Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Ne kužim logiku takvog postupka.

Naplatiš "pravi" dio koji ne ugradiš, skineš ga sa stanja, a fizički ti ostane. Kako ga 2x naplatiti ako nema na stanju?
Na inventuri se porez plaća i na manjak i na višak, tak da je to dodatan trošak.

S druge strane, kako ovlašteni servis opravda kupovinu zamjenskih dijelova krovnoj kući?
 

Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno ga ne naplate dvaputa, vec taj dio zavrsi negdje drugdje, vjerovatno kod nekoga tko radi u fusu.

Znam par priča od ljudi koju su radili u takvim servisima,  ja poznam tebe i nesto ti je krepalo na autu sto kosta x para.

Dodje mi isti auto na servis i ja skinem taj dio njemu, montiram tebi i tom nesretniku se naplati novi dio jer je njegov kao "neispravan" 

Ima more kombinacija.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, borny said:

Ne kužim logiku takvog postupka.

Naplatiš "pravi" dio koji ne ugradiš, skineš ga sa stanja, a fizički ti ostane. Kako ga 2x naplatiti ako nema na stanju?
Na inventuri se porez plaća i na manjak i na višak, tak da je to dodatan trošak.

S druge strane, kako ovlašteni servis opravda kupovinu zamjenskih dijelova krovnoj kući?
 

Meni to isto nije logično, ali oni mogu na ulazu robu zaprimiti kako žele.
Baš prije nekih mjesec dana iz Peugeot ovlaštenog servisa mi čovjek nosi njihovu ponudu za termostat s kućištem i oznaka je original + još jedno slovo ili broj, ne sjećam se sad točno, a to je bio Magneti Marelli iz Tokića (ja probio šifru :D )
A cijena bi bila "uredna!"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trgovina je struka u kojoj se moze beskrajno muljati, bez obzira na zakone i poreze. I mulja se. Oduvijek.
Svaka cast Andjelku pa ne spada u tu grupu jer zna ak jednom nekog prevaris, taj ti nikad vise nebu doso. Ak si covjek od nacela, vodit ces sve korektno, mozda neces bit bogat ali ces biti cijenjen od musterija, neces ih gubiti nego privlaciti i uzivati ces u svom poslu, i sto je najvaznije, mirno ces spavati znajuci da si prodao kvalitetnu stvar za normalnu cijenu..

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ivan.martinko said:

Trgovina je struka u kojoj se moze beskrajno muljati, bez obzira na zakone i poreze. I mulja se. Oduvijek.
Svaka cast Andjelku pa ne spada u tu grupu jer zna ak jednom nekog prevaris, taj ti nikad vise nebu doso. Ak si covjek od nacela, vodit ces sve korektno, mozda neces bit bogat ali ces biti cijenjen od musterija, neces ih gubiti nego privlaciti i uzivati ces u svom poslu, i sto je najvaznije, mirno ces spavati znajuci da si prodao kvalitetnu stvar za normalnu cijenu..

Hvala puno!
Svima se događaju greške, meni jednako tako i koliko god se trudio raditi u najboljoj vjeri, ne mogu utjecati na mnoge stvari, ali ako uzmem period od zadnjih 15 godina od kako se bavim auto dijelovima u većem opsegu (a firma je od 1992.),
svakako je lijepo čuti ovakve pohvale, ali isto tako i kroz taj period se puno toga nauči i vidi te svaka greška mora dati neki rezultat kako do nje više ne bi došlo, a kako Ivan kaže, trudiš se nikoga prevariti, jer i kada bude neki problem, onda se i ti ljudi
lakše odnose prema tome i shvaćaju da se može lako pogriješiti i prihvaćaju to. Srećom, na količinu posla, nema toga puno.
Ja osobno nisam tvrdokožac i pogađaju me stvari kada nešto nije dobro, jer si netko može pomisliti da ga najmjerno želim smuljati, a upravo radi toga jer se to kod nas radi na svakom čošku.

A najbolje od svega mi je to što doista mogu otići u svaki kutak HR i svakome stisnuti ruku i pogledati ga u oči pa čak i prespavati ako treba :) 
I ono još bolje, sa svima sam postao prijatelj, što mi je još veća satisfakcija :) 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Meni to isto nije logično, ali oni mogu na ulazu robu zaprimiti kako žele.
Baš prije nekih mjesec dana iz Peugeot ovlaštenog servisa mi čovjek nosi njihovu ponudu za termostat s kućištem i oznaka je original + još jedno slovo ili broj, ne sjećam se sad točno, a to je bio Magneti Marelli iz Tokića (ja probio šifru [emoji3] )
A cijena bi bila "uredna!"
Pa naplate to kao uslugu, a ne kao usluga+rezervni dio.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Ja ti imam po 60,00 Kn/10Litara.
Koliko točno trebaš litara?
Trebat ću, javim se.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ivan1902 said:

Pa naplate to kao uslugu, a ne kao usluga+rezervni dio.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Trebat ću, javim se.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 

Kod ovih je baš dio koštao posebno, usluga montaže posebno (tako je bilo na ponudi).

Za ADBlue se čujemo, a ako treba veće količine, postoje i veći karnisteri odnosno kontejneri pa ako bude trebalo nešto u tom smjeru, mogu i to vidjeti što sve ima (jer uglavnom mi ide ova manja ambalaža).

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, borny said:

Ne kužim logiku takvog postupka.

Naplatiš "pravi" dio koji ne ugradiš, skineš ga sa stanja, a fizički ti ostane. Kako ga 2x naplatiti ako nema na stanju?
Na inventuri se porez plaća i na manjak i na višak, tak da je to dodatan trošak.

S druge strane, kako ovlašteni servis opravda kupovinu zamjenskih dijelova krovnoj kući?
 

Ja sam jednom radio veliki servis u fušu kod ovlaštenog renault koncesionara. Svi dijelovi, remen, pumpa, natezači, remenica,.... original renault, platio osjetno nižu cijeni i još mi je servis upisan i poštambiljan u knjižicu od vozila. Jedino račun nisam dobio :)

Kako je ekipa tamo zamračila te dijelove, niti ne želim znati, ali sve se moglo ako si poznavao pravu osobu.

A imao sam i slučaj kod drugog koncesionara da sam auto dovezao, naplaćena dijagnostika i nova bobina, regularni račun, ali s nekako nižom cijenom. Ugrađena zamjenska, ne sjećam se marke, ali nije pisalo ni renault ni motrio. To mi je još čudnije kako su napravili jer ovlašteni ne bi smio ugrađivati dijelove drugih marki. Ili bi?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Smije i ovlasteni imati zamjenske dijelove. Primjer je Motrio. A bobina najcesce je Beru ili neki brend sa malim renault zigom (nekad ga i nema) u vrecici sa renault natpisom. Renault ne proizvodi bobine..
Ne proizvodi 50+% drugih dijelova automobila od kojih je sastavljen..

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ne proizvodi, ali ne bi smio (ili bi?) ugrađivati dijelove koji nisu stigli kroz njihovu servisnu mrežu jer se onda od Pere mehaničara razlikuju samo po napuhanim cijenama i velikim zgradama. Nevjerojatno mi je da tako nešto prolazi, a interne kontrole i auditi ne vide ili zažmire na to.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, borny said:

Naravno da ne proizvodi, ali ne bi smio (ili bi?) ugrađivati dijelove koji nisu stigli kroz njihovu servisnu mrežu jer se onda od Pere mehaničara razlikuju samo po napuhanim cijenama i velikim zgradama. Nevjerojatno mi je da tako nešto prolazi, a interne kontrole i auditi ne vide ili zažmire na to.

Prijaviti ih RNH. 🤣

Link to comment
Share on other sites

Ja bih htio osobno upoznati jednog kvalitetnog mehaničara u ovlaštenom kojem bi pored cijene servisa i popravaka vrlo rado uvalio u džep i dodatnih 100kn (zvali to mito ili ne), ali da sam siguran da nikad za ništa neću biti prevaren nego da će mi odraditi sve što je potrebno, bez onoga što nije, i to kako spada, sa pravim dijelovima, na pravi način, bez muljaža. Eto, ima li takvih ovdje? :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, twingokile said:

ehej ekipa....

frendici na laguni 3 (2014 god) mislim da ima Media Nav sistem, nisam upiso promjeniti sat?

uđem u postavke i kad dođem do namještanja vremena, sustav ne dozvoljava ništa, zna li tko zašto?

evo ponavljam pitanje, vjerujem da je neka banalnost..

Link to comment
Share on other sites

Prijaviti ih RNH. 🤣


Imao sam i to iskustvo kad mi nekoliko puta zaredom nisu otvorili radni nalog za auto u garanciji [emoji4]
Svaki put dobio natrag ključ u ruke, kao autom je sve u redu i nikakav papir.
Kad sam se požalio u RNH, zvali me drugi dan da dovezem auto na servis i zanimljivo, odmah su znali što treba mijenjati. Ne vidim kasnije da je bilo nekih posljedica po koncesionara, ovo je ipak hrvatistan.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, twingokile said:

evo ponavljam pitanje, vjerujem da je neka banalnost..

progugllaj malo ne sjećam se točno mislim da treba neki update, nije banalno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako vam rade automatske klime na autima ovih dana kad ima dosta vlage vani?

Vraćam se navečer doma, vani je vlaga poprilična, šoferšajba unutra na donjoj strani se ciklički malo zamagli pa za koju minutu odmagli i tako ukrug. Isto tako i ujutro kad sam išao na posao, vani je bilo 11°C i isto tako ukrug zamagljivanje-odmagljivanje. Auto ima neki malo blesavi algoritam za tu autom. klimu :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je u ZG ovih dana, ali kod nas vani je 90% vlage sada, unutra mi je 63%. Navuče se topli vlažni zrak preko dana u auto i čim zahladi to se ukapljuje. Clia sam vozio jučer ujutro na posao i morao cijelim putem imati klimu (ručna je tamo) uključenu inače se stalno maglila šajba. Ova automatika na scenicu mi je zagonetka, ne znam što dirigira paljenje/gašenje automatske klime da osuši zrak povremeno. Kad je ujutro vani 12, a u autu namješteno na 22 za očekivati je da samo grije, ali on očito pali i klimu.

Link to comment
Share on other sites

U zg je ko da je proljece. Nema vlage, kod mene u sobi 53%, temperatura vani ide do 23 stupnja..

Ne znam kako je u ZG ovih dana, ali kod nas vani je 90% vlage sada, unutra mi je 63%. Navuče se topli vlažni zrak preko dana u auto i čim zahladi to se ukapljuje. Clia sam vozio jučer ujutro na posao i morao cijelim putem imati klimu (ručna je tamo) uključenu inače se stalno maglila šajba. Ova automatika na scenicu mi je zagonetka, ne znam što dirigira paljenje/gašenje automatske klime da osuši zrak povremeno. Kad je ujutro vani 12, a u autu namješteno na 22 za očekivati je da samo grije, ali on očito pali i klimu.
Pa ima i senzor vlage. To je najjednostavnija stvar..
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Alen said:

automatika na scenicu mi je zagonetka, ne znam što dirigira paljenje/gašenje automatske klime da osuši zrak povremeno.

Moguće je da imaš uključenu automatsku recirkulaciju. Koje godište je Scenic?

Link to comment
Share on other sites

2012, ona međufaza.
Recirkulacija na gumbu nije uključena, ima onaj senzor kvalitete zraka, a vidim na dijagnostici da očitava i vlažnost, ali nisam kontrolirao vrijednosti.
Puno je vlage u zraku ovdje na moru, clio s ručnom klimom ne mogu niti voziti ujutro ako klima stalno ne puše na šajbu.

Link to comment
Share on other sites

Taj senzor kvalitete zraka ti zatvara ulaz vanjskog zraka i zamagljuje staklo. Vidi u kakvom je stanju filter kabine. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala za hint.
Filter kabine bi trebao biti ok, mijenjao ja sam u 5.mj.
Taj senzor kvalitete mi je sumnjiv od prvog dana, one ikonice na displayu se nekako na random pale.
Može li se to isključiti na dijagnostici pa da se ponaša kao da nema tog senzora, clip ili mora DDT?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.