Jump to content

Problem s zaključavanjem


p@vli

Recommended Posts

Veliki pozdrav.

Naime maloprije sam uredno otključao auto naravno pomoću ključa na daljinsko otključavanje pri čemu se gasi blokada motora (radi se o meganu phI 2.0 1997.), vozio se nekih 500m, parkirao i nisam ga mogao zaključati na daljinsko i naravno nakon nekog vremena se upalila blokada.

To sve zapravo i nije neki problem pošto se to već dešavalo kad se isprazne baterijice u ključu.

Uredno zamijenim baterijice ali ponovno ništa. Auto neće da se zaključa-otključa i naravno blokada upaljena (treperi crvena lampica) i naravno ne mogu upaliti auto.

Milim vas sto bi mogao biti sljedeći problem.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Nemas rezervni ? Znam da se desavaju problemi sa kodom ECUa ali ne bas cesto ...

Link to comment
Share on other sites

otkljucavanje ti nije nuzno vezano s blokadom motora tj ako mozes otkljucat auto to ne znaci da ces ga moci i pokrenuti..

 

Blokada motora tj imobilizator bi se trebao gasiti kad ides paliti auto sa originalnim kljucem buduci da je u njemu kod njegov...

Link to comment
Share on other sites

A nemama rezervni ključ. To mi je jedan i jedini i orginalni.

Problem je u tome što ne mogu ni otključati-zaključati auto pomoću kljuća pri cemu se ponistava blokada.

Sad sam također primjetio da crvena lampica na kljucu malo duze svijetli nego inace, kojih sekundu dvije gori i ugasi se a auto ne reagira.

Jeli mi mozete opisati gdje se nalazi ecu ili taj imobilizaror, ili kako da ukucam ponovno kod ili sto da napravim?

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Imali isti problem, dali izvaditi taj čip. nalazi se gore iznad središnjeg retrovizora i dali napraviti ključ skakavac. Mislim da nemaš drugog riješenja

Link to comment
Share on other sites

Krule nisam te u potpunosti razumio. Što kad izvadim čip. Misliš skroz ga izvaditi da ne postoji? Ne vidim sto bi sa tim napravio. Vadio sam taj čip, provjeravo sam konektore na njemu to je sekund posla skinuti.

Link to comment
Share on other sites

Po forumima, cuh da pomaze da se skine klema sa akumulatora na 10-15 minuta. Vidi sam da li to da radis, mozes samo code muzike da izgubis.

Link to comment
Share on other sites

Da razmisljao sam o tome da napravim. Pokušat ću. Hvala na prijedlogu.

Link to comment
Share on other sites

ja sam isto imao problem, sve teze ja palio i problem je nastao ozbiljan u 2 dana.. dobio sam savijet na forumu, i otisao u veliku goricu

http://www.profi-kljucevi.hr

mislim da je to to, obzirom da je to bilo pred par godina, nazovi i vidi ;)

Link to comment
Share on other sites

Krule nisam te u potpunosti razumio. Što kad izvadim čip. Misliš skroz ga izvaditi da ne postoji? Ne vidim sto bi sa tim napravio. Vadio sam taj čip, provjeravo sam konektore na njemu to je sekund posla skinuti.

Gle, ne znam točno jer je sve odrađeno u ovlaštenom servisu preko jednog poznanika, ugl, izvadili su taj čip iznad retrovizora i napravili ključ skakavac. Prvo je čovjek probao preko laptopa ali pošto je auto iz uvoza morao je u ovlašteni pa su morali zvati direkt u Francusku za neke kodove, ak se dobro sjećam. Vjerojatno ovo što i dolac kaže

Link to comment
Share on other sites

Nasao sam u ključu kod, tako mi vec pise u knjigama od auta. Kod od 4 znamenke, procitao sam kako se unosi, napravio sve kako treba i ne prepoznaje ga.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi dal ja mogu kako ukinuto tu blokadu, sto trebam napraviti, jeli trebam gdje sto iscupati nije bitno samo da ju maknem.

Link to comment
Share on other sites

ostecen ti je kod na kljucu.. napisao sam ti kome da se javis. ako uspiju spasit kod s tvog kljuca onda ce ga kopirat i stavit na drugi zdravi kljuc i neces imat problema jer se blokada motora ne iskljucuje otkljucavanjem automobila.. mislim da nije tako jednostavno maknut blokadu ali nisam siguran.. meni su rekli ne puno otkljucava/zakljucavat dok kljuc jos kolko tolko radi.. i eto, isao sam instatno u v. goricu i za 100/200kn mi je problme bio rijesen u 5 minuta

Link to comment
Share on other sites

Ako sam ja dobro shvatio, makne se taj čip gore i preko laptopa odnosno nekog programa se ta blokada ugasi. U slučaju kompletnog makivanja

Link to comment
Share on other sites

Ma imam ja osjecaj da cu ja lagono uzeti macu pa to rijesiti.

Ljudi hvala puno svima na odgovorima i savjetima. Javim ako uspijem sto se rijesilo.

Ljudi na kraju sam uspio pomoću linka koji se nalazi u tekstu ove stranicehttp://www.bargainspares.com/renault-immobiliser-remote-locking-key-bypass-code-program-for-clio-scenic-megan-ir/. privremeno riješiti problem, naime uspio sam izvući kod i pomoću njega skinuti blokadu ali sada imam problem da pomoću kljuća ne mogu otključavati i zaključavati centralno na daljinski. E sada ne znam dali mi je mozda otkazao taj čip u krovu iznad ogledala.

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

To je još ona stara verzija imobilizatora, preko IC ključa? Ključ najlakše provjeriš tako da upališ kameru na mobu, i ključ okreneš prema kameri i stiskaš gumb, na kameri bi trebao vidjeti svjetlucanje.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam probao to sa mobitelom i ne vidim svjetlucanje iako mi na kljuću radi i uredno dosta jako svjrtluca samo ona mala crvena dioda pored dugmeta na kljuću.

Link to comment
Share on other sites

Ako ne vidiš na kameri da se pali IR dioda na ključu kada protisneš botun (naravno moraš je uperiti direktno prema kameri) onda ti je tu problem. Ili je problem u bateriji (najčešće) ili u diodi odnosno elektronici na štampanoj pločici u ključu (vrlo rijetko).

Bateriju izvadi i izmjeri joj napon. Također vrlo je važno da provjeriš da li su kontakti na koje nalegne baterija unutar ključa OK. Tu se zna desiti da baterija dobro ne naliježe (iskrive se lame) pa nema spoja, a time i napajanja ključa. U tom slučaju ako je loš kontakt ili ga nema možeš ispod baterije podbaciti nešto metalno tipa vrlo tankoga lima ili sl.

 

Gore kod retrovizora nije nikakav čip nego se tu nalazi prijemnik i pojačalo IR signala iz ključa i on ti nema nikakve veze sa imobilizatorom, nego služi isključivo za otključavanje/zaključavanje auta.

Čip imobilizatora ti se nalazi unutar ključa. Prepoznat ćeš ga lako jer nije s ničim spojen sa štampanom pločicom unutar ključa nego se nalazi sa strane uglavljen u svoje ležište na plastičnom dijelu ključa. Izgleda kao crni odnosno sivi kvadar. Njega očitava zavojnica koja se nalazi oko brave volana. Možeš i nju provjeriti da nije slučajno ispao konektor.

Link to comment
Share on other sites

@dragan: stara verzija imobilizatora koja se nalazila na Meganu I (barem onim prvima, ja sam imao Megana iz 96. koji je imao tako "pionirski" riješeno) nije imala zavojnicu na ključu, nego se deaktivirala tek kada si otključao auto na daljinski. Ako si auto otključao ključem mogao si ga do sutra paliti, auto vergla, ali imobilizator isključi ili pumpu goriva ili bobine, nisam sad siguran, ali nešto od toga

Link to comment
Share on other sites

To nisam znao. Ako je tako onda je to vrhunska glupost da paljenje auta ovisi o toj jednoj maloj baterijici u ključu. Mogu samo zamisliti situaciji kada si negdje u nekoj vukojebini stao da se odmoriš i onda nakon ponovnog otključavanja auta nemožeš upalit auto. Šta su tada zamislili da svak mora uvijek sa sobom imati rezervnu baterijicu.  :conf:

Link to comment
Share on other sites

Je, glupo je to bilo riješeno, i meni je ispilo živaca i živaca. Ali bila je neka fora za ručni unos koda, sa brojanjem paljenja i gašenja lampice imobilizatora i stiskanjem pedale gasa, ali se više ne sjećam

Link to comment
Share on other sites

Dragan:hvala puno na odgovoru. A izgleda da je bas tako, da cijeli auto ovisi o tom ključu. Meni se jednom desilo da sam parkirao na rivi i kad sam ponovno dosao nisam mogao otkljucati, otkljucao sam auto naravno pomocu brave ali blokadu nisam mogao skinuti pa sam morao pjeske po baterije za kljuc i tek sam onda mogao paliti. Tako mi se jucer desilo samo obrnuto, uspio sam daljinski otkljucati i upaliti auto ali ga nisam mogao zakljucati i naravno da se nakon nekog vremena upalila blokada. I sada nista, sad kopam na sve strane sto je, ali izgleda da je najprije sam ključ pošto metodom preko kamere od mobitela ne vidim da bljeska dioda. Dali tko zna tu na mome podrucju dalmacije ima li tko strucan za te kvarove?

Link to comment
Share on other sites

Ako je stvarno riknula dioda onda odnesi bilo kojem elektroničaru i jednostavno je zamjeni (usput će ti ispitati da li je stvarno u njoj problem ili nečem drugom na štampanoj pločici).

Možeš i sam ako imaš lemilicu i znaš lemit. Kupiš novu diodu ili je skineš sa nekog starog daljinskog od televizije.

Link to comment
Share on other sites

Ok vidjet cu. Nasao sam jednu firmu u zadru koja radi samo auto ključeve ali drugu smjenu rade od 17h pa cu ih zvati. Hvala puno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.