Jump to content

Twingo ne prolazi eko test


bananko

Recommended Posts

Bio sam na tehnickom pregledu i prvi put u 15 godina nisam prosao eko test.

Twingo je 1.2 16V 2004. godiste.

Dijagnoza,prevelika emisija co u ispusnom sustavu pri visokim okretajima.

Maximum je 0.2 moj je 0.257.

Sto napraviti?

Zvao sam prijatelja kaze da ugrijem motor i da ga opteretim u drugoj i trecoj brzini.

Gledao sam rezultate proslih tehnickih pregleda,ta stavka co na visim okretajima je do sad bila uvijek 0.3.

Ove godine je snizena na 0.2.

Moji rezultati su uvijek bili u granicama 0.25 do 0.27.

Da li bi pomogli aditivi?

Njih nikada nisam koristio.

https://shop.jasmin-maziva.hr/product/661/bep-much-better-fuel-aditiv-pakiranje-10-tbl

Ovi daju kao neku garanciju za najmanje 30% manju emisiju sto bi znacilo da bi bio unutar granice od 0.2.

Savjeti?

Edited by bananko
Link to comment
Share on other sites

Promjenili su parametre za normu u kojoj je? Pa nesmiju to raditi..

U kojoj si to STP bio?

Nemas ti tu kaj mijenjati. Oni su mijenjali a mozda i greskom upisali drugu normu.

Nadji na internetu norme i pogledaj za svoj auto vrijednosti.

I idi i o tome debatiraj.

Ako je svake godine imao 0.25-0.27 nema sad odjednom limit je 0.2..

Ak je euro 3 a mislim da je onda je granica 0.64!

 

Euro 5 ima 0.25.. a euro 4 ima 0.5.. tu te netko mulja..

 

Norme Euro 3 su početkom 2000. ograničile CO na 0,64, HC+NOx na 0,56, NOx na 0,50 i čađu na 0,05 g/km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ivan.martinko said:

Promjenili su parametre za normu u kojoj je? Pa nesmiju to raditi..

 

EuroDaus u Splitu, uvijek idem kod njih i evo sad imam prvi put problem s tim eko testom.

Gledao papir od prošle godine, dozvoljena vrijednost CO je bila 0.3 a moja emisija je bila 0.27.

Ove godine emisija je još manja a ja sam pao eko test...

1.JPG

2.JPG

Link to comment
Share on other sites

Nekaj tu gadno smrdi. Norma se ne moze mijenjati, pogotovo ne stara 19 godina.. moze izaci nova pa anex a b c d ali ovo je sumnjivo. Taj eko test po meni ne vrijedi..

Link to comment
Share on other sites

Nisam strucan oko tih stvari, barba rekao ne prolazi vam eko test a posto se ne razumijem u to rekao ok, vratit cu se kad to popravim.

Gledao sam na onom proslom plavom papiru max. dopusteni CO pri povisenim okretajima je bio 0.3.

Sad kako su oni to spustili i zasto, i jesu li imali pravo ne znam.

Samo se mislim kako da prodjem taj eko test.

 

Link to comment
Share on other sites

jel ti auto troši ulje? jel dimi? koliko ima km?

treba skenirati s nekakvom dijagnostikom da se vidi jel lambda radi normalno.

promjeni ulje i stavi u u ulje neki aditiv koji smanjuje potrošnju ulja itd.. ja sam davno u tastovog  stojadina natočio ulje sa aditivima selenia HPX, iako auto nije trebao biti ekotestiran, ipak jesu radili ekotest i uredno je par godina padao na tadašnjoj 1 euro normi.. imao je svega 3x više. sa seleniom je imao ispuh ispod svih vrijednosti.. a uopće nije imao katalizator.

 

iako sam siguran da netko nešto mulja u vezi plinova tamo u STP..

Link to comment
Share on other sites

Promijenio sam ulje dan prije tehnickog u motoru i kocnicama.

T.j serviser.I stavio novi filter zraka.

Najvjerovatnije cu u ponedjeljak kupiti aditiv sto sam stavio link gore, kosta 200 kn ali ako cu proci eko test vrijedi mi toliko.

Vozit cu tako par dana pa onda idem ponovo na eko test.

Twingo ima oko 220 000 km.

Barba na tehnickom je rekao da je lambda ok, da moze bit problem da nije prociscen sustav ili katalizator.

Edited by bananko
Link to comment
Share on other sites

kontraktirao sam frenda koji radi u CO STP u ZG. nijedna norma nije mijenjana i ovo je protuzakonito..

citiram:

Nije se nista mjenjalo

Svi auti kakvu su normu imali imaju i dalje i parametri za tu normu su identicni.

edit: po novome sad svaka marka auta i model ima tvorničke vrijednosti koje su propisane i to se sad tak mjeri.. 0.3 je opća euro 3 a 0,2 je renoova..

sad se koriste tvorničke postavke.

veli moj kompa da ga na visokim okretajima izganjaš i dobro zagriješ katalizator prije neg dođeš i nemoj gasit auto uopće..

 

i da ideš na krivu STP 🕵️‍♀️

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Malo sam trazio po internetu i nasao clanak na vecernjem.

https://www.vecernji.hr/auti/ispitivanje-ispusnih-plinova-motornih-vozila-1315130

Kaze tamo ovako:

CO ≤ 0,3% volumnih udjela, λ = 1,00 ± 0,03, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C (ili radnoj temperaturi motora) i brzini vrtnje motora od 2500 do 3000 min-1, odnosno CO ≤ 0,2 % volumnih udjela pri istim uvjetima rada ako je vozilo proizvedeno 2003. godine ili kasnije.
 

Ovdje se spominje ta granica..0.3 i 0.2.

Automobil mi je 2004. godiste pa po ovom gore je i ta 0.2 granica realna.

Sad jel to da sam ja naletio na ovog koji uzima 0.2 vrijednost ne znam.Ali ako sam 14 godina uredno prolazio eko test sa vrijednostima visim od 0.2 racunam da su uzimali kao max 0.3.

Ne znam ni sam sta da napravim.

Link to comment
Share on other sites

izganjaj ga na visokim okretajima, dobro zagrij katalizator i ne gasi auto, to ti je i "barba " rekao.. 

al normalni ispitivač bi malo istururao auto i to padne za 2 minute ispod.. lijen ispitivač, loša stp, neznam kaj bi ti reko..

megane mi uvijek prolazi odmah, al sjećam se da je fiat punto 1.2 trebalo turirati da pozeleni sve..

voziš se penzionerski.. malo ga gazi vrti na 5-6000 okretaja..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na toj STP morao prebojati laku prikolicu jer joj boja nije bila "dovoljno crvena".
Tamo više ne idem.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

ovo kaj ti ivan veli, gazi ga po autoputu do blokade i vozi u 4. na visokim okretajima da propali sranja i prodise malo... i onda direkt na tehnicki, ne gasit auto

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa jeli ti rekao da ne gasiš ili ne čitaš nego samo 1 post unatrag? I uostalom promijeni stanicu za pregled, tamo su najbolji za uzet 100 kn i izmisliti kvar

Link to comment
Share on other sites

Zar nema neka shema da odeš u drugu stanicu za tehnički pregled i ponoviš tehnički bez plaćanja pošto na to imaš pravo ako si prvi puta pao? Ili se baš striktno mora ići tamo gdje je započet?

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, zac7654321 said:

ovo kaj ti ivan veli, gazi ga po autoputu do blokade i vozi u 4. na visokim okretajima da propali sranja i prodise malo... i onda direkt na tehnicki, ne gasit auto

Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 

Pa dobro netreba bas do blokade da sjebe jos nesto 4500-5000rpm ce biti dovoljno..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da.. Na otvorenu cestu i na 4500-5000 okr vozi 20 km ili vise. Po zimi se kat sporije grije i brze hladi. I onda na tehnicki. Mora proc. Meni su sve vrijednosti uvijek bile nekoliko puta manje od dozvoljenih. Punto 1 je sa 190000 km imao sve zeleno i bez turiranja jer sam do stp vozio muski..

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam neki aditiv to cu uliti dan prije tehnickog a na sami dan cu ga sat prije negdje dobro zagrijati.valjda ce pasti sa 0.257 na ispod 0.2. 

Link to comment
Share on other sites

Ulij to odmah i gazi svaki dan do tehničkog. Netreba ga ubijati, vozi jednu brzinu manje nego inače i to je to.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.