Jump to content

Laguna 2 1.9 dci 96 kw


trobex46

Recommended Posts

Pozdrav

 

Imam problem sa lagunom.

Auto je doslovno mrtav do 2500 okretaja, iznad 2500 ide ko' mutava, ali uz to ima prateći znak "Check injection".

Dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku osim greške grijača. Izbacilo mi da dva nevaljaju i za svaki slučaj sam promijenio sva 4, očistio EGR, usisnu granu očistio, klapnu gasa očistio, dizne također, promijenio sve 4 bakrene podloške, promijenio filter nafte i zraka, očistio senzor protoka zraka...

Ne znam više što pogledat.

 

Aktuator turba ne mogu rukom pomaknut, a dok auto radi neke čudne poteze ima [emoji848]

Može li možda biti do njega?

 

 

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si dao odgovor sam sebi.
Aktuator? [emoji51]


Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Još sam zaboravio napomenut da i kad krene normalno ubrzavat kao da na korake gubi snagu i opet dobiva tj.kao da trza

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

moglo bi biti do turbine, da .

Samo pazi da ne odes nekom strucnjaku koji ce isto ko i mi ovak odokativno rec " turbina je", ponudit reparaciju turbine za 500+ €, nesto malo reparirat a problem i dalje ostat.

Naime ako nije sama turbina nego neki senzor na njoj, mislim da je poznaniku na 1,5 78kw motoru bio bas senzor na turbini neki i bacalo u safe mode iznad 2000okretaja cim bi se zagrijalo malo.

Link to comment
Share on other sites

moglo bi biti do turbine, da .
Samo pazi da ne odes nekom strucnjaku koji ce isto ko i mi ovak odokativno rec " turbina je", ponudit reparaciju turbine za 500+ €, nesto malo reparirat a problem i dalje ostat.
Naime ako nije sama turbina nego neki senzor na njoj, mislim da je poznaniku na 1,5 78kw motoru bio bas senzor na turbini neki i bacalo u safe mode iznad 2000okretaja cim bi se zagrijalo malo.
Ma meni tek krene iznad cca. 2500 bio motor vruć ili hladan, do 2500 se vuče toliko da me biciklist jači može poderat dok ne ubrzam...

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

oko trzanja u voznji, pogledaj si cisto reda radi, stanje stop svjetala...dal rade stalno ili ne rade stalno...meni trzanje/cukanje/gubitak gasa je bio povezan sa neispravnim stop prekidacem koji kosta 50kn...zamjenio i peglam dalje u punoj snazi...

dci 88kw

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Još nikakav kvar nije otkriven [emoji849] zna li netko koliki protok goriva mora pokazati pumpa kad se spoji na dijagnostiku?
Zapalio bi ju najrađe. Da sam znao da se auto 2006.godina neda prodat za 2000 eura ne bi to nikad ni kupio [emoji23]

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.