Jump to content

Clio RS - ispocetka


twingara

Recommended Posts

Diga ga je brat bratu 30ks...

Al kurva suti :@

triba sad cestovne slikove zbavit :D

Link to comment
Share on other sites

Šta mu vridi 200 konja kad dugopoljci ne znaju vozit prednji pogon...

Link to comment
Share on other sites

Šta mu vridi 200 konja kad dugopoljci ne znaju vozit prednji pogon...

neš ti... pa voziće u rikverc :p

Link to comment
Share on other sites

Hahahahaha oces rec nije zvaka za seljaka :-P :-P

Nije jos bija na valjcima, ali neka odokavivna procjena je to. Ono kako je prije bilo je ima 170ks. Sad je dodana druga usisna, nesto tipa RS2 i sve mapirano.

Link to comment
Share on other sites

Ko je mapirao na kraju?

Link to comment
Share on other sites

Usisna razlika prije poslije bez mape u 6700-6800 okretaja 22 ks.

Link to comment
Share on other sites

prije mape je 12-13ks samo usisna. Posli mape je 25+ ks.

Ali ima jos lufta...

Sve u svemu, autić kida, daj slike, video, stopericu, daaj sveeee :-)

Link to comment
Share on other sites

Evo znači auto je mapiran u Tibora nakon dugog traženja, i super zadovoljan sam, mada bi se dalo izvuć sigurno još 10-tak ks samo kad bi se mapiralo na valjcima, uz AFR sondu, nije ni ovo loše.

Najviše sam iša u ZG da bi izmjerija dobitak snage i momenta nove grane koju sam osmislija ja kao poboljšanu verziju JMS RS2 manifolda, a u kojoj su mi ljudi pomogli da je napravim a najviše moj

frend Lesi :D

 

Dakle malo slikica grane od početka do finalne verzije:

 

Sve je počelo u ovoj kutiji

post-5425-0-76623600-1433211960_thumb.jp

 

Izrada flanđe

post-5425-0-10902900-1433212273_thumb.jp

 

test fitmenta šprica

post-5425-0-98430400-1433212000_thumb.jp

 

pjeskarenje

post-5425-0-58687900-1433212034_thumb.jp

 

Specijalna crna masa kao završni sloj:

post-5425-0-97994900-1433212056_thumb.jp

 

završna obrada, poliranje...

post-5425-0-27204300-1433212107_thumb.jp

 

Dizajniranje Logotipa - za što su neki forumaši tražili 5% prihoda i mjesec dana rada

-Naravno da sam isti napravija u Ilustratoru za 2 ure

post-5425-0-63415100-1433212186_thumb.jp

 

Ubrzivač zraka istokaren iz 5.75Kg teškog aluminijskog valjka. Fi 130

post-5425-0-72493000-1433212201_thumb.jp

 

Gotov proizvod - Cyclops manifold:

post-5425-0-11193900-1433212327_thumb.jppost-5425-0-36116800-1433212332_thumb.jp

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sada kada je grana tu, treba izmjeriti snagu prije, tj. sa standardnom usisnom:

 

onda je uslijedilo par sati rada i promjena serijske na Cyclops usisnu:

 

Evo kako to izgleda na autu:

post-5425-0-24213700-1433212676_thumb.jp

 

Pa zatim 2 run-a sa Cyclopsom:

 

 

Pa mjerenje AFR sa Citiusom, kojeg sam jedva nagovorija, al aj napravija mi je praktički uslugu jer je bija u gužvi.

Nije ga moga spojit preko OBD2, pa smo morali ovako

 

Pa grafovi: 

Kod run-a sa serijskom ovaj crveni je moj, ovaj zeleni nemam pojma čiji je :D

DynoIT - CLIOSPOT172 run1 HP.pdf

 

DynoIT - CLIOSPORT172 - run1 Nm.pdf

 

DynoIT - CLIO172- Cyclops HP.pdf

 

DynoIT - CLIO172- Cyclops Nm.pdf

 

 

I nije kao što goran kaže 12 ks prije 25 nakon remapa, već je 25 ks prije remapa, jer se vidi meni na grafu sa serijskom granom

da na 7000 okretaja imam 160ks, a sa novom imam 182 i to na 6500, dakle na 7000 bi to još naraslo, dakle samo grana 25ks u vrhu

u odnosu na serijsku. A bilo je nekih prognoza da će dat 20ks i 30Nm manje od serijske :) Srećom pa nije. 

 

Završni graf snage nemam, ali krajem tjedna idem opet na valjke pa ću imat i to, pretpostavljam da je sad nakon remapa negdi između 195-205ks. 

 

Zvuk sa ovom gore...stvari... je nevjerojatan. Zvuči kao K20 u okretajima, mislim da ovakav zvuk na ovakvom autu nitko ne očekuje. Najbolji upgrade do sad.

 

Link to comment
Share on other sites

Onda se opet vidimo. ;)

Jesi probao s nekim prije/poslije na kraju? Civic onaj?

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Gledam malo grafove - do 6500rpm sve isto po pitanju ks, a onda gore je razlika. I ispada da sada imaš manje Nm nego prije usisne, ali da duže drži (što je, IMHO, puno bolje).

 

Ne znam zašto ti oba puta nije mjerio do 7000rpm?

Daj sad kad budeš išao da ti preklopi sva 3 grafa (prije usisne, poslije usisne, usisna i remap) i sve budeš vidio odmah.

Jer stock je mjerio do 7000rpm (snaga i dalje raste do 6500rpm, ali moment pada), a usisnu do 6500rpm koliko vidim (a tu je identičan sa stock po pitanju ks, samo je krivulja momenta znatno bolja).

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Malo sam se igrao sa Excelom. ;)

 

335f9ti.jpg

 

S obzirom da je sada blokada sa 7000rpm podignuta na 7800rpm bilo bi zanimljivo vidjeti graf nakon remapa i ćuke na koliko padaju rpm kod šaltanja jer bi moglo to fino jurit.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Dobro reka sam da je 12- 13ks razlika u peaku, na 7000okr je 20+ ks razlika.

Buduci da se sad auto vrti do 7800okr, ali na zalost nije izmireno sve do tih okretaja, razlika bi bila jos i veca.

Sve u svemu, triba vidit grafove posli remapa pa stavit konacnu usporedbu di mislim da ce i snaga i moment bit puno veci. Jbt ako je na 7000okr razlika bila 20+ ks, sta ce bit nakon remapa :-) :-)

Vrhunski!!!

Link to comment
Share on other sites

Ne mora značiti da će rasti sve do 7800 (što se toplo nadam da bude) i bitno je na koliko mu padaju rpm kad šalta.

I najbitnije - kak to izgleda na cesti. Jer zvuči odlično. ;)

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Rene hvala puno!

Znači serijska je jača u rasponu od 4500-6000 šta se momenta i snage tiče. Što nije ni čudo jer je tunirana na 5500 okretaja.

 

Nije ga vrtija do 7000 sa granom, jer se boja da će opalit u blokadu sa njim, pa ga je drža do 6700-6800, a program računa

samo svakih 500 okretaja. Za dobit graf do 7000, mora preć 7000 okretaja. Ali evo prilažem sliku di se vidi bar nešto, i vidi se

da ne opada snaga nakon 6500, a i ne može na onakav moment.

 

post-5425-0-71047700-1433233150_thumb.jp

 

Nakon remapa, kad sam reka Tiboru da mi ostavi varijator i nakon 6500 do nekih 7000-7200 okretaja takav osjećaj mi je i pod papučicom gasa,

siguran sam do 7000-7200 ne opada snaga, a kasnije možda i hoće. Na šaltanju se ponaša puno bolje nego prije, jer mu tih 800 

okretaja dosta znači. Nije sad da to kida leti, ali ide stvarno dosta dosta bolje.

 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nakon remapa, kad sam reka Tiboru da mi ostavi varijator i nakon 6500 do nekih 7000-7200 okretaja takav osjećaj mi je i pod papučicom gasa,

siguran sam do 7000-7200 ne opada snaga, a kasnije možda i hoće. Na šaltanju se ponaša puno bolje nego prije, jer mu tih 800 

okretaja dosta znači. Nije sad da to kida leti, ali ide stvarno dosta dosta bolje.

 

Grana od 172 ima premali promjer runnera za preko 6500 rpm. Prvu verzija kod sebe sam složio sa 172 granom i osjetilo se da nema smisla vrtit ga preko 6500, jer počne osjetno padat moment. Zato sam stavio granu od 197-ice. Od 2000-2500 se nešto izgubilo, ali nakon 2500 ima dosta više momenta i nema pada momenta sve do 7000. Iznad 7000 nisam isprobavao, jer ne želim riskirat. Onak odokativno grana od 197-ice i ova koju si ti napravio su dovoljne za 8000 rpm, samo nisam baš siguran da F4R motori mogu dugo izdržat iznad 7k, pa zato svojeg niti ne vrtim preko 7k.

 

Kakav je ono uređaj za mjerenje AFR-a? Koju sondu koristi, gdje ste ju namontirali?

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

Sada kada je grana tu, treba izmjeriti snagu prije, tj. sa standardnom usisnom:

 

onda je uslijedilo par sati rada i promjena serijske na Cyclops usisnu:

 

Evo kako to izgleda na autu:

attachicon.gifIMG_20150528_134602.jpg

 

Pa zatim 2 run-a sa Cyclopsom:

 

 

Pa mjerenje AFR sa Citiusom, kojeg sam jedva nagovorija, al aj napravija mi je praktički uslugu jer je bija u gužvi.

Nije ga moga spojit preko OBD2, pa smo morali ovako

 

Pa grafovi: 

Kod run-a sa serijskom ovaj crveni je moj, ovaj zeleni nemam pojma čiji je :D

attachicon.gifDynoIT - CLIOSPOT172 run1 HP.pdf

 

attachicon.gifDynoIT - CLIOSPORT172 - run1 Nm.pdf

 

attachicon.gifDynoIT - CLIO172- Cyclops HP.pdf

 

attachicon.gifDynoIT - CLIO172- Cyclops Nm.pdf

 

 

I nije kao što goran kaže 12 ks prije 25 nakon remapa, već je 25 ks prije remapa, jer se vidi meni na grafu sa serijskom granom

da na 7000 okretaja imam 160ks, a sa novom imam 182 i to na 6500, dakle na 7000 bi to još naraslo, dakle samo grana 25ks u vrhu

u odnosu na serijsku. A bilo je nekih prognoza da će dat 20ks i 30Nm manje od serijske :) Srećom pa nije. 

 

Završni graf snage nemam, ali krajem tjedna idem opet na valjke pa ću imat i to, pretpostavljam da je sad nakon remapa negdi između 195-205ks. 

 

Zvuk sa ovom gore...stvari... je nevjerojatan. Zvuči kao K20 u okretajima, mislim da ovakav zvuk na ovakvom autu nitko ne očekuje. Najbolji upgrade do sad.

 

Da vas razuvjerim sa vašim pričama.

Serijski motor sa pravim remopom 195ks i 210Nm(znači moj),znači samo jače dizne i ako je motor dobar i nova zakretna remenica,novo ulje i sviječice.

Bregaste,klipovi visokompresijski,glava portana,serijska ispušna i usisna itd...

Meni sada kad imam dosta konja i 242Nm ima 4 kpa podtlaka u orginalnoj usisnoj grani sa orginalnom klapnom tako da se netrebate zavaravat da orginalna usisna grana nevalja, a moj motor se vrti na 8100.

 

Nemoj se uvrijedit ali imao sam K20 tri godine koji se vrtio na 9100 i imam sad f4r koji se vrti na 8100...ma niti blizu zvuk usisa ni ispuha jer se K20 na toj se turi ćuje ko da ide motor.

Edited by kugla27
Link to comment
Share on other sites

oces rec da ce ovo njegovo imat vise ks??

 

ja mislim da ne jer meni kad je bio na 195ks orginalne dizne su radile na 95% ako se dobro sjećam.

malo sam i uvjeren da će jedva doći do 195ks ako i dođe...

da rezimiram ova grana neće dati ništa više konja nego serijska možda ali možda 2ks!

zaboravio reći,usisna grana nedaje Nm!!!!

Edited by kugla27
Link to comment
Share on other sites

Englezima je limit oko 210ks na standardnim injektorima. Serijska grana od Clia u odnosu na moju je Golf 1 vs. Golf R. Jesi ti kugla uopće vidija grafove? Kako objašnjavaš to, da nakon promjene usisne grane na 6500 okretaja sa mojom ima 15Nm više a na 7000 vjerojatno 30-40? :D

Edited by Megane16v
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.