Jump to content

1.4 8v nemogu nikak odzracit sistem


josipp

Recommended Posts

Dakle muku mucim sa tim vec mjesecima i nikak ispustit zrak van. Isto se desavalo i prije dok je bio antifriz nutra, trenutno je obicna voda pomjesana sa sodom bikarbonom. Svakim danom je sve gore i zraka ima sve vise. 15x za redom sam ga ispustao na serafic na onom crijevu dok ne potece obicna voda bez mjehurica al đabe, tak mogu do preksutra i stalno ce ic zrak van. Posle voznje ugasim motor i otvorim cep od posude sve iskipi van i stalno na crijevo od povrata ide zrak. Upalim auto ide vecinom voda tu i tam koji mjehric. Zatvorim posudu ostavim malo da odradi otvorim i opet sve van.. Neznam il sam ja debil pa neznam odzracit il mi se cini da na dihtungu glave druka kompresiju u vodu.

Ovo je jucer na povratku sa mora na Ravnoj Gori. Auto ugasen samo ventilator jos radi. Na oba crijeva izvire zrak, i na povrat i na izlaz. U voznji temperatura nejde u crveno, ak se vozim polako bude malo prema dole kak i treba bit, kad ga stisnem ili kad stoji na mjestu kazaljka bude tocno vodoravno. Prije se culo klokotanje vode ispod armature samo iznad 4000 okr a sad se cuje stalno, osim u leru. nebitno kolko je okretaja.

Motor izvana nije mastan, je moguce da negdje nutra pusta dihtung glave?

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

Neću se pravit pametan i davat ti neke dijagnoze, ali ako ti stalno odzračuješ sistem, onda zrak od nekud mora ulazit?

Link to comment
Share on other sites

po meni dihtung glave, probija kompresija u kanal vode. Svaki bolje opremljeni majstor ima spravu za mjerenje prisutnosti ugljikovodika u antifrizu pa ti sa sigurnošću može izmjeriti probija li bez da skidaš glavu

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Tak se i meni cini od samog pocetka, tj od kad je promjenjen dihtung odma nije valjalo, alo reko da pitam pametnije od sebe. Mislim da tu nemam kaj ic kod majstora to je definitivno dihtung. Samo kak je to moguce kod victor reinza? glava je bila na obradi. ili je taj drek samo razvikan ko i golf a kurca nevalja?  

Link to comment
Share on other sites

Da nisi okretao radilicu sa skinutom glavom? Nesto mi je u sjecanju da to moze pomaknuti kosuljice (ima li ih taj motor?) cilindara i onda dihtung odmah propuse

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

ovaj motor to nema kolko znam, skoda 1.4 ima to s**nje sa plivajucim cilindrima. ugl ovaj put me majstor nebu vidio, slagat cu sam dok je sad jos toplo vani. Zadnje sam dao majstoru jer je bio 12.mj a tad mi se neda smrzavat na dvoristu. Jel se smije dihtung mazat diht masom? ili da vadim i blok pa na obradu s njim?

Link to comment
Share on other sites

Meni je prije dosta godina preskočio zupčasti i napravio dernek. Glava je pukla na 4mj, kod razvikanog majstora je povarena. Moj meho složio i mjehurići su se javljali nakon 50°C. Skinuli sve ponovo, glava ispitana i sve ok. Ponovo namontirali i opet štanga.

Onda sam opet otišao kod super zavarivača i tražio da zagrije glavu i ispita pa me izbacio van jer sam eto tek bio punoljetan i šta ja znam.

Drugi zavarivač je odmah rekao da se to tako i radi i na zagrijanoj glavi odmah našao još pukotinu.

Poslije smo montirali i nije bilo problema.

Ti dihtunzi prolaze rigorozne kontrole pa bi trebali biti sigurni.

Moguće da je blok neravan ili da je glava šprungirala.

Samo imaj na umu da ispitaš glavu i svakako ju zagrijati.

Link to comment
Share on other sites

frend ima golf 1i isto nakon izmjene glave mu je tak nabijalo u posudi pritisak, zamjenili termostat ništa. Zaštopala se cijev koja ide iz hladnjaka u posudu. Nikako nismo mogli ozračiti sistem i kad bi napokon uspjeli da smo odvojili crijevo od kilera i motora, nakon par Km bi opet bilo isto, uglavnom nije dobro cirkulirala voda. Možda prije rastavljanja glave probaj provjeriti cijevi dal su prohodne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.