Jump to content

Scenic 3 1.5 trza u vožnji


melki

Recommended Posts

pozdrav svima

Scenic 3 1.5 dci 110  trza u vožnji , taj trzaj traje djelić sekunde i nakon toga auto nastavi 

ponekad se pojavi na ekranu ESP-off  i nakon sekunde ESP-on a nekad ništa 

trzaj se javlja iznad 2000 okretaja  i nema veze u kojoj je brzini , od 3 na više 

bio sam kod mehaničara koji ima orginal reno dijagnostiku  i naravno ne pokazuje nikakvu grešku

spojio ga je i na Delphi dijagnostiku i ništa 

on sumnja da neka žica ili kontakt radi kratki spoj , a kako dijagnostika ne izbacuje grešku nema odakle početi

ali u stvarnosti nema vremena tražiti jer je u gužvi kao i svi pa moram tražiti druga rješenja

kako imam OBD adapter spojio sam ga na mobitel preko aplikacije Car Scanner Pro

 i izbacio mi je ovo

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Renault
VIN: VF1JZ3G0D43934700

============1==============
B1532(11)
Raw code: 953211                                                                      memory 1 switch circuit open    
ECU: BCM
Status: Test failed, Confirmed, Test failed since last DTC clear 

============2==============
B1536(11)
Raw code: 953611                                                                        memory 2 switch circuit open
ECU: BCM
Status: Test failed, Test failed since last DTC clear

============3==============
B1535(11)
Raw code: 953511                                                                     memory 2 switch circuit failur
ECU: BCM
Status: Test failed, Test failed since last DTC clear

============4==============
B1538(11)
Raw code: 953811
ECU: BCM                                                                                 memory 2 switch circuit  short to ground
Status: Test failed, Test failed since last DTC clear

============5==============
B1537(11)
Raw code: 953711
ECU: BCM                                                                                 memory 2 switch circuit open short to battery
Status: Test failed, Test failed since last DTC clear

 

aplikacija još ima mogućnost snimanja parametara pa kad ih skinem stavit ću slike 

a do tada ako ima tko kakvu ideju odakle početi 

hvala

Link to comment
Share on other sites

Ako ti se pali ESP možda da pođeš od njega? Vidi žice, džekove, senzore.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,  

Megane 2 1.5 dci od oca je prije 10ak godina razvio recimo slične simptome - kao da "zatrokira" na trenutak i onda nastavi.

 

isprva se ovo događalo vrlo rijetko, da bi s vremenom krenulo sve češće i češće.

dok je bilo povremeno / rijetko nije bilo grešaka na dijagnostici.

kad je postalo vrlo često, u ovlaštenom su očitali grešku pedale gasa.

 

Zamijenjena, i simptomi gotovo nestali, iako vrlo rijetko se znalo dogoditi i nakon tog.

potpuno rješenje - zamjena i prekidača na kočnici.

 

Taj Megane 2 nema ESP ni TC,samo ABS.

ako se javlja greška esp-a, možda ima neke veze sa  prekidačem na kočnici.

pokušaj u vožnji dok držiš gas lagano dodavati pedalu kočnice tako da pokušaš što manje kočiti, a više kao upaliti štopove - vidi dali ovo rezultira sa sličnim 'trzanjem".

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

sad kad ste spomenuli prekidace na gasu i kocnici sjetio sam se da mi je ove zime u 2 mjesecu auto usao u safe mode

 u Rijeci su padale obilne kise svaki dan pa mi se zastopao odvod ispod brisaca i voda mi je probila kroz ventilaciju i kapala po gasu i kocnici

imao sam u autu WD contact cleaner sprej pa mi je osusio prekidace 

poslije toga nije bilo problema

probat cu vase savjete sa pracenjem kotaca na Car Scanneru i ovo sa gasom i kocnicom

a sto se tice konektora, zica i senzora to bi trebalo biti na kotacima 

Link to comment
Share on other sites

Te odvode treba čistit svake 2 godine. 
A što se tiče laganog trzanja i ja sam to osjetio na svom 1.5 dci. Znalo mi se dogodit ponekad i bez nekog pravila, jedino što sam primijetio da se dogodi u periodu zagrijavanja motora između 1. i 2. Točke i na otvorenoj cesti (5 ili6.), a manifestira se kao da je netko lagano ali trenutno otpustio i dodao gas. Jedan trzajić i to je to. Ne zabrinjava me uopće, ali isto mi je pedala gasa pala na pamet jer se zna dogodit dok vozim na putnici gasa, dok lagano krstarim. Sličan trzaj znam osjetit npr dok krstarim autocestom na tempomatu 140 pa dođem na nizbrdicu kud Vrbovskog pa na nizbrdici se tempomat uključuje- isključuje zbog inercije nizbrdo jer kad se uključi odmah je na 141, a kad se isključi motor koči pa padne na 140..

Eto da podijelim svoje iskustvo. Inače nemam zamjerke ni najmanje na svoj dci, evo nas veselo već na 131 tkm faultless. Super radi, i dalje kultiviran kao rijetko koji (novi) dizel, ide sasvim ok i manje (mrvicu) troši nego kad je bio nov nov. Moj meho kaže, kad ti jednog dana dotraje  taj auto i budeš ga morao prodati da ću plakat za ovim dci-em, jer da su jednostavno pogođeni i to je to.. Vidio je više istih Taxija sa 400 iljada i kaže da rade ko urica..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni se to desava svaki dan ako vozim malo brze 

ali ako lagano dodajem gas i drzim se oko 2000 okretaja onda danima nista

penzionerska voznja i sve ok

evo nekih slika od mjerenja sa mobitela

na 10.13 se vidi nagli prekid kad se dogodio trzaj

imam tih mjerenja jos , neznam koji bi jos pomogao

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link to comment
Share on other sites

@melkiPokusaj ono što sam ti predložio, dok voziš konstanto lagano takni pedalu kočnice, ako je sistem kao i na Megane 2, bit će identično ovome kad ti prekine u vožni. Naravno, lagano takni kočnicu da ne zakočiš jako već je ideja samo aktivirati tipkalo.

Link to comment
Share on other sites

evo odradio danas testnu voznju po uputama Domagoj84

ravnica, kostantna voznja lagan pritisak na kocnicu

auto ostaje u istim okretajima i vise ne prima gas iako sam maknuo nogu sa kocnice, nema trzaja

maknem nogu sa gasa i ponovo dam gas auto vuce normalno

probao sam par puta sa istim rezultatom

al poslije toga ide zanimljivo, upalila se Check Engine lampica i poruka  Check Anti-pollution system

dijagnostika pokazala gresku potenciometra pedale gasa i injektora br 2

tako idem u kupovinu novog prekidaca kocnice

a sto se tice potenciometra gasa naletio sam na ovo  https://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=12510.0

probat cu Grunf metodu ali cu svejedno traziti novi 

Link to comment
Share on other sites

Možda je i dizna zaprljana neki cleaner bi mozda dobro dosao i da ga malo provozas po AC par kilometara u 4. brzini. Meni nekad dok je hladan na laganom gasu ispod 2000okt zna trznit al ako dodam il pustim gas odmah prestane ne znam zasto, vecinom u 4.brzini ali rijetko se dođaga pa me ne brine. Kad ga ispusem posteno na AC primjeti se razlika kako mirnije radi 🙂

Link to comment
Share on other sites

jednom godisnje ubacim Datacol za ciscenje

vidjet cu sta se desava kad promijenim ovo dvoje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.