Jump to content

Clio Sport 172 & Saxo VTS


theman.e4

Recommended Posts

 

 

Evo odlučio da i ja predstavim svojeg klijača. Priča ide ovako.

Kupljen tamo u 10. mjesecu 2017 ali do danas nisam sa njim napravio niti 2000km, što zbog besparice što zbog drugih bitnijih stvari. Auto je tada kupljen kao drugi auta, i to za serijsku klasu formula driver discipline i naravno neke vikend vožnjice. Nakon kupnje odmah odvožene dvije preostale utrke FD-a te godine i osmijeh od uha do uha, auto bomba u svakom pogledu. Cijelu zimu i proljeće auto stoji u garaži i čeka sljedeću sezonu. Tamo negdje u 6. mjesecu 2018 se radi mali servis,svijećice, set kuplunga, lambda sonda,mjenja mjenjač i još neke sitnice. Odvežena utrka FD-a u Buzetu i naravno plan je bio odvozit i ostatak sezone te pokoji grobnik. Nažalost i zdravstveno i financijsko stanje nije bilo nešto pretjerno bajno, te je auto završio u garaži, i to sve dosada do prije nekih 20 dana. Bio je upaljen možda jednom-dvaput na mjesec i provožen 10-20km  tek toliko da radi. Ove godine je sve nekako došlo na svoje i napokon se krenulo u sve to onako kako sam si zamislio. A u planu je odvozit svu sezonu FD-a te poneku trku kronometra.

Auto je izvađen iz garaže, malo provozan da se vidi šta treba i kako treba i krenulo se na posao. Trap je bio izvan svih tolerancija, mjenjač je puštao ulje na dva mjesta, motor trokirao na minimumu i tresao, i tako, milijun velikih i malih sitnica.

I onda se krenulo sa nabavkom dijelova. Kupljen set zupčastog, varijabilna remenica, set vanjskog remena( malo prerađen :) ), pumpa vode, motorić minimuma, obe brtve usisne grane, brtva ispušne grane, ona brtva ili kako se ono već zove di se spaja ispušna na katalizator, napravljeni novi vijci za štelanje nagiba, riješen mjenjač, i naravno sve ostalo što ide i što je trebalo napravit (servo ulje, ulja motora i filter, filter benzine, ulje mjenjača, sajla gasa, manžeta letve itd)

A evo i par slikica radova.

Najprije vađenje motora.

58594770_353331328649438_5145372890782236672_n.thumb.jpg.c5d335c1a3d4e63bbd018504802eded8.jpg

57703319_604682106717223_5054602369048772608_n.thumb.jpg.cad43adb8f80d2bdb56efabcd9d174e6.jpg

57503137_2279150765668285_7725931066334117888_n.thumb.jpg.18a29bfac0a986a48a22c423b0660e5d.jpg

Onda skidanje mjenjača, stavljanje zupčastog, vanjskog i sve šta ide.

58375018_368003130482556_3631916236322897920_n.thumb.jpg.1de2dfde3c97660a1ddad73854e4906b.jpg

57462845_463482391057250_5280964376956764160_n.thumb.jpg.0225a9814bbde5182911e0306aa227e8.jpg

Ovdje se može vidjeti zašto sam gore napisao "malo prerađen" set vanjskog. Naime maknuo sam kompresor klime te preradio da se remen steže sa alternatorom.

Zanemariti ovu razbijenu remenicu alternatora, to je sada riješeno. :)

58378790_423644338213410_5014665147495481344_n.thumb.jpg.61b9d1caae62bf282cc7b3e1c8d40a84.jpg

A onda vraćanje i sastavljanje.

57194573_2347324148836185_3720084055119626240_n.thumb.jpg.f4357e147a116ad83f9b3572c3ad4679.jpg

58375320_652549851840392_5634962659599187968_n.thumb.jpg.0715b9b94cc810483a948bfacf14fbc8.jpg

Na kraju još izmjena ulja(da znam, već su mi svi rekli zašto to radim na kraju, i da ovo je 106 GTI što čeka na svoj red za dotjerivanje :D ) .

58444652_2179321425521443_9014642025043066880_n.thumb.jpg.6e5627d7661e727d84a312b7be1c1640.jpg

I gotovo, složen, operen, opljepljen!

57503657_600334250472297_388211532560859136_n.thumb.jpg.f7ec0370823b5cb11397c77e1233c3b2.jpg

57484845_662056050912651_293404811016011776_n.thumb.jpg.ba836f42691f98015eba00dec4928da7.jpg

58373768_401527284001160_1674269945237602304_n.thumb.jpg.e22fc6957788e8e38b3ca6763072262b.jpg

57694894_1544592922343458_4595693600326549504_n.thumb.jpg.010d6845bb6fd1a57fda424b6b50d8b8.jpg

57611869_288235778759300_25873046199861248_n.thumb.png.eae26b21d234fdc6f8fac5d05e21faa7.png

 

 Imam još nekih ljepših slika iz prošlih dana pa možda stavim kasnije malo. Ugl. auto je sada skoro složen(bio složen nekih 2-3 dana prekasno pa propustio prvu utrku discipline kronometar ali nema veze, bit će spreman za iduću sad za tjedan dana) još jedino treba napraviti trap i to je to.

Inače da usput i spomenem što sam prije zaboravio. Auto ima komplet prenji kraj na strongflex/powerflex(vilice, balans štanga), raceland gewinde( srednja žalost, planiram nešto puno bolje za skorije vrijeme), decat ispuh sa samo zadnjim loncem, ultraleggere 15 sa 595rsr gumama, toora duboki volan, i to bi valjda bilo to. :)

Utorak idem na trap i onda bi auto trebao biti spreman za utrkivanje. Planovi za auto u bližoj budućnosti su definitivno neke bolje gewinde, neke racing pločice, ponovno mapiranje( sad ima neku blesavu mapu s kojom vrti do 8 bez poante :D ) te jedan set guma za cestovnu vožnju da ne trošim semi slick.

 

To bi zasada bilo to, možda sam malo odužio ali jbg :) . Ako netko ima neke pohvale, kritike, mišljenja neka slobodno kaže.

 

 

 

 

 

 

Edited by theman.e4
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Napokon! Simpa je u ovoj boji ph1, i još crna hauba. Vidimo se na FD! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Optimista said:

Napokon! Simpa je u ovoj boji ph1, i još crna hauba. Vidimo se na FD! 

Znači i ti voziš FD ove godine? Odlično. Vidimo se onda u Buzetu. :)

Link to comment
Share on other sites

Brijem da je to moj bivsi. Ako je prije imao prednju haubu bez znaka, onda sigurno je

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cardak said:

Brijem da je to moj bivsi. Ako je prije imao prednju haubu bez znaka, onda sigurno je

Je, to je taj, bas sam nedavno svrljao tu po forumu i nasao temu dok je jos bio kod vas, poslije je 4 vlasnika promijenio samo sto ja znam.

A ta hauba je isto kod mene doma.

15 minutes ago, Optimista said:

Prije kao gledatelj, ali nikad ne znaš :D

Ajde ajde, treba to terati. ;)

Link to comment
Share on other sites

Evo ga, jučer uspješno završila utrka u plominu. Trening i prve dve vožnje suho, treća utrka mokro. Ukupno u klasi 3(serija +1600) prvo mjesto, generalni poredak 7 mjesto. I više nego odlično.

58695647_2198627460183821_6057128236507201536_n.thumb.png.7891dcd8ba4553f8c95df3c20ecf30c2.png

58461311_286430508916067_5044225959989870592_n.thumb.png.0b9f07fb643fa78667764c50da34cb50.png

58673858_2331387090216195_5041478576784801792_n.thumb.jpg.1f759e282f204f67a9c6a6e5bce2c13a.jpg

Clio je radio bez greške, jedino što smo primjetili je da prednja lijeva kočnica koči više, i osjeti se dosta, a pogotovo na kiši, kako napred lijevo jako blokira i onda zadnji kraj baca u desno. Tako da sada treba riješiti to i onda bi trebalo sve biti tip top. A i nadam se da će usput pasti neke poštene pločice i novi diskovi.

Federalke po suhom odlične, po mokrom tako tako. Po mokrom na kočenju su stvarno dobre, po zavojima malo bježalo preko nosa, ali možda sam i ja kriv jer sam trebao još malo spustit pritisak, ali sve u svemu solidno. Koštaju 200kn manje od r888r po komadu, a nisu baš previše slabije od njih.

Sljedeća utrka još neznam ni sam koja je :D, kronometar Dubrovnik bi volio ići 26.05 ali neznam kako bih iskombinirao za ići dole zbog prijevoza auta i troška puta. Ako ne uspijem išta iskombinirati za to, onda je sljedeća utrka tamo u šestom mjesecu, FD Buzet. A u međuvremenu će valjda pasti koji grobnik. :D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cestitam! 

Ovo sa kliještima bi mogao biti problem sa klizačima, tako je bilo na mom cliu i na petici i na meganu. Nakupi se ruzine i blata kad one male manžete puknu.

Link to comment
Share on other sites

Meni je jedna strana kocila 30% vise jer je lajtung strunuo s unutarnje strane i blokirao protok.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, laci said:

Cestitam! 

Ovo sa kliještima bi mogao biti problem sa klizačima, tako je bilo na mom cliu i na petici i na meganu. Nakupi se ruzine i blata kad one male manžete puknu.

Hvala! 

Da to i meni prvo pada napamet, ovaj tjedan cu valjda nac vremena pa cemo vidjet.

8 hours ago, LeoRS said:

Meni je jedna strana kocila 30% vise jer je lajtung strunuo s unutarnje strane i blokirao protok.

Hmm, ovo jos nisam cuo da se nekom dogodilo. 

 

6 hours ago, Optimista said:

Odlični rezultati! Neke slike i to?

Hvala. Mislin da bas i nema slika, mislin da imam par videa sta su prijatelji snimili, pa mozda stavim.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, theman.e4 said:

 

Hvala. Mislin da bas i nema slika, mislin da imam par videa sta su prijatelji snimili, pa mozda stavim.

Nemoj mozda, slobodno ti to stavi da mozemo gledati s gustom :hura:

Link to comment
Share on other sites

Evo uspio iskopati neke snimke, nisu bas neke reprezentativne al nu, bolje i to nego nista. :D

Prve tri su sa prve voznje, zadnja je sa druge. Od trece kisne nemam nista.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

necu nikako skuzit potrebu ljudi da snimaju video (ajde za sliku jos kuzim) u okomitom nacinu...i onda jos kad odu okretati mobitel...pa daj se nauci u 2019...

ugl, vidim da nisu nista izmjenili na stazi u odn. na 2015. reci ti meni, da li se krono da ic voziti amaterski kao formula driver ili bas moras imati licencu vozaca i biti prijavljen sluzbeno u kup?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

necu nikako skuzit potrebu ljudi da snimaju video (ajde za sliku jos kuzim) u okomitom nacinu...i onda jos kad odu okretati mobitel...pa daj se nauci u 2019...

ugl, vidim da nisu nista izmjenili na stazi u odn. na 2015. reci ti meni, da li se krono da ic voziti amaterski kao formula driver ili bas moras imati licencu vozaca i biti prijavljen sluzbeno u kup?

Staza je skoro ista, samo je jedan zavoj izmijenjen. Koliko ja znam, u kronometru od organizatora jedino skok racing dopusta nastup nelicenciranim vozacima i to u sklopu PIR-a(prvenstvo istarske rivijere), ostali nemaju tako sta, barem sto se PH tice. Znaci 2/5 utrka ove sezone.

 

15 minutes ago, laci said:

A snimka biankia?

Ima je na fejsu.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2944655762226414&id=100000460561338

I vozac i publika imaju dosta srece da nije zavrsilo puno gore.

Link to comment
Share on other sites

O postavkama nekih detalja na stazi i zaštitnoj ogradi za publiku nećemo ali moglo je završiti katastrofalno, na sreću ovako je samo auto završio neslavno..

 

E5CFCB85-CE05-4C32-8672-EBF7D4090290.png

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mladen said:

@theman.e4 kakav ti je taj 106 GTI koji imas?

 

1 hour ago, f7p said:

I ja vec htio pitati sto je sa 106?

 

A 106 čeka svoj red za uređivanje, iskreno već neko vrijeme si mislim dal da si pustim njega ili clio, jer mi netrebaju dva takva auta.

A što se tiče 106, GTI orginal, auto stoji već nekih godinu-dvije čini mi se, ja sam ga kupio prošle godine po ljetu. Bivši vlasnik je maloprije toga izvadio motor i mjenjač jer je bio puko neki nosač mjenjača i čuli su se podizači, pa je izvadio motor i mjenjač vani da to napravi i još sve ostalo šta treba. I na tome je i ostalo, auto je tako stajao vani, motor i mjenjač na paleti u garaži a on je odustao od svega toga. Ja sam ga onda to sve kupio iznenada, nisam to ni tražio ali već kad je bila prilika reko ajde. Uz njega sam dobio još jedan orginal motor i mjenjač od saxa vts, te još jedan prednji branik. A auto je sad takav kakav je, to stajanje vani tako je ostavilo posljedice, prije svega na limariju. Lak na haubi zadnjoj je ispucao, unutra u košu je bacilo malo ruzine po spojevima, i odispod na podu. Nigdje nije gnjil ali trebalo bi čim prije sanirati tu ruzinu da se to nebi proširilo što mi i je u planu, pogotovo kad je sad sve vani pa je lako za radit. I onda bi trebalo složit jedan od ta dva motora i mjenjača i stavit unutra, riješit još ako šta bude trebalo i tjt. Ima nešto posla i troška, ali opet, to je GTI orginal, a sve manje ih ima, po italiji ih nema ispod 4-4.5k više. Inače auto još ima prednje gewinde, nazad ima neke talijanske Giraldi mortizere. Jedan od ta dva mjenjača je kratki sa presloženim brzinama(cca 180km/h max).  Evo i oglasa od prije 3 godine dok se auto još uvijek vozio svakodnevno, pa ima nešto slika.

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-106-1.6-16v-gti-oglas-14704975

Edited by theman.e4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo ako ima zainteresiranih, auto je na prodaju zbog kupnje drugog auta, pa ako nekog slucajno zanima neka pita sta i kako, makar je vise manje sve napisano. :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Optimista said:

Što dolazi

O tome kad dođe, ne želim ništa unaprijed govorit da se ne ureknem haha. Ali opet atmosfera, samo malo jača. A nije renault. ??

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GTT said:

Dakle, Honda :D 

Haha, bio sam siguran da ce neko napisat honda, ali nije honda.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.