude od majoneze.. a i cep ulja i malo ispod koji je isto hladnja tocka a tamo jos struji iberlauf i kondenzuje se jos prije nego izadje van.. leti nakon duze voznje se tek zagreje dovoljno da isprari ili zimi nakon agresivne i to bas agresivne voznje.. voznja do 50 km krene nagomilavat toga pun klinac.. ali totalno bezopasno... 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, MilosB said:

Nevalja ni motor ni ulje, prodaj ti to dok jos mozes..

😆

Dobar je,evo skoro 9000km od zamjene ulja,fali možda cca 4 deca što se "potrošilo" ja prezadovoljan,nakon svih onih trauma...

Da nije potrošeno ništa više bi me brinulo to nego ovih 3,4 deca što smatram da je i više nego normalno.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.