Jump to content

twingo pitanja


kmica

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

odnedavno sam vlasnik twinga iz 1998. 158000 km, al su novci bili super, a znam da je isti održavan što se tiče motora pa reko- za prvi auto neka bude..

ugl, kao i svaki starac ima sitnih problema pa da krenem:

 

1. regulacija ventilacije, otpao je onaj srednji za regulaciju smjera puhanja. ono što me brine je to što se ne da okrenut pipac... pretpostvaljam da su sajlice unutra popucale pa bih trebao nekog ko to zna dijagnosticirat i po mogućnosti složit?

 

2.ključ, ima daljinsko zaključavanje al ključ ne pokazuje život (promjenio sam bateriju, ne zasvijetli lampica), neki dobar električar za preporučit? (centralno na gumb radi)

 

3. razmišljao sam stavit 14 felge alu ljeti... s obzirom da nema servo, jel ima to smisla radit, te ono najvažnije, relativno često ću putovat van RH  pa me zanima da li takve felge daju bolji osjećaj sigurnosti na autoputu, sad imam osjećaj da je auto dost nestabilan

 

4.nabavio sam krovne nosače, original renault, al s njima nisam dobio ključ za bolje podešavanje, nabavio sam imbuse svih vrsta, ali mi se čini da imbus ne zateže (možda je razlokan)... ugl on drži na krovu, ne iskače van, ali ga na trzaj mogu pomicat pa me frka kako će bit s nakrcnim roof boxom

 

5.branici su izbljedili na suncu, vidio sam sonax-ovu kremu za mazanje branika pa me zanima da li je netko to koristio te ima li smisla kupovat to

 

ugl, spreman sam uložit novce te si vratit twinga u što prvobitnije stanje moguće

 

svima lijep pozdrav te unaprijed zahvaljujem na odgovorima

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

1.treba rastaviti i pogledati

2. nemam pojma

3. stavi

twingu servo nije potreban,

sa 14 malo ce biti tvrđi i utegnut zbog guma

ali nemoj puno ocekivati jer ipak se radi o twingu

za više stabilnosti treba ga spustiti.

4. kupi druge šarafe u željezariji

po mogucnosti inox ako nema onda pocincane.

5.u svakom slucaju ce bolje izgledati

Link to comment
Share on other sites

2.bila je več tema na forumu ,al di boo..ugl kak se sječam treba rastavit ključ i polotat unutra neki dio..

evo našel--

Edited by kralj
Link to comment
Share on other sites

1. može biti svašta... najbolje rastaviti...

2. kod nekih modela ključeva znao je otpadati kontakt prekidač i to se samo trebalo zalemiti... treba ga otvoriti i vidjeti, ako što nije jasno fotkaj, stavi ovdje pa možda netko zna nešto više...

3. moj je na 14" i sada kada sam stavio ljetne gume iznenađujuće dobro amortizira rupe na cesti...zimske gume bile su kao drvene kada je malo zatoplilo i gadno je zvučalo prilikom prelaska preko rupa... nisam vozio na 13" pa ne znam da li postoji razlika. Uglavnom, s 14" nije loše. Što se tiče stabilnosti, hmm.. ovakav twingo kao moj s serijskim ovjesom i nije bajka od ležanja po zavojima, ali za normalnu vožnju je OK, mene više živcira bezosjećajan elektro-servo volan. Ja svoga ne planiram spuštati jer mi je važnija udobnost za svaki dan od jurcanja po zavojima. 

4. treba dobro sve pogledati i zamijeniti koji vijak ako ne valja ili slično... ja još uvijek tražim krovni nosač po dobroj cijeni :-)

5. ja se spremam na isto... samo nikako to napraviti. Davno probao na R9 s nekim sredstvom i to je fino pocrnilo... ako budeš to radio, poslikaj...

 

Sretno s twingom, meni je moj svakim danom sve draži ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Pozdrav, ispričavam se ako sam na krivom topicu ili slično, ali hitno je i ne znam gdje da pitam. Dakle, twingo 1.2 iz '98, prvo se gasio u voznji za vrijeme manjih brzina a zatim i ne želi upaliti kada krecem. Rekli su mi da je to nekakav regulator dovoda zraka ali dođe cca 100 eura novi. E sad, mene zanima zna li netko gdje u Splitu ili okolici ima otpad auta da nađem taj dio i kako se uopće taj dio točno zove (da mogu pitati)..? Hvala unaprijed na pomoći

Link to comment
Share on other sites

a jel si probao ocistis gmt senzor

mozda te i on zeza

Link to comment
Share on other sites

a jel si probao ocistis gmt senzor

mozda te i on zeza

Kao tipično žensko, pojma nemam šta je i di taj senzor... xD Mehaničar mi je rekao da je 99% taj vec spomenuti dovod zraka ali ne može mi odmah to riješiti a meni je auto prijeko potrebno. Pošto imam nekog tko bi mi taj dio promijenio pa bih najradije negdje polovno ili na neki otpad auta da je naći..Problem je što većina autootpada u splitu i okolici pozatvarala pa ne znam ni gdje traziti..

Link to comment
Share on other sites

569b71c8eda1e_6727A03A-D538-4EF2-9A57-30

 

nalazi se na spoju mjenjaca i motora

treba ti 10 gedora i malo smirgl papira i cista krpa

nadji nekog od frendova da ti to skine i ocisti

i nek ocisti dio na zamasnjaku gdje ocitava taj senzor

stavi ga u 2 brzinu i polako ga gura dok taj dio ne dodje na rupu da ga malo ocisti

 

to te nista ne kosta a mozda pomogne

Link to comment
Share on other sites

569b71c8eda1e_6727A03A-D538-4EF2-9A57-30

 

nalazi se na spoju mjenjaca i motora

treba ti 10 gedora i malo smirgl papira i cista krpa

nadji nekog od frendova da ti to skine i ocisti

i nek ocisti dio na zamasnjaku gdje ocitava taj senzor

stavi ga u 2 brzinu i polako ga gura dok taj dio ne dodje na rupu da ga malo ocisti

 

to te nista ne kosta a mozda pomogne

Hvala, probat ćemo :)

Link to comment
Share on other sites

Senzor GMT je problematičan samo kod paljenja ali mi nije jasno zašto se gasi pri nižim brzinama, sezor protoka nije tako čest problem ali je moguć, provjeriti cjevčice koje se nalaze s gornje strane usisne grane pod onim malim poklopcem i vode do senzora jer se znaju olabaviti. Pumpa goriva je najčešći problem i ako se ne čuje pri okretanju ključa ili radi isprekidano (kao da grglja) onda je to to. Filter goriva možda nije mjenjan dugo, nalazi se ispod rezervoara...

Link to comment
Share on other sites

Senzor GMT je problematičan samo kod paljenja ali mi nije jasno zašto se gasi pri nižim brzinama, sezor protoka nije tako čest problem ali je moguć, provjeriti cjevčice koje se nalaze s gornje strane usisne grane pod onim malim poklopcem i vode do senzora jer se znaju olabaviti. Pumpa goriva je najčešći problem i ako se ne čuje pri okretanju ključa ili radi isprekidano (kao da grglja) onda je to to. Filter goriva možda nije mjenjan dugo, nalazi se ispod rezervoara...

Cjevčice su provjerene - to nije, pumpa goriva je nedavno mijenjana kao i senzor paljenja (rekli su mi da je i to moguć problem, ali stavljen je novi tako da)..

I dalje trebam savjet za autootpad :D

Link to comment
Share on other sites

da nije bobina ili tako nesto? meni je na proslom autu bilo paljenje u banani i bili su isti simptomi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da ne otvaram novu temu... Gdje je najpovoljnije kupiti hladnjak vode za Twingo 1.2 8V...2001. godina. Našao sam cijene oko 760 kn pa ako ima bolje :-) slušam.

 

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pozdrav ljudi, stari problem je riješen sada imam novi. Naime, netko mi je pokušao provaliti u rezervoar (:O) i uzet gorivo, pritom nešto gurao u bravu i sad je ista izvan funkcije, sve oštećeno i izgrebano, a nešto se i zaglavilo u njoj. Zanima me zna li tko koja je cijena brave rezervoara (nove ili polovne) jer na netu ne nalazim. Čisto da ne dobim srčani kad je odem kupit. Hvala puno unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Preko te brave se napravi kljuc za otvoriti vrata i ukrasti auto. Ako je radi goriva to je najmanji problem

Link to comment
Share on other sites

Preko te brave se napravi kljuc za otvoriti vrata i ukrasti auto. Ako je radi goriva to je najmanji problem

Kako to, pa nije mi isti ključ?

Link to comment
Share on other sites

Kako to, pa nije mi isti ključ?

kak nije isti ključ? onda je već bio mijenjan poklopac...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, auto je prije 5-6 god. kupljeno polovno..Nema veze, ugl. stavili smo novu bravu - stotinjak kuna troška. Al isto, da mi je znat ko je taj biser šta je iša prčkat po bravi..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ajd da i ja malo ukradem temu.Naime,sada imam Twinga iz 1998 sa 8v motorom.Vozio bi ga jos nekih 2-3 mjeseca i onda sam ga mislio ostavit starom a sebi kupiti drugi novijeg godista ali isto mk1. E sad to bi znaci bio negdje izmedju 2000 i 2005 godista sto bi kupovao i imao sam namjeru uzeti 16v motor ali neki mi kazu da to ne uzimam nikako jer navodno dosta vise trose od 8v sto mi je cudno i da navodno dosta znaju trositi ulja. Moze li mi netko iz prve ruke reci jel to istina ili ne? Da uzmem 1.2 16v kako sam i mislio jer je jaci ili da se drzim radije provjerenog 1.2 8v  koji mi u 2 godine nije izbio kunu iz novcanika osim redovnog servisa i mjenjao sam kocnice sto nije nikakav kvar nego normalno odrzavanje

Link to comment
Share on other sites

imam 16v (2004. ph2) od 7. mj 2015, od tada napravio cca 10kkm... nažalost nisam od početka pratio potrošnju ali pratim od 12mj... min 6,2, max 7,31 u tom periodu (znači 12/15 do sada). troši on i manje al imam kratke relacije pa se ne stigne zgrijat...

Kupljen sa 65kkm, napravljen veliki i mali servis (period), i tada je utvrđeno da je prdnula bobina i jedan injektor... + prednji diskovi... 3200... jbg, 12 godina... po meni nemaš kaj razmišljat, a 15ks na taj autek je razlika nebo-zemlja

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

To je isti motor kao na Cliu. Sada ima 115.000km i ne trosi ulje na 10.000km kako je servisni interval. Potrošnja od 5-7.7L

Link to comment
Share on other sites

Znam da mu tih 15 konja puno znaci. Mislim,nije to jurilica ali svako povecanje snage je dobro. Ovaj moj 8v trosi stvarno sitno. Ako taj 16v trosi nekih 7 litara gradske voznje onda bih ja s time bio prezadovoljan.Ali sve preko tih 7-8 litara bi mi bilo puno s obzirom da je tako mali i lagan auto

Link to comment
Share on other sites

napisal sam ti potrošnju gore, to je 90% gradska vožnja, od kojih je min 50% na kratke relacije... + kaj nemam baš laganu nogu... tak da ide to i niže

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.