Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Preskoci di stiigne...kolega mijenjal gornju plastiku na unu od zupcastog i padne komad smrvljene plastike u donji dio,jos razmislja bi il nebi isal trazit,hvala bogu pa je,komadic pao taman izmedju remena i vodene pumpe,dakle na prvi zub paljenja bi preskocio i napravil havariju

Link to comment
Share on other sites

Danas sam bio kod mehaničara i frajer kaže da je najvjerovatnije problem u katalizatoru, odnosno da je on totalno otišao k vragu. Kaže da je ispuh na auspuhu jako slab, onda je nešto u leru nabijao okretaje i kaže kako na auspuh izlaze neke čestice katalizatora i da jako slabo puše. Provozao se sa autom i sam je skužio da auto slabo vuče , a čak se i čuje onaj zvuk kad ode katalizator , ne znam kako bi opisao taj zvuk, dosta je ružan.

 

Kao, reko je da se sad tako vozim do ponedeljka, ali da ne nabijam jako okretaje, nego samo laganini vožnja i da dođem ujutro u ponedeljak sa autom k njemu. Da će skinut katalizator i da će onda testirat auto, ali da je siguran da je u njemu problem. Danas je imao ogromnu gužvu i puno auta na dvorištu pa nije stigao, al kaže da se neće ništa desiti do ponedeljka.

 

Vidjet ćemo onda kad on to skine i kad bude išao u tiest vožnju kako će se to ponašat. On kaže da čisto sumnja da je problem u prsekočenom zubu, da to obično vrlo brzo završava pucanjem remena, ili da čak ni auto ne bi upalio. No da će se nakon što se otkloni sumnja u katalizator , posvetiti remenu. Dakle ako se ispostavi da je nakon skidanja katalizatora i dalje sve isto, onda će pogledat zupčasti jer je tu jako puno posla oko skidanja svega toga dolje i da ne treba žuriti.

 

 

Što vi mislite, možete li katalizator biti uzrok toga da se auto guši u vožnji, slabo nabira brzinu, nema snage i da dođe do ograničenja brzine kao u mom slučaju da ne mogu potegnut dalje od 160 km/h ? pa čak i da više troši ???

 

Kaže, ako je katalizator u igri da se pripremim na ozbiljne troškove jer kao je novi Renault katalizator 4500 kuna!!!! al kaže da će on to u Sloveniji puno puno jeftinije nabaviti na auto-otpadima i da će to sve biti ok.

 

Iskreno, i ja bi više volio da je katalizator u pitanju, nego remen i sve unutra.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Ja bi vozio bez catalizatora [emoji14] hahha. A s**nje je s njima, tko ti garantuje da ti ni polovni nece kreoat odma. I ak ti je oreskocio zub i ima lose izgaranje ti je napunio katalizator motor. On ce promeniti posledicu a uzrik bi ostavio... I naravno da je njemu bolje da je catalizator, pa pobogu onda moras to platiti kod njega, a ak je kais onda ide na njegov racun i sve ce uraditi da nemora to...

Link to comment
Share on other sites

Da, iskreno ne znam šta da ti kažem. Baš sad čitam malo po google o katalizatorima i kaže ovako na upitima:

 

http://www.autoispuh.hr/tehnika.php

 

Da li katalizator utječe na performanse moga vozila?

 

Odgovor:
Ne, zato što je rad vozila optimiziran za konstrukciju ispušnog sustava u kojem je standardni i neizostavni član katalizator. Katalizator doduše uzrokuje dodatni protutlak u ispušnom sustavu, no zahvaljujući tomu stražnji ispušni lonci su manje restriktivne konstrukcije.

 

 

To bi značilo da on nema veze sa performansama...a ne znam sad za izgaranje...auspuh mi je uvijek fino bijelkaste boje pa ne vjerujem da je izgaranje loše. Iako moram priznati da je auto proizvodio taj neugodan zvuk lošeg katalizatora i prije zamjene zupčastog, tako da smatram da je pametno vidjeti stanje s njim.

 

Valja vidjeti, možda se kad ga skine auto počne normalno ponašat pa ćemo testirati. Ne vjerujem da je u interesu pustiti zupčasti da rikne, jer će onda on sve platit, tako da ipak vjerujem da zna šta radi.

Link to comment
Share on other sites

Sto s ventilima ako je zub preskoci,sto ne dobe i oni? Ako je zagusen katalizator naravno da se motor vise muci zbog ispusnih plinova,dakle slabije ide,nema snage ni za krajnju brzinu a i trosi vise...logika,zar ne? Ides po ravnom u 3. na 2000 obrtaja i probaj uzbrdo sa isto obrtaja pa usporedi potrosnju,najjednostavnije za objasnit tako,teze mu je pa vise guta

Link to comment
Share on other sites

Sto s ventilima ako je zub preskoci,sto ne dobe i oni? Ako je zagusen katalizator naravno da se motor vise muci zbog ispusnih plinova,dakle slabije ide,nema snage ni za krajnju brzinu a i trosi vise...logika,zar ne? Ides po ravnom u 3. na 2000 obrtaja i probaj uzbrdo sa isto obrtaja pa usporedi potrosnju,najjednostavnije za objasnit tako,teze mu je pa vise guta

 

Pa i ja tako mislim kolega. Nisam profesionalni stručnjak, ali nešto sumnjam da bi ja lupio praktički 500 kilometara u svim režimima rada uključujući i petu brzinu na maks obrtajima na veoma dugoj dionici i da ne bi bilo žestokih posljedica unutar tih 500 km da je fakat do zupčastog. Valjda bi se već sve raspalo, pa makar on preskočio za samo 1 zub. Al kažem, nisam stručnjak te ne znači da sam u pravu.

Link to comment
Share on other sites

Ma direstraits je mislio na rupu kad remen nije u fazi pa usisni ventili trebaju biti otvoreni oni budu jos djelomično zatvoreni.

Ovo što si napravio mogao bi biti uzrok tvojih problema. Tada je vjerovatno došlo do preskakanja remena.

Ako je preskočio, remen mora novi.

Ne vozi dalje od majstora jer posljedice mogu biti velike.

 

E Mata, sad ne znam jesam li ja dobro svom mehaničaru objasnio to što ste ti i direstairts rekli na forumu, ali on je reko da moj auto nema takav sistem sa tim usisnim ventilima i njihovim otvaranjem i da to nema veze sa tim otvaranjem/zatvaranjem vezano za zupčasti. Kaže da je takav sistem na Meganima 2, kao što je ovaj Milošev na slici, ali ne na Meganu 1 ph2 1.6 16v.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Ovako, da vam budem iskren. To je on zaista i predložio. Ali poznavajući neke forumaše, bojao sam se napisat istinu da opet neće biti udari na mene tipa "aha, sad ćeš se voziti bez katalizatora, opet nećeš biti legalan, sad ćeš nam još i prirodu zagađivat, kak te nije sram" :D al eto, pošto vidim da i drugi to savjetuju onda ok!

 

Da ne ispadne da grdim mehaničara, on je reko da će ga skinut, i da se slobodno vozim bez njega (jedino što će auto biti malo bučniji), ali da ću prije 12-og mjeseca, odnosno prije odlaska tehnički morati riješiti taj problem i nabaviti neki zamjenski jer ću inače past na tehničkom.

 

S tim da moram reći on još nije 100% potvrdio da je katalizator. On je samo skužio da auspuh jako slabo puše, čak i na visokim okretajima, i on je reko da kad je stavio ruku da mu su mu po dlanu letile čestice katalizatora te da zato sumnja u njega, a kao posljedica dolazi do gušenja, pada snage itd. Kad ga skine dolje u ponedeljak će sve kompletno vidjeti. Imam dosta povjerenje u tog tipa i ne vjerujem da bi me zahebo. Čovjek stvarno svakog dana ima jako puno auta i imaju ljudi povjerenja u njega. Vjerujem da će ipak sve biti ok.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Gle motor je stvarno otpimiziran za katalozator, al ne zapusen nasim losim gorivom ili jos gore rastelanim vebtilima gde izgaranje 100% stvara previse cadji i dima koja onda extra brzo zapusi katalizator. Optimiziran je u smislu da je protocnost sustava i usisa i ispuha u balansu medjusobno a i vrijeme otvorenosti ventila itd itd. Zato mnogi motori izgube snagu ak se dira po sustavu a budu samo glasniji.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da katalizator utječe na performanse vozila. Stvara otpor prolasku ispušnih plinova, pa se klipovi moraju više potruditi da izbace ispuh van i motor gubi moment. Zato kad je nešto na ispuhu začepljeno auto ne može postići maksimalnu brzinu, ali to ne mora biti jedini uzrok.

 

Zamjenski katalizatori mogu biti jako loši i od prvog dana ne rade kako treba. Preporuča se uzeti originalni jeftinije, ali od rodbine iz Dojčlanda znam da su se kod njih ugrađivali noviji moderniji katalizatori na stare aute kako bi auto prešao u viši eko razred pa su plaćali manje poreza. Tamo se to čak poticalo.

 

Inače motor koji nije u fazi se može pretjerano zagrijavati pogotovo u glavi motora gdje je izgaranje što je dugoročno jako loše. Ventili i njihovi podizači bi prvi mogli stradati, a onda malo po malo sve ostalo.

Link to comment
Share on other sites

e ovako....nakon 2000km ja popizdio i ispustio ulje iz motora i nalio novo ulje i filter....evo nakon 200km ulje je još kako sam ga i ulio...

ništa nefali a ovog Elfa mi je na 200km maznuo skoro dvije crtice na mjeraču....sad pratim dalje kako će bit...inače nalio sam Q8 5W40

ulje .....koristim ga u druga dva auta i sve ok....

Link to comment
Share on other sites

pa neznam zašto ga je tako pio ali auto ne dimi...motor suh a ulja nema.....e sad ću baš pratit kako će bit sa ovim uljem....

Link to comment
Share on other sites

pa neznam zašto ga je tako pio ali auto ne dimi...motor suh a ulja nema.....e sad ću baš pratit kako će bit sa ovim uljem....

Stvar mi je totalno cudna, tim vise jer sam bas dosta eksperimentirao s tim uljima. Imamo isti motor,a meni upravo taj Elf najsporije trosi. Rijec je o Elf Excellium LDX (NF po novom oznakama). Litra mi traje cca 4 tkm.
Link to comment
Share on other sites

pomoć, savjet

 

Momci ovako, trebam pomoć i odgovore. Bojim se da imam problem. Danas sam išao ZG-ČK autoput i primjetio sam da mi auto nejde više od 160 km/h. Dođe do te brojke i naprosto dalje se kazaljka ne miče, odnosno miče se milimetar-dva i to je to. Da stvar bude gore, to sam iskučao na zaista jako jako jako dugoj i ravnoj (bez uzbrdice) dionic autoceste držeči nogu full na gasu , al dalje od 160 km/h se nisam maknuo.

 

Prije 2 tjedna sam mjenjao full set zupčastog.

 

Zašto ovo pišem ? naime, prošle godine 2 mjeseca od kupovine auta, još kad je bio stari set zupčastog gore uspio sam sa autom lupati 186 km/h bez problema što je njemu neka maksimalna brzina, cca 185-190 km/h. Da se danas po full ravnoj dionci ne bi maknuo sa 160 km/h i auto neće dalje da ga ubiješ jbg ga. To je prvi puta da sam auto išao stisnut full-gas od promjene seta.

 

Čak mi se čini da je auto i više trošio. Prije sam ga držao na 100-110 km/h u petoj lagano na gasu i trošio mi je cca 6-6.5 litara, danas ga nisam uspio spustit ispod 7-7.5-8 litara na toj brzini da se ubijem, a full lagano sam odmjeravao papučicu gasa, al uzaludno. Na full 160 km/h trošio mi je 26 litara na 100 km (po kompjutoru). Mislim da je to ipak previše.

 

Spalio sam 80 kuna benzina super 100 za dionicu ZG-ČK autoput, to mi se čini previše bez obzira što sam ga na nekim dionicima tiskao ko gresnu dušu  full-gas.

 

 

Također moram napomenut da je i zvuk bio nekako čudan. Nekako prebučan u odnosu na onda kad sam ga furao 186km/h. Čudan i veoma jak zvuk koji prije nisam zaobilježio. Neću reći da je to loš zvuk, ali to nije zvuk koji moji megane inače ima. Nešto se desilo na njemu sa snagom to je sad jasno i to je primjetilo već nekoliko mojih prijatelja koji su se furali samnom u tom autu čak i na manjim dionicima po gradu kod tiskanja u 1 , 2 , 3 brzini.

Najviše me brine ovo oko brzine ? šta bi to moglo biti ?

 

Odmah sam zvao svog mehaničara i on je spominjao 3 stvari.

 

1. Možda pokvarena kazaljka odnosno brzinomjer

2. Problemi sa katalizatorom

3. Spomenuo neki senzor - ali koji iskreno ne znam i zaboravio sam.

 

 

Reko je da sutra dođem do njega pa će napraviti neko testiranje sa kumpjutorom i provozat će se samnom.

 

Ne znam.

 

+

 

Ljudi, znam da moj Megane 1 ph2 sa svojih 1.6 16 v i 108 konja nij ferari, ali taj auto mora ići 190 km/h nakon tolko tiskanja da ga brat bratu j***e, a ovaj došao do 160 i mučio se ko isus, nikako da se pomakne sa te brzine...a prije 4 mjeseca natisnuo sam ga do 186 bez neke prevelike muke.

 

I to baš nakon mjenjanja zupčastog, ne znam...nadam se da nije meho nešto pomrdao kad ga je mjenjao pa to šteka sad.

 

 

Zajebo sam što nisam mjerio brzinu preko mobitela odnosno GPS - al mobitel mi se ispraznio i nije radio k vragu. Da bi točnije vidio brzinu i da eliminiram "kazaljku" kao uzrok.

 

Eto.

 

 

Meni ovo izgleda kao loše uzubljenje ( u razlog ne ulazim).

Katalizator normalno ne ode tako naglo preko noći (ispravite me ako griješim). A i ako ode znači da je dobio po pixni iz motora što nas opet vraća na servis.

Dečki su već opisali što i kako se dešava kod lošeg uzubljenja. Nepotpuno sagorena smjesa se ispušta u ispuh itd...

U glavnom sve se "pomakne" iz faze i logično je da pada snaga. Još ako je i kat u međuvremenu pokopan i prigušen kao posljedica lošeg rada ventila eto "belaja".

 

Možda da ti neki drugi majstor provjeri uzubljenost?

Prije toga jedino vidi kako puše kad se odvoji katalizator.

Napomena da ga ja bez katalizatora nebi testirao ma max brzinu za slučaj da je greška u motoru.

 

Možda si jednostavno imao dosta sreće pa je do sad sve još uvijek ok.

Link to comment
Share on other sites

Nedugo sam zavirio ispod plastičnog poklopca motora i primjećujem da je ova cijev na turbini malo masna.

post-749-0-77341000-1424554177_thumb.jpg

Prije nije bilo tako. Imam li tu razloga za zabrinutost ili to mora tako?

Clio ipak ima skoro 200k km, ali normalno ide, ne troši vidno ulje, možda koji dec između dvije promjene ulja na 10-15k.

Na toj cijevi, s druge strane (ne vidi se na slici) je neki senzor, oko njega je malo masno od ulja valjda od prvog dana.

 

Link to comment
Share on other sites

Meni ovo izgleda kao loše uzubljenje ( u razlog ne ulazim).

Katalizator normalno ne ode tako naglo preko noći (ispravite me ako griješim). A i ako ode znači da je dobio po pixni iz motora što nas opet vraća na servis.

Dečki su već opisali što i kako se dešava kod lošeg uzubljenja. Nepotpuno sagorena smjesa se ispušta u ispuh itd...

U glavnom sve se "pomakne" iz faze i logično je da pada snaga. Još ako je i kat u međuvremenu pokopan i prigušen kao posljedica lošeg rada ventila eto "belaja".

 

Možda da ti neki drugi majstor provjeri uzubljenost?

Prije toga jedino vidi kako puše kad se odvoji katalizator.

Napomena da ga ja bez katalizatora nebi testirao ma max brzinu za slučaj da je greška u motoru.

 

Možda si jednostavno imao dosta sreće pa je do sad sve još uvijek ok.

 

 

Pa ovaj moj kaže da mora sve na novo rastavit da bi se to moglo utvrditi na 16-ventilcu poput moga. Ja si to nažalost financijski trenutno ne mogu priuštiti. Jer rastavljanje i ponovo sastavljanje košta, i to ne malo, da ne pričamo o tome da treba staviti nove rolice i remen, a tek sam nedavno iskesio hrpu para za zamjenu svega, nisam in 500 km napravio i već da idem sve mjenjat, naprosto ne mogu si to priuštiti i to bi bilo tragikomično da neko nakon 500 pređenih km opet mjenja zupčasti. Ne može uzrok svega biti činjenica da sam jednom krivo prešaltao brzinu iz treće u drugu na brzini od cca 65 km/h pobogu. Pa nisam prebacio iz pete na 150 km/h u prvu, a prethodno je novi remen gore...on definitivno ne bi smio preskočit radi jednom krivo prešaltane brzine da ga brat bratu j....e.

 

Iako ja svom mehaničaru prenesem i mišljenja sa foruma, on kaže da njega forumi ne zanimaju i da će on u ponedeljak utvrditi šta je, možda je bahat, al ima samopuzdanje, nadam se da zna šta radi. On kaže da je uvjeren da je do katalizatora problem i da će se to u ponedeljak navjerovatnije tako i pokazat.

 

A dosta dobro surađujemo dugo vremena i najgore od svega je to što sam ja onaj dan kad mi se desilo to s**nje sa krivo prešaltanom brzinom bio u strahu pa sam išao njega pitat za savjet, a on mi je tad reko da se nešto desilo, da bi se desilo odmah.

 

Sad teoretski on može reći da sam sam kriv za stanje unutar motora po pitanju preskakanja remena jer sam krivo prešaltao brzinu, a šta to znači ? To znači da neće on morati to popravljat za "džabe" , već ja naravno. A nakon 2500 kuna pljunutih na rate na full novu opremu za motor, koju ću isplaćivat naredna 4 mjeseca,  ne mogu si priuštiti da sad dajem pare za posao rastavljanja mašine na novo + eventualnu ponovnu zamjenu remena i pratećeg seta (brijem da praktički sve osim vodene pumpe). To bi bila tragikomedija naprosto.

 

 

Al da je greška u motoru (setu zupčastog) , pa zar mi ne bi svijetlila lampica ? zar se auto ne bi čudnije ponašao u smislu da trese kad radi u leru , da ga ne mogu upalit ili da ga teško palim ? eto okretaji su ok, ništa ne trese , palim auto u sekundi na zub u bilo koje doba dana...ništa ne svijetli, ni jedna lampica upozorenja. Fakat ne znam.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

ja cu ti ponoviti ovde OPET.

Katalizator moze biti posledica lose ustelanog motora, i zamjenom ce ti pokazat kako on ide malo bolje. vidi cuda nece vise biti zacepljen, al kolko sledecih 3 tjedna ??

 

kolko je tebi uopce crveno u 2 brzini km/h ?? mislim da saltanje na nize i kocenjem motora NE SMIJE napraviti navedeno, ja sam prvo imao dojam da si navukao trecu do .... i onda presaltao u drugu, a ne pri 65... 

 

ima dve opcije, majstor ti je odma lose nastelao i sad to ne zeli prihvatiti (vidi cuda izbio bi si pare iz dzepa) preskakanje zuba se mora viditi na remenu da je isti oseceno po meni. nema teorije da on preskoci bez da se par zubi ne osteti.

 

 

 

Nedugo sam zavirio ispod plastičnog poklopca motora i primjećujem da je ova cijev na turbini malo masna.

attachicon.gif ulje_na_turbini.jpg

Prije nije bilo tako. Imam li tu razloga za zabrinutost ili to mora tako?

Clio ipak ima skoro 200k km, ali normalno ide, ne troši vidno ulje, možda koji dec između dvije promjene ulja na 10-15k.

Na toj cijevi, s druge strane (ne vidi se na slici) je neki senzor, oko njega je malo masno od ulja valjda od prvog dana.

Ja se ne bih previse zabrinjavao . samo oprati i onda pratiti stanje

 

 

 

Stvar mi je totalno cudna, tim vise jer sam bas dosta eksperimentirao s tim uljima. Imamo isti motor,a meni upravo taj Elf najsporije trosi. Rijec je o Elf Excellium LDX (NF po novom oznakama). Litra mi traje cca 4 tkm.

meni elf 900 NF trosi vise neg bi volio po meni. u 20000km pored zamjene turba i filtera je od 8L ostalo 1L cca sve skupa. u pocetku je trosio vise sada manje.

 

ja prosto vise nemam povjerenja u ELF tako da kod mene ide Shell Helix Diesel Ultra koji je narucen.

 

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

2Megane C2

 

Zasto bi stavljao nove dijelove? Da bi provjerio uzubljenost ne moras skidati nista osim zastitnih plastika zupcastog. Samo neka postavi remenice na markere i odmah ce vidit jel negdje pobjeglo.

Link to comment
Share on other sites

2Megane C2

 

Zasto bi stavljao nove dijelove? Da bi provjerio uzubljenost ne moras skidati nista osim zastitnih plastika zupcastog. Samo neka postavi remenice na markere i odmah ce vidit jel negdje pobjeglo.

 

pa zar nevidis da ima pravog mestra i da mu se mulja. sta nisi znao da prvo moras skinut remen da bi pokazao kako je on bio dobro uzubljen....

Link to comment
Share on other sites

Pa iako je krivo udubljen promijeni samo remen od 100kn, nećeš valjda cijeli komplet mujenjati? Remen se rastegnuo na mjeru i uvijek treba novi staviti. Ostalo je novo.

Link to comment
Share on other sites

Pa ovaj moj kaže da mora sve na novo rastavit da bi se to moglo utvrditi na 16-ventilcu poput moga. Ja si to nažalost financijski trenutno ne mogu priuštiti. Jer rastavljanje i ponovo sastavljanje košta, i to ne malo, da ne pričamo o tome da treba staviti nove rolice i remen, a tek sam nedavno iskesio hrpu para za zamjenu svega, nisam in 500 km napravio i već da idem sve mjenjat, naprosto ne mogu si to priuštiti i to bi bilo tragikomično da neko nakon 500 pređenih km opet mjenja zupčasti. Ne može uzrok svega biti činjenica da sam jednom krivo prešaltao brzinu iz treće u drugu na brzini od cca 65 km/h pobogu. Pa nisam prebacio iz pete na 150 km/h u prvu, a prethodno je novi remen gore...on definitivno ne bi smio preskočit radi jednom krivo prešaltane brzine da ga brat bratu j....e.

 

Iako ja svom mehaničaru prenesem i mišljenja sa foruma, on kaže da njega forumi ne zanimaju i da će on u ponedeljak utvrditi šta je, možda je bahat, al ima samopuzdanje, nadam se da zna šta radi. On kaže da je uvjeren da je do katalizatora problem i da će se to u ponedeljak navjerovatnije tako i pokazat.

 

A dosta dobro surađujemo dugo vremena i najgore od svega je to što sam ja onaj dan kad mi se desilo to s**nje sa krivo prešaltanom brzinom bio u strahu pa sam išao njega pitat za savjet, a on mi je tad reko da se nešto desilo, da bi se desilo odmah.

 

Sad teoretski on može reći da sam sam kriv za stanje unutar motora po pitanju preskakanja remena jer sam krivo prešaltao brzinu, a šta to znači ? To znači da neće on morati to popravljat za "džabe" , već ja naravno. A nakon 2500 kuna pljunutih na rate na full novu opremu za motor, koju ću isplaćivat naredna 4 mjeseca,  ne mogu si priuštiti da sad dajem pare za posao rastavljanja mašine na novo + eventualnu ponovnu zamjenu remena i pratećeg seta (brijem da praktički sve osim vodene pumpe). To bi bila tragikomedija naprosto.

 

 

Al da je greška u motoru (setu zupčastog) , pa zar mi ne bi svijetlila lampica ? zar se auto ne bi čudnije ponašao u smislu da trese kad radi u leru , da ga ne mogu upalit ili da ga teško palim ? eto okretaji su ok, ništa ne trese , palim auto u sekundi na zub u bilo koje doba dana...ništa ne svijetli, ni jedna lampica upozorenja. Fakat ne znam.

 

Kao što rekoh ja bi pitao drugog majstora čisto da dobiješ objektivno mišljenje.

Ovisno od vrste motora jedan zub može utjecati malo ili malo više ili puno na rad motora.

Dosta parametara na novijim motorima  je praćeno i kontrolirano preko ecu-a koji se onda nastoji prilagoriti (smjesa, vrijeme paljenja, itd..) situaciji i izvući maksimum snage koliko može.

I kako vidim kod tebe to koliko toliko ide do 150-160 km/h za više ti treba ecu od terminatora a ne renola. :)

 

E sad treba biti realan i priznati da uvijek postoji i neka treća opcija jer ipak je ovo forum i sve se bazira na subjektivnim opisima pojedinca a onda ostali dijele mišljenja. Zato ti i govorim da vidiš kod nekog neutralnog majstora koji može probati i vidjeti što se dešava uživo i dati ti treće mišljenje.

 

E da, ovo šta si se zašaltao te ne treba sikirati. S time možeš pokvariti što šta drugo između motora i kotača.

Motor je tu zadnji i za to bi se trebao dobro potruditi da ga time rasturiš. Takve akcije ti trpe mjenjač, lamela, i pogonski sklopovi  ( u glavnom sve iza motora koji je zbog takvih stvari i odvojen lamelom koja će u slučaju nenormalnog opterećenja proklizati).

 

A sad ti dam jedno pitanjce da razmišljaš do sutra dok čekaš mehu.

 

Može li (ako uopće može) loš katalizator biti jedini uzrok da ti se potrošnja toliko poveća ( ovako od oke za nekih 20% prema onom što si naveo ranije)?

Edited by kruno3000
Link to comment
Share on other sites

Ja se ne bih previse zabrinjavao . samo oprati i onda pratiti stanje

S čime to jednostavno oprati bez puno močenja motora? Imam karb. cleaner, našpricao bi i obrisao ali ne znam kakav je prema gumenoj cijevi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.