Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Nego kome ce voziti? Platiti opet ruke za distribuciju? Ima reklamaciju i to je to, svaki normalan mehanicar ce prihvatiti reklamaciju

Svaki normalan mehaničar će znati blokirati bregaste i radilicu da ne zezne fazu.

Davno sam tako reklamirao stari auto jer idioti nisu stegnuli remenicu na bregastoj pa je pukao nos na njoj i podrobilo ventile nakon što je auto bio složen. Muka mi je bila ići reklamirati stvar istim ljudima koji su to zajebali prvo da ne završim u zatvoru (što se skoro dogodilo) drugo zato jer mogu opet tko zna što zajebat, a zajebali su. Opet.

Link to comment
Share on other sites

U jednu ruku imas pravo ali ja bi im isao reklamirati.

Propusti su uvijek moguci samo je stvar kako ce doticni prihvatiti reklamaciju, u tvom slucaju ocito nisu bili zainteresirani.

Link to comment
Share on other sites

situacija nije zgodna za mehanicare al jbg, kaj cu im ja... posteno sam platio koliko su trazili... sumnjam da su to namjerno napravili... dns bi trebal ic kod njega ak cu stic, javim sve

Link to comment
Share on other sites

na renou atmosfercu se lako fula faza jer moraš postaviti one blokade i onda okrenuti radilicu tako da bude na oznakama a blokada radilice nije fiksna, samo sprečava rotaciju u desno. i zupčasta remenica radilice nema nikave kajle nego ju na konus drži vanjska remenica koju moraš stegnuti i sve mora ostati u milimetar gdje je bilo.. ja sam si sam radio i nisam vjerovao da mala remenica nema kajlu.. nego se vrti na radilici i tek ju vanjska zacvika uz radilicu.. glup sistem, moram priznati..

Link to comment
Share on other sites

mnogo glup, ali "drkaci" lako se stela pomak faze od pol zuba :) po meni najbolje stegnut malu, namjestiti radilicu u fazu i onda na bregaste stegnut jer kolko znam ni tamo nema kajli. ali blokator u radilici sprecava rotaciju u oba smjera, samo posto je trn dug, nije potreban veliki moment da se radilica rotira.  

Link to comment
Share on other sites

ja nisam ni opuštao bregaste.. semerinzi su ok i nisam o tome razmišljao.. a kaj drži bregaste, ništa? nikakav konus, samo vijak?

Link to comment
Share on other sites

evo bijah kod mata i pata, njima je jako cudno to kaj sam im rekao da motor nije u fazi pa smo se dogovorili da oni to ljepo u subotu ujutro pred menom skinu dole pa bumo vidli da su oni to dobro napravili i nastavili sa pronalaskom pravog problema... naravno da sam ja rekao da se to odmah napravi ali me strucnjaci uvjeravaju da autu nema kaj bit, jer da mu se nekaj trebalo dogodit vec bi se dogodilo... rek'o momci, vi ste mehanicari, ne ja... pa ak vi tak velite ok al ak se nekaj desi krivica je vasa... nisam ih mogao prevec navlacit da se to odmah napravi jer sam zapel na poslu i zakasnil kod njih

Link to comment
Share on other sites

Ti si oštećena strana. Auto ide lošije nakon servisa. To nije bio deal kada ste dogovarali servis. Na njima je sad da budu korektni i dokažu (ne)kvalitetu svoje usluge ovisno o ishodu.

Link to comment
Share on other sites

kaj si bio pored mene kad sam im to rekao? znaci tocno to... i nemrem rec, ponudili su termin sutra al nemrem bez auta nikak... 

Link to comment
Share on other sites

autu nema kaj bit, jer da mu se nekaj trebalo dogodit vec bi se dogodilo...

Kaj se ima dogoditi ak motor nije 100% u fazi? Trese, ne prima gas, teze pali, vise trosi itd.

Ak su stavili krive svjecice opet moze biti svasta. Ok su NGK BKR6EZ. to je masina ko i u mom meganeu. Muci me sto nema snage da ubrza kak spada..

Moj od 3500-5500 okrtaja cupa kak spada. I to im reci..

Link to comment
Share on other sites

tresucka u leru, vise trosi i neide kad bi trebal ic... sve im je receno bez brige... za sviecice nemam pojma al sumnjam da su zajebali jer se tu dijelovi, a i sve ostalo kaj ima veze s autom, kupuje prema regama... kad gledas dijelove ili zoves servis da ih pitas za cijenu samo ukucas/guknes regu i odma ti vuce sve za tvoj auto... al koje sam ja srece moguce i da su vostane svjece nutra

Link to comment
Share on other sites

Moguće da 1 svječica nije dobra.

Mene Clio prije 3g izuo dok nisam našao što je.

Radili mali servis i promjena bobine, kablova i svječica.

Nakon 5-6 dana počeo ponekad kašljuckati, nemirno raditi i baci grešku.

Da ne nabrajam, svječice sam zadnje gledao jer nikad ne bi rekao da nova može krepat pa par dana.

Kupio ponovo 4 nove i od onda mir.

Link to comment
Share on other sites

Stavite si NGK ili Denso, nikakav eqiuem i slicno..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problem sa ngk na 1.4 16v dok sam jos vozio megana sto ga brat sad vozi. Radio mi je nemirno na leru i tesko je dizao okretaje u voznji, to se pojavilo odmah nakon sto sam ih ugradio. Otisao po equem i ngk bacio demonstrativno u sumu, auto proradio kako treba i od tad i prije toga ne stavljam nista osim equema na normalne renole. 

Link to comment
Share on other sites

Champion REA8MCL idu na moj 1.2 16V u prvoj ugradni. Nakon 60.000km izgledaju kao da bi još mogle toliko.

Zadnji puta na 120.000km sam stavio Bosch Ytrium jer je kao bolja i ima naboran keramički izolator za bolju izolaciju. Nisam primjetio razliku osim da je ECU pomaknuo fuel trim za -6%. Da li je to dobro ili loše ne znam :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problem sa ngk na 1.4 16v dok sam jos vozio megana sto ga brat sad vozi. Radio mi je nemirno na leru i tesko je dizao okretaje u voznji, to se pojavilo odmah nakon sto sam ih ugradio. Otisao po equem i ngk bacio demonstrativno u sumu, auto proradio kako treba i od tad i prije toga ne stavljam nista osim equema na normalne renole. 

valjda slučajnost, možda je jedna bila u banani ili probijala.. sa sam na običnima NGK napravio 30000 km i  još bi al stavio sad iridiumke i sve je ok bilo i još je.. a kad sam ga kupio unutra su bile 15000km oem renault i s njima mi je bacao grešku "random ignition failure".. 

mislim da sa NGK i Denso nemože nitko fulat, ono najveći proizvođači svječica u SVIJETU.. pa da ne valjaju na nekom francuzu.. moraju valjat.. ove obične Cu su bile made in France čak :D  iridiumke su Made in Japan pa se ne bune u francuzčiću.. čak bolje prima gas i radije se vrti..

ko da veliš da shell ne valja nego samo elf.. sve valja.. samo da je točan model za taj auto.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problem sa ngk na 1.4 16v dok sam jos vozio megana sto ga brat sad vozi. Radio mi je nemirno na leru i tesko je dizao okretaje u voznji, to se pojavilo odmah nakon sto sam ih ugradio. Otisao po equem i ngk bacio demonstrativno u sumu, auto proradio kako treba i od tad i prije toga ne stavljam nista osim equema na normalne renole. 

I ja sam nekako najsretniji sa equem svječicama. Sad imam champion neke i imam osjećaj da to nije 100%. Moram equem nabaviti i zamjeniti. Radi se o RR4

Link to comment
Share on other sites

previše dramite oko običnih svječica.. svaka od renomiranog brenda  kojoj je toplinska vrijedost odgovarajuća mora raditi..

inače oem renault jesu champion.. na mnogim markama auta..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Samo ti nemoj od tome tko je veci drama queen  :vidiga: 

Ne treba mi tecaj o ispravnom radu svjecica, pogotovo ne na autu kojeg poznam i odrzavam od 0km do trenutnih oko380 000km

@petak kod nas ih ima za kupiti u tokicu

Link to comment
Share on other sites

equiem je u vlasništvu beru-a od 2003. a beru u vlasništvu federal mogula gdje je i champion.. 

tak da je sve to ista kompanija.. beru su isto ok svječice, smatram da je to sve ok. imam beru bobine na autu i nakon 11 godina i 110000km sve su još original... 

povlačim svoju riječ da bježiš od equiema, ali ne smatram da su jedine i najbolje za renoove mašine..

Link to comment
Share on other sites

U Tokiću u Vodicama mi nisu imali za ponuditi....čak su me malo i blijedo pogledali......

 

I ja mislim da je to manje više isto, ali eto neki moj subjektivan dojam je taj da mi R4 najbolje radi na Equiem svječicama, a imao sam i NGK i Champion svječice na autu.

 

Isto ko što ti (ivan.martinko) imaš situaciju sa Iridijum svječicama......meni se to čini bacanje novaca, a ti imaš osječaj da su super i da se isplati svaka kuna koju si ih platio. 

Ne kritiziram te već uspoređujem.....drago mi je da imaš zanimaciju oko koje se zabavljaš....

 

Svi mi imamo neke svoje predispozicije i zaključke do kojih smo došli na osnovu svog iskustva i na osnovu raznih razgovora/članaka. 

Poštujem tuđe, procijenim izrečeno od svakog i onda sam odlučim da li to meni drži vodu ili ne.

Nisam sveznajuć, ali dosta znam!

Link to comment
Share on other sites

Samo ti nemoj od tome tko je veci drama queen  :vidiga: 

Ne treba mi tecaj o ispravnom radu svjecica, pogotovo ne na autu kojeg poznam i odrzavam od 0km do trenutnih oko380 000km

@petak kod nas ih ima za kupiti u tokicu

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

razlika iridium vs obična nije isto ko obična champion ili beru.. to je realno kvalitetnija svječica. i skuplja

koncepcijski je drugačija svječica.. ko ulje 10W40 i 0w30..

nije svejedno.. a ove običnjače su sve po 5€ komad max, pa biraj kaj hoćeš..

Link to comment
Share on other sites

razlika iridium vs obična nije isto ko obična champion ili beru.. to je realno kvalitetnija svječica. i skuplja

koncepcijski je drugačija svječica.. ko ulje 10W40 i 0w30..

nije svejedno.. a ove običnjače su sve po 5€ komad max, pa biraj kaj hoćeš..

Istina.........drugačija je od obične i koristi skuplje materijale i zato je skuplja......i opet, osobno (ja), smatram da nije toliko bolja koliko je skuplja....ti misliš drugačije i to je isto super...

Slobodno uzmi iridijum svječice (kao  što jesi) a ja ću potražiti Equiem jer subjektivno mislim da su bolje za moj stari motor.

Link to comment
Share on other sites

moj stari je u R4 imao bosnu, mislim pa je išlo hehee..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.