Jump to content

Clio 1.2 16v 2001 El.gas + Imobilizator


Maricha

Recommended Posts

Cisto da znate ako vam se bude slicna stvar desavala.

Neki put prilikom paljenja auta mi se upalila lampica za kvar na elektronici (ona koja lici na neku zavojnicu, ko za grijace kod dizelasa, tocno je u sredini pozicionirana).

Nakon pristekavanja auta na "tester" u error logu pise da je zabiljezen error: P0220B

Opis tog errora je da nesto ne stima sa el. gasom, ili potenciometar pod pedalom, ili onaj koji je u mashini, ili je problem u zicama ili ECU :)

Auto mi ima 60.000 km i trenutno je na redovitom servisu (non-renault servis)

i javili mi slijedece: Prljavi klizni kontakti potenciometra gasa u usisnoj grani.

Ono sto je zanimljivo je da je meni nakon nekih 2.000 km upravo taj gas podivljal

i bio zamjenjen pod garancijom, a majstori koji su mjenjali taj potenciometar

su od 4 sarafa presilii 1 i ocito skuzili da su ga presilili pa su ga sa silikonom "zaljepili",

jer taj saraf ako se odsarafi, ode on direktno u cilindar, a dalje znate kaj sljedi.

Osim toga poceli su se malo cuti zadnji lezajevi (cca 340 kn komad), ali vele

da izmjena jos sada nije potrebna, ali kad dodje toplije vrijeme i kad budu

natrag gore isle alu-felge, mjenjajl budem i te lezajeve.

Svijecice idu nove, filteri i ostalo kaj vec ide na 60.000 km servisu.

Kolko bude sve kostalo (materijal) jos neznam, ali u subotu napisem malo siri report

ako bude interesa.

Ono kaj mi se jos znalo desiti da mi kad ga palim neki put kad okrenem kljuc od njega niti zvuk, a ona crvena blinkajuca lampica se samo ugasi, tj. ne svjetli puno (niti prazno). Izvadim kljuc, stisnem zakljucavanje / otkljucavanje na kljucu, stavim kljuc opet u bravu i auto upali bez problema.

Jel neko vec imao nesto slicno i ako da, sto je bio uzrok i kako se otklanja $$$ ? :)

Link to comment
Share on other sites

Cisto da znate ako vam se bude slicna stvar desavala.

Auto mi ima 60.000 km i trenutno je na redovitom servisu (non-renault servis)

Osim toga poceli su se malo cuti zadnji lezajevi (cca 340 kn komad), ali vele

da izmjena jos sada nije potrebna, ali kad dodje toplije vrijeme i kad budu

natrag gore isle alu-felge, mjenjajl budem i te lezajeve.

Svijecice idu nove, filteri i ostalo kaj vec ide na 60.000 km servisu.

Kolko bude sve kostalo (materijal) jos neznam, ali u subotu napisem malo siri report

ako bude interesa.

Ono kaj mi se jos znalo desiti da mi kad ga palim neki put kad okrenem kljuc od njega niti zvuk, a ona crvena blinkajuca lampica se samo ugasi, tj. ne svjetli puno (niti prazno). Izvadim kljuc, stisnem zakljucavanje / otkljucavanje na kljucu, stavim kljuc opet u bravu i auto upali bez problema.

Jel neko vec imao nesto slicno i ako da, sto je bio uzrok i kako se otklanja $$$ ? :)

Interesa uvijek ima.

Oderat će te sigurno!

Jel to generalni ili kontrolni pregled?

Ovo sa ključem sam već pisao, pa potra

Link to comment
Share on other sites

Sto se cijene rada oderat me nece sigurno, tj. ruke = 0 kn,

platit cu samo materjal. Servis nije Renault ovlasteni, a i da imam potrebe bas ici u ovlasteni, onda bi isao u Ormoz jer su pedantniji, jeftiniji i ne bi vjerovali - posteniji.

Ja radim servise u periodi od cca 15.000 km tak da je ovo vise generalni nego kontrolni servis.

Zasto bi bilo tesko reci dal se cuju / ne cuju lezajevi? Pa svaki mehanicar moze odrediti jel se cuju ili ne, tj. jel su spremni za zamjenu. Ja ih u voznji ne cujem, prem sto sad imam zimske gume gore koje same po sebi bruje.

A mislim, auto je star 4 godine, pa meni je normalno da neki dio dotraje.

Gdi bi nasel ovo sa kljucem, jer Serach opcija veli da nije podrzana ?

Link to comment
Share on other sites

Ono kaj mi se jos znalo desiti da mi kad ga palim neki put kad okrenem kljuc od njega niti zvuk, a ona crvena blinkajuca lampica se samo ugasi, tj. ne svjetli puno (niti prazno). Izvadim kljuc, stisnem zakljucavanje / otkljucavanje na kljucu, stavim kljuc opet u bravu i auto upali bez problema.

Jel neko vec imao nesto slicno i ako da, sto je bio uzrok i kako se otklanja $$$ ? :)

Mislim da se ovo događa ako ostavis auto otkljucan 10-ak min i dulje pa se sama ukljuci blokada paljenja kao sigurnosna postavka. To se deblokira upravo na nacin koji si opisao; daljinskim zakljucavanjem i otkljucavanjem vozila, a mislim da se mo

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgvoru, no prilicno sam siguran da je auto u oba slucaja kad mi se to desilo bio zakljucan. Jedino sto je zajednicko tim dvama slucajevima je da je vani bilo prohladno. To mi se jos niti jednom nije desilo u 4 godine kolko imam auto. Sumnjao sam na potrosenu bateriju kljucu, pa sam uzeo rezervni kljuc i njemo stavio ganz novu bateriju, ali se nazalost ponovilo.

Posto imam multlock, znalo mi se desiti da auto upalim, a zaboravio sam odkljucati mLock, onda auto ugasim, otkljucam mLock i ponovno upalim, a on onda malo teze upali, tj. upali, gushi se jedno 3-4 sekunde u jako niskim okretajima i onda samo proradi.

Mozda neki senzor pokazuje da bi da ga se mijenja ? :)

Link to comment
Share on other sites

A jesi probao samo izvaditi ključ i opet ga staviti bez da zaključavaš auto? Mo

Link to comment
Share on other sites

Imao sam problem s gasom na 1.2. 16v. Palila se ta lampica, auto je mogao smao do 3000 okretaja itd. Uglavnom zamjenili su mi cijelu pedalu sa

Link to comment
Share on other sites

Sto se cijene rada oderat me nece sigurno, tj. ruke = 0 kn,

platit cu samo materjal. Servis nije Renault ovlasteni, a i da imam potrebe bas ici u ovlasteni, onda bi isao u Ormoz jer su pedantniji, jeftiniji i ne bi vjerovali - posteniji.

Ja radim servise u periodi od cca 15.000 km tak da je ovo vise generalni nego kontrolni servis.

Zasto bi bilo tesko reci dal se cuju / ne cuju lezajevi? Pa svaki mehanicar moze odrediti jel se cuju ili ne, tj. jel su spremni za zamjenu. Ja ih u voznji ne cujem, prem sto sad imam zimske gume gore koje same po sebi bruje.

A mislim, auto je star 4 godine, pa meni je normalno da neki dio dotraje.

Gdi bi nasel ovo sa kljucem, jer Serach opcija veli da nije podrzana ?

Ovo sa ključem pitaj Hansa.

Moj primjer potra

Link to comment
Share on other sites

Pa zar nije pitanje postavljeno tu, ujedno postavljeno i Hansu ?

Ne volim ljude gnjaviti sa privatnim porukama.

Servis na 60.000 km i je veci, upravo zvao, auto je gotov i podignut, ali nisam jos dosel do njega tak da neznam ni ceh ni sto je tocno promjenjeno.

Znam da je slozen (ociscen) potenciometar gasa (u predjelu motora), da je izmjenjeno ulje i svi ostali filter, napravljen check svih vitalnih dijelova i slozene sve sitnice sa mojeg popisa (tipa zastopane brizgaljke vode za staklo...)

Tja. lezajevi mogu izdrzati 100.000 km samo u snu, sto se mene tice, jer ceste po kojima se ja moram voziti svaki dan tesko da su normalne, a i kad se lezaj pocne cuti tek na 60.000 km i to jos ne tako da je zreli za zamjenu, onda sam ja zadovoljan, jer nije to bas mala kilometraza.

Meni je potpuno svejedno kad se radi servis, jel zima ili ljeto, ne vidim neku preveliku razliku, a i nije da biram kad ce mi pasti koja kilometraza.

;)

Link to comment
Share on other sites

Bio je ovo poprilicno mucan vikend :)

Rekao bratu da preuzme Clio i razvozi ga malo dok ja ne dodjem doma ne bi li se ustanovili eventualni nedostaci nakon servisa. Dodjem doma, brat veli sve super sve za pet, reko odlicno, vratim mu Lantru, konacno sjednem u svoj udoban Clio, upalim

ga, krenem, a ono ~#~ kvar na elektronici... pa reko - neeeee !

A nista, reko sutra (subota) reklamacija, ali ne lijezi vraze, pa cuh da servisera nema do 17.00, na sluzbenom putu. I sad reko idem ja vidjet kolko ce to mene kostat, cisto da

znam na kaj se mogu spremiti. Zovem Baotica koji mi je inicijalno mjenjao el. gas cisto da pitam mozda su dobre volje pa mi to besplatno promjene :) Ja mu ispricam pricu, on uredno saslusa te kaze: Ako je auto pod garancijom (a nije) sve placamo mi, ako ne, sve placate vi. A reko "cika Baotic" kolko cu ja to platiti, a on ce meni da ce samo potenciometar gasa kostati tricavih 3.800 kn. Reko, ajd super. Iz iskustva da su slovenci obicno jeftiniji zovem servis u Ormozu, cisto da pitam kolko ta spravica kosta kod njih.

Zovem i velim kaj trebam i veli mi ljubazan prodavac da ga nazovem za 10 minuta dok on to nadje, da ne cekam na telefonu i trosim novce. Reko, ljubazan jedan covjek, nema sto.

Zovem ja za 10 min. velim koji sam, a on meni ni 5 ni 6 (a niti 7) te veli: "To nemre biti !". Ja reko, kaj nemre biti, a on ce da nemre biti da mi je riknul pot. gasa (ja reko super, onda je sigurno ECU, jer to sam ja, to mora najskuplji kvar biti :) ). Veli meni ljubazan slovenac da je on otisel do servisa i rekel da neko trazi pot. gasa i da su mu decki tamo rekli da nikad, ama bas NIKAD nisu promjenili niti jedan pot. gasa jer jednostavno niti jedan nije krepal. Reko ok, kaj onda moze biti, vele oni da dosta toga okolo, ali sve manje vise sitnice koje se sloze za malo novaca i dosta brzo. Reko super, dodjem ja do vas u ponedjeljak (tj. danas).

No, vratio se moj serviser, pa reko ode ja do njega malo se jadat. Stavili mi Clio na "tester", procitali opet error message i nazvali jednog poznanika koji radi u Renault servisu. Velimo mi njemo sto je na stvari, damo mu error code, a on ce istu stvar ko i slovenac, da pot.gasa sigurno nije i da koja je serija moj Clio.

Eh, tu lezi zec, ja mujo htio biti prvi u selu sa novim Cliotom pa je moj nulta serija, a ona im jedan banalan bug. Kabel koji ide od pot. gasa do kabine je priheftan (pricvrscen) prvo za papucicu kuplunga, a onda ide do papucice gasa, tako da svaki put kad pritisnem kuplung zice se nategnu i mic po mic se konektor izvlaci iz utora, ulazi prasina, prekida se kontakt i dolazi do odkazivanja gasa.

Izvadili mi taj kabel, provjerili kontakte, pocistili, vratili ga unutra, pricvrstili ga za karoseriju, a ne za kuplung, upalili auto, istestirali - sve pet ! Auto napravio vec 500 km od onda i radi bez ikakvog problema. Dal su u novijim verzijama malo produzili kabel ili su ga pricvrstili na neko drugo mjesto, a ne na kuplung, to neznam, uglavnom to je bio cijeli problem.

Ja sam u svemu tome prilicno ostal razocaran "Baoticevim" indifirentnim nastupom

i samo su mi povecali sumnju su kvalitetu svojeg rada. Sad vise nisam siguran jel

su oni stvarno meni prvi puta mjenjali potenciometar ili su isto malo samo procackali

kabel. Sto god da su ucinili ostavili su mi gorak okus u ustima jer su jasno rekli da su potenciometar izmjenili, a ako i jesu ocito je da ne znaju posao jer 2 druga servisa vele da taj dio jednostavno ne rikava.

Mislim, jedan slovenac kojem sam niko i nista, a i sa slovencima se jos znamo tak i malo politicki podbadati, se potrudi da mi pomogne, a ovaj nas koma ziva, spor, nevoljak, vjerojatno ima i mali p*mpek :)

Sorry beletristkicom postu, ali mozda nekom jednom bude od pomoci ;)

P.S.

Servis na 60.000 km prosao ok, sve na autu stima, cijena prava sitnica,

dijelovi me ispali manje od 500 kn, ruke bile free of charge.

Link to comment
Share on other sites

Bio je ovo poprilicno mucan vikend :)

Rekao bratu da preuzme Clio i razvozi ga malo dok ja ne dodjem doma ne bi li se ustanovili eventualni nedostaci nakon servisa. Dodjem doma, brat veli sve super sve za pet, reko odlicno, vratim mu Lantru, konacno sjednem u svoj udoban Clio, upalim

ga, krenem, a ono ~#~ kvar na elektronici... pa reko - neeeee !

P.S.

Servis na 60.000 km prosao ok, sve na autu stima, cijena prava sitnica,

dijelovi me ispali manje od 500 kn, ruke bile free of charge.

Sad opet znamo koliko i prije ovoga posta.

Servis na 60000km i cijena dijelova manje od 500kn.

Daj napiši što ste konkrentno radili?

Po mojoj procjeni treba dosta raditi(popravljati na 60000km).

Osim redovnog

-motorno ulje,filter ulja i filter zraka,svječice;

Mora se i dodatno promjeniti

-antifriz,remen razvodnog sistema,ulje mjenjača i ulje servo volana,

kočiono ulje,set gumica za kočione klipiće(u slučaju potrebe),

čišćenje kočionih klipića,disk pločice,pakne,

anlaser i alternator(čišćenje i zamjena potrošnog materijala);

Te kontrola stanja

-mand

Link to comment
Share on other sites

Po Autodati, na 60000 km za Clio 1.2 16V se treba mijenjati motorno ulje, filter ulja, ulja od automatskog mjenjaca (ako ga auto ima, naravno :) ), filter zraka, filter peludi, filter goriva, svječice i baterije u ključu :)

Link to comment
Share on other sites

Ulje servo volana ? :)

Mjenjao ulje, filter ulja, filter za pelud, filter za zrak, ulje u mjenjacu, baterija u kljucu promjenjena tjedan prije, svjecice, gumice brisaca, tekucina za pranje stakla, ciscen anlaser i jos par sitnica koje se niti nemrem sad sjetiti jer tocan spisak nije kraj mene.

Ja ne radim servise na 30.000 kolko propisuje Renault vec na 15.000 tak

da niti ne mjenjam uvijek sve kak je navedeno i knjizici za odredjeni servis

jer su neki dijelov promjenjeni na servisu prije. Ulje ide uvijek full sinteticko unutra. Sad je unutra Mobil1.

Djelove ionako dobivam po znatno nizoj cijeni tak da to nije neko mjerilo,

meni je u cijeloj prici bilo najbitnije da mi se slozi el. gas.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.