Jump to content

R5 set kvačila


Guest

Recommended Posts

kupio set kvačila za peticu u AM adrie u splitu, 450kn set sa popustom (korpa, lamela i druk). složio na auto, kao ajd' kliže malo treba joj koji kilometar da legne na zamašnjak (kojeg san htio skinit i dat poravnat i usput olakšat al su me apsolutno svi odgovarali od toga...) i nakon nekih 60-70km vožnje idem prema dugopolju, uzbrdo 4. brzina 3-3,5k okretaja cca 100km/h na poklapanje gasa auto samo zakliže do blokade... kad krećem sa semafora tipa prva do 5k šaltam drugu okretaji u drugoj stoje na 5 pa se spuštaju pomalo do 4 da bi tek dalje počeo ubrzavat... u biti lamela kliže više od stare, opet u garažu, frend gleda kao nije masna, sve smo ok sastavili jedino da nije sajla u banani, al sajla mi je pukla ovo ljeto i zamjenjena je novom, i sad sam svratio u merčepa pitat jel ima možda više sajli za peticu da ova nije duža ili nešto, ne kužim u čemu je problem... :nezna: jedino da mi lik nije dao totalno krivu sajlu, jel postoji kakva oznaka na njoj ili nešto po čemu bi se dalo provjerit, ne daje mi se baš 160kn za novu a ova je stara par mjeseci, ili ako nije do sajle, jel ima netko kakvu ideju, jer evo nakon cca 200km još ne "grize" kako treba...

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Pa nema velike nauke. Ako ti viljuska (stvar koja viri iz getribe na koju se kaci sajla) moze samo ici u jednu stranu tj. mozes je povuci s desne na lijevu onda ste nesto krivno namotirali.

Link to comment
Share on other sites

s desne na ljevu bi bilo od motora prema getribi, tj. u smjeru u kojem je vuče sajla? znači mora moć ić i prema motoru kad je povučem? dok je sajla normalno zakačena?

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Koliko znam,a ne znam puno,viljuška ide od mrtvog položaja prema getribi,a ne prema motoru. Tako da ne brkamo lijevo i desno... :nezna:

Ja je isto mijenjam za par dana,pa ti mogu neke detalje rec ako treba... :hey:

Uzeo sam druk u merčepa i dolazi mi sutra/preksutra.

Ako je vjerovat tom kompletu sta si ga uzeo,nadaj se u iducih 5k km da ce ti tlacni prošuškat,ili sam ja specifičan slučaj... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Da. Treba ici od motora prema getribi. Znaci kad kvacilo nije pritisnuto viljuska ne smije imati lufta prema motoru. Ako ima to znaci da je prenategnuta sajla, a ako nema onda ste nesto sjebali pri montazi.

Link to comment
Share on other sites

Bog te mazo,kad si otpustio kuplung,viljuška se je vratila nazad (čitaj prema motoru),a kad stisneš kuplung,sajla vuče viljušku prema getribi (čitaj od motora prema getribi). E sad,kad si otpustio kuplung viljuška je na nultom položaju i tu stoji. Ako možeš tisnut nju još prema motoru,onda je zajeb.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo slikovito...

post-737-1259609459_thumb.jpg

Ako viljuska moze ici u smijeru kazaljke onda je sajla prekratka.

Ako viljuska ne moze ici u smijeru kazaljke onda niste dobro montirali set kvacila.

Pitanja?

Link to comment
Share on other sites

Bilo je govora na BHRC o ovome, Valeo set koji sam ja kupio se uopste nije saltao. Korpe su nesto izmjenjene,cini mi se, posle '90ih. Sacekaj da ti se javi Roky on je ovo sve na svojoj kozi osjetio. Moja prica se zavrsila ovako: fabricka lamela je promjenjena na 360000km jer je proklizala, novu sam stavio ali sam korpu, druk lezaj i sajlu ostavio fabricke, sad je na satu oko 444000km.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo slikovito...

Ako viljuska moze ici u smijeru kazaljke onda je sajla prekratka.

Ako viljuska ne moze ici u smijeru kazaljke onda niste dobro montirali set kvacila.

Pitanja?

a sad već sam sebi ispadam glup, al ajmo ovako, stavku po stavku. prvo govorimo o slobodnoj pedali kvačila, dakle nije pritisnuto kvačilo. ako viljuška ide prema motoru sajla je prekratka - to nije dobro? ako viljuška ne može prema motoru nismo dobro montirali - opet nije dobro? s obzirom da je ipak radia mehaničar po struci nije mu ni prva korpa ni lamela ni prvi renault tako da sumnjam da je krivo montirano, uostalom neznam šta bi se krivo moglo montirat, okrenit lamelu naopako možda... :nezna: evo sad san iša do auta znači pedala kvačila je normalno otpuštena, rukom mogu viljušku nategnut prema motoru, a prema getribi ne mrda... e sad koliko točno lagano treba ili ne treba ić i koliko točno hoda treba ili ne treba imat? :nezna:

2 EL: auto je upravo kritična 1990. godina... :frown:

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Ako mozes mrdati viljusku prema motoru, a ne mozes prema getribi onda je netko sjebao pri namjestanju druk lezaja i te viljuske.

Sad mi nije jasno kako uopce mozes saltati brzine. Jel mozes, dok vozis, izbaciti iz brzine bez da stisnes kvacilo?

Da je sve stavljeno kako treba trebala bi biti obrnuta situacija.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

mogu šaltat bez kvačila isto ko i prije sa starom korpom i lamelom... :nezna:

psmtr uvjek moja rama mora bit medicinski fenomen :zubo:

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Pa kad stisnes kvacilo jel se ta prokleta viljuska uopce pomakne iti milimetra?

Link to comment
Share on other sites

kad stisnem kvačilo ide prema getribi (sajla vuče viljušku), a kad ga pustim nemogu viljušku rukom nategnit prema getribi al ima hod još do motora... i kad otkačim sajlu stoji u istom položaju i ima lufta nešto prema motoru, može se doslovce prstom maknit...

znači viljuška ide normalno prema getribi kad se pritisne kvačilo al je nemogu lagano rukom maknit, treba veća sila (noga na pedali kvačila)

čini mi se da je problem u tom luftu prema motoru jer ispada da ne pritisne lamelu do kraja? al onda ne može bit do sajle, ona samo odvoji lamelu, tj. vuče viljušku prema getribi, ne vraća je prema motoru, a kad otkačin sajlu viljuška ne "pobigne" prema motoru nego samo ima lufta isto ka i kad je sajla, znači sajla je ne priteže :nezna:

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Ako je vjerovat tom kompletu sta si ga uzeo,nadaj se u iducih 5k km da ce ti tlacni prošuškat,ili sam ja specifičan slučaj... :roll:

set je kupljen u am adrie, neki made in germany, inače su im trenutno svi setovi kvačila na akciji, lik kaže da je inače 600kn... pogledam točno koji je ako treba pa javim, mislim da je kutija ostala kod ovog u garaži sa starom korpom i lamelom... a i onako ću morat kataloški broj vidit da provjerim EL-ovu teoriju o korpama...

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

tko ti je stavlja kuplung?

ps - zamašnjak samo brusnim papirom prođeš di naliježe lamela da skineš eventualna sranja koja su ostala

Link to comment
Share on other sites

mateo, aka cico, lelin seat i znaorov M je isprid njegove garaže, mislin da je to dovoljno...

Znaci ako su dobra auta ispred garaze to znaci da covjek zna sve napravit. :roll:

Druk lezaj ne stoji dobro. Ja smatram da on nije dobro zakacio druk lezaj za ona dva mala uha na krajevima viljuske.

Moze mu ispred garaze biti 911 i Lambos ali ti i dalje ne mozes voziti kako treba. :5_1_116[1]:

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

pa oću reć da Znaor kojeg i ti Jure znaš i ima auto od 300+ ks i servisira ga kod njega, i Minga svog 328 kupea, i skn ibizu lelinu, tako da nije neki moj "rođo sa sela" kojem je jedini alat čekić i koji je zanat učia sam na nekon stojadinu... to sam mislio pod onim "to je dovoljno"... a jbg, ko radi taj griješi, ne kažem da je savršen i bezgrešan zbog toga, samo oću reć da mi lamelu nije mjenjao neki mesar nego mehaničar.

Link to comment
Share on other sites

Dobro, Ivo ima M malo preko tjedan dana...

Necu ulaziti u to kako covjek radi ali mjenjati svjecie i ulje nije isto sto i mjenjati set kvacila (iako to nije nikakva nauka). Covjek je po svemu sudeci povoljan jer cim ti s R5 mozes ici u servisera koji popravlja bijesne BMW-e i natunirane Ibize.

Vjerovatno nije vadio motor vani pa je to malo sfusario. :fucka:

Link to comment
Share on other sites

radio je prije i 328 znaoru... a njega znan, i bia san u garaži veći dio vrimena dok mi je radia auto, nije vadia motor, skinia je getribu skroz i ne kužin šta imaš "sfušarit" kod mjenjanja lamele, ili imaš mjesta za izvuć je i stavit novu ili nemaš... :nezna:

uglavnon za potvrdit tvoju teoriju treba ponovo ponovit cijeli postupak...

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Ali ipak je nesto sfusareno jer ocito tebi auto ne radi kako bi trebao raditi...

Link to comment
Share on other sites

Hmm ovako, ja sam imao more problema sa setom kvacila pa sam ga "pomno izucio" :laugh: Imao sam probleme od nemogunosti saltanja, zakivanja brzina, zakivanja obrtaja, klizanja lamele i sta vec ne, naprosto poludio :frown: Moguce da viljuska nije dobro zakacena ako ju je skidao ili slucajno maknuo rukom..Ona stoji na 1 limicu koji je kao osigurac i potesko ga je uganjati da se lijepo zakaci...Moze biti i lose zakacen druk lezaj na viljusku, moze biti i korpa ili mozda cak i lose centrirana lamela, sto je manje moguce jer bi vrlo tesko nalegla getriba nazad...Ja sam uzeo nov Valeov set stavio i provozao sve 5...Nakon 5 min voznje nastali su problemi: Nemogucnost saltanja, krcanja pri saltanju, zakivanje brzina mjenjac zakuje i ne mozes isaltati izu brzine, motor vrti u obrtaje kao lud, proklizaje, nece da vuce itd...Skinem set (izvadim motor) sve pomno pregledam ,sumljiva mi je bila spojinicka mislio sam da ima lufta pa da fula, medjutim NE...Kada sam uporedio novi i stari set uvidio sam razlike na korpi...Pracne na korpi su mnogo vise zakosene nego li na staroj korpi, deblja je itd...Kupim SAX set ista prica, namontiram, opet sve isto..Onda mi pukne film odem u ovlasteni i tamo mi neki stariji ciko (majstor) kaze slijedece: Setovi su modificirani 95-te godine te nisu isprobani na Renault-u 9, 11 i 5 te uvijek imaju problema s njima...Problem se javlja i na Dacia-ma...Dao mi je savjet da odem na otpad kupim polovnu lamelu nanitujem ferodu i vratim sovju korpu i stavim nov druk lezaj...Tako sam i uradio...Nasao polovnu korpu sa dobrim srcem i oprugama, prenitovao ferodu, stavio nov druk lezaj i svoju korpu...Auto je radio kao NOV saltao se glatko, vukao predobro...Nakon probne voznje, rastavio sam dio saltebla te uredio luftove i sve uskladio...Nakon toga sam presao oko 15 000 KM prezadovoljan sam hvala Bogu jedino se druk lezaj cuje (u ovlastenom su mi stavili naglasak da je to normalno jer su uzasno loseg kvaliteta)...Toliko od mene...Ako sta treba pitaj, pisi itd..Ako treba mogu postaviti dijelove viljuske, seta, mjenjaca itd iz Dialogysa.... :hey:

Link to comment
Share on other sites

pa zašto nema nigdje govora o tome, šta nitko nije mjenjao korpu i lamelu na petici, valjda postoji set nekog proizvođača koji odgovara, ili se može nešto iskemijat ako je to stvarno istina... roki zašto nisi ostavio novu lamelu sa starom korpom nego nitovao staru?

Link to comment
Share on other sites

ja san minja na campusu, lipo odnija u majića jer mi se nije dalo minjat sam i nisan ima di, 800-900kn me sve ispalo (set + ruke) i auto je najnormalnije vozija (neki talijansko kvačilo čini mi se, jeftino bilo).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.