Jump to content

Što ste danas napravili za svoj auto?


frenchkey

Recommended Posts

Prijavio štetu na braniku jer me klinac u Zgu napucao s Bembarom. Srećom da sam ga vidio kak mu je brada na volanu jer pokušava zakočiti pa sam se pomaknuo metar naprijed i smanjio štetu na minimun.

Al opet dovoljno da pofarbamo branik drugi put u 8 mjeseci jer se popucala boja ne da ispolirati.

 

Dečko je stvarno korektan pa smo sve brzo riješili.

IMG_1501.jpeg

Edited by Wilson1008
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, robimarko said:

Mislim da se ne razumijemo, rasprava je krenila oko štednje na amortizerima haube na novim autima od 30+k EUR.

Ja ti samo hoću objasniti da za valjda 90%+ kupaca tih auta je totalno nebitno ima li ili nema, koliki je servisni interval, mijenjaju li ikad filter zraka ili ne.

HR nije referentna za nijednog proizvođača, mi im dođemo kao statistička greška (Vjerovatno i manje) na godišnjoj razini i aute prave prema profilu većine kupaca
a to je da hoće da ima što više ekrana i opreme, da troši relativno normalno i da je veličine koje im treba, sve ostalo ih nije briga i nije uopće u razmatranju kod kupovine.

Ja svoj auto održavam kako spada jer želim da traje iako I sam ciljam nešto novo ili godinu-dvije staro uskoro te ne planiram isti auto imati 5 godina i više.

Naravno da hr nije za nikog i bojim se za ništa referentna mjera . Ne znam nikad mi nije išla trgovina i preprodaja ali pazi ovo dakle bacim golfa koji je u odličnom stanju za svoje godine i sa 228000 km i idem kupit polovnjaka starog jedno 6-7 godina što se ovdje smatra dobrom kupovinom. Naravno uvezenog izvana a koji vrlo vjerovatno ima više km . Da ne govorim koji traži značajno veće novce za održavanje . pa još mi nisu svrake pamet popile.

Link to comment
Share on other sites

@trapavi da se slusaju entuzijasti poput nas na forumu, megane 4 rs bi bio coupe a na 5 vrata, bmw 3 bi i dalje imao i coupe u ponudi, bmw 4 bi ostao samo coupe a ne postao grand coupe SUV.. Bmw 6 koji nikad nije imao u ponudi 4 vrata je sad gotovo pa jedino 4.. 

Da nabrajam dalje? 

Link to comment
Share on other sites

Pa za pozar je daleko bolje da je sipka nego amortizer. 

Haubu treba otvoriti minimalno da vatra ne dobije svjezi kisik. 

Bez liftera hauba lezi na aparatu ili pridrzavas rukom da bude minimalno otvorena. 

Sa lifterima se sama otvori do kraja i uhasit ces qrac. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, MilosB said:

@trapavi da se slusaju entuzijasti poput nas na forumu, megane 4 rs bi bio coupe a na 5 vrata, bmw 3 bi i dalje imao i coupe u ponudi, bmw 4 bi ostao samo coupe a ne postao grand coupe SUV.. Bmw 6 koji nikad nije imao u ponudi 4 vrata je sad gotovo pa jedino 4.. 

Da nabrajam dalje? 

E pa za to ima sveg za svakog.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, frenchkey said:

Pa za pozar je daleko bolje da je sipka nego amortizer. 

Haubu treba otvoriti minimalno da vatra ne dobije svjezi kisik. 

Bez liftera hauba lezi na aparatu ili pridrzavas rukom da bude minimalno otvorena. 

Sa lifterima se sama otvori do kraja i uhasit ces qrac. 

Da ba to sam i ja aludirao gore.. 

No nisam siguran jel se @trapavi slozio s time ili kaze da je drugacije.

Za vatrogasce koji dodju s 10+ L/s vjerujem da  nije problem otvorena hauba ali ne znam.. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, MilosB said:

Da ba to sam i ja aludirao gore.. 

No nisam siguran jel se @trapavi slozio s time ili kaze da je drugacije.

Za vatrogasce koji dodju s 10+ L/s vjerujem da  nije problem otvorena hauba ali ne znam.. 

Gledajte ljudi ovdje je počelo sa tim jel bolje odnosno skuplje šipka ili amortizer. Nastavilo se sa tim da se hauba ne mora otvarat . Pa kad se zaključilo da kako tako treba kadikad otvoriti haubu došlo do taktike gašenja požara auta .  Dobro ja ću ukratko koliko je to moguće a 36 godina sam bio u JVP objasnit neke stvari .   Dakle vozite ili stanete a iz auta počme dimit ili izbijat plamen onuda kud može . Naravno prvo treba evakuirat iz vozila ljude i životinje . Odmah i to što prije jer ovo je neobično važno povlači se ručka za otvorit haubu . E zašto pa zato jer alo plamen stopi bužir za bravu više je vjerovatno ni nećete otvorit . Tad se na aparatu za gašenje izvlači osigurač i ako je na suhi prah udari po ručki ili ako je druge konstrukcije ventilu za aktivaciju . Tad je aparat spreman za gašenje i samo će trebat pritiskat ručku i usmjerit ga u požar. Ne zreba se bojat toga što je došlo nešto više zraka jer njega ispod haube i tako ima i previše za proces gorenja . konačno svaki je auto ispod krcat otvora .  Aparat odnosno mlaznica aparata se usmjeri u požar i gasi požar . Kad nema otvorenog plamena sačeka se jer je usljed zagrijavanja metalnih djelova i njihovog dodira sa kojekakvom plastikom moguće da će opet doć do plamena . Upravo zbog toga da se ima nadzor nad tim što se događa dobro je da je hauba otvorena . Naravno kad je ugašeno i više ne prijeti opasnost od ponovne upale odnosno plamena završili ste posao iako je dobro sačekat malo da se sve skupa ohladi . Ne treba vam ni spominjat da se alumijij tali na oko cca600 stupnjeva  pa to isto zna otić odnosno onako vruće kapat dolje pa treba da što više nadzirete situaciju . 

Ono kako ste rekli da se ne otvara hauba opet mora malo bit otvorena a ne zaboravite i uturit mlaznica jer ako vidite što radite onda ste najefikasniji . No nije da je nemoguće zagušit požar ali ne znate kud i što to ide pa možete ispucat celi aparat a ne dovršit posao . No dobro nije vam za zamjerit jer bolje da vam nije vjerovatno trebalo.

Samo da kažem da su naše limene tepsije koje bi nalili sa benzinom ,naftom ili bilo čim imale dimenzije dužina oko 1,5 m a širina 1m . To govorim o tepsijama za vježbu gdje bi se zapalio plamen i onda svako ko je na vježbi ili obuci sa aparatom požar ugasio . Dakle otvoreno zatvoreno  malo i ništa ne znači jer zraka je ispod zatvorene haube kolko oćeš .

Sve do nedavno a moguće da i sad su ljudi iz privrede morali polagat požarni minimum pa bi dolazili kod nas na praktičnu obuku i gasili te tepsije sa aparatima . Naravno tu je bilo i žena službenica ili što su već.

Ida kad bi došli na požar automobila koji je u razbuktaloj fazi tu nema obično ni govora o otvaranju haube jer je nemoguće radi kako sam već rekao stopljenog bužira otvaranje. Naravno to je nešto drugo jer se ugasi i ohladi vodom a razvalnim alatom otvori hauba i pogasi sve jer ne smijete napustit požarište dok nije posve sigurno . Eto ukratko je tako a namjerno nisam išao na i druge vrste aparata nego najčešće jer bi mogli napisat pol knjige o tom .

No bolje ostat na tom jel šipka ili amortizer i što je komotnije . 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Wilson1008 said:

Prijavio štetu na braniku jer me klinac u Zgu napucao s Bembarom. Srećom da sam ga vidio kak mu je brada na volanu jer pokušava zakočiti pa sam se pomaknuo metar naprijed i smanjio štetu na minimun.

Al opet dovoljno da pofarbamo branik drugi put u 8 mjeseci jer se popucala boja ne da ispolirati.

 

Dečko je stvarno korektan pa smo sve brzo riješili.

 

Nisi ga još mapirao? :D

@MilosB Napravi neki poll za glasanje šipka vs amortizer 😂

Edited by Display
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@trapavi 

Jel imas informacije / praksu s tepisima za gasenje pozara? Tj ono sta vecina naziva zvucnom izolacijom, te je skida s auta/haube jer tako "olaksa auto" ili im se bolje cuje..

Znam s proizvodne strane da je primarna svrha da opadne s haube i prekrije pozar. Ljepilo koje ga drzi cvrstim popusti na vrucini i trebali bi pasti preko motora i kolko tolko ugusiti plamen. A u pitanju su ako se ne varam mineralna vlakna. 

Link to comment
Share on other sites

 

13 minutes ago, Display said:

Nisi ga još mapirao? :D

Nisam, makar me jučer proganjala neka Škoda Octavia i povrijedila mi ego, ali sam se danas oporavio. 😷

Edited by Wilson1008
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Wilson1008 Pocasti se sa 30ks ne daj takvima da ti kvare raspoloženje, bitnija je psiha i zdravlje. Čuvaj se! :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.