Jump to content

laguna 2 1.8 16v


kvatrica

Recommended Posts

Podrav svima

Razmiljam o kupovini lagune 2 1.8 16v iz 2001, auto nema ruzine i unutrašnjost je u jako dobrom stanju ali me brine što je kontrolna tabla u miljama (brzinomjer) pa sumnjam da se radi o uvozu...auto je prešao 150 000 milja....kod vožnje sam primjetio kad mijenjam brzine da se mjenjač malo pomakne, da li se radi o nosaču mjenjača ili je nešto drugo u pitanju?

Čovjek se kune da ne troši ulje i da je auto dobar ali je pristao na pregled...mislio sam staviti novo ulje, odvesti na eko test, dijagnostiku, izmjerit kompresiju i odvest mehaničaru na dizalicu da pogleda ovjes

Pošto nisam informiran o lagunama na brzinu sam pročitao da je moguće da ima dvomaseni zamašnjak.

Kolika je:-cijena izmjene zupčastog i na koliko se mijenja

                -cijena kompleta kvačila

                -komplet diskovi i pločice

Zanima me vaše mišljenje i iskustva, na što trebam paziti, kroz idući tjedan je vozimo mehaničaru 

Isprike što ovako upadam ali sam u stisci s vremenom, a o laguni ne znam ništa i trebaju mi provjerene informacije

 

radi se o karavanu sa privilege opremom, 17 cola felge...ogromni šiber

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa tablom, moguće da je uvoz ali odakle ako ima volan lijevo?
Prije bi rekao da je tablu mijenjao.
Vjerojatno nosac motora/mjenjača.
Mislim da nema dvomaseni.
Zupčasti remen sa vodenom pumpom oko 1500 kn bez majstora.
Pločice prednje/zadnje + diskovi prednji/zadnji npr ATE oko 2800 kn. Zadnji diskovi idu sa ležajom pa su skuplji.

Link to comment
Share on other sites

ma ne znam ni sam, jel se može stavit novu tablu u km

nema mi druge nego u mehaničara na komplet regled

jel ima stvari na koje triba posebno obratiti pozornost?

Kakav je 1.8 16v, jeli moguće a je na 250 000 bez potrošnje ulja

Link to comment
Share on other sites

Kolega "petak" je imao Lagunu 2 pa je kombinirao sa tablama pa pogledaj tamo što i kako.
Koliko znam nema izraženih mana osim obratiti pažnju na varijabilnu remenicu.
Teško da ne troši baš ništa ulja na 10.000-15.000 km osim ako je stalno vozi na niskim okretajima. Ako i troši ne bi trebala uzeti više od 1L između servisa.
Pogledati da li dimucka plavo u vožnji i da li nakon rada u leru kod dodavanja gasa zadimi plavo.

Link to comment
Share on other sites

POzdrav!

Evo mene prozvanoga.

Daklem, vjerujem da je samo tabla zamjenjena jerbo su u engleskoj table (u miljama) bagatelne. Ja sam ih po cca 10tak funti kupovao i imao sam ih 3.

Pokušavao sam riješiti problem koji sam imao sa tablom. Sa tom engleskom tablom sam bio riješio problem neispravne table, ali nisam bio zadovoljan podacima putnog kompjutera koji su bili u miljama i galonima. 

Onda mi je jedan elektroničar prebacio tablu sa milja na kilometre, ali opet nisam bio zadovoljan jer je program (eprom) na putnom kompjuteru koji je ubacio u tablu imao podjelu za plin i potrošnju plina, a ja to nisam htio.

Na kraju sam u Njemačkoj našao novu tablu sa 24km na njoj i kupio. Vratio sam svoje kilometre (nije baš neka muka mijenjati kilometre na toj tabli - ali ti svakako treba elektroničar sa opremom)i onda je bio mir. Sve je radilo kako treba.

Ostalo moraš gledati isto kao i na svakom starom autu. Nema nekih specijalnih problema na mehanici lagune.

Struja im je veća boljka.

Obzirom na tablu u miljama nikako se ne bi osvrtao na brojke na njemu. Veliki je upitnik koliko je auto imao kilometara kad je tabla zamijenjena i koliko je ta tabla imala milja na sebi kad je ubačena u ovaj auto.

Radije napravi malo veći krug s autom (sa ugašenim radiom i bez razgovora sa vlasnikom) po lokalnim cestama (po mogućnosti sa lošijim asfaltom), magistrali i autoputu i osluškuj. Isprobaj klimu i sve prekidače upali da vidiš radi li sve kako treba.

 

Evo ti i moja tema o toj laguni pa malo pročitaj ako te zanima.

 

Link to comment
Share on other sites



Ovo sa tablom, moguće da je uvoz ali odakle ako ima volan lijevo?
Prije bi rekao da je tablu mijenjao.
Vjerojatno nosac motora/mjenjača.
Mislim da nema dvomaseni.
Zupčasti remen sa vodenom pumpom oko 1500 kn bez majstora.
Pločice prednje/zadnje + diskovi prednji/zadnji npr ATE oko 2800 kn. Zadnji diskovi idu sa ležajom pa su skuplji.


1500kn? O cemu ti?

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

Link to comment
Share on other sites

Puna cijena u tokiću i je 1500kn za continental... tako da ruske ko ruske  :D 

 

Edited by živac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.