Jump to content

PO 638 CHECK INJECTION


Anthony

Recommended Posts

Pozdrav,

Radi se o Clio 1.2tce 2007, pocelo mi se desavati prije 3-4 mjeseca, odjednom mi auto nije htio upaliti nakon kratke vožnje, upalila se lampica kljuc i check injection. Naci vergla bez problema ali ne želi upaliti, cak kao da će upaliti malo napravi par taktova pa crkne. Nakon kakvih sat vremena upalio je bez jebemti, na prvi zub. Povremeno upadne u limp mode i ne ide preko 3000 okretaja, kad ga ugasi i upalim radi normalno. Obrisao sam greške i ocistio konektore kako sam nasao na netu, i opet isto.Naci povremeno ne želi upaliti, a ako upali dogodi se nekad da je u limp modu. Slucajno promjenio benzinsku i više mi se to nije ponavljalo(naci skoro 4mj), mislio sam da je do goriva. Sad mi se opet jucer upalio limp mode u voznji, prije nije nikad, i ugasio sa strane auto, i nisam ga mogao upaliti vise. Nakon pola sata  auto upalio normalno.

 

 Imam i popis grešaka:

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Renault
VIN: VF1CR1P0H38556296

============1==============
P0638
Raw code: 0638
ECU: Engine control unit
Status: Pending fault present, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
OBDII: Throttle actuator control (TAC), bank 1 - range/performance problem

============2==============
C1183
Raw code: 5183
ECU: ABS control unit
Status: Test has not been completed, Validated fault present at time of request

============3==============
B1050
Raw code: 9050
ECU: SRS/Airbags
Status: Pending fault present, Pending fault present during this driving cycle, Test has not been completed, Validated fault present at time of request

============4==============
B107C
Raw code: 907C
ECU: SRS/Airbags
Status: Validated fault present at time of request

============5==============
B1042
Raw code: 9042
ECU: SRS/Airbags
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated fault present at time of request

============6==============
B1008
Raw code: 9008
ECU: SRS/Airbags
Status: Pending fault present, Validated fault present at time of request

============7==============
B1007
Raw code: 9007
ECU: SRS/Airbags
Status: Test conditions are met, Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request

============8==============
C1605
Raw code: 5605
ECU: Power steering
Status: Pending fault present during this driving cycle, Test conditions are met, Validated fault present at time of request

============9==============
B1405
Raw code: 9405
ECU: Dashboard/Instrument cluster
Status: Pending fault present, Test conditions are met, Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request

============10==============
U1000
Raw code: D000
ECU: BCM
Status: Test has not been completed, Validated fault present at time of request
OBDII: Class 2 Communication Malfunction

============11==============
B1530
Raw code: 9530
ECU: BCM
Status: Validated fault present at time of request

============12==============
U1200
Raw code: D200
ECU: EMM
Status: Test has not been completed, Validated fault present at time of request

 

 

Ovo su kodovi kada se to desilo,u to vrijeme  mi je negdje izgorila i rucica brisača, mislim poslije, mozda je neko kod vezan uz to.

To sam sve obrisao sada mi javlja PO638 i B1530.

 

Sta bi moglo biti, inace sam iz Samobora pa može li i preporuka nekog majstora za Renault, mogu i na drugu stranu Zagreba nije problem ako je neko baš jako dobar i radi uglavnom renaut.

Edited by Anthony
Link to comment
Share on other sites

Provjeri konektor pedale gasa.

Također na dijagnostici možeš vidjeti koliko je pedala gasa stisnuta. Tu možeš vidjeti koliko taj dio dobro radi. Bez obzira ako ne prima gas, moguće da komp zbog nečega ne želi primati gas, ali na dijagnostici moraš vidjeti koliko si stisnuo pedalu gasa.

Link to comment
Share on other sites

On 03. 04. 2022. at 14:27, Domba said:

Provjeri konektor pedale gasa.

Također na dijagnostici možeš vidjeti koliko je pedala gasa stisnuta. Tu možeš vidjeti koliko taj dio dobro radi. Bez obzira ako ne prima gas, moguće da komp zbog nečega ne želi primati gas, ali na dijagnostici moraš vidjeti koliko si stisnuo pedalu gasa.

Provjeriti ću, kada mi radi auto vidim kolko po postocima koliko je pritisnuta pedala, kad ne želi upaliti nisam gledao, vidiš vidiš, dobra ideja.

Link to comment
Share on other sites

Nisam nikada imao u rukama Clio TCE, ali kod drugih automobila vidis i koliko je otvorena klapna gasa. Te dvije vrijednosti trebale bi biti u nekom omjeru. Prema tome mozes isto vidjeti sto se tocno dogada.

Dijagnostika nije samo citanje gresaka, nego i tumacenje greske i parametara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

@Anthony Mislim da imam identičan problem. Auto nekad pali nekad ne. Ako upali odma baca check injection i okretaji luduju i ne prima gas. Kako si rješio problem?

Ručica svjetla mi nekad radi, nekad ne. DTC #0 Možda ima veze sa ručicom a #1 je senzor radilice. Ovo je popis grešaka.

 

received_3847559245567643.png

Link to comment
Share on other sites

Na ddt4all se može napraviti rekalibracija papučice gasa

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.