Jump to content

Koliko Vam Prosječno Traju Sijalice Kratkog Fara?


chvarko

Recommended Posts

Megane mi je star godinu i 2 mjeseca. Odmah nakon cca 5 mjeseci mi je riknula zarulja - u servis i zamjena. Insistirao sam na Osramu, da bi mi u servisu rekli kako im je Osram prva ugradnja (sto mi je i dokazano). Zatim mi je nakon cca jos 6 mjeseci riknula druga. Nisam stigao otici u servis na zamjenu pa sam vozio "jednook", sve do prije tjedan dana kada mi je riknula i druga pa sam potpuno sljiep.

Ovdje u Moskvi otici u servis je poprilicna umjetnost zbog radnog vremena i udaljenosti, ali moram to obaviti pothitno (za sada vozim sa pozicijama i upaljenim maglenkama - necete vjerovati ovdje je voznja sa maglenkama sasvim uobicajena :) ).

Ono sto me cudi je to sto im je prva ugradnja Osram H7 halogenka (ne znam tocno koji tip), a inace sa Osram zaruljama imam samo dobra iskustva.

Ranije sam imao Punto 1,2 S (2000 god.) koji je H7 zarulje zderao kao kokice, dok nisam ugradio Osrama i nakon toga uopce nisam imao probleme.

A sada pak, sa upravo Osram zaruljama imam stalne probleme sa pregaranjem.

Koliko se sjecam, kolega mi je prije govorio (takodjer vlasnik Punta) da su mu u Fiatovom servisu problem sa pregaranjem zarulja rjesavali ugradnjom nekakvog sklopa sa ili otporncima ili kompenzatorima koji sprijecavaju nagle promjene napona prilikom paljenja automobila sa stalno upaljenim farovima (u smislu da je prekidac za svjetla stalno ukljucen i da se svjetla pale zajedno sa automobilom) za cca 150 kn. Naravno, totalni sam neznalica oko takve tehnike i instalacija, ali sam tu pricu "progutao" kao istinitu iako je mozda i glupost.

Zanima me da li je to moguce uopce rjesiti na slican nacin i da li uopce postoji nekakvo rjesenje na Maganeu da se sprijeci stalno izgaranje zarulja?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sulle

    3

  • frenchkey

    2

  • Med0

    2

  • newbie

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

S obzirom da sam na bivšem autu mijenjao H7 sijalice svakih 6-8 mjeseci, a po cestama stalno viđam "jednooke" aute "novijih" generacija, zanima me koliko prosječno traju Vaše H7-ice?

Naravno napomenite i koliko ste ih platili jer ih ima od 15Kn do 280Kn.

Koje god uzeo, ne traju predugo ( max. 6 mjeseci, prosječno). Razlog je u glavnom zbog paljenja svjetla danju ( koje li ludosti!) i zbog toga čestog paljenja i gašenja, što sijalicu najviše opterećuje. Postoje "all days" sijalice, ali su one neisplativo skupe, no istina da traju du

Link to comment
Share on other sites

Evo, u prosjeku traju po 12mjeseci.

imao i gt150, one su bile na autu nesto krace :(

Bas sam prije 2 dana imao joga vjezbe na parkingu :) izgorile deno kratko i pozicija, led xenon :( Kupio dvije lucasove h7, led pozicije su vec bile pripremljene. promjenio obje za cca 15ak min, test, izgori lijeva pozicija :tup:

onda sam mijenjao lijevo i kratko i poziciju, tako da su sada sve " nove" :hop:

ponovno test i sve super radi. Sutra dan, skuzim da mi ne radi jedna lampa nazad za osvjetljenje tablice. :evil:

Barem ih je jednostavno zamjeniti.

Link to comment
Share on other sites

Tvorničke Osram godinu dana, Wurth, 55 kn/kom evo skoro 2 godine. Po pročitam izgleda da imam sreće, jer je to na Modusu malo veći posao.

Link to comment
Share on other sites

Upravo se vratih iz servisa. Zamjenili su obje zarulje prednjih farova, obje pozicijske zarulje i jednu zarulju osvjetljena zadnje registracijske tablice.

Ukupno 2.300 RUB (u kunama oko 380 kn).

Bas me zanima koliko ce trajati sada - iskljuciti cu automatiku svjetala, mozda pomogne da dulje potraju.

Link to comment
Share on other sites

ja koristim one xenon blue (iz Mercatora :laugh: ) , svijetle cisto bijelo i traju mi 6-8 mjeseci... 60kn je par ;)

tocno to sam i ja koristil, odlicno svijetle i traju po 1-2 godine... a i jeftine su...

sad radi xenon iz metroa... vec 8 mjeseci... i nece crknut... a nove su vec na putu... za rezervu... par 165kn :D zivio ebay :D

Link to comment
Share on other sites

Philips Bluevision H4: stavio sam ih u R19 16V prije 3god. Nedavno sam prodao auto s istim ti mnepromijenjenim

Link to comment
Share on other sites

Bok! Probao sam od jeftinjara koje traju 6 mj. do Osram Nightbreaker i Philips Power to night i Philips Xtream power koje traju oko 1 godinu.

Link to comment
Share on other sites

Philips-i su mi trajali oko godine dana, sad je Osram Nightbreaker :yeah: prvu sezonu unutra i svijetle 40% bolje od svih philipsa osim bluevision :frown: on je katastrofa, lošiji je i od orginalnih, a košta četiri puta više :tup:

Nije zlato sve što sja osim Osram

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
nije li malo nastrano paziti na interval izmjena �žarulja... pa kuda to vodi?

nastrano?! možda ako ih mijenjaš svakih dva mjeseca a nisu ti pregorile :D ... mislim da nema ništa nastrano u mijenjaju izgorjelih žaruljica koje su ti trajale dva mjeseca, a očekivao si bar 6 ... i tako 3 puta ... prve su mi trajale, ali poslije nikako na zelenu granu ... zadnje koje sam kupio su Philipsove sa stabilizatorom napona ... guess what?! nije pomoglo ... :)

Link to comment
Share on other sites

Meni na Scenicu cesce pregaraju one male zaruljice od pozicije naprijed nego ove H7.

U 2 godine sam promjenio svega 2 H7...dakle imam tek drugi par H7 zarulja.

Na Meganeu II su mi H7 cesce odlazile dok ove od pozicije nikad.

Link to comment
Share on other sites

Prije 10-ak dana mi je crkla desna sijalica od srednjeg svjetla. (Inače, kod nas u CG je obavezno paljenje svjetala tokom cijelog dana pa se toga pridržavam) ... desna još nije crkla. Prošlo je malo višod dvije godine.

Originalana je bila Osram H7, u ovlaštenom servisu dobio istu (made in Hungary). 5,3 eura sa PDV-om...

Link to comment
Share on other sites

Na Meganeu II su mi H7 cesce odlazile dok ove od pozicije nikad.

ove pozicije ni da ih u vatru bacim, ne bi im ništa bilo, dok mi H7 pucaju ko kokice ...

Link to comment
Share on other sites

Meni na Scenicu cesce pregaraju one male zaruljice od pozicije naprijed nego ove H7.

Kod mene na Meganu pozicije su još uvijek originali nakon duže od 2 godine i skoro 43 kkm.

Link to comment
Share on other sites

Imam naviku palit svitla čim auto upalim i na svakom autu dosad mi je žaruljica izgorila kad bi odma palija svitla sekund nakon verglanja i tad bi mi izgorila i jedino na šta sam posumnja je to da je napon nestabilan prvih par sekundi kad se auto upali i onda se stabilizira, to je bilo na dva opela a na renaultu mi nikad još nije crkla. Neko mi je još spominja da napon varira neko vrime otkad se auto upali i da je to može izgorit ako se u tom trenu(slučajnost) upali svitlo. Neznam jel to istina al eto....

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam nedavno neki autodata program di su, uz ostalo, popisani i najćešči kvarovi pojedinog automobila. Za Megane 2 osim famoznih bobina, stoje i žaruljice. Napomena uz kvar je da se zamjeni držač iste jer navodno znaju vibrirati pa zbog toga i pregore.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam nedavno neki autodata program di su, uz ostalo, popisani i najćešči kvarovi pojedinog automobila. Za Megane 2 osim famoznih bobina, stoje i žaruljice. Napomena uz kvar je da se zamjeni držač iste jer navodno znaju vibrirati pa zbog toga i pregore.

a šta bi to značilo da se zamjeni držač? isti, samo novi ili neki jači? uvijek sam sumnao na vibracije, pogotovo zimi, a sad sam siguran ... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Gledao sam nedavno neki autodata program di su, uz ostalo, popisani i najćešči kvarovi pojedinog automobila. Za Megane 2 osim famoznih bobina, stoje i žaruljice. Napomena uz kvar je da se zamjeni držač iste jer navodno znaju vibrirati pa zbog toga i pregore.

Evo da potaknem i osvježim malo ovu temu i podijelim svoje iskustvo u vezi pregaranja žarulja.

U 5 i pol godina promijenio sam 26komada žarulja H7. Ne znam više ni koji je proizvođač sve bio u igri uglavnom probao sam sve i svašta od onih iz metroa za 12 kn do onih po 200kn komad. Uvijek ista priča, one po 200 kn traju do 8 mjeseci ali pregore. Odlazio u servis pod jamstvenim rokom, reklamirao problem x puta. Ovlašteni servis ujedno i salon gdje sam i kupio auto se ograđuje od takvih stvari, nije njihov problem, naravno da nije. Svaki puta potpisao peticiju iliti primjedbu vlasnika na kvalitetu dijelova na vozilu (to sam tražio osobno - nešto tipa knjiga žalbe). Ispred mojih očiju su taj papir ovjerili svojim žigom, potpisali  i rekli to ide direktno u Francusku u komercijalu tvornice bla, bla, bla. Ne znam da li je to ikada poslano ili nije. Problem mi nije rješen. Kako sam elektro struke, probao sam mjeriti napon i struju koju dobiva žarulja i mogu reći da napon i struja jakooooo varira prilikom paljenja auta, uključivanj klime, otvaranja vrata, izmjena CD medija i sl.. Došao sam na ideju da napravim stabilizator napona i struje jer imam isklustva s elektroničkim uređajima, sastavio ga na experimentalnoj pločici ispitao stabilizaciju i po nekoj pretpostavci bi to radilo (napon i struja su stabilizirani, nema skokova) ali se pojavio problem pregrijavanja stabilizatorskog čipa, uz sve to što je tu itamo rješivo. postavlja se pitanje gdje takav "uređaj" smjestiti u ionako skučenom prostoru oko motora, a da ne napravi neku havariju (požar) radi pregrijavanja.

U razgovoru s majstorom u renault servisu njegovo mišljenje je da je sam konektor loše napravljen te da zbog njega pregaraju žarulje.

Kopajući po googleu u nadi da ću pronaći neko bolje rješenje naišao sam na blog na kojem jedan tip uspjeva riješiti problem ugradnjom novih porculanskih konektora.

2b58.jpg

tjtl.jpg

 

http://www.buyheadlightbulbs.com/H7-Heavy-Duty-Wiring-Harness-p/cir-9103.htm

 

Pomislim ajd idemo probat.

Uzeo na e-bayu 2 komada izbacio moje stare konektore i stavio nove keramičke.

To mi je rješilo često pregaranje žarulja ali koristim sada samo Hella H7 žarulje jer su mi se one pokazale stvarno dugotrajnije od drugih.

Dogodi se da pregori nakon godinu do godinu i pol ali ne onako kao prije nakon mjesec dva.

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Odlično! Sad mogu reći i ovom tipu što vozi isto dvicu sa istim problemom, svaka 2 mj nova žarulja. Isto sam mu rekao da su problem konektori i da našprica sa WDom ili kontakt sprejom ali za ove keramičke konektore nikad čuo.

Još jednom :anbetung:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Odlično! Sad mogu reći i ovom tipu što vozi isto dvicu sa istim problemom, svaka 2 mj nova žarulja. Isto sam mu rekao da su problem konektori i da našprica sa WDom ili kontakt sprejom ali za ove keramičke konektore nikad čuo.

Još jednom :anbetung:

Špricao ja i sa WDom i kontakt sprejem koji je isključivo za kontakte međutim nije pomoglo dok nisam zamijenio sam konektor sa keramičkim. Puno bolje drže žarulju.

Link to comment
Share on other sites

Evo scan grešaka meganea 2 iz Autorevije br. 10/2013

E sad što se podrazumjeva pod oivm? Konektori ili držači žarulje?

post-138-0-97450600-1375799986_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.