Jump to content

Clio Sport 172 & Saxo VTS


theman.e4

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
On 17. 11. 2019. at 15:32, theman.e4 said:

Da da, obavezno. 

 

Za ispiranje sam mislio isto ovako kako je @GTT rekao. Sto se tice ulja, glavu i karter komplet pocistit, nalit nutra 5l ulja, napravit 100-200km i opet spustit van, i onda opet novo ulje nutra. Mislim bacis i potrosis 120-50kn ulja u k****, ali bar se to pocisti malo.

možeš uzet i liqui moly engine flush, nije tak skup, pa s njim i nekim budget uljem flushat blok..

 

zanimljiv projekt, još ima jedan, nije doduše francuz nego fiatov motor iz starog brava/stila 1.6 16v kojem je blok pobrušen da bude 1400ccm.. mislim da većina zna za natanaela petrova, kak taj stojadin ide pa to su strave.. šteta kaj ga je reducirao na 1.4 jer kao 1.6 je išao još blesavije i vrtio ludo.. al vozi klasu do 1400ccm pa je to logično.. neznam jel ova snimka sa 1.6 ili kasnije sa 1.4 ccm..

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo krenuo polako u radove na saxu s obzirom da je sezona jako blizu, prva utrka je 05.04 kronometar Tar. Nisam baš siguran da će auto do onda biti spreman jer je tu još puno posla, što i nije problem po pitanju vremena već su novci problem :D. Ali ako saxo ne bude spreman onda idem sa cliom vozit. Bitno mi je da saxo bude spreman do kraja šestog mjeseca jer onda počinje FD a ono mi je ipak zanimljivija disciplina. :)

Unutrašnjost na saxu izvađena davnih dana, rollbar kupljen još prije dva tjedna al nikak da mi ga prijatelje doveze iz Italije haha. Jučer popodne izvadio motor(prijatelji mamurni spavali doma pa morao sam :D  )  i sad ga moram odnijeti jednom poznaniku koji će ga radit, da je neki normalan motor radio bi i ja ali ovo se još ne usudim dirati :D. Mjenjat ćemo sve što bude trebalo, remenje, brtve, semeringe, leteće, prstenove ak treba itd. Ugl otvorit će se i vidjeti što treba i što ne. Jbg prijašnji vlasnici pričaju da nema puno km motor al nikad nisam bio fan toga rekla-kazala sistema, tak da ću napravit sve nanovo da znam šta imam. Napokon mi došle i bacci brzine sa šperom pa treba i to spakovat u jedno kućište.

Za sada toliko od mene i saxa, sad treba spakovati taj rollbar kada napokon dođe i ubacit motor i mjenjač kad se slože. A onda krećemo dalje na kočnice i ovjes. Idemo dalje polako i sigurno. :D

IMG_20200214_165604.thumb.jpg.ca20f0e9d33088b42a19dff8cbc347c9.jpg

IMG_20200216_202814.thumb.jpg.31a4746be85bc690e4681b586dc01b3c.jpg

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1580236069772.thumb.jpeg.0d5d61f809a29a01d0d9786f77d299b6.jpeg

  • Like 12
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dugo sam čekao update ovdje. 

Samo pazi da netko "stručan" ne poprčka motor pa to na kraju bude frulica..

Sretno!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Optimista said:

Dugo sam čekao update ovdje. 

Samo pazi da netko "stručan" ne poprčka motor pa to na kraju bude frulica..

Sretno!

Motor ce radit tip koji ga je i mapirao i zna sve o motoru sta je i kako pravljeno, tak da nebi trebalo biti problema. :)

 

Link to comment
Share on other sites

On 13. 12. 2019. at 13:44, ivan.martinko said:

možeš uzet i liqui moly engine flush, nije tak skup, pa s njim i nekim budget uljem flushat blok..

 

zanimljiv projekt, još ima jedan, nije doduše francuz nego fiatov motor iz starog brava/stila 1.6 16v kojem je blok pobrušen da bude 1400ccm.. mislim da većina zna za natanaela petrova, kak taj stojadin ide pa to su strave.. šteta kaj ga je reducirao na 1.4 jer kao 1.6 je išao još blesavije i vrtio ludo.. al vozi klasu do 1400ccm pa je to logično.. neznam jel ova snimka sa 1.6 ili kasnije sa 1.4 ccm..

 

 

1.4-16v

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo dns preuzeo rollbar napokon, bit će tu posla za to upakirati u auto. :D  Motor još nije ošao na slaganje, gužva u garaži kod majstora. Sad čekam da mi javi kad da mu donesem. Trebao bih isto polako početi rješavat prednji koš, povarit ćemo ga cijelog(po "literaturi" peugeot sporta za gr.a) i još ubaciti neka pojačanja, i onda rollbar isto upakovat. A onda još "malo" šparanja za ovjes i kočnice. :)

Inače zadnjih desetak dana se vozim sa cliom svakodnevno, da malo i on vozi, taman neki dan okrenuo 176000km, što bi značilo da je napravio nekih 3500km u ovih 2 i pol godine kod mene. :)

Idemo dalje polako.

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1583669355361.thumb.jpeg.2e0723e8654c2595fcda9fc35d769b18.jpeg

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
17 hours ago, Optimista said:

Momče ima li novosti?

Nažalost sve isto ko prije 3 mjeseca. Dva mjeseca bio kući na minimalcu, a pare mi se nije dalo trošit kad nisam znao što će bit.  Sad napokon počeo radit, sve se polako vraća u normalu, pa se nadam da ćemo u skorije vrijeme i krenut neš radit. :)

Ako saxo ne bude gotov vozit ću se sa cliom, ali nemam ni baš šta snjim, s obzirom da je FD otkazana za ovu godinu, jedino mi kronometar ostaje. Vidit ćemo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

bolje bit kuci na minimalcu, nego raditi kao mazga i prekovremeni neplaceni i slicno + izlaganje virusu, za 500kn vise...

Link to comment
Share on other sites

Kad sloziš saxa, moramo probati koji drag race. 

Super ti je autić taj, i još mi draze kako Gtia rešiš

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bolje bit kuci na minimalcu, nego raditi kao mazga i prekovremeni neplaceni i slicno + izlaganje virusu, za 500kn vise...
Ako je nekome 4500 krajnji domet mjesecnog primanja onda da neka ceka pomoc drzave, dok je ima, a racun ce se svakako morati podmiriti.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

vidim da nisam objasnio do kraja, 4500 je trenutni domet u korona fazi, smanjena placa na 3mj radi mozda realnih tjedan dana do 10 dana slabijeg prometa...

s druge strane, znam ljude koji rade za 3200, pa su ostali doma i dobivali 4000...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Uh nije se pisalo ovdje već više od pola godine. Jbg neka tužna nikakva vremena, sve mrtvo pa i ja bio :)

Prošle godine malo na poslu bili pogođeni koronom, para bilo manje pa se ništa nije radilo oko auta jer to ipak nije primarno u životu. Rješavali su se bitniji problemi. Oko clia i saxa se nije puno radilo, ipak su oni tu za zabavu. Alfa se je rješavala što je trebalo jer je to ipak auto za svaki dan, a ovo dvoje je bilo zapostavljeno dok se sve koliko toliko normalizira. :) Što se tiče utrka, bila su tri kronometra pred kraj godine od onog što mene zanima. Dva dana Tar i jedan Grobnik. Išao sam na Tar, ništ se nije radilo po autu, reko idemo malo odvest se nakon godinu dana. I dugo je trajalo, skoro nekih 300m nakon kojih clio lansira seger iz mjenjača po 5. (PETI!!) puta i tu mi je prekipjelo i rekao sam neću se ja više je**t stime. :) Dopeljo auto doma na prikolici, i nakon toga stoji on pred kućom sad već nekih 3 mjeseca. Saxo cijelo to vrijeme stoji u garaži, motor spreman, mjenjač za složit.

I sad kreću vedrije teme. :) S obzirom da se sve koliko toliko vraća u normalu (posao najviše što mi je najbitnije naravno) , izbačen je kalendar utrka za ovu godinu, i sve se čini lijepo i obećavajuće, pa onda bi bilo vrijeme da idemo spremati aute, zar ne? 🧑‍🔧😊

Što se tiče saxa, kao što sam rekao. On stoji u garaži, motor je spreman. Bio sam promjenio samo set zupčastog i vodenu pumpu, semering radilice i prebrtvio karter, pošto je pretprošli vlasnik koji je slagao motor rekao šta je sve radio i stavljao na njega i da nema možda ni 2-3000km u njemu, pa da ne otvaram opet sve. Serijski mjenač sam rastavio, usput naišao na slomljen seger koji drži drugu brzinu i jedan puknuti dio birača  zbog kojeg nije mogao u drugu.

IMG_20210121_172553_copy_1465x1099.thumb.jpg.bc2c31f50d64fb50965ccdf5906fa0ff.jpg
Rastavio sve, nabavio još jedan mjenjač za dijelove, i sad će se tu slagati unutra bacci krace brzine i nakraju i bacci spera. Trenutno čekam tokara da mi prepravi brzinu treće pošto je je već neko prije prepravljo ali je je napravio  jako loše. Vidi se na slici.(lijevo kak bi trebalo biti i desno kak je) 😩

IMG_20210205_125711_copy_1465x1099.thumb.jpg.886fb700e1d3842c9b9ede4626154464.jpg


Kad mi to dođe, još mi ostaje nekome dati da mi izbije koronu sa serijskog diffa i napreša je na bacci šperu. Kad se složi motor i mjenjač, bacamo to u auto i onda proba kak to sve funkcionira, nadam se u skorije vrijeme. :)

Idemo na clio, tu se već radi malo jače. :) Nakon što mi je abnormalno dignuo tlak sa tim segerom odlučio sam taj mjenjač skinuti dole, pošto su i sinhroni od 2. i 3. brzine gotovi a i taj dosjed di sjedne seger je već pojeden kolko je puta letio van. Pošto doma imam još jedan mjenjač koji je skoro nov, odlučio sam se staviti njega na auto a onaj koji je bio na autu srediti kad vrijeme i novci obudu dopustili. E sad, taj mjenjač sam ja kupio i nije imao gore nakon poklopca složenu petu brzinu, sve je bilo u jednoj kutiji. I sad, mislio bi čovjek sad samo treba to složit ali ne, zašto lako kad može teško. Mjenjač je stajao u konobi možda godinu i više, i normalno krpa koju sam stavio na otvor lijeve poluosovine je netragom nestala i ostao je mjenjač otvoren. Kad sam ištao gledati vidio sam nutra u diffu komadiće blata prašinu, i naravno nema druge nego otvorit mjenjač i sve to očistit. I kad sam skužio da treba to radit, odma nazvao tokara i poslao mu nacrte za prirubnicu da se riješi to ispadanje segera( ovim putem moram zahvalit kolegi @Optimista za nacrt prirubnice i još neke informacije u vezi mjenjača). E sad, mjenjač od saxa sam otvorio sam, veoma je jednostavan i sve se lako radi i skuži, za ovog od clia svi govore da zajeban. I ja normalno pitao jednog poznanika dal bi mi on to radio jer ima iskustva sa time ali je rekao da je u strašnoj gužvi, i tako sam se ja odlučio da idem sam u to. :)

Da napomenem prije svega da se ja jako rijetko sjetim sve slikati pa mi onda fali dosta toga u priči. 😅 Dakle, kao što sam rekao, mjenjač je bio bez složene pete brzine, zupčanika birača itd. Uz pomoć raznoraznih shema i švedskih i engleskih tema sa foruma krećem u posao.  Neću sada pisati komplet vodič jer imam premalo slika, ali možda kad budem radio onaj drugi mjenjač sve dokumentiram i napišem, jer nikad se nezna, kako je meni trebalo sada, možda će nekom drugom trebati u budućnosti. :) Ugl skinuo sve što treba još prije skidanja poklopca, četiri šušte i kuglice iza palica na kojima su vilice te onaj dugi 16mm vijak kod poluge birača, i izvadim poklopac, čeka me ovakav prizor(znam, totalni kaos).

IMG_20210228_142756_copy_1261x945.thumb.jpg.9b06387f406ea2453886ead06eece7ff.jpg


Nakon toga trebalo je izbiti jedan štift koji drži vilicu 3-4 brzine, pošto za to postoji određeni alat a ne čekić i punta, odlučio sam si napraviti jedan pošto orginal alata vjv više nema za kupit a da i ima bio bi skup :D . Uz malo računanja i crtanja, na poslu sam si napraio ovu spravicu, i ona je svoj posao odradila. :D

IMG_20210302_204601_copy_1473x1104.thumb.jpg.03e14317beefbfacc8fa8b274aa1c66f.jpg

IMG_20210303_103824_copy_1261x945.thumb.jpg.4d1a4fe92cb75191f822ea4da0775ce4.jpg


Nakon toga izvadim dole one klinove male što drže palice sa vilicama, i vadim to sve van skupa s brzinama.

IMG_20210303_123449_copy_1261x945.thumb.jpg.65c2e66dba7f5458c563c51b413c6be2.jpg

Sljedeća postaja diff. Vadim semering sa desne strane, i vidim 50mm maticu.  Normalno takvog ključa nemam, moram i njega napravit. Opet malo rezanja varenja i eto gedore 50. Još sam morao napravit nešto s čime ću zablokirat diff, to sam samo zavario dva komada koji su mi prvo bili pod rukom. I eto, diff vani. :D

IMG_20210303_120346_copy_945x1261.thumb.jpg.1615d7b37db854d89ae0d7a7eeaf919b.jpgIMG_20210305_103138_copy_1261x945.thumb.jpg.2559a33d1515224942a3f3ac6cc43875.jpgIMG_20210305_103142_copy_1261x945.thumb.jpg.063e2e15e633de7ab0a21400bf72606e.jpgIMG_20210305_131919_copy_1273x953.thumb.jpg.0e1136a27355c862ab3843c6ca12d354.jpgIMG_20210305_125024_copy_1261x945.thumb.jpg.13be44a061dde943a9883f3751eaf55d.jpg

 

 

I sva sreća da je vani pošto su moje sumnje da u mjenjaču ima svega i svačega bile točne. Par komadića blata i kamenčića, i jedan nažalost sada već preminuli kućni ljubimac. 😅

IMG_20210305_125045_copy_1261x945.thumb.jpg.f41b91cd193aa26e40d6fd9b75557b9d.jpg

I to bi zasad bilo to, sad ide čišćenje svega i montiranje prirubnice te zatim slaganje. Tokar me je prije desetak dana preozbiljno shvatio da mi nije jako sila pa ću ga morat malo požuriti da mi to napravi da mogu to sve sklopiti.  See ya soon. :)

 

Edited by theman.e4
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Najgore je kad kažeš čoviku ma nije hitno, pa se to razvuče na mjesec, dva 😅

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.