Jump to content

Clio Sport 172 & Saxo VTS


theman.e4

Recommended Posts

Fino ide clio i jako fino se cuje! Pratio sam te sa 3.sikane na ucki

 

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sex. Nisko a udobno inače znači posebno. A moguće da je na Eibach Sportline oprugama naprijed. One su jako udobne, a niže od Prokit-a.

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrh auto

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prek 8000 okr, to je motor, a ne danas kaj se radi 3000 -5000 okr i kraj. Žestoko!

Link to comment
Share on other sites

Oooo da, već sam i zab da si ga uzeo :D

Ovo je nešto posebno i ne viđa se često.. 

Link to comment
Share on other sites

Bas sam htio rec da nisko i udobno može samo značiti jako dobro.

Sretno s autom i realizacijom planova, ja bi krenuo od dovoda zraka..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Duze trihtere i evo ti momenta i malo vise snage. Normalno, opet mapiranje

Link to comment
Share on other sites

Cestitam na kupnji! Bome dobro vrti saxo. 

Ako je 200ks na tu kilazu, odlicna kombinacija. 

Da li su mu ok ti prednji diskovi od 266, znam da je lagan ali tu je i snage dosta. 

Link to comment
Share on other sites

Evo hvala svima na lijepim riječima, a i savjetima. :)

Pa da krenem. Što se tiče ovjesa nisam još bio na nekoj pravoj zavojitoj cesti da to istestiram kako treba jer nemam tablice ni probe pa nemogu baš dugo od kuće. Ali kad sam gledao auto odispod nisam apsolutno uspio skužit ni mortizere ni šušte napred, makar nisam ni obraćao previše pažnju na to, jer smo da dignuli samo da vidimo dal ima hrđe, što nema. Probat ću opet ovaj tjedan, nazad su neki žuti amortizeri ali ne piše ništa na njima. I moram izmjerit torzije da vidim da li su orginal.

A što se tiče motora, slažem se sa lacijem i cardakom. Dulje trubice su svakako u planu, jer mi je odmah rečeno da će se s njima naći još dosta momenta, samo onda ide problem jer dolaze preblizu zida, i onda ga treba piliti, što dosta ljudi i radi, samo je s**nje jer je baš tamo ukucan broj šasije. A i trebalo bi nekako riješit dovod hladnog zraka, a za to imam ideju od francuza na rallyu koji imaju izvedenu plastiku odispod haube koja dovodi zrak do trotlova. Na slici se odmah vidi i ovo što sam pisao da treba rezat ovaj zid zbog dužine trotlova. (ovo je 8v na slici ali nije bitno, ovako izvedu i za 16v) https://bellenot-sport-auto.skyrock.com/photo.html?id_article=3032163992&id_article_media=15700813

A u vezi kočnica, a ono, ovo malo što sam ga vozio mi to djeluje dosta ok. Treba probat gonit to više kilometara i onda vidit. Jedino malo papučica ima više hoda ali ok, ne smeta me to previše.

Edited by theman.e4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imao sam taj motor u 106 GTi i preskakao je sve na cesti, a nije bio ni blizu ovako posložen. Mogu misliti kako ovaj ide. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo već neko vrijeme nisam ništa pisao, nije bilo nekih posebnih zbivanja. :)

Clio se polako kotrlja po utrkama, tu i tam i ugrabi neki pehar, funkcionira besprijekorno i stvarno sam zavolio taj auto tako da sam odlučio da ostaje doma i da ga ne prodajem(a i kad ti je alfa daily auto moraš imat rezervu :D :D ).

Saxo se polako počeo "skidati", cisti se unutrašnjost jer sad na zimu stavljamo rollbar unutra, neki dan ukaparirao bacci kratki mjenjač sa šperom. Sezona počinje u 4. mjesecu a posla je jako puno, što i nije neki problem vremenski već financijski :D al mislim da ću stići napraviti i kupiti sve šta mi treba.

Eto i malo slika trenutnih stanja. :)

korta.thumb.jpg.7b3d0319a13d26c362359ea41aa6f9b2.jpg761909664_korta3.thumb.jpg.2d5f2f5960a5d7f3ac6d96bde11ad5ae.jpg1765820128_korta2.thumb.jpg.01105e0477043ac78909e36a09297278.jpg

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da malo ubijem dosadu jer nemam sta trenutno za radit na svojim autima, taman sestri zgorila brtva glave na c3 pa imam to za radit. Mislim da slike govore vise od tisucu rijeci. :D

 

received_408621973378887.jpeg

received_2388560337920939.jpeg

received_2861548713864013.jpeg

Edited by theman.e4
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ekipa, kako očistite, isperete ovaj mulj/ruzinu iz sistema rashladne vode?

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, petak said:

Ekipa, kako očistite, isperete ovaj mulj/ruzinu iz sistema rashladne vode?

Jako tesko, tj. ispires i mijenjas vodu dok ne izlazi cista. Koma. 

Link to comment
Share on other sites

Postoje kemikalije za kupiti u trgovinama autodijelova. Njih sam koristio samo u slučajevima kad bi bilo ulja u vodi inače ovako kako @GTT kaže

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, laci said:

Klasika.. karter nećeš skidati?

Da da, obavezno. 

 

Za ispiranje sam mislio isto ovako kako je @GTT rekao. Sto se tice ulja, glavu i karter komplet pocistit, nalit nutra 5l ulja, napravit 100-200km i opet spustit van, i onda opet novo ulje nutra. Mislim bacis i potrosis 120-50kn ulja u k****, ali bar se to pocisti malo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To sa vodom znam. Mislio sam da imate nekako sredstvo pa da malo bolje i brže ispere.

Tako sam ispao motor, hladnjak i grijač kabine na R4, ali opet se kroz cca godinu dana voda (antifriz) počela crveniti i mutiti. 

Link to comment
Share on other sites

Stavis 3 l ulja i pola litre nafte i neka odradi u leru sat vremena. Onda ispistis i stavis novo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.