Jump to content

Najbolje i najgore marke automobila na našim cestama


Ivan1902

Recommended Posts

PODACI HRVATSKIH STANICA ZA TEHNIČKI PREGLED

Prolaznost osobnih automobila po markama mlađih od 5 godina

1.png.5a6da19e1ad2173273a2821e0072c540.png

Prolaznost osobnih automobila po markama starijih od 5 a mlađih od 10 godina

2.png.784d2c73daa4afd90046ecedc1ee7140.png

Prolaznost osobnih automobila po markama starijih od 10 godina

3.png.4777b8acbfee79cc1a6c7da616249b2a.png

Neispravnost po markama osobnih automobila koji su prešli 0 do 50.000 km

4.png.073422222207c2f3de1ace625bd1ba3e.png

Neispravnost po markama osobnih automobila koji su prešli od 50.000 do 100.000 km

5.png.514e142dffba46bc4ef6339dabec5820.png

Neispravnost po markama osobnih automobila koji su prešli više od 100.000 km

6.png.b113f94d7ff0dfde6f2797f772b64d80.png

UDIO GREŠAKA PREMA SKLOPOVIMA NA REDOVNOM TEHNIČKOM PREGLEDU u 2018. GODINI ZA SVE VRSTE VOZILA (prilikom prvog pregleda vozila)

7.png.28b3668925b0ce3e9bed687a9ef17e04.png

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vidim da se renault bori da ostane pri dnu :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Mislim da su rezultati uvelike vezani i uz način održavanja vozila, kao i o činjenici da puno firmi kupuje određenu marku vozila, koje onda njihovi zaposlenici iskorištavaju i ubijaju, dok neke druge marke kupuju više privatni korisnici koji ih više paze, itd. Nisu mi te brojke iz tog razloga neki relevantni pokazatelj. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nije samo ni to. Kad imaš težak kvar, nećeš ni otići na tehnički, već ga prvo popraviš. S druge strane, može ti se činiti da ti je auto skroz ok, a onda te na tehničkom sruše zbog neke 'pizdarije', koja svakako manje košta nego kvar ranije navedenog vozila prije tehničkog. Koliko samo takvih slučajeva ima, ali u statistiku ne ulaze.

Druga stvar, koliko košta popravak neispravnog dijela ovih što su kao u vrhu, odnosno koliko je vlasnik tog automobila bio bez njega?

I ono najbitnije, je li se uzima relativan broj ispitanih automobila ili apsolutni? Jer na svaku npr. Mazdu otprilike imaš tri ili četiri Renaulta/Opela/VW-a, pa je i logično da će oni biti češće rušeni kad ih je najviše na prometnicama.

E to su već neke druge priče i računice, u koje nemamo uvid.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakva glupost. Evo danas me zove covjek, ima problem sa Mazdom 6, pali dpf i ne moze rijesiti problem.

Idem nekidan autoputom, 3 BMW na vucnoj, i to noviji.

Frendu E klasa stara mozda 2 godine stala 2 puta.

Ne branim niti jednu marku, ali govorim iz iskustva. I mene jednom ostavio Renault, i to gt turbo

Edited by f7p
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

163500 km u 5 godina, nikada stao meni,  nikada stao prijašnjem vlasniku... imao je svojih zvukova i sitnica koje su rješavane u hodu, ali ništa što bi bio defekt na nekom od bitnih dijelova koji se inače ne mijenjanju i ne smatraju potrošnim materijalom. Toliko o nepouzdanosti Renaulta. Isti primjerak kao moj u dostavi restorana brze hrane, 350 000 km, nikada stao, prošlo kroz njega vozača ko kroz onu stvar dame noći. Osvrnem se oko sebe otkad ga imam, oko mene ih u gradu i okolici ima barem 20+ komada redizajna, ponešto prije redizajna, svi svakodnevno voze, pretežito dizeli. Twingo mk 2 power ?

Prošli tehnički provjera svih ali apsolutno svih žaruljica na autu, podizači stakla, brisači, tekućine sve, limarija, ma majke mi sve živo i neživo gledano da mi smjesti kako bi se ispunila kvota... ništa, prolaz od šuba. Ove godine će možda zezati zbog ovjesa, ali sve drugo je na razini i bez zadrške bi prošao na put i 1000 km u jednom smjeru s njim jer se ne bojim moglo bi ovo ili ono proći.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Kakva glupost. Evo danas me zove covjek, ima problem sa Mazdom 6, pali dpf i ne moze rijesiti problem.
Idem nekidan autoputom, 3 BMW na vucnoj, i to noviji.
Frendu E klasa stara mozda 2 godine stala 2 puta.
Ne branim niti jednu marku, ali govorim iz iskustva. I mene jednom ostavio Renault, i to gt turbo

Japanci nemaju baš dobro riješen DPF. Meni se na službenoj mazgi 6 znala regeneracija upaliti nakon 2x300 km autoceste u gradu na semaforu. Ili bi se lampica za grešku na dpfu upalila dok sam ga gazio pun gas po AC. Bio nekoliko puta u servisu na prisilnoj jer se nije mogao očistiti sam unatoč vožnji 90% po AC. Kad i radi regen onda ulje napuni dizelom, ma užas jedan.
2.x dizel karavan je bio, zaboravio točno koji je motor, valjda potiskujem ta sjećanja [emoji4]
Link to comment
Share on other sites

Ima Audija i BMWa koji se praktički ne voze, pa se nema šta pokvariti na njima. Služe da se vlasnik provoza po selu da ga vide u tom autu jednom u godišnjem dobu. Ima puno BMWa i Audija koji su stalno na autocesti, pa auto sa tri god može imati 120-160 soma km. Ti auti prolaze, eventualno dobiju opomenu zbog potrošenih guma.

Auti s dna liste su službeni auti ili auti fizičkih osoba. Održavanje je upitno. U pravilu se održavaju u ovlaštenom do isteka garancije, a na servis se ide kad stane ili kad te sruše na tehničkom.

Japanci u pravilu koštaju nešto više, pa ih vjerojatno kupuju ljudi koji ne moraju gledati svaku kunu. Samim time ih i održavaju kako treba, a ne "jaooo, kak je to tako skuuupooo, pa može li nekako jeftinije, zamjensko, krpaj brate, samo da ne platim, je li mogu tako još 2-3 soma kilometara...."

4 hours ago, f7p said:

Kakva glupost. Evo danas me zove covjek, ima problem sa Mazdom 6, pali dpf i ne moze rijesiti problem.

Idem nekidan autoputom, 3 BMW na vucnoj, i to noviji.

Frendu E klasa stara mozda 2 godine stala 2 puta.

Ne branim niti jednu marku, ali govorim iz iskustva. I mene jednom ostavio Renault, i to gt turbo

Pretpostavljam da su to uglavnom auti iz uvoza za koje su novi vlasnici iz 'rvatistana upravo saznali ili će upravo saznati što im je švabo uvalio ;)

Link to comment
Share on other sites

Moj je mehanicki uvijek u savrsenom stanju, ja padam jer imam rupe umjesto maglenki, donju masku nema, ima metalna zastita hladnjaka, dignut je i ispalo mi u šumi negdje osvjetljenje tablice. :D rekli mi da sljedeci put popunim malo branik.

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Med0 said:

Ima Audija i BMWa koji se praktički ne voze, pa se nema šta pokvariti na njima. Služe da se vlasnik provoza po selu da ga vide u tom autu jednom u godišnjem dobu. Ima puno BMWa i Audija koji su stalno na autocesti, pa auto sa tri god može imati 120-160 soma km. Ti auti prolaze, eventualno dobiju opomenu zbog potrošenih guma.

Auti s dna liste su službeni auti ili auti fizičkih osoba. Održavanje je upitno. U pravilu se održavaju u ovlaštenom do isteka garancije, a na servis se ide kad stane ili kad te sruše na tehničkom.

Japanci u pravilu koštaju nešto više, pa ih vjerojatno kupuju ljudi koji ne moraju gledati svaku kunu. Samim time ih i održavaju kako treba, a ne "jaooo, kak je to tako skuuupooo, pa može li nekako jeftinije, zamjensko, krpaj brate, samo da ne platim, je li mogu tako još 2-3 soma kilometara...."

Pretpostavljam da su to uglavnom auti iz uvoza za koje su novi vlasnici iz 'rvatistana upravo saznali ili će upravo saznati što im je švabo uvalio ;)

Krivo pretpostavljas. E klasa je od naseg ovlastenog dilera sa cca 50 tkm. Istina, kvar je bio od par kuna, ali je auto stao na cesti

Link to comment
Share on other sites

Svaka država ima svoju statistiku i svaka je različita, tako da više ne znam što da mislim. Statistika zadovoljstva kupaca je isto bulshit jer netko je nezadovoljan zbog škripanja plastike, a nekog drugog za to boli uvo.... Pravu statistiku kvarova znaju samo proizvođači automobila i to svatko za svoj brand, garancije su sve duže i svi servisiraju u ovlaštenom dok traje garancija..  Ja znam iz iskustva da svaki auto u prvih 2-3 godine  sa pređenih 50-60 tkm je pokazao kakav je, problemi ako postoje se do tada riješe u garanciji, a nakon toga je više manje sve do vlasnika, načina vožnje, održavanja, korištenja i ceste po kojoj se vozi. Svaki auto može odrvrtiti i milijun km, samo se za to treba poklopiti jako puno stvari. Također svaki auto se može i uništiti za 10 tkm.. da ne kažem 1 tkm. 

 

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Neodrzavanje nego krpanje. Ljudi koji gledaju jel im auto trosi 5.3 ili 6.1 litre goriva jednako gledaju na ulaganja u auto. Cim manje ulaganja tim bolje. Zanimljivo da je najveci dio kvarova na KOČNICAMA. Pa koliko motas biti glup da ides na tehnicki sa neispravnim kocnicama? Ti auti su opasnost na cesti. Skoro pola milijuna. Vise mojih poznanika vozi prosjecne aute od 3-15 godina starosti, ali svatko od njih tjedan il dva prije tehnickog ode kod mehanicara na servis i pregled vaznih sklopova. Nazalost vecina ljudi dolaze na stp ko telad i onda padnu ko budale pa popravljaju sto nevalja. Dakle ukratko u nasoj lijepoj drzavici auti se ne odrzavaju planski nego kad nekaj crkne onda se popravljaju..
Planski se radi mozda samo zamjena ulja i filtera a i to je upitno..

Link to comment
Share on other sites

Sva ima smisla. Koliko novaca toliko muzike. Kako je kod nas poznato neka je auto jeftin i bude sve ok... I onda problemi.

A sa druge strane @ivan.martinko ja nikada ne idem prije tehničkog kod mehaničara. Tj ako vidim ili osjetim da nešto ne valja onda odem kod mehaničara. Da platim i 5 kn da mi netko pregleda auto prije tehničkog neću. Idem tjedan dva prije isteka i laganini pregleda tehnički, ako padnem onda odem kod mehaničara da popravi auto. Ako je sve ok onda najčešće odem na redovni servis :) ne vidim čemu bacati lovu da provjeri netko drugi nešto će na tehničkom provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Domba said:

Sva ima smisla. Koliko novaca toliko muzike. Kako je kod nas poznato neka je auto jeftin i bude sve ok... I onda problemi.

A sa druge strane @ivan.martinko ja nikada ne idem prije tehničkog kod mehaničara. Tj ako vidim ili osjetim da nešto ne valja onda odem kod mehaničara. Da platim i 5 kn da mi netko pregleda auto prije tehničkog neću. Idem tjedan dva prije isteka i laganini pregleda tehnički, ako padnem onda odem kod mehaničara da popravi auto. Ako je sve ok onda najčešće odem na redovni servis :) ne vidim čemu bacati lovu da provjeri netko drugi nešto će na tehničkom provjeriti.

Zar nije onda bolje tako tempirat redovni da je tjedan dva prije tehnickog pa da meho ipak baci pogled i uoci ako nesto ocito ne valja?

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zašto ne prvo tehnički a onda servis? Ovo je pregled ako padnes ništa dodatni ne plaćaš, nema posljedica. Ako Meho nešto ne nađe opet postoji šansa da padneš pa opet kod njega pa bla bla... Ovo mi je jednostavno idem vidjeti kakav je auto pa popravljati ako treba. Godinama tako radim. Bilo u Hrvatskoj bilo u Njemačkoj.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Domba said:

Ne vidim zašto ne prvo tehnički a onda servis? Ovo je pregled ako padnes ništa dodatni ne plaćaš, nema posljedica. Ako Meho nešto ne nađe opet postoji šansa da padneš pa opet kod njega pa bla bla... Ovo mi je jednostavno idem vidjeti kakav je auto pa popravljati ako treba. Godinama tako radim. Bilo u Hrvatskoj bilo u Njemačkoj.

Ne znam kako je kod tebe, al u STP u kojoj ja radim pregled, rijetko kad ces proc s manje od sat-sat i pol izgubljenog vremena i ako mogu umanjit vjerojatnost da se moram vratiti, to cu i uciniti.

Naravno da odlazaki mehi prije ne garantira prolazak 100%, ali ako tako i tako ides, logicno mi je to obavit prije. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Logicno je samo ako ti se blizu poklapa nekakav redovan servis a ovo ostalo što i sam znaš da gledaju u jednom djelu možeš i sam pogledat prije tehničkog... 

Link to comment
Share on other sites



Idem tjedan dva prije isteka i laganini pregleda tehnički, ako padnem onda odem kod mehaničara da popravi auto. Ako je sve ok onda najčešće odem na redovni servis [emoji4] ne vidim čemu bacati lovu da provjeri netko drugi nešto će na tehničkom provjeriti.


Zato je takva porazna statistika ispravnosti na stp. Ljudi dodju na stp kao na besplatnu dijagnostiku i onda popravljaju auto to kaj ne valja za prolaz na stp. Da se recimo tempira servis prije stp, statistika bi bila manje porazna. Takav mentalitet. kak kazu: Mozes istjerat seljaka iz sela, ali selo iz seljaka: Nikada.
Logicno je samo ako ti se blizu poklapa nekakav redovan servis a ovo ostalo što i sam znaš da gledaju u jednom djelu možeš i sam pogledat prije tehničkog... 
A kocnice nemres sam s nemre doduse ni meho.. samo moze vidjet jel sve radi. A one postotke odstupanja, ok su ako nijedna celjust ne bloka ili bloka.
Link to comment
Share on other sites

*ebo me pas martinko al u svakoj temi imas strucan odgovor.

Si mozda razmisljao da je auto danas potreba kako bi imao posao i da ljudi nemaju novaca za bolje.  Vaznije imat nekaj na tanjuru i opremit klince oblekom i igrackama nek jebeni auto imat ulickan. Ljudi se snalaze.

Malo mi se gade ljudi polako, ak nemas toplu rijec suti ?

Danas je nekima sebicnost usađena.

NHF

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pa ne pada mi na pamet, da auto vozim majstoru prije tehnickog. Cak sam pokusavao utempirati da mi redovni servis bude 6 mjeseci prije teh, tako da imam 2 puta godisnje pregled auta.

Ekipa tu na forumu vjerujem da ima nadprosjecno odrzavane aute i ne vidim sta bi trebao biti problem s takvim autom proci teh.

Link to comment
Share on other sites

Ne idem preventivno kod mehe. Kada osjetim da mi nešto možda ne štima, odem kod njega i to se sredi. Prilikom mijenjanja ulja mi pregleda i aute. Imamo dva auta. U zadnjih 10-ak godina me samo jednom vratili sa tehničkog zbog eko testa. Dva puta me opomenuo i pustio. Radilo se o malo slabijoj ručnoj i o jednoj žaruljici koja nije radila tj. ponekad je gubila kontakt. I to se baš desi kod njih na stp. Sve to sam odmah i riješio u kratkom roku. Ne vozim neke bijesne i skupe aute ali ne škrtarim na bitnim stvarima kao što su kočnice, ovjes i gume. Ovo drugo mi nije toliko bitno i ponekad napravim kompromis što se tiče kvalitete. Odem na tehnički oko 10-ak dana prije isteka tako da na miru i bez stresa mogu otkloniti potencijalne kvarove.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ivan.martinko said:

Neodrzavanje nego krpanje. Ljudi koji gledaju jel im auto trosi 5.3 ili 6.1 litre goriva jednako gledaju na ulaganja u auto. Cim manje ulaganja tim bolje. Zanimljivo da je najveci dio kvarova na KOČNICAMA. Pa koliko motas biti glup da ides na tehnicki sa neispravnim kocnicama? Ti auti su opasnost na cesti. Skoro pola milijuna. Vise mojih poznanika vozi prosjecne aute od 3-15 godina starosti, ali svatko od njih tjedan il dva prije tehnickog ode kod mehanicara na servis i pregled vaznih sklopova. Nazalost vecina ljudi dolaze na stp ko telad i onda padnu ko budale pa popravljaju sto nevalja. Dakle ukratko u nasoj lijepoj drzavici auti se ne odrzavaju planski nego kad nekaj crkne onda se popravljaju..
Planski se radi mozda samo zamjena ulja i filtera a i to je upitno..


A bokte koliko si ti dnevno u stanju nadrobiti na forumu :jez:
Sa svojim Cliom sam pao tehnički baš zbog kočnica. Razlika na zadnjim kočnicama, tj. dobošima. Vratili me jer je razlika bila OGROMNA!! Po njima, jedan kotač je kočio sa <200Nm! Iz STP-a ravno kod Belinića, oni digli auto, probali na ruke i oba su kočila skoro jednako i sasvim dobro. Nešto sitno dotegnuli ili što se već radi, vratio se u STP drugi dan i sve savršeno! Dan-danas sam uvjeren da je do njihove opreme... Nikakav problem nije otići na tehnički, a da ne znaš za problem. Ideš na test kočnica prije tehničkog? Provjeravaš vrelište kočione tekućine, koja vjerojatno spada pod Kočioni sustav i može uzrokovati pad? Tlak u rezervnoj gumi? 

Naravno da gledamo da nas auti što manje koštaju, nije baš da jedva čekam troškove oko njega, jednako kao što se veselim kvaru frižidera ili vešmašine. Jesi li preventivno mijenjao ležaj na vešmašini ili čekaš da rikne? Programator? Gumu na vratima? Riskiraš poplavu sebi i susjedima ispod. Ovo karikiram jer znam, a i cijeli forum, da živiš na brdu u kući. 

I baš svatko od tvojih poznanika ide na servis prije tehničkog i auti su im 100% ispravni i nitko nikada nije pao? Ostavio 50-100kn u prometnoj? Ja ni za svoje najbliže prijatelje ne mogu ovako nešto tvrditi, kamoli za poznanike.

 


 

Link to comment
Share on other sites

da, ima izuzetaka, zašto ne, vozim već 27 godina, imao sam 6 auta, svakoga po par godina izuzev škode i sa nijednim nikad nisam pao na stp. ne da nisam pao nego nikad nije bilo greške. jednom je na fiatu bila rupica na loncu ali to nisam mogao čuti nego je lik vidio na uređaju višak kisika u ispuhu, odmah isti dan promjenio sam komplet ispuh i gibljivo crijevo sa svim nosačima.

automobil je ozbiljna stvar i opasna, zapravo može biti i smrtonosno oružje i uvijek mora biti tip top sve na autu.. ako ne zbog tebe i onih koje voziš onda zbog onih oko kojih se voziš. još ima i malo cirkusa kod nas koliko auta ima neispravne brenze. 

kočiona tekućina polako degradira pa kad izmjeri neku vrijednost koja još prolazi, ispitivač će reći, za idući tehnički si zamijenite kočiono ulje. isto tak i ostatak brenzi, kolega bio i pločice ono na 1/4 veli mu lik, koči dobro ali zamijenite si barem pločice ako ne i diskove. dakle ne moraš nužno imati sve novo na kočnicama ali auto nesmije imati odstupanja na kotaču veća od postotka. jednom sav probavao od jednog prijašnjeg kolege auto, mislim škoda fabia, veli on nekak mi auto bježi po cesti.. ja probam a bila je jesen i vlažna cesta i odem na pustu cestu gdje nema nikog, naglo zakočim i odletim par metara u stranu i okrenem se za 180 stupnjena.. zašto? jer je jedan kotač pokazivao 200N a treba biti 2000N.. ta da je zakočio u nekoj situaciji u prometu, pokosio bi 2-3 auta, da ne govorimo o pješacima ili djeci.

ok sam sam mehaničar pa si sve pregledam prije. kočnice je lako testirati po ravnom i suhom asfaltu sva 4 kotača moraju blokirati kad skočiš na kočnicu (ako skočiš na nju abs nebu radio) i u tvom slučaju možda se neko smeće zavuko među doboš ili se odlomio komad pakne, ili su dotegnuli mehanizam (neznam kak imaju bubnjevi kod renola valjda imaju samoštelanje.. ) da su imali kvar na opremi onda bi svi auti popadali, a i mislim da ak jednom pokaže loše da mora ponoviti test na valjcima.. valjci imaju dinamometre slično kao dyno stol samo rade na obrnutom sistemu, mjere silu koju kotač pruža pri otporu kotrljanja. nemoguće je da dinamometar pokazuje 10x manju vrijednost. ili pokazuje ili nula, error, greška, tak da to je ipak sofisticirana oprema koja se redovito umjerava, osim ako nisi bio na stp na Babinoj Guzici na Visu.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ivan.martinko said:


 

 


Zato je takva porazna statistika ispravnosti na stp. Ljudi dodju na stp kao na besplatnu dijagnostiku i onda popravljaju auto to kaj ne valja za prolaz na stp. Da se recimo tempira servis prije stp, statistika bi bila manje porazna. Takav mentalitet. kak kazu: Mozes istjerat seljaka iz sela, ali selo iz seljaka: Nikada.A kocnice nemres sam s nemre doduse ni meho.. samo moze vidjet jel sve radi. A one postotke odstupanja, ok su ako nijedna celjust ne bloka ili bloka.

 

Kako besplatna dijagnostika ako platim tehnički pregled???

Ne znam, možda sam seljak ali ne samo ja nego puno ljudi oko mene radi isto. Bilo u Hrvatskoj bilo u Njemačkoj. Platiš dijagnostiku i očekujem da pogleda auta i ako nešto valja da mi kaže da popravim ili vozim kod majstora.

Statistika na tehničkom pregledu je totalno beskoristan podatak. Što znaš govori? Da su Dacije loše? Da su vozači Dacije nemarni? Da oni koje voze Dacije nemaju novaca da idu kod mehaničara prije tehničkog? Da vozači Dacia ne žele bez veze trošiti novce?

Stari mi od 2003 ima Yarisa. Prvi i jedini vlasnik. Od tada nikada nije bio na servisu prije tehničkog, uvijek ali uvijek poslije. I zamisli niti jednom nije pao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.