Jump to content

CHAT


GTT

Recommended Posts

1 minute ago, Domba said:

Gdje su nestali zamljivo autići? Gledam autice tipa Clio, toga nema... Jedino što sam našao novo je Yaris GR, Fiesta ST i Polo GTI. Malih gradskih jurilica više nema ili ih je znam naći. Fićo Abarth i Mini su mi ipak malo pre malo, volio bih koliko toliko iskoristivu zadnji klupu. U oba auta provjereno ne stane nazad nitko.

  1. Preskupi su za kupiti i za imati, a kupovna moć srednjeg sloja je drastično pala zadnjih 30 godina pa nemaju za koga više raditi takve aute.
  2. Novi klinci imaju neke druge želje i prioritete. Ganjanje na semaforima i prolaženje kroz zavoje gledaju kao retardirani način zabave (nije da su puno fulali).

Danas je bitno da je auto na struju i po mogućnosti povišeni, te da obavezno ima što više što većih touch screenova po cijelom interijeru.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa iskreno da su nešto preskupi baš i nisu. Fiesta sa nešto opreme počinje od 16300 eura. Ako dosad još malo da auto na nešto Lici tj da ima automatsku klimu i ALU felge evo te na 19000 eura, a što kreće sa 25150 i ima još više opreme i puno više konja... Ok već si cjenovno u klasi iznad...

Gledaj svatko ima svoju zabavu... Ja ću samo reći Nordschleife mi nije daleko :) ako su Focus i Auris bili tamo odvezao bih i druge aute.

Struja je za voziti se ok, za potjerati hm. Baš i ne. A touch screen koji sam imao u Aurisu je bio previše, koji kreten smisli da pojačavas i stisavas ton na touch. Ajde barem na Corolli su to ispravili :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ti samo ukazujem kako ljudi danas gledaju. Nekome je zabava bacanje petardi i bombi po glavnim trgovima (khm, Vodička petorka) pa ne znači da to nije retardirano.

GTI/RS auti te koštaju soma i pol ojra svake godine samo da ih staviš na cestu. Gubitak vrijednosti im je veći. Ako se ganjaš onda su i troškovi održavanja veći. Troše 40-50% više goriva od normalnih auta i neudobni su. Kad se sve zbroji izbit će ti u prosjeku soma do dva soma kuna svaki mjesec više od običnog auta istih gabarita u mini/Golf klasi i izbijati bubrege na lošim cestama i ležećima 98% vremena kad nisi na stazi.

Skupa i neudobna zabava. Sve manje i manje ljudi to želi.

Ybga, tako je.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hm, gledam tu gdje sam. Ima dosta vikendasa sa cliom RS, fistama ST, čak i nekoliko twinga RS sam vidio. 207gt ili kako već isto... I to sve ove godine. Veća klasa tipa Megane RS, focus st, type r i slično da ne pričam.... A ove godine nisam daleko išao. Ima ih puno više nego u Hrvatskoj i većinom vikendima vani. A po ljetu i sa sezonskim tablicama ih stvarno ima... zato mi je čudno da ih nema u prodaji.

Hrvatska baš nije za usporedbu.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Med0 said:

Ja ti samo ukazujem kako ljudi danas gledaju. Nekome je zabava bacanje petardi i bombi po glavnim trgovima (khm, Vodička petorka) pa ne znači da to nije retardirano.

GTI/RS auti te koštaju soma i pol ojra svake godine samo da ih staviš na cestu. Gubitak vrijednosti im je veći. Ako se ganjaš onda su i troškovi održavanja veći. Troše 40-50% više goriva od normalnih auta i neudobni su. Kad se sve zbroji izbit će ti u prosjeku soma do dva soma kuna svaki mjesec više od običnog auta istih gabarita u mini/Golf klasi i izbijati bubrege na lošim cestama i ležećima 98% vremena kad nisi na stazi.

Skupa i neudobna zabava. Sve manje i manje ljudi to želi.

Ybga, tako je.

Domba, to sam se i ja pitao. Takva vozila su praktički izumrla jer je sada u modi imati SUV-iće koji blago rečeno ne liče ni na što osim na kredenac, lošije aerodinamike i voznih svojstava, nikakvih off road sposobnosti (btw koje nitko zapravo ni ne treba za gradsku i međugradsku vožnju), s upitno mrvicu više mjesta, i većim troškovima održavanja (uzmi primjer koliko samo košta guma za manjeg SUV-ića, ili crossovera Scenica u onoj čudnoj dimenziji). Ali ništa čudno, proizvođači će štancati ako masa to želi. Vjerujem da će kroz 10-ak godina i taj trend početi isčezavati pa ćemo se vratiti korak natrag. 

Koliko znam, Ford ne proizvodi više Focus RS, a mislio sam i da su Fiestu ST ugasili, no evo ti si rekao da je još uvijek ima.

Med0, s tobom se baš i ne mogu složiti u svemu. Mene moj ne košta soma i pol eura samo da ga stavim na cestu, a gledajući situaciju po oglasnicima, rekao bih im da im gubitak vrijednosti nije veći, dapače. Cijene koje takvi automobili drže nisu za povjerovati, pa evo i neki Meganei RS koje sam svojedobno tu i tamo pogledao prije GTi-ja, a i kod ostalih je tako. I sada kad se takvi auti više malterne i ne proizvode, vjerujem da će vlasnici hot hatcheva samo dobiti na vrijednosti svog automobila, pogotovo ako su u dobrom stanju.

Isto tako, ne troše 50% više goriva od normalnih automobila. To bih prije rekao za nešto povišeno u teško. Najbolji primjer mi je vlastiti automobil, 7.3 litre ovoga trenutka, mislim da je o nekoj velikoj potrošnji smiješno uopće pričati. Da su neudobni, isto nisu jer moja draga nikakvu razliku nije uočila kad smo prešli sa 207 1.4 na ovo, dok mi je drugi frend rekao da mu je moj automobil udobniji od njegove Astre K 1.4. Nije pojam udobnosti, ali ne izbija bubrege ni ništa slično. Daleko od toga. Uostalom, tko je uopće zainteresiran za takvo vozilo, neće pitati za udobnost i potrošnju. A o izbijanju dodatnih soma do dva kuna mjesečno bolje da ne komentiram jer nije tako, ne vidim kako bi to bilo moguće. 

Tako da, barem na temelju mog vozila, zabava je jako dobra (pa čak i udobna, iako udobnost ne tražim), a k tome i smiješno povoljna.

Ne znam, pričam na temelju svog automobila pa mi sve to gore pada u vodu što si napisao.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, VedranSB said:

Domba, to sam se i ja pitao. Takva vozila su praktički izumrla jer je sada u modi imati SUV-iće koji blago rečeno ne liče ni na što osim na kredenac, lošije aerodinamike i voznih svojstava, nikakvih off road sposobnosti (btw koje nitko zapravo ni ne treba za gradsku i međugradsku vožnju), s upitno mrvicu više mjesta, i većim troškovima održavanja (uzmi primjer koliko samo košta guma za manjeg SUV-ića, ili crossovera Scenica u onoj čudnoj dimenziji). Ali ništa čudno, proizvođači će štancati ako masa to želi. Vjerujem da će kroz 10-ak godina i taj trend početi isčezavati pa ćemo se vratiti korak natrag. 

Koliko znam, Ford ne proizvodi više Focus RS, a mislio sam i da su Fiestu ST ugasili, no evo ti si rekao da je još uvijek ima.

Slažem se za SUV vozila. Skoro sam postao vlasnik jednog, dragoj se svidio izvana izgled a onda ga je provozala. :)

A Fiestu mi ne diraj. Moram to je trenutno drugi auto na listi želja, ako za prvi ne budem dobio dobre uvijete. Pola auta neću kupiti, nema šanse.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, CRN11 said:

Ja bi ovako nešto u tom rangu 🤘 

 

Kako čoek uživa. I boli ga kuki što nema 350konja ispod haube. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, CRN11 said:

Ja bi ovako nešto u tom rangu 🤘 

 

Posljednji put kad sam bio na ringu, bio je kangoo 1.6 16v. 😎 Bilo ga je svuda, ali frajer se vozao čitav dan, završio u jednom komadu, šta se ne bi moglo reći za neke porsche, bmw i još neke koji su debelo precijenili svoje mogućnosti. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako bolje pogledate, tip je još reducirao težinu😎 uglavnom poanta je bila da se složi vikend auto za puno manje novaca, a da ostalo trošiš na gume, benzin i ulaznicu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I ovaj s kangoom je sve povadio, imao je prikolicu zakačenu na drugom autu i kad je završio vratio je sjedišta u auto. 🤓

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@VedranSB Astra K je meni osobno udobnija i tiša od Audija A3 i Golfa VII pa mi je izrazito teško povjerovati da je toliko manje udobna od tvojeg 208 GTI-ja. Potrošnja:

208 HDi troši 4.4L/100km
208 GTI troši 7.5L/100km

Znači troši 70% više skupljeg goriva! Benzinci u prosjeku troše 6.4-6.5L/100km.

Koliko te košta registracija auta, obavezno osiguranje, CMV porez i kasko svake godine?
Koliko je rata kredita kredita za 208 GTI, a koliko je rata kredita za BlueHDi i za običnog benzinca?
Koliko ćeš izgubiti na vrijednosti u tri godine sa GTI-jem, a koliko sa BlueHDI?
Koliko će ti trebati da prodaš svoj GTI, a koliko BlueHDI?

Cijene auta u hrvatskim auto oglasnicima su uvijek (puno) veće od onih za koje se ti auti stvarno prodaju. Mnogi vlasnici takvih auta uopće ne prodaju svoje aute nego ih dugo drže u oglasnicima s visokim cijenama po principu ako-prođe-prođe, neki i godinama. To nije nikakvo mjerilo. RS/GTI auti ne dobivaju na cijeni i nisu nikada nego su samo manje gubili na vrijednosti i to samo neki vrlo ekstra posebni modeli. Nisu to klasici poput 300 SL.

Edited by Med0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

@VedranSB Astra K je meni osobno udobnija i tiša od Audija A3 i Golfa VII pa mi je izrazito teško povjerovati da je toliko manje udobna od tvojeg 208 GTI-ja. Potrošnja:

208 HDi troši 4.4L/100km
208 GTI troši 7.5L/100km

Znači troši 70% više skupljeg goriva! Benzinci u prosjeku troše 6.4-6.5L/100km.

Koliko te košta registracija auta, obavezno osiguranje, CMV porez i kasko svake godine?
Koliko je rata kredita kredita za 208 GTI, a koliko je rata kredita za BlueHDi i za običnog benzinca?
Koliko ćeš izgubiti na vrijednosti u tri godine sa GTI-jem, a koliko sa BlueHDI?
Koliko će ti trebati da prodaš svoj GTI, a koliko BlueHDI?

Cijene auta u hrvatskim auto oglasnicima su uvijek (puno) veće od onih za koje se ti auti stvarno prodaju. Mnogi vlasnici takvih auta uopće ne prodaju svoje aute nego ih dugo drže u oglasnicima s visokim cijenama po principu ako-prođe-prođe, neki i godinama. To nije nikakvo mjerilo. RS/GTI auti ne dobivaju na cijeni i nisu nikada nego su samo manje gubili na vrijednosti i to samo neki vrlo ekstra posebni modeli. Nisu to klasici poput 300 SL.


Dobro, gledajući takvu usporedbu na taj način, ima nešto u tome što kažeš. E sad, kolega je pitao nešto tipa zašto su takvi automobili izumrli, a ja opet tvrdim da nije razlog nepostojanje interesa. I evo, probat ću opet odgovoriti koristeći svoj primjer, mada nisam jedini i mada je tu kolega Boris govorio da je njegova potrošnja na dvocifrenoj brojci.

Dakle, nešto se pričalo da će potencijalni kupac nekakvog hot hatcha u današnje vrijeme radije uzeti neki 'normalan' automobil, recimo crossover ili SUV jer je to danas trendy, baš je kolega Domba i to spomenuo, a ja se složio. Tako da sam se vodio mišlju da ako taj isti kupac ima iznos XY koji planira potrošiti na automobil, neće uzeti hot hatch već će za te novce uzeti recimo manjeg SUV-a s barem 120-130 konja. U tom slučaju sam mislio da se potrošnja neće tako bitno razlikovati. Ali i ovaj primjer koji ti navodiš je zanimljiv. I za očev Megane 1.5 dCi isto ako se ne varam piše da je potrošnja u gradu oko 5 litara, pa svaki puta kada sjednem u njega računalo je na skoro 6.5 litara. Kako sam svojevremeno vozio Megane IV 1.5 dCi (nije bio moj), mislim da se u brošuri navodilo nešto smiješno malo, manje od pet litara u gradu, što naravno nije bilo točno kao i u slučaju mog oca. Kod dizela sam primijetio da su ta odstupanja dosta velika. Zato opet navodim primjer sebe i oca jer se vozimo praktički istim rutama i udaljeni smo manje od kilometra. Da je neka tako velika razlika u potrošnji, baš i nije, u konkretnom slučaju oko litre, što je s obzirom na performanse oba auta totalno smiješna brojka (nekome tko razmišlja o hot hatchu). Naravno, ima sad tu i drugih stvari koji su razlog možebitne niske potrošnje kod mene, ali koga zanima neka pita.

Što se tiče davanja, poreza, ovih/onih troškova. Iskreno, ne zagledam u to osim jednom godišnje kad treba obaviti tehnički i registraciju, pa vjerojatno iz tog razloga ni ne pamtim previše sve te stavke da bih mogao usporediti. Ono što sam upamtio jest da me (barem po sjećanju, ako ne grjiešim) sve to ispalo isto kao sa prethodnom 207-icom 1.4, ili što otac plaća za Meganea. Jedina bitna razlika je što čini mi se moram platiti 1000 kn godišnje poreza zbog kilovata. A što se tiče kaska, prvi puta u životu sam ga uzeo sada (i to onaj Kasko Duo, koji mi pokriva štetu samo u slučaju prometne nezgode, ne ako se na njega sruši nešto pred zgradom ili slično), i to sam platio čini mi se oko 1200-1300 kn, nemam pojma točno, morao bih pogledati. E sad da bih nešto puno manje platio za 208 dizel od 68 konja, čisto sumnjam. Mada opet kažem, to su kruške i jabuke.

Što se tiče rate kredita, odnosno cijene, to je sad neka nova stavka koju nisi naprije spomenuo na vrhu stranice, ali evo mogu i o tome. Naravno da će jači/top model u ponudi biti skuplji, gušti se plaćaju, to je jasno. Isto kao što ćeš u Meganeu uživati više nego i Cliju, itd. I opet se vodim ovim primjerom gore, ako netko ima XY iznos i razmišlja ga potrošiti na hot hatch, teško baš da će (ako od te ideje odustane) kupiti nekakav Clio ili 208 s 80 konja, nego vjerojatno neki kompakt/SUV za te novce (trendovi o kojima smo gore pričali), tako da te sve to dođe na isto ako pričamo o tome što si netko za određenu svotu želi priušiti. Ali evo, sjećam se jedne smiješne situacije odprije 10-ak godina kada je Clio III RS koštao 150 000 kn, a Clio dCi od 105 konja je bio 135 000 kn. Dakle razlika je smiješna, ali namjena je skroz drugačija. Netko poput mene tko bi u tom vremenu razmišljao o RS-u definitivno u slučaju predomišljanja ne bi uzeo dizela od 105 konja, nego vjerojatno nešto treće (veće, snagom između), jer su to dva totalno drugačija svijeta.

Prema tome, zato kažem da mene moj GTi ne košta mjesečno jednu do dvije tisuće kuna više u odnosu na nekakav normalan automobil, odnosno oko 10 000 kuna samo da ga stavim na cestu. Ni približno tome. Pa čak ni da ga uspoređujem s baznim 208, što opet nema smisla jer cjenovno nisu u istom rangu.

Što se tiče gubitka vrijednosti i vremenu prodaje, evo baš sam onako bezveze gledao slične automobile svo ovo vrijeme koje imam GTi (što zbog glupe želje da ga zamijenim za GTi BPS, što zbog želje da u skorije vrijeme nađem dobar Megane RS, treće ili četvrte generacije, nebitno), i mogu ti samo reći da sam ovdje na Njuškalu i Index oglasima pronašao par 208 GTi koji su nestali u roku od 2 tjedna, a cijena koja je bila oglašena (naravno, uvijek se dobije manje) je bila apsurdna, drugim riječima kao da ja za tri godine prodajem svoj za veću cijenu nego za koju sam ga kupio. A o cijeni rabljenih 370Z, Focusa RS, Meganea RS, itd., ostalih jurilica upitne povijesti bolje da ne pričam. Jedini koji stoji već više od godine dana je novi 208 GTi što ga prodaju TM automobili, a pametnjakovići traže istu cijenu iako je taj auto već 'daleko' 2019. godište, dakle nije više novi.

Naravno da hot hatchevi gube na cijeni kao i svi ostali i to je logično, nisam ni rekao da dobivaju, već da u ovom zanimljivom vremenu kada ti automobili isčezavaju i uskoro ih više neće biti kao novih, ovi postojeći bi mogli dobiti na vrijednosti jer interes za takvim automobilima definitivno postoji. Možda i griješim, ali to je samo moja pretpostavka.

I na kraju, razlog zbog kojeg nestaju nisu nikakav manjak interesa kao što si sugerirao, već čista politika s CO2 koja proizvođačima i ne ostavlja drugu mogućnost nego da reorganiziraju planove kako bi cjelokupna gama ostala na nekakvoj brojci koja im osigurava da ne plaćaju penale po prodanom automobilu s više CO2. Što u konačnici znači proizvodnju crossovera i SUV-ova s dizelima od 100 do 150 konja i to je upravo taj trend o kojem danas pričamo. Utrpaš im 'čišći pogon', i to baš u onom pakiranju koje je sada moderno. Mada, po nekima, isti ti dizeli zagađuju i više nego usporedivi benzinci, ali dobro, niti je tema diskusije niti sam dovoljno kompetentan da o tome pričam. :)

Edited by VedranSB
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kao netko tko je nekoliko godina radio u autoindustriji mogu ti reći da gledaš stvari iz neke druge perspektive i pravi si kupac. Bio sam takav i ja prije 15god i vozio sam brz auto (bar za ono vrijeme). Tada su mi se prioriteti promijenili.

CO2 nije razlog nestanka RS auta. Zbog CO2 su samo skuplji i kompleksniji zbog tehnologije i nameta. Ti auti su bolji nego ikada i voze se bolje nego ikada. Ako uzmeš u obzir količinu tehnologije s kojima dolaze i inflaciju onda dobivaš najviše za svoj novac ikada samo što primanja kupaca nisu rasla sukladno inflaciji.

Uz to, moderni "obiteljski" hibridi i strujići imaju brutalna međuubrzanja i poderu aute poput Subaru Impreze i sl. s time da se kvaliteta vožnje ne može usporediti. Stare nabrijane pile su kao da voze na drva i ugalj u odnosu na moderne aute.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A što je onda razlog nestanka? Pitam jer sam čitao intervju jednog od ljudi iz vrha Peugeota pa je lijepo rekao da su prodajne brojke 208 GTi bile izvrsne, bolje nego što su se nadali i da su ih prodali puno više nego što su mislili, ali da su zbog CO2 morali odustati od toga pa da je kod novog modela u planu neki električni/hibridni GT (nemam pojma točno, tu sam prestao čitati).

S ovim zadnjim se ne slažem. Moderni 'obiteljski' hibridi i automobili na struju imaju brutalna ubrzanja i međuubrzanja? Imaju, to nitko ne može poreći. U usporedbi s nekakvim hot hatchom to je sve što imaju, ali nije samo to ono što prodaje hot hatch. Dapače, odi na stazu ili skreni u kružni tok pa ćeš vidjeti da postoje i drugi parametri. I tek tu vidiš tzv. kvalitetu vožnje o kojoj pričaš. I tu shvatiš da si u strujiću kao u biciklu. A o punjenjima da i ne pričam.

Cijena isto nije razlog jer cijena za koju su se prodavali Clio RS i kompanija je praktički cijena svakod drugog SUV-ića s dizelom od 120-130 konja, a takvih je puna (ova ipak siromašna) država.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kao vlasnik hot hatcha preko 3 godine složit ću se s većinom onog šta je @VedranSB rekao, da sad ne quotam te romane 😂

Brojke o kojima govoriš @Med0 su debelo pretjerane i nije tolika razlika u cijeni posjedovanja hh u odnosu na "obični" model. Imam coupe tce130 i rs250, dakle govorim iz iskustva. Tce mi troši oko 8-9l, a rs 10-11l, ovisno o dobu godine. Registracija mi je skuplja nekih 100njak eura za rsa, kasko je skoro duplo, ali i cijena novog je puno viša, pa ništa čudno. Servis mi je par sto kn više. Kad bih ga išao prodavati, mogao bih dobiti jednako koliko sam ga platio ili više za njega. Razlog je u sve manjem broju tih auta u pristojnom stanju i općenito u nestajanju takvih beskompromisnijih auta, a o cijeni novih modela da i ne govorim. Pogledaj šta se dešava sa prezzom sti recimo. Cijene lete u nebo, a ni megane nije daleko. 

Također tvrdim da još ima jako velikog interesa za hot hatcheve, ali su cijenom prešli u višu klasu i prestali biti ono za što su zamišljeni, a to je sportski auto dostupan širim masama. Razlog za to je najviše u co2 trošarinama u EU. Primjer ti je redizajn meganea 4 rs, na kojem je potpuno izbačen ručni mjenjač, jer edc skine par grama, a time i nebulozne trošarine na domaćem tržištu u Francuskoj. Recimo u Nizozemskoj na novi auto sa 190g co2 platio bi od ove godine nekih 20+k eura samo trošarinu. Megane 250 ima 196. Mislim da je sve jasno.. Ekologija, tj privid ekologije uništava sportske ice automobile i forsira električna 💩

Vidim da spominješ hibride i strujiće koji su kakti superiorni s 2 tone u sportskom kompaktu. "Super" vozne osobine i poderu po ravnom stari benzinski hh. Neka hvala, ostajem pri starom dreku koji pukne iz auspuha svako malo 😁

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Izbačen ručni mjenjač u Meganeu RS? O Bože, ovome se stvarno nisam nadao 😂

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

Jep, nema ga više na redizajnu. Samo edc. Pogledaj trošarine i kazne na co2 u Francuskoj i sve će ti bit jasno. Nažalost takvi auti izumiru i ovo je zadnje vrijeme kad uživamo u njima, s obzirom da mrs4 prestaje s proizvodnjom 2023. I to je to od starog dobrog rs odjela. Dolazi Alpine i elektirični auti. 

Link to comment
Share on other sites

Grozno. U biti onda se nemam što razmišljati, probati naći dobar Megane RS phase 1 što novijeg godišta, ili možda još bolje ostaviti ovaj i ne razmišljati više o ničemu, već samo ubosti još jedan kompakt sa zadnjim vratima kad budu prinove i to je to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vlasnici brzih auta ne žele koristiti kalkulator 😄  Zapravo mislim da to njih nije briga. To je u redu.

@homer Recimo da radiš 10.000km godišnje i da oba auta imaš 7 godina od trenutka kad su novi. RS i TCE Megija s ovim što si rekao:

RS će ti izbiti 13-14 soma kuna više na gorivu.
RS će ti izbiti najmanje još toliko na regi, osiguranju, kasku i porezima.
To je konzervativno sve zajedno 25-26 soma kuna.

To nije ništa napram razlike u gubitku vrijednosti koja iznosi puno više od tog iznosa. Sve zajedno radi se o najmanje 60.000kn više ako želiš imati RSa u odnosu na kupejca odnosno 8500kn godišnje vrlo konzervativne procjene samo ovo što smo uzeli u obzir.

S rabljenim autima te brojke izgledaju dosta bolje, ali bez novih auta nema ni rabljenih. Ako nitko ne kupuje nove aute rabljenih više neće biti.

Cijena osnovnog VW Up!-a je 01.01.2020 cijena otišla na 90.000kn zbog CO2. Probio je famoznih 95 po kubiku i poskupio je skoro 2 soma ojra. Sad zamisli koliko bi danas platio kazne za CO2 za novi RS 250 s 2.0 turbakom....

Lako se izračuna, @hans je stavio link.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Med0 said:

Vlasnici brzih auta ne žele koristiti kalkulator 😄  Zapravo mislim da to njih nije briga. To je u redu.

@homer S rabljenim autima te brojke izgledaju dosta bolje, ali bez novih auta nema ni rabljenih. Ako nitko ne kupuje nove aute rabljenih više neće biti.

Potpis 😁

Za ostalo, kad bi se sve gledalo tako suhoparno i matematički hladno, hh nebi bio ni izmišljen. Zadovoljstvo koje ti pruži takav auto na jednom roadtripu s prijateljima, a kojeg se sjećaš i prepričavaš mjesecima, nema cijenu. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma sve 5. Nitko to ne osporava, samo je činjenica da je ljudi koji u tome uživaju sve manje i manje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.