Jump to content

Krovni nosači, krovne kutije, nosači bicikla i skija


braxinjo

Recommended Posts

ja sam na fabiji uredno 2 god fural Motion XT od 400l bez problema :) smesno izgleda, ali nisam imal izbora, a niti problema ikakvih...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fala dečki, javim se kad vidim kutiju, na octaviji karavan zgleda taman, od ruba vrata gepeka do iznad volana..

Link to comment
Share on other sites

Nerijetko sam pretjeral s trpanjem na krov i nikom nist. 420 litara Thuleta puno do vrha i dva bickila koji su s nosacima bili dodatnih 30ak kila. Jedina posljedica je bila llitru-dvije veca potrosnja.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pere said:

Nerijetko sam pretjeral s trpanjem na krov i nikom nist. 420 litara Thuleta puno do vrha i dva bickila koji su s nosacima bili dodatnih 30ak kila. Jedina posljedica je bila llitru-dvije veca potrosnja.

ma ni mene strah tereta vec dimenzija.. da ne strsi previse van iznad haube.. pa da ju vjetar ne dize ili nesto...

Link to comment
Share on other sites

Ma nisi tak brz haha... A ak kutija nije na cilju s tobom znaci da ipak jesi! 😂

Bez zaebancije... Kutije su takvog oblika da ih je gotovo nemoguce dici. Višestruko veca sila djeluje prema dole nek prema gore. 

Znal sam stavljat ljudima kutije na krov na nosace koje su sami cca. postavili. Kutija je znala biti i orzevise iza da se nije hauba dala dici pa sve do corse il kaj je vec bilo di je nos kutije skroooz bil vidljiv iznutra. Cijela trecina je strsala naprijed. Veli lik barem ju vidim cijelo vrijeme i znam da je gore! 😂😂

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.png.40fd6b3e4743ccbbb8d8f92dd59e79df.png

image.thumb.png.1c21b6fd17335b4cfdd9e5bb4a403cde.png

ista stvar, vidio ju iznutra.. gurao je sto vise naprijed jer mi je bunker bio nakrcan da biljeznicu nisam mogao dodatno ugurat (selidba iz HR za Nor).

bilo je voznje i preko 150-60 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma dolac ne brini se, samo trpaj 😂

inace, ja sam uzeo nove nosace Thule Aero Edge nedavno i sad sam prvi put vozio s njima ovih dana i bome je razlika u odnosu na one prije Aero kaj sam imao jer se uppce ne cuju, samo lagani huk od kutije. Cak me jedan BMW natjerao negdje tam oko Innsbrucka da vidim kak se cuju na 200 i sve super, bas sam zadovoljan! 😁

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, riceburner said:

ja sam na fabiji uredno 2 god fural Motion XT od 400l bez problema :) smesno izgleda, ali nisam imal izbora, a niti problema ikakvih...



Meni je na Cliu izgledalo baš dobro, bolje nego na Ceedu. Vjerojatno zbog kombinacije boja.

Lepi je bio... :place:

 

image.thumb.png.3a16385b10b7b51cc4071f6c5bfd284d.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, borny said:



Meni je na Cliu izgledalo baš dobro, bolje nego na Ceedu. Vjerojatno zbog kombinacije boja.

Lepi je bio... :place:

Ja bum svoj box prefarbal u boju auta, samo nikak da to dode na red :D  mislim da je @Marko_Os svoju dal prefabat isto...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, MilosB said:

image.thumb.png.40fd6b3e4743ccbbb8d8f92dd59e79df.png

image.thumb.png.1c21b6fd17335b4cfdd9e5bb4a403cde.png

ista stvar, vidio ju iznutra.. gurao je sto vise naprijed jer mi je bunker bio nakrcan da biljeznicu nisam mogao dodatno ugurat (selidba iz HR za Nor).

bilo je voznje i preko 150-60 

al ovo zgleda lijepo , kompaktno! :)

znaci kolko sam cital, ja kutiju moram narihtat da mogu gepek otvorit odnosno da ne strsi straga.. bez obzira na to kolko bude stršala naprijed?

14 hours ago, pere said:

Ma nisi tak brz haha... A ak kutija nije na cilju s tobom znaci da ipak jesi! 😂

Bez zaebancije... Kutije su takvog oblika da ih je gotovo nemoguce dici. Višestruko veca sila djeluje prema dole nek prema gore. 

Znal sam stavljat ljudima kutije na krov na nosace koje su sami cca. postavili. Kutija je znala biti i orzevise iza da se nije hauba dala dici pa sve do corse il kaj je vec bilo di je nos kutije skroooz bil vidljiv iznutra. Cijela trecina je strsala naprijed. Veli lik barem ju vidim cijelo vrijeme i znam da je gore! 😂😂

ma nebum ja ni pola kaj se vi vozite, nemre drlja.. a sinoć sam gledao, kao da je  stražnji nosač zericu niži od prednjeg pa sam zato napisao da ju vjetar od ispod ne diže.. ugl uvjerili ste me svi da nema frke, i to je to :) 

11 hours ago, Max said:

Ma dolac ne brini se, samo trpaj 😂

inace, ja sam uzeo nove nosace Thule Aero Edge nedavno i sad sam prvi put vozio s njima ovih dana i bome je razlika u odnosu na one prije Aero kaj sam imao jer se uppce ne cuju, samo lagani huk od kutije. Cak me jedan BMW natjerao negdje tam oko Innsbrucka da vidim kak se cuju na 200 i sve super, bas sam zadovoljan! 😁

ne znam točno koji su moji, ali se na 120kmh ništ ne čuju, a mislim da nebum brže od toga ni vozil :tup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

fun fact, sve ove kutije pokazane zandjih par stanica, bi imale mnogo manji otpor da se montiraju obrnutog smjera :D 

cak i ova od Borny'a

 

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Isto kak hatchback ima manji otpor u rikverc nego unaprijed :D 

isto kao i vecina auta zapravo :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ljudi su simetricni tako da nema vajde od trcanja unazad :D sem ako zelimo kolena flexat u pokretu kao noj ali to je onda drugi par rukava :D (ili nogu)

evo videa koji jako lijepo objasnjava. pre lijen sam da sve to tipkam

 

a i znam da je vecini lakse to razumijet vizualno...

To je isto razlo zasto nissan gtr moze biti tolko aerodinamican, a kockast je, pogotovo ispred..

Ali ako pogledas ferary 360, 430 itd... svi oni su efikasniji aerodinamicno u rikverc.. 

Oblik dleta postaje aerodinamicniji kad krenemo da se krecemo superkavitacijski, jer tada fluid (u ovom slucaju zrak) ne pokusava da obuhvati cijelo tijelo. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Evo musk je uspio napravit da auto ide aerodinamicki u pravom smjeru! 🤣

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, pere said:

Evo musk je uspio napravit da auto ide aerodinamicki u pravom smjeru! 🤣

calibra, mercedesi vise klase, i tako :) nadje se

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MilosB said:

ferary 360, 430

Moraš imati na umu da na određenoj brzini moraš imati downforce koji će spriječiti polijetanje kad dostigne V1 i kažeš rotate 😁

Link to comment
Share on other sites

Hehe :D zapapravo je downforce veci u obrnutom smjeru ako zanemarimo difuzor koji malo poboljsava sliku za unaprijed. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, riceburner said:

Ja bum svoj box prefarbal u boju auta, samo nikak da to dode na red :D  mislim da je @Marko_Os svoju dal prefabat isto...

Ma jesam, alu onu gay crvenu, tak da nije za pohvalit se

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, riceburner said:

Ja bum svoj box prefarbal u boju auta, samo nikak da to dode na red :D  mislim da je @Marko_Os svoju dal prefabat isto...


Ma crna je ok, paše na sve aute. Netko kome bih je posudio imao bi cirkus na autu, punac prvi sa crvenim S-Crossom.

Link to comment
Share on other sites

Forumasi trebam pomoc!

Da li mogu izvuc ovu crnu gumu iz krovnih nosaca i instalirat T nisac ili bolje ic kupit poseban adaptera nosace koje imam?

 

jer gurnut T nosac nemrem dok je guma gore, nema onaj prorez da saraf prolazi kroz sredinu2CFE0ED0-AC25-493B-B255-EA0CC264AF40.thumb.jpeg.cede5ad96aa6d61758accce46c1175b3.jpeg

ako izvucem gumu, osim sto ce se kutija zgrebst na aluminijski nosac, oce li vjetar bas jako fuckati?

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.